ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר יקר? ✔אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק א' ✔על מנת להגיע לרמה גבוהה של הצלחה בחיים וכן לשמור על עצמנו באותה רמה, דרושות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק א'

על מנת להגיע לרמה גבוהה של הצלחה בחיים וכן לשמור על עצמנו באותה רמה, דרושות איכויות ויכולות מסוימות. אחת מהן היא היכולת לשמור על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה שמניעה אותנו לפעולה מאסיבית על בסיס קבוע. אותה מוטיבציה פועלת בדיוק כמו מנוע של רכב, כל אחד ונפח המנוע שלו, ישנם כאלה עם מנוע מוטיבציה פנימית בנפח 1.4 וישנם כאלה עם מנוע מוטיבציה בנפח של 3.5 סמ"ק. מן הסתם, רכב שנפח המנוע שלו עומד רק על 1.4, יתקשה לנוע בעליות שבדרך לירושלים, ולעומתו לרכב עם מנוע 3.5 אותן עליות הן "משחק ילדים".

מה עומד מאחורי יכולתם של האנשים המצליחים לשמור על מוטיבציה פנימית גבוהה? האם מדובר ביכולת מולדת או נרכשת? מה הקשר בין מוטיבציה פנימית לבין אנרגיה? למה אנרגיה היא המשאב הכי יקר שלנו? ואיך אפשר לנהל את האנרגיה שלנו כדי להפיק תוצאות יוצאות דופן בחיים? כל זאת ועוד במאמר הזה...

מהו המקור של מוטיבציה?

אין זה מפתיע שהמקור של מוטיבציה הוא בדיוק המקור של כל הדברים ביקום - אנרגיה! בעבר, רבים טענו שישנם שני יסודות בסיסיים ביקום: אנרגיה וחומר. בחלוף השנים, הבינו שגם חומר הוא תוצר של אנרגיה ולכן ישנו רק יסוד אחד ביקום, שמהווה את המקור של כל הדברים - כל דבר הוא אנרגיה! הטבע שופע בכמויות אדירות ואינסופיות של אנרגיה בכל מיני צורות, לעולם לא יהיה בעולם מחסור באנרגיה. הצורות השונות של אנרגיה הן מאוד מגוונות, החל מאנרגיית השמש, דרך אנרגיית המים ועד אנרגיית המחשבות.

היום, אנחנו יודעים שאי אפשר ליצור או להרוס אנרגיה, אפשר רק להמיר אותה מצורה אחת לאחרת. למעשה, כל האנרגיה שאי פעם הייתה ואי פעם תהיה, נמצאת כאן ועכשיו, בכל מקום ובכל זמן. אנחנו לא צריכים ליצור אותה, היא כבר כאן, כל מה שאנחנו צריכים זה לאתר אותה, ללמוד איך להתחבר אליה וללמוד את אמנות שינוי צורתה ורתימתה לצורך מטרותינו.

מה הקשר בין מוטיבציה פנימית לבין אנרגיה?

מוטיבציה עשויה מאנרגיה. מוטיבציה היא צורה של אנרגיה רוטטת והיא יכולה להיות מגורה על ידי תתי מקורות רבים ושונים. יש האומרים כי ישנם חמישה מקורות מוטיבציה עיקריים המניעים את בני האדם בחברה המודרנית: אתגרים, תגמול, פחד, צמיחה ולמידה, והכרה. למעשה, אלה אינם מקורות, אנרגיה היא המקור האמיתי של מוטיבציה. תתי המקורות הם למעשה גירויים שמכוונים אותנו למאגר האנרגיה ומגבירים את רטטי האנרגיה שכבר קיימת.

מה עומד מאחורי יכולתם של המצליחנים לשמור על מוטיבציה גבוהה?

מה שעומד מאחורי יכולתם של המצליחנים לשמור על רמה גבוהה של מוטיבציה פנימית, היא יכולתם לנהל את המשאב הכי יקר להם - אנרגיה. אנשים מצליחים מנהלים (בין אם במודע או שלא במודע) את האנרגיה שלהם בצורה אפקטיבית. אם כן, האם זו תכונה מולדת? ודאי שלא! זכרו, שפע של אנרגיה זמין לכולנו בכל מקום ובכל זמן, השפע הזה נגיש לכל אחד מאיתנו, הוא לא עושה סלקציות, אין לו העדפות, לכל אחד יש אפשרות להתחבר אליו ולשאוב ממנו לטובת צרכיו האישיים ולתרומה מעצמו לאחרים. יכולת הניהול של אותו משאב היא בהחלט יכולת נרכשת.

אנרגיה היא המשאב הכי יקר שלנו, יותר מזמן ויותר מכסף. הזמן עומד בכמות שווה לכל אחד מאיתנו, אי אפשר לנהל אותו, אי אפשר לחסוך אותו ולכן גם אי אפשר לבזבז אותו (איך אתה יכול לבזבז משהו שלא ניתן לחסוך אותו?). כל מה שניתן לעשות עם הזמן, זה לבחור מה לעשות בזמן העומד לרשותך, שהוא בדיוק אותו זמן שעומד לרשות כולנו. אין אף אדם בעולם שיש לו יותר או פחות מ - 24 שעות ביממה. על מנת לעשות כל דבר שתבחר בכמות הזמן העומדת לרשותך, אתה צריך אנרגיה! (המקור האמיתי של מוטיבציה)

כסף הוא גם סוג של אנרגיה, כלומר כסף הוא אינו משאב מקורי, הוא נולד ברעיון ורעיון נולד בתוך אנרגיה מחשבתית. את כמות הכסף שעומדת לרשותך, ניתן לחסוך וניתן לבזבז. מאחר וכסף הוא סוג של אנרגיה, גם כסף נמצא בשפע ביקום, אך כדי ליצור כמויות אדירות של כסף, נדרשת (בין השאר) אנרגיה גבוהה מאוד ולכן אני חוזר - המשאב הכי יקר שלנו הוא אנרגיה.

איך אפשר לנהל את האנרגיה שלנו, כדי להפיק תוצאות יוצאות דופן בחיים?

אז איך מתחברים לאותו שפע של אנרגיה ואיך מנהלים אנרגיה? ניהול, כמו גם מצוינות, הם אינם חד - פעמיים, אלא משקפים הרגל קבוע. על מנת להתחבר לאותו שפע של אנרגיה ולנהל אנרגיה, יש להכיר את הגירויים הפנימיים והסביבתיים השונים, לפתח הרגלים בריאים ולבצע פעולות מסוימות על בסיס קבוע.

כצעד ראשון, רצוי לעשות בדק בית עם עצמנו ולענות על 16 השאלות הבאות:

(ניתן לעשות דגימה של השבוע או השבועיים האחרונים כדי לסייע לעצמכם לתת מענה לשאלות)

1.מה מדליק אותי? מה מגרה אותי? מה ממלא אותי? מה מצית את ליבי?

2.האם יש אנשים, מקומות, פעולות, תחביבים או דברים נוספים בחיי שגוזלים ממני אנרגיה? מהם?

3.האם יש אנשים, מקומות, פעולות, תחביבים או דברים נוספים בחיי שממלאים אותי באנרגיה? מהם?

4.באילו שעות במהלך היום, אני מרגיש במיטבי? מתי בדיוק, במהלך היום, האנרגיה שלי נמצאת במצב שיא? מתי אני בדרך כלל עירני ומרוכז יותר?

5.מתי, במהלך היום, מגיחים במוחי הרעיונות הכי טובים? מה אני עושה בזמן שהם מגיחים?

6.כמה שעות אני ישן בממוצע בלילה?

7.האם יש לי זמן קבוע במהלך השבוע, אשר מוקדש רק לעצמי?

8.עד כמה לדעתי אני אוכל בריא מ - 1 עד 10? (כאשר 1 מציין הרגלי אכילה גרועים מאוד ו - 10 מציין הרגלי אכילה בריאים מאוד)?

9.האם אני צורך אלכוהול, סיגריות או סמים על בסיס קבוע?

10.האם אני מצליח להיות נוכח במקום שבו אני נמצא? האם כשאני בעבודה אני רק בעבודה וכשאני עם המשפחה אני רק עם המשפחה?

11.האם אני מצליח להתמקד אך ורק בפעולה הנוכחית שאותה אני מבצע בזמן שאני מבצע אותה?

12.האם אני מבלה לפחות פעמיים בשבוע בקרבה לטבע? (ים, פארק, טיולים בארץ וכו')

13.האם יש מקום קבוע בבית או מחוץ לבית, שבו אני נותן לדמיון שלי להפליג ולשחק?

14.האם אני יודע מהי המטרה המרכזית (ייעוד) של חיי? האם אני מקדיש את מרב זמני, מרצי וליבי לכך? עד כמה אני מקדיש את חיי באופן ממוקד לכך?

15.האם אני יודע בדיוק מה אני רוצה מהחיים (בכל תחום ותחום)?

16.האם אני יודע איך לגרות במודע את המוח שלי, כדי להגיע לרטטים גבוהים של אנרגיה מחשבתית?

17.איזה מבין הגורמים הבאים הכי גורם לי מוטיבציה (מניע אותי לפעול)? אתגרים, פחד, תגמול, הכרה או צמיחה ולמידה?

רוצה לדעת מהם הצעדים הבאים? רוצה לקבל טיפים מעשיים לניהול אנרגיה ולשמירה על רמה גבוהה של מוטיבציה פנימית?

כל זאת ועוד בחלק ב' של "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?"

שינוי צורות הפסקת עישון איך לגרות מה אני רוצה מהחיים ליצור אפקטיבי המשפחה אתגר מחיר זול אפשרות איך ל איך איך ל איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לנהל איך לנהל את אנרגיה אנרגיות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד לנהל להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מנהל מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ניהול קשה למכור מוצר יקר
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע היו היה איש שרצה למכור משהו למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך יקר לי מה אתה אמור לעשות. ש: לשאול אותו מה זה אומר יקר לך. אליעד: "שזה עולה הרבה כסף". ש: "ביחס למה עולה הרבה כסף". אליעד: "ביחס למה ביחס לכסף שיש לי זה הרבה כסף מה זה ביחס למה". ש: "ביחס לכסף שיש לך". אליעד: "ביחס למחירים בעולם מה זה זה". ש: לא השאלה איזו תועלת זה נותן לך. אליעד: עוד פעם מישהו אומר יקר לי מה אינסטינקטיבית אתה צריך לעשות. ש: אולי להכיל אותו. אליעד: "נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות" רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: "למה אתה מצפה?". אליעד: "מצפה למחיר אחר". ש: "ולאיזה מוצר אתה מצפה?" אליעד: "לאותו מוצר במחיר אחר, למה אתה מצפה? לזה במחיר כזה". ש: במחיר כזה והוא אומר לך כבר אומר את המחיר ישר הכל. אליעד: כן אתה אומר לו הכוס הזאת עולה שקל הוא אומר לך זה יקר לי אתה אומר לו למה הוא אומר אני רוצה את זה בחצי זה הכוס הזאת בחצי. ש: אוקי ואז מה השאלה? אליעד: השאלה מה התשובה האידיאלית לשאלה יקר לי. מה אתה אומר? ש: מה שאמרת עכשיו אני חושב שהיתרונות של המוצר הוא לא מודע להם מספיק. אליעד: מה אני שאלתי. ש: אז אני אדגיש לו את היתרונות. אליעד: בהכרח שהוא לא מודע ליתרונות הוא יגיד לך "תקשיב אני חייב את היתרונות האלה אני מאוד רוצה אותם אבל זה יקר לי". ש: אחרי שהסברתי לו את היתרונות? אליעד: אחרי שהסברת ואחרי שהוא אמר לך אני רוצה אותם גם כן. ש: יש לי את הפתיחה שרציתי. אליעד: מה הפתיחה של התשובה? ש: "אני מבין ... בא נתקדם בעלילה מאוד פשוט אנחנו לא נותנים תשובה לשאלה עד שלא הבנו את השאלה לא הבנו את השאלה, עכשיו כשהוא אומר יקר לי למה אתה חושב שהוא מתכוון מה הוא מתכוון להגיד עכשיו תסתכלו עכשיו אני שאלתי למה הוא מתכוון להגיד כשהוא אמר יקר לי נכון, עכשיו התשובות שאני יכול לקבל פה הם שני סגנונות של תשובות או יקר לי הוא מתכוון להגיד שהמחיר גבוהה שזה בעצם לא אמר כלום כי רק החלפנו את המילה יקר לי במחיר גבוהה או הוא מתכוון להגיד שאין לו כסף נגיד או מתכוון להגיד שהמוצר לא שווה את הכסף הוא מתכוון להגיד יכול להיות הרבה כוונות. מאחר שהמילה "יקר לי" יש לה הרבה פירושים אפשריים לכן אנחנו לא ניתן לו תשובה עד שאנחנו לא מבינים למה הוא מתכוון, עוד פעם אם אנחנו יודעים למה הוא מתכוון אם הוא אומר יקר לי ואנחנו יודעים למה הוא מתכוון זה נושא אחר בהנחה שהוא אומר יקר לי ואנחנו לא יודעים למה הוא מתכוון קודם כל נשאל אותו למה אתה מתכוון, עכשיו רוב הסיכויים "אוקי אני מבין שאתה אומר שזה יקר למה אתה מתכוון שאתה אומר שזה יקר למה אתה מתכוון" עכשיו רוב הסיכויים או חמישים אחוז נגיד סיכוי שאם תשאל מישהו למה אתה מתכוון שאתה אומר יקר לי הוא פשוט יקח את המילה "יקר לי" ויתן לה מילה נרדפת הוא יגיד שזה עולה הרבה כסף שבעצם הוא לא הוסיף לנו שום מידע. אבל מה שאנחנו צריכים לעשות זה שהוא יוסיף מידע על ה - "יקר לי" מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד "אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ביותר זול במקום אחר" יכול להיות שהוא מתכוון להגיד "יקר לי אני חושב שזה לא שווה את הכסף" יכו להיות כשהוא ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה ... מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו ... על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב ... שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את ... ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... כי לא כל אחד בעולם מבין ביהלומים. ורוב בני העולם, לא יודעים להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר. וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד, שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של היהלום, והוא לא מבין באמת את ערכו האמיתי של היהלום. וכדי להעריך את השווי האמיתי של היהלום, לשם כך צריך ללכת למומחים מיוחדים, שהם מבינים גדולים ביהלומים, והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של היהלום, וכך כמות האנשים בעולם שמסוגלים להעריך את שווי היהלום הזה קטנה. ... כי רוב העולם, לא יכולים להרשות לעצמם לקנות יהלומים, ואין ביכולתם לקנות יהלומים. ואדם עשיר יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים כ"כ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום כ"כ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך את הערך של משהו, לשם כך הוא צריך להיות בר השוואה לדברים אחרים. ... לא יהלום, ושהוא סתם חתיכת זכוכית מכוערת. אבל אלו שראויים ליהנות מהיהלום הזה, הם יודעים לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני שלו, כך בעל היהלום הזה, מנקה עוד קצת את היהלום הזה, ומציג אותו ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... לא יכול לשרוד בעולם בלי חינוך כלשהו. ואפילו בעלי החיים, גם הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיו"ב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך שהוא בעצם מכניס את הילד לסוג של בית כלא חברתי והתנהגותי. ואח"כ שהילד גדל, אז הוא מתחיל ...
מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר?
... - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר? קורא יקר, הספר שאתה קורא כרגע, עוסק בהרבה נושאים שונים. ולכן, צורת הקריאה הטובה ביותר בספר, היא לפי מה שמעניין אותך באותו רגע, ו לא דווקא בהכרח לפי סדר מסוים. באפשרותך ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמא "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום. או לדוגמא הלקוח אומר ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את אשתו עוד יותר, הרי שהוא היה עושה הכל, כדי לקנות עבורה ... שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. ז"א הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח, עם המחשבה שהוא מדחיק בתת המודע שלו. המחשבה שאומרת שהוא לא מספיק אוהב את אשתו. ובאפשרותך לומר לו, ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... הנגדי של החיסרון שאותו הצגת. כי לפעמים במוצר אחד יש חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמא מוצר שמצד אחד הוא יקר ביחס למוצרים אחרים. ומצד שני המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק ... על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה כ"כ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי בכלל המוצר עצמו לא כ"כ איכותי גם ברמת האיכות שלו. וכפי שבאמת ניתן לראות בחוש, שלפעמים מוצר יקר, בחיסרון של המחיר שלו, הוא מסתיר את החיסרון של האיכות שלו. כאשר בפועל הוא ... שהוא רוצה. ובעיני האדם יש דברים שנתפשים כמנוגדים. כגון לדוגמא, שהאדם קשה לו לחשוב על זה, שדבר יהיה גם יקר וגם גרוע. או שדבר יהיה גם קשה להשיג אותו וגם הוא לא יביא כל תועלת וכיו"ב. שאז, ... שאותו אתה מנסה להסתיר. כי לפעמים כאשר מציגים חיסרון מנוגד, כגון לדוגמא שמספרים לאדם על החיסרון שהמוצר יקר ושקשה מאוד להשיג אותו, אז לפעמים זה עוד יותר מעורר את האדם לבדוק, האם ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה המוצר יקר?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה המוצר יקר?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה המוצר יקר?, איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, קואצ'ר לילדים, ספרים על אימון אישי בנושאי למה המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 18:35:29 - wesi4