ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לעורר מוטיבציה בילדים עם בפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd? ✔מוטיבציה היא המנוע שמפעיל אותנו ומאפשר לנו לפעול גם כאשר קשה או ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לעורר מוטיבציה בילדים עם בפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd?

מוטיבציה היא המנוע שמפעיל אותנו ומאפשר לנו לפעול גם כאשר קשה או לא מחשק לנו. מוטיבציה מגיעה מהמילה motion - תנועה והיא המתארת מניעים motives. מוטיבציה היא הרצון לפעול, הצורך פנימי שמניע אותנו לפעול על מנת להשיג מטרה כלשהי.

לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז (ADHD) ישנה לעיתים קרובות בעיה של חוסר במוטיבציה, היא יכולה לבוא לידי ביטוי כנטייה לדחיינות, עצלנות, קושי בהפעלה עצמית, לעיתים אף כאי מסוגלות תפקודית. אך למעשה בדרך כלל, ילדים אלו יודעים היטב "מה צריך להיעשות", הקושי ב"איך" - איך לגייס את עצמם במטרה לבצע את המטרה עד סופה. לכן, דבר ראשון יש לבחון האם זאת שאלה של יכולת או רצון - "אינני יכול" לעומת "אני לא רוצה".

ישנם שלושה סוגי מוטיבציה:

*מוטיבציה חיצונית - הילד פועל בכדי שיאהבו אותו - כדי לרצות את הסביבה או בכדי להימנע מעונש (תגמול חיצוני) או בכדי לכסות על חסכים לדוגמה: הילד לומד כדי לרצות את סביבתו או מחשש מעונש.

*מוטיבציה פנימית הכרתית - הילד פועל משום שהוא מבין את חשיבות הפעולה, לדוגמה: הילד לומד משום שהוא מכיר בחשיבות הלמידה ולא בגלל שהוא נהנה ממנה.

*מוטיבציה פנימית רגשית - הילד פועל משום שהוא נהנה / אוהב את מה שהוא עושה - הפעולה נובעת מכך שילד מקבל ממנה ערך פנימי, זה יכול להיות ערך רגשי של הנאה ועניין. דוגמה: הילד לומד מתוך הנאה וגילוי עניין בחומר הנלמד.

השפעת המוטיבציה הפנימית היא גדולה יותר וארוכת טווח מהמוטיבציה החיצונית. כדי לעזור לילד לפתח מוטיבציה פנימית יש צורך לבדוק "מה מניע" את הילד. ריצ'ארד לאבוי, בספרו "פריצת דרך במוטיבציה", מונה שמונת הגורמים המניעים אותנו והם: חיברות, אוטונומיה, סטטוס, סקרנות, אגרסיביות, כוח, הכרה, השתייכות.

חיברות: הצורך להשתייך לחברה - ילד חברותי מאושר ומסופק כשהוא מרגיש שייך וחלק מהקבוצה, שיש לו חברים רבים והוא נהנה מן הקשרים עמם. ילד כזה, משקיע מאמצים רבים בבניה ושימור מערכות יחסים עם אחרים; הוא יוזם ומתחזק את הקשרים באדיקות. לעיתים קרובות ילדים אלו ורבאליים, בעלי חוש הומור, בטחון עצמי, פתוחים, נהנים מעבודה קבוצתית ואוהבים להשתייך אליה.

אוטונומיה: הצורך בעצמאות - הילד האוטונומי מוקיר הזדמנויות לעבוד על פרויקטים באופן עצמאי ופחות בעבודות קבוצתיות. ילד כזה נהנה מפרויקטים שבהם התוצאות תלויות אך ורק בתפקוד שלו. ילדים אלו קולטים במהירות חומר חדש, סקרנים מאוד, יעילים ויצרנים מאוד, בעלי זיכרון טוב, ידע נרחב ובעל מוטיבציה עצמית.

סטטוס: הצורך להיות חשוב - ילדים ומבוגרים רבים מונעים ע"י סטטוס, בעבורם הדימוי העצמי שלהם קשור לדעותיהם של אחרים. דעתם של אנשים אחרים חשובה להם מאוד, הם להוטים להשביע את רצון האחרים ורגישים ביותר לביקורת. ילד שהסטטוס מניע אותו, מרבה לדרוש אישור ועידוד, נוטה לביקורת עצמית, בד"כ ממושמע ונהנה מאור הזרקורים.

סקרנות: הצורך לדעת - האדם הסקרן זקוק ללמידה, לידע וצמא למידע חדש, הוא נהנה ללמוד כמעט על כל נושא. ילדים שהם סקרנים מטבעם, מגלים התלהבות בכמה תחומי עניין, אוהבים לקרוא, בעלי מידע כללי רחב, זיכרון חזק, נהנים מעריכת ניסויים ונהנים לפתור בעיות.

אגרסיביות: הצורך לתבוע זכויות - הצורך של האדם באגרסיביות אינו בהכרח שלילי או מזיק. ניתן לתעל אגרסיביות לפעילויות חיוביות (מנהיגות, אסרטיבית) או לפעילויות שליליות (בריונות ואיום). ילדים אגרסיביים מוכנים להתעמת עם מה שנתפס בעיניהם כחוסר צדק או כחוסר הוגנות. ילדים אלו יהיו בעלי דעות מוצקות, לוקחים אחריות ונהנים ממנה, נוטים לווכחנות, בעלי יכולת שכנוע רבה ואוהבים לקרוא תיגר על סמכות.

כוח: הצורך בשליטה - הילד שיש לו צורך חזק בכוח, רואה חשיבות רבה בשליטה והשפעה. ילדים השואפים לכוח עשויים להיות בעלי דימוי עצמי חזק מאוד או חלש מאוד. הצורך שלהם בכוח עשוי לנבוע מתחושת בטחון והתנשאות או מתחושת חוסר אוני ונחיתות. ילדים המונעים ע"י כוח נהנים מאחריות ומסמכות, נהנים להיות בשליטה, מעורבים תכופות במאבקי כוח ובוויכוחים, בעלי איכויות הנהגה, בטוחים בעצמם, אמיצים, עקשנים ובעלי כושר התמדה.

הכרה: הצורך באישור - רוב הילדים מונעים ע"י הצורך בהכרה ואישור על הישגיהם ומאמציהם. ילדים אלו יש להם צורך גדול יותר בהכרה מאחרים. ילד כזה הוא מונחה מטרה, יעיל, תחרותי מאוד, מקדם את עצמו, נהנה מאורות הזרקורים, נהנה לערוך הצגות ורגיש.

השתייכות: הצורך להיות בקשר ולהשתייך - לילד המונע ע"י השתייכות יש צורך חזק להיות בקשר עם אחרים ועם ארגונים ותנועות. ילדים אלו צוברים כוח רב מן ההשתייכות ותחושת שייכות וזהות ממערכות יחסים אלו. ילדים המונעים ע"י השתייכות מחפשים תכופות אחר אישורים של מבוגרים ואחר הקשר עמם, מפגינים זהות קבוצתית, רגישים לצרכי אחרים ולאי הסכמה, חוששים מדחייה, צייתנים, משתפי פעולה ומרבים להתנדב.

החדרת מוטיבציה בילדים בעלי אופי שונה:

הילד החברותי צריך לקבל רשות ועידוד להיות באינטגראציה עם אחרים. הוא מפיק תועלת רבה מתחושת השייכות ויכול לתרום רבות למורל; הוא נהנה מפעילות משותפת ועובד היטב בקבוצה. לכן העבירו לו מסר וחזקו בו את הרעיון שהוא חבר חשוב ומוערך.

הילד האוטונומי נהנה מעצמאות ומאחריות. הוא אוהב לעבוד על פרויקטים ולערוך מחקרים; הוא אינו תלוי במיוחד בחיזוקים חיצוניים, לכן הטילו עליו פרויקטים ותנו לו אחריות.

הילד המונע ע"י סטטוס מודע מאוד לרגשות ולגישות של אחרים ובא בקלות במבוכה. הדימוי העצמי שלו תלוי במידה רבה בתגובות שהוא מקבל מהאנשים החשובים בחייו, הוא מתקשה להעריך בעצמו את תפקודו או את נקודות החוזק שלו. ילד כזה לעידוד והכרה בנקודות החוזק שלו.

הילד הסקרן רוצה לדעת ונהנה ללמוד ולפתור בעיות. עזרו לילד זה לקבוע מטרות אישיות והמשיכו לקבוע מטרות ככל שהוא מתקדם, חשפו אותו לנושאים חדשים ואפשרו לו לחקור ולגלות נושאים נוספים.

הילד האגרסיבי רוצה שדעותיו ורגשותיו יישמעו. תנו לו הזדמנות לבטא את דעותיו ובקשו מדי פעם לשמוע הרעיונות שלו, השתמשו בהצעותיו ושבחו אותו על תרומתו. הוא נהנה לפתור בעיות ולעיתים קרובות מיומן במציאת פתרונות לסוגיות וסיטואציות שונות. זכרו את הצורך שלו בכוח ושליטה הוא צורך אמיתי מאוד. הימנעו ממאבק כוחות עמו ואפשרו לו לקבל החלטות ובחירות בכל עת שהדבר ניתן. המבוגר צריך לעזור לילד להמיר את האגרסיה באסרטיביות המקובלת יותר חברתית.

הילד המונע ע"י כוח זקוק לשליטה אם נשלל ממנו הכוח, הוא יחפש אחר דרכים פחות הולמות להשיג שליטה לכן רצוי לתת לו אחריות. טפחו את כישורי המנהיגות שלו ובקשו את חוות דעתו בנושאים שונים. בחרו את המלחמות שלכם - ולפעמים היכנעו, תנו אפשרויות בחירה והבהירו כללים והוראות.

לילד המונע ע"י הכרה יש צורך חזק מאוד להיות מוערך בשל נקודות החוזק והפעילויות שלו. הוא מפיק תועלת ממשוב ורגיש מאוד לביקורת, לנזיפות ולנדנוד. לעיתים קרובות הוא בעל ביקורת עצמית חזקה ועשוי להילחץ בגלל כישלונות או טעויות משמעותיים; הוא יגיב היטב לפרסים, תעודות ולהכרה פומבית, השתמשו בשבח ועידוד.

הילד המונע ע"י הכרה רוצה להיות מזוהה עם מבוגרים, הוא צריך להרגיש שאתם מכירים אותו ונהנים בחברתו.

לעיתים קרובות, אנו רואים ששיטה אחת עובדת נהדר עם ילד מסוים אך אם ילד אחר, אותה שיטה, אינה עובדת כלל. הסיבה לכך שלכל ילד יש את האופי והתכונות שלו, ו"מערכת ההנעה" שלו. בשלב הראשון יש לבדוק מה מניע את הילד שלכם, לאיזה טיפוס מוטיבציוני הוא שייך ובהתאם לכך לבחור את האסטרטגיה המתאימה לו.

"על מנת להצליח, הרצון שלך להצלחה צריך להיות גדול יותר מהפחד שלך מהכישלון" - ביל קוסבי

איך להיות בטוח בעצמך לאקס יש מישהי סקרנות עצמאים טיפול בערך עצמי ערך עצמי גבוה להיות בקשר מוטיבציה עצמית הרגשת ביטחון עצמי מאמץ מהפחדים adhd איך איך ל איך לעורר מוטיבציה בילדים אימון אימון אישי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה ילד ילדה ילדים להתאמן לעורר מוטיבציה בילדים מוטיבציה קשב קשב וריכוז ריכוז ריכוז וקשב
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
...להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? - פרומו אז מה אתה אומר מה השאלה? ש: איך אני גורם לאנשים כשאני מדבר על משהו שהם ירצו להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר זה מאוד חשוב. אליעד: אוקי עכשיו אמרת שני דברים שונים, מה את רצית להגיד? ש: אני רק רציתי להגיד משהו כאילו לפני מה שהוא אמר למה אני צריכה להגיע למצב שאני ארצה שיקשיבו לי. אליעד: עכשיו לדוגמא למה עשית ככה שאני אקשיב לך? ש: לא כי אני באמת רוצה להבין את...
רוצה, אבל קשה - מה לעשות?
...מאוד קשה לו, להשיג את מה שהוא רוצה. והאדם מאוד רוצה להרגיש טוב, אבל ההתמודדות עם הקושי, גורמת לו להרגיש רע (בעיניו, כי מצד האמת, היא מזככת אותו מבפנים והכל אחד). ואז האדם, גם רוצה להשיג את השלמות, אבל גם לא רוצה להתאמץ עבורה. ובמצב כזה, ראשית כל על האדם לדעת את האמת, שהקושי שלו, הוא קושי שקרי. כי כל הקושי שבעולם, הוא שקר. כי אין שום קושי בעולם, עבור מי שמשתמש בשכל שלו. כי מי שבאמת רוצה איזה דבר, הוא משתמש בשכל שלו, ומגלה שיש לו המון דרכים קלות מאוד...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים...
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
...רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות עכשיו האם הגיוני שאתה תרצה להיות בזוגיות זה הגיוני כזה דבר? ש: הגיוני. אליעד: איזה היגיון יש בזה? ש: יש היגיון. אליעד: אז למה שמישהו יעשה כזה דבר הגיוני, האם הגיוני שאתה תצפה מהבת זוג שלך שהיא מה תיתן לך לדוגמא? ש: יחס. אליעד: יחס הגיוני, האם הגיוני...
קורונה ולוגיקה, קורונה ונטל ההוכחה, מניפולציות של הקורונה, לוגיקה וסגר הקורונה, יורם לס, האם צריך לעשות סגר קורונה? חוק הקורונה, משבר הקורונה, האמת של הקורונה, שקרים של ביבי נתניהו והקורונה, מי יכול להחליף את ביבי? מכחישי קורונה
קורונה ולוגיקה, קורונה ונטל ההוכחה, מניפולציות של הקורונה, לוגיקה וסגר הקורונה, יורם לס, האם צריך לעשות סגר קורונה? חוק הקורונה, משבר הקורונה, האמת של הקורונה, שקרים של ביבי נתניהו והקורונה, מי יכול להחליף את ביבי? מכחישי קורונה
...ונטל ההוכחה, מניפולציות של הקורונה, לוגיקה וסגר הקורונה, יורם לס, האם צריך לעשות סגר קורונה? חוק הקורונה, משבר הקורונה, האמת של הקורונה, שקרים של ביבי נתניהו והקורונה, מי יכול להחליף את ביבי? מכחישי קורונה הרצאה על קורונה ולוגיקה, קורונה ונטל ההוכחה, מניפולציות של הקורונה, לוגיקה וסגר הקורונה, יורם לס, האם צריך לעשות סגר קורונה? חוק הקורונה, משבר הקורונה, האמת של הקורונה, שקרים של ביבי נתניהו והקורונה, מי יכול להחליף את ביבי? מכחישי קורונה ועוד הכחשת...
קושי לקבל החלטות, מהות הספק של אלוהים, למה אלוהים ברא את העולם, מה התכלית של התכלית
קושי לקבל החלטות, מהות הספק של אלוהים, למה אלוהים ברא את העולם, מה התכלית של התכלית
...מה שאמרתי עכשיו על השורש נכון לגבי כל התהליכים, זאת אומרת מה אמרתי? אמרתי שהבנת השאלה היא התשובה. עכשיו איפה זה נכון לגבי סתם תהליך פשוט? נגיד בן אדם ביומיום מתלבט באיזו התלבטות ואז הוא אומר "טוב מה לעשות" ואז אני אומר לו טוב בא ננסה להבין את השאלה שלך למה אתה רוצה ככה ולמה אתה רוצה ככה, מה מהות הספק ואז אם הוא מבין את השאלה הוא אומר "רגע אבל זה לא משנה בכלל זה אחד". ש: אבל בכל זאת הוא עושה משהו בסופו של דבר. אליעד: בכל זאת אלוהים בסוף ברא את העו...
ההיגיון שבשיגעון, איך למצוא את ההיגיון שבשיגעון? מה ההיגיון בהפרעות נפשיות? מה ההיגיון בפחדים לא הגיוניים? הפרעה טורדנית לא הגיונית, OCD לא הגיוני, פוביה לא הגיונית, דיכאון לא הגיוני, אמונות טפלות, חוט אדום, חלק 2
ההיגיון שבשיגעון, איך למצוא את ההיגיון שבשיגעון? מה ההיגיון בהפרעות נפשיות? מה ההיגיון בפחדים לא הגיוניים? הפרעה טורדנית לא הגיונית, OCD לא הגיוני, פוביה לא הגיונית, דיכאון לא הגיוני, אמונות טפלות, חוט אדום, חלק 2
...איך למצוא את ההיגיון שבשיגעון? מה ההיגיון בהפרעות נפשיות? מה ההיגיון בפחדים לא הגיוניים? הפרעה טורדנית לא הגיונית, OCD לא הגיוני, פוביה לא הגיונית, דיכאון לא הגיוני, אמונות טפלות, חוט אדום, חלק 2 הרצאה על ההיגיון שבשיגעון, איך למצוא את ההיגיון שבשיגעון? מה ההיגיון בהפרעות נפשיות? מה ההיגיון בפחדים לא הגיוניים? הפרעה טורדנית לא הגיונית, OCD לא הגיוני, פוביה לא הגיונית, דיכאון לא הגיוני, אמונות טפלות, חוט אדום, חלק 2 ועוד אולי אני המשיח? פחד מגוקים...
למה קשה להיות חיובי?! למה יש קשיים? ואיך להתמודד עם כל קושי בהצלחה? חלק 2
...חיובי ?! למה יש קשיים ? ואיך להתמודד עם כל קושי בהצלחה ? חלק 1. כאשר אדם רוצה לשנות בעצמו תכונה מסוימת לפעמים דומה הדבר לכיפוף ברזל. בסופו של דבר אנחנו רוצים הרי להגיע לנקודת האיזון. ז"א בכל התכונות שיש לאדם יש גם טוב, רק שצריך לדעת כיצד להשתמש בו. והדבר דומה לברזל עקום שאנחנו מנסים ליישר אותו ולהפוך אותו ליישר. בפועל כדי ליישר ברזל עקום, אנחנו מעקמים אותו מספר פעמים לצד השני הנגדי, עד שהוא מתיישר לאמצע. כאשר אדם רוצה לשפר בעצמו משהו, לפעמים הקושי...
טיפול בפרפקציוניזם ודחיינות
...של דחיינות. היא סיפרה כי מזה שנים היא עוסקת ביוגה, מתרגלת ואף השתתפה בקורס מורים ליוגה. עם זאת, היא לא הגישה את העבודה הנדרשת ממנה לצורך קבלת תעודת מורה מוסמכת. בכל פעם שהיא שוקלת לגשת ולעשות את העבודה, היא מחליטה קודם לעשות משהו אחר וכך העניין נמשך עוד יום ועוד יום. לפתע, היא נזכרת בדברים דחופים אחרים שעליה לטפל בהם: ערמת הכביסה לא סובלת דיחוי, היא חייבת לבשל או לסדר את הבית, לנקות, ללכת לקנות משהו וכיו"ב - מיליון סידורים הופכים להיות חשובים הרבה...
מסלול הזהב בחיי נישואין חלק ג'
...נישואין חלק ב'. 3. שימו לב לתוכן: בררו את מילותיכם האמרה, ''מוות וחיים ביד - לשון'' (משלי יח, כא), חלה בהחלט גם על חיי הנישואין שלנו. מאמר לעיתון או מכתב למישהו שנתפש בעיניכם כאדם חשוב במיוחד, דורש ברירה זהירה של מילים. יתכן אפילו שתבקשו עצה מאחרים כיצד לערוך טוב יותר את מה שכתבתם. חיוני לא פחות לשים לב למה שאתם אומרים כאשר אתם מדברים עם הבעל או האישה. המילים שלכם אל בני הזוג יכולות ליצור תחושות של הנאה, אהבה, קרבה, הכרת תודה, ואולי אפילו שמחה קורנת...
הקוונטים, יקומים מקבילים, הזיכרון האנושי, סיבתיות, חלומות, ניסים, תודעת על, טוב אמיתי, אמת יוצרת סבל 2
...סבל 2 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הקוונטים, יקומים מקבילים, הזיכרון האנושי, סיבתיות, חלומות, ניסים, תודעת על, טוב אמיתי, אמת יוצרת סבל 2. ומכאן נעבור לעוד נקודה מעניינת שהאדם לא צריך להיתקע במשפט, לא הבנתי. לא הבנתי זה לגיטימי, אבל תסביר מה לא הבנת, למה לא הבנת. למשל האדם מתבונן במציאות ומגיע למסקנה שהיש נוצר מהאין, ואז אתה לא יודע איך להתקדם, תנסה להבין את מהות השאלה, מה לא הבנתי? לא הבנתי מה קורה, לא הבנתי את סיבת התהליך, מה לא הב...
מדוע אין יורדים גשמים? וכיצד ניתן להוריד?
...ומוריד הגשם אומרת הגמ' על בעל הגאוה, אומר הקב"ה, אין אני והוא יכולים לדור בכפיפה אחת. הקב"ה, מלא כל הארץ כבודו, זקוק שהאדם יפנה מקום ע"מ שיוכל הקב"ה להיות גם כן עימו. בפרשת והיה אם שמוע נא', "השמרו לכם פן יפתה לבבכם וסרתם ועבדם אלהים אחרים... ועצר א השמים ולא יהיה מטר". חטא אלוהים אחרים, הינו חטא הגאוה, חטא בו האדם או' אני יודע מי הוא אלוהים. זוהי מקומה של הגאוה, במקום זה אין מקום לקב"ה ואין מקום לרוב שפעו, הגשמים. ידוע הסיפור על חוני המעגל, אשר...
זיגמונד פרויד / מיניות ואהבה
...מהפכות מחשבתיות עברה האנושות. המהפכן הראשון, קופרניקוס (1507) גילה שהארץ חגה מסביב לשמש ולא להפך ובזה שמט את הדעה ששלטה עד אז שעולמנו הוא מרכז היקום, הכל חג סביבו והאדם הוא מרכז העולם. ב 1859 פרסם דרווין את מוצא המינים ושינה לתמיד את תפיסת מוצא האדם. לא עוד נזר הבריאה יציר אלוהים אלא השתלשלות הברירה הטבעית ומוצא האדם מהקוף. עד היום יש נעלבים ומתנגדים לתיאוריה. אחר כך, בתחילת המאה העשרים מגיע פרויד שהביא לנו את תת הכרה והמיניות וגרם לנושאים שהיו טאבו...
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2
...הדהמה (dhammdsadhammapariyy) 2.8 אננדה, אין זה דבר יוצא דופן שמי שנולד כאדם גם ימות. אך אם תבוא אל הטטהאגטה לשאול את יעדם של כל אלו שמתו, זה עלול להתיש אותו. [11] לכן, אננדה, אלמד אותך דרך לדעת את הדהמה, המכונה מראת הדהמה, [12] על פיה התלמיד האצילי אם הוא חפץ בכך יכול להסיק בעצמו: 'השמדתי גיהינום, לידה בממלכת החיות, ממלכת הרוחות, כל האופל, יעדים מרושעים ויעדים מצערים. אני 'נכנס לזרם', חסר יכולת ליפול לעולמות אפלים, והדרך לניבאנה מובטחת. ' 2.9 ומהי...
חמשת הצעדים לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס
...צעדים שאם תיישם אותם העסק שלך ימריא לגובה. אלו צעדים חשובים ויסודיים. נכון שיותר קל לכתוב על מתחרים או על שינויים מרחיקי לכת שלא ישימים במציאות. אך אני בחרתי להתמקד בנושאים שתלויים בך. בצעדים שכל אחד יכול לעשותם. בלי להוציא עוד כסף מהכיס. צעד ראשון: מי אתה? כדי לשווק את העסק שלך, עליך לדעת קודם כל מה אתה משווק. מהו העסק שלך. מהם השירותים או המוצרים שאתה מוכר. זה לא סתם לדעת (ברור שאתה יודע מה העסק שלך), אלא ניסוח מדויק של איזה בעיות אתה פותר. מה...
5 הכפתורים החמים שלא מספרים לך עליהם לפני החופה
...טוב התחלתם להתחתן, להקים משפחה ולהתחיל בחיים משותפים! הודעתם להורים, סגרתם אולם, שלחתם הזמנות והאירוע הגדול הגיע! הכל מושלם! הכל בלבן וזוהר, האורחים מחוייכים, ההורים גאים, החברים שמחים וצוהלים עבורכם המסיבה דוהרת אל תוך הלילה. האהבה פשוט פורצת מתוככם והתחושה היא שהכל אפשרי! לנצח נאהב, נתמוך ונתמודד! המשכתם בירח דבש מפנק וחזרתם הביתה להתחיל את החיים כזוג טרי שכל העולם לפניו! ברכות! אז למה, שנה, שנתיים כאשר השגרה הופכת ליוםיום, והילד הראשון מגיע אתם...
משנתו של אפלטון
משנתו של אפלטון
משנתו של אפלטון הרצאה לצפייה: דיון בפילוסופיה של אפלטון: משל המערה, אונטולוגיה, ואפיסטמולוגיה מנחה: ד"ר יאיר שליין קורס פילוסופיה יוונית - מתאלס עד אריסטו...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעורר מוטיבציה בילדים?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לעורר מוטיבציה בילדים?, האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעורר מוטיבציה בילדים?, איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, מורה רוחני מומלץ, מאמן אישי למנהלים בנושאי איך לעורר מוטיבציה בילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 05:44:36 - wesi4