ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מורים - לימודי גיאוגרפיה בכתה ד ✔בחינוך ולדורף אנו מתחילים בלימודי הגיאוגרפיה באופן לא רישמי כבר בגן ובכתה א ... - ידע להצליח, התפתחות אישית ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הדרכת מורים - לימודי גיאוגרפיה בכתה ד

בחינוך ולדורף אנו מתחילים בלימודי הגיאוגרפיה באופן לא רישמי כבר בגן ובכתה א. ילדי הגן והכתה יוצאים אחת לשבוע לטיול שבועי דרכו הם חווים את המרחב הטבעי בסביבה. הילדים מתבוננים בהתחלפות העונות, בתנועת השמש, בגדילת הצמחים, בסוגי האבנים, ואם יש קרוב לביהס ים או מקור מים הם משתעשעים ולומדים גם עליהם.

בכתה ד מופיעה לראשונה תקופה רשמית בה לומדים גייאוגרפיה / מולדת. התקופה עוסקת במרחב הקרוב אל הילד. לדוגמא, במידה והילד גר וחי ואיזור השפלה אז הלימוד יכלול את איזור ביתו, הרחוב שלו, הישוב בו הוא גר, בית הספר, סביבת בית הספר והעיר בה ביהס נמצא, איזור השפלה ואיזור הרי ירושלים הגובלים באיזור השפלה. הלימוד יכלול גם שרטוט מפות ולימוד הבנת מפה באטלס.

שטיינר, אבי חינוך ולדורף, הדגיש את החשיבות של לימוד גיאוגרפיה ואמר שכדי שהילד יתגשם היטב בגופו ובעולם הזה עליו להתבונן, לחוש ולהכיר היטב את סביבתו הפיזית. בגיל 11, כתה ד, עבר בדרך כלל הילד את הרוביקון (כשהיה בכתה ג'), הוא עבר את המשבר מהילדות המוקדמת אל אמצע - לב הילדות וכעת בשל הילד להתבונן ולהתחבר לעולם סביבו, זה הקרוב אליו פיזית. הכרות זו מעניקה לילד ביטחון בעולם ובמה שגופו, נפשו ורוחו עושים בעולם. יש לצאת לטבע ולערוך תצפיות ולעבוד בידיים עם החומרים שסביב - חול, אבנים, מים וצמחיה. לעסוק באמנות של ציור הטבע וללמוד כיצד מציירים מפה - לתמוך בילד במעבר שלו בציור ממפה הדומה לציור ילדותי למפה המצוירת ממבט על גבוה. היכולת להתבונן על הדברים ממבט על היא מיומנות גבוהה יותר וחשובה להתפתחות החשיבה האנושית - אני מצליח בין גיל 11 ל 13 לראות את העולם לא כקשור רק למה שאני רואה כאן מולי בעיני הפיזיות אלא אני מצליח לראות את הדברים ממעוף הציפור, מלמעלה, לתפוש את המרחב מנקודת מבט שאינה בתוכי אלא מחוצה לי. כך לאט, לקראת גיל ההתבגרות תעבור מחשבת הילד את המטמורפוזה מהתבוננות מתוך נקודת מבט אישית פנימית שלו להתבוננות מתוך נקודות מבט מרובות שלא דווקא הוא מזדהה עימן.

הנה דוגמא לשיעור פתיחה ללימוד הגיאוגרפיה:

מהלך התקופה:

שיעור 1

סיפור כיווני רוחות.

ארבע מלחים נפגשים בנמל כדי לצאת ולשוט יחד באותה ספינה. לאחר שהם עולים לספינה הם נפגשים בערב לאחר השקיעה ומספרים על עצמם והמקומות שמהם הם הגיעו.

צפון - מלח 1 עם עיניים כחולות, גבוה ובעל מבנה גוף דחוף ועורו חיוור, שערו בלונדיני צהבהב וחלק. מספר - אני בא ממקום שבו הרים גבוהים מאד. כדי להגיע לביתי יש לטפס בשביל המתפתל סביב ההר כמעט עד לספגה. ככל שמעפילים במעלה ההר האוויר הופך קר יותר, לעיתים מטפטף הגשם ומסביב הכל ירוק בוהק - יער צומח, פרחים סביב ופטריות ועשב רב על האדמה. האוויר נקי ונעים, נחל גדול זורם בדרך ומעליו בנו אנשי הכפר שלי גשר מעץ. בני האדם שאני פוגש מברכים אותי לשלום והם לבושים בגדים חמים וארוכים עם פרוות. בית המשפחה שלנו בנוי מעץ שעצי היער הטובים העניקו לנו. בתוך הבית מטבח גדול ובו אנו אופים לחם כל בוקר. בחדר המשפחה יש לנו אח גדולה שבוערים בה עצים כל השנה, משום שרוב השנה קר. אבא שלי עוסק בדיג של דגי סלמון שאותם הוא וגברי הכפר האחרים דגים ומעבירים בתוך קרח לאוניות הממתינות לכך בנמל שאינו רחוק מביתי, בתחתית ההר שעליו בנוי הכפר. הים הוא אפור ולעיתים בשיא החורף חלק ממנו קופא, היכן שהנהר נשפך לים ישנם חלקים גדולים של מים שהופכים לקרחונים גדולים. על ההר שעליו מצוי הכפר שלנו יורד שלג ואנו אוהבים ליצור אנשי שלג, לזרוק כדורי שלג אחד על השני וגם לעשות סקי. יש למשפחתי שני כלבים גדולים ששומרים על הבית מעדרי הזאבים שנמצאים ביערות סביב.

דרום - מלח 2 שחור עיניים, עורו חום כמעט שחור והוא רז ושרירי ושערו מתולתל ושחור. אצלי בבית שונה מאד ממה שאתה מתאר. אני גר במקום שחם בו מאד. כל כך חם שלעיתים קשה להיות בחוץ. כמעט ולא יורד גשם אצלינו אז אין הרבה צמחים. יש הרבה מאד חול צהבהב סביב, דיונות של חול. לעיתים ישד סופות חול ואז החול נכנס לעיתיים ויש להשאר בתוך הבית. אנחנו לובשים בגדים ארוכים למרות שחם משום שהבגדים מגנים עלינו מהשמש. אם אני רוצה להגיע לעיר או לצאת מהכפר שלי אני נעזר בחמור או גמל. הבית שלי בנוי מאוהל עם פתחים במקומות שונים כדי שתכנס רוח נעימ בערב. מעל חלק מהבית יש גם צליה גדולה. בלילה קר מאד. לעיתים אנחנו מקפלים את האוהל שלנו ונודדים לגור במקום אחר משום שנגמרו לנו הבין והצמחיה נאכלה עי הכבשים היכן שגרנו. החיים שלנו פשוטים, אנחנו מגדלים עיזים וכבשים ולעיתים פרה או שתיים שאוכלות עשב יבש ונותנות לנו חלב, בשר וצמר. השמש נמצאת בשעות היום תמיד חמה וקופחת ואנו מכסים את ראשינו גם בבד או בכובע.

מזרח - מלח 3. עורו בהיר וצהבהב מעט ועיניו מלוכסנות ובצבע חום, שערו שחור וחלק.

כמה מוזרים המקומות בהם אתם גרים, ומעניינים. אני מקווה שבאחת הפעמים אשוט ואגיע לארצכם. אני גר במקום מדהים בו רואים את הזכיחה כל יום והיא מרהיבה. משדפחתי היה על אי שבו גדלים עצי קוקוס, הרבה מנגו, דובדבנים וליצ'י. הנשים בכפר שלי לובשות קימונו בצבעים מרהיבים של פריחת הדובדבן. הגברים נאמנים לקיסר ולבושים בבגד מכובד ורחב שרוולים. הגברים בכפר מוליכים את השוורים שלהם בתוך שדות האורז ומגדלים תבואה יפה. פעמוני המקדש מצלצלים בכל יום ואנו מתפללים ואוכלים יחד. יש לנו טקס מיוחד של תה שרק מעטים בכפר יודעים לבצעו כראוי. אנחנו כותבים מלמעלה למטה באותיות מיוחדות. יורד גשם רב אצלינו ובחורף שמיכת שלג לבנה מכסה את עצי הדובדבן, אך באביב העץ שנראה כמת עוטה לפתע פריחה ורודה בהירה ורכה והרוח מתחממת ועוברת בין עלי הכותרת של הפרחים ומעיפה אותם כך שכל ההולכים בכפר מדמים כי יורד על ראשם שלג וורוד, ובריץ הפרחים שהפכו לדובדבנים נאכלים ונערות הכפר מקשטות את אוזניהן בצמדי דובדבנים והן יפות כבובות.

מערב - מלח 4. עיניים חומות ושיער בצבע חום בהיר וחלק. חיוכו שובה לב. חברים, אני רואה מהעיר בה אני חי כל ערב את השיקעה. כאשר אני עייף מהיום הקשה שבו עבדתי כל היום במסעדה שבעיר אני יושב ומתבונן בשפת הים על הצבעים העוטפים אותי בסגול וארגמן. נחלים רבים זורמים ומתחברים לים והים מושך אותי וכך הגעתי לכאן להיות על ספינה גדולה. בבית מפחתי שנמצא על החוף ממש ישנם חלונות גדולים ורחבים כדי שנוכל לשבת לארוחת הערב כל המשפחה יחדיו ולצפות בשקיעה. פעם חיינו בכפר, אך שמענו כי העיר התפתחה ויש בה תבלינים ובדים מיוחדים שהגיעו מהעולם הרחב ועל כן החליו הורי וסבי וסבתי לעבור לעיר. בעיר עבדנו בחנויות ומסעדות, חלק ממשפחתי עובדים במפעלים ועוזרים לייצר בעיר בדים מכותנה שמגדלים בכפר.

(אפשר לספר סיפור זה כסיפור אחד ארוך במהלך שיעור יחיד, ואפשר לחלקו לשני חלקים ולספרו בשני שיעורים).

עבודת מחברת - ציור שער תופה שעליו יכתב בגדול - תקופת מולדת, או תקופת גיאוגרפיה. אני כותבת ומציירת את השער על הלוח והילדים מעתיקים.

ש. ב. - לאחר שהמלחים סיפורו זה לזה על המקומות בהם הגיעו היו להם שאלות רבות.

כתבו את השאלות ששאלו המלחים זה את זה והשתמשו במילות השאלה וכדי לענות השתמשו במילות התשובה:

מילות שאלה מילות תשובה

מי מישהו

מה שם עצם

מתי זמן

לאן, מאין מגקום

מדוע, למה סיבה

כמה מספר, כמות

שיעור

הקראת שיעורי בית - השאלות והתשובות על סיפור כיווני השמים.

שאלות לדיון בכתה - היכן היית רוצה לגור? באילו מקומות אתם גרים או גרתם בעבר?

מה הם ארבעת שמות הכיוונים? - צפון, דרום, מזרח, מערב.

תוך כדי דיון בכתה לרשום על הלוח את האיכויות של כל כיוון ומקור שמו של הכיוון:

דרום - חם, השמש דרה ברום.

צפון - קר. צפון סוד.

מערב, ים, שקיעה, מהמילה ערב, סוף היום.

מזרח - יבש, רוחות, חמסין, מהמילה זריחה.

לבקש מהילדים שיראו בהצבעה היכן כל אחד מהכיוונים.

אנו נצא בעוד כמה דקות לחצר ביה"ס ונתבונן מה נמצא בכל כיוון. עליכם לקחת עמכם מחברת וכלי כתיבה ולרשום - מה יש בצפון, בדרום במזרח ובמערב. יוצאים ועושים את המשימה. בסיום המשימה אני מצלצלת בפעמון שמסמן לילדים לחזור לכתה ולשבת.

אז מה ראיתם בכל אחד מהכיוונים? - הילדים מספרים מה ראו ומתקנים זה את זה במידה וצריך.

כאשר השיחה מסתיימת אני מחלקת את הלוח לארבע מרובעים. בכל אחד מהמרובעים אני מציירת אחד מהכיוונים, את הנוף האופייני לו. (ארבעת הציורים - זריחה, שקיעה, ים, הר חרמון).

הילדים מעתיקים את הציורים למחברת.

שיטות לפיתוח המוח משפחה יכולת שכלית איך לפתח את המוח איך לשפר את המוח הורה גיאוגרפיה לילדים שרירים לפתח יכולת קוגניטיבית יכולות קוגניטיביות גיאוגרפיה הדרכת הדרכת מורים לימוד למידה
חופש אמיתי - מהו חופש אמיתי? איך להגיע לחופש אמיתי?
...האדם מרגיש שהמציאות לא נכפית עליו נגד רצונו, אלא שהיא כפי מה שהוא רוצה. וברגע שקורה לאדם איזה דבר נגד רצונו, אם הוא מרגיש שהמצב כאילו ניכפה עליו, הרי שהוא מרגיש, סוג של חוסר חופש. וזה בעצם אומר, כי באפשרותו של האדם לחוות חופש אמיתי, על ידי זה שהוא מתרגל למצוא את הטוב שיש בכל דבר. כאשר האדם מתרגל לראות את הדברים בצורה חיובית וטובה, הדבר הזה משחרר אותו ממאבקים מיותרים עם המציאות, ועל ידי זה האדם לא מרגיש שהמציאות נכפית עליו, אלא מרגיש חופש אמיתי. וחופש...
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
...להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים? הרצאה על ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים? ועוד מה זה אומר...
איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לשונא שלך לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים?
איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לשונא שלך לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים?
...למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים? אליעד: אם יש מישהו ששונא אותך ושהוא אוייב שלך, ואתה רוצה להפוך אותו לאוהב שלך. מה אתה צריך לעשות? תשובה: בן אדם אוהב את מה שעושה לו טוב, ושונא את מה שעושה לו רע, אתה צריך לעשות לו טוב, ואיזה טוב תעשה לו? תשובה: תן לו אהבה. אבל מה האמת? האם זה שאתה תעשה לו טוב יגרום לכך שהוא יאהב אותך? תשובה: אתה צריך להעניק לו אהבה בלי תנאים...
נעילת מפרקים - האם לנעול את המפרק או לא לנעול את המפרקים בכל חזרה?
...מפרקים - האם לנעול את המפרק או לא לנעול את המפרקים בכל חזרה? אז קודם כל, כמעט תמיד בהתחלת החזרה הראשונה ובסוף החזרה האחרונה, אתה בעצם תהיה עם מפרקים נעולים. היתרון שבנעילת מפרקים, הוא כדי להרגיל את המפרקים לעומס הזה. יתרון נוסף הוא, שזה מאפשר לך לתת לשרירים לנוח בין חזרה לחזרה. יחד עם זאת, החיסרון הוא שאתה מעמיס על המפרקים שעלולים להיפצע. חיסרון נוסף הוא, שאתה נותן לשריר שלך לנוח בין חזרה לחזרה. בקיצור, תהיה מודע לנ"ל ותפעל בהתאם למטרות שלך....
אמונה - האם היא טובה או רעה?
...נגדיר, כי האמונה היא הפך השכל. כי במקום שיש שכל, אין בו שום צורך באמונה. כי מה שהאדם מבין בשכלו, הוא לא צריך להאמין בו. ואמונה נמצאת, רק במקום שבו השכל לא תופש. שהשכל אומר דבר אחד, והאדם מאמין בדבר אחר. ואם נתבונן נראה, כי האמונה, היא שורש כל הרע וגם שורש כל הטוב שיש בעולם, כפי שיתבהר בהמשך. והעניין הוא, ששורש כל הטוב שבעולם, הוא האחדות של המציאות, שהכל מושלם והכל אחד והיש והאין הם אחד. כי כאשר הכל אחד, אין שום חיסרון כלל ואין שום התנגדות כלל, והוא...
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 13
...13 ההפך של לדעת זה לא לדעת לא אפשרי לדעת ללא ההפך כאשר אתה יודע דבר אחד בהכרח אתה לא יודע דבר אחר הישות הזכיזופרנית הזו אינה מקבלת את עצמה כלומר אינה מסתדרת עם אי הידיעה הטיבעי שבתוכה כל פעם שהיא מנסה להסביר למה פני הדברים ככה או אחרת היא נתקלת בצד הזה שבתוכה שמגלה לה שיש גבול לידיעה ולא ניתן לעבור את הגבול הזה כי גם אם תשיג את הגבול תישאר אי הידיעה זה כמו צל לא משנה לאן תלך תישאר בחוסר ודאות ולמה? כי זו המהות שלך שמורכבת מצורות של לדעת + לא לדעת...
טיעון העד (יהדות) - מבוא
...העדים כפי שמופיע בקרב הוגים יהודיים מימי הביניים ואילך הוא טיעון לקיומו של אלוהים ולכך שתורת ישראל ניתנה מאלוהים, העושה שימוש בכך שעל פי המקרא והמסורת היהודית היו מאות אלפי עדים להתגלות אלוהית. מדובר על סיפור ההתגלות בהר סיני בעת מתן תורה שכללה דיבור של אלוהים אל בני ישראל, וכן בסיפורי ניסים נוספים שנעשו בתקופת יציאת מצרים על ידי האלוהים, כמו עשר המכות וקריעת ים סוף. בבסיס טיעון זה עומדת ההנחה שלא ניתן לשכנע עם שלם להאמין שאירועים מסוימים קרו במעמד...
מה ההבדל בין התרגיל פול אובר בשכיבה עם משקל מאחורי הראש? לבין חתירה במוט, לבין פול אובר בעמידה עם פולי עליון? איך לעשות את התרגיל פול אובר בעמידה עם פולי עליון / עם מוט, בצורה נכונה? איך לפתח את שרירי הגב? איך לעבוד בטווח תנועה מלא?
...לבין פול אובר בעמידה עם פולי עליון? איך לעשות את התרגיל פול אובר בעמידה עם פולי עליון / עם מוט, בצורה נכונה? איך לפתח את שרירי הגב? איך לעבוד בטווח תנועה מלא? ניתן למצוא 3 תרגילים גב פופולאריים ביותר. 1 - פול אובר מאחורי הראש (pullover). שבו שוכבים על הגב ומושכים משקל מאחורי הראש, אל מעל הראש. 2 - פול אובר בעמידה מול פולי עליון (standing pullover) שבו מושכים מוט מלמעלה למטה בעמידה, גם גב כפוף מעט קדימה. 3 - חתירה במוט (bent over row) שבו מושכים מוט...
מצבי רוח משתנים - איך להשיג יציבות רגשית?
...MP3 בנושא: הרצאה על מצבי רוח משתנים - איך להשיג יציבות רגשית?. הרצאה על מצבי רוח משתנים ועל יציבות רגשית. איך להשיג יציבות רגשית? ועוד. בהרצאה זו נשיב על השאלה: מצבי רוח משתנים, פעם יש לאדם מצב רוח ופעם לו, איך מגיעים ליציבות רגשית? האדם לא שמח ברגע שהאדם נמצא עם אדם שיש לו קריזה, ואין דרך לצפות את הרגע הבא של האדם. גם האדם כלפי עצמו אינו רוצה לחוות את המטוטלת הרגשית שמשתנה? אם האדם אף פעם לא היה מצליח, או תמיד מצליח, אז לא היה לו קונפליקט. אך בגלל...
בעיות שינה - איך להירדם? נדודי שינה קושי להירדם - מה לעשות?
...קושי להירדם - מה לעשות? הפעם אשיב בנוגע לשאלה, מה עושים עם נדודי שינה וקושי להירדם. והתשובה קודם כל שלא תמיד חייבים להירדם, למה חייבים לישון ולהירדם? ואם אתה לא מצליח להירדם אל תדאג, בסופו של דבר תתעייף ותירדם. ואנשים הכניסו להם שיגעון כזה שאם זה לילה, אז חייבים לישון עכשיו. מי אמר? אם זה לילה ואתה ערני, תדליק אור כאילו זה יום, ותעשה משהו. וכן יש מצבים שחייבים להירדם ולישון, אבל לרוב, אם אין איזה עניין ממש שנדרש שתישן זה לא מחויב לישון. ועל האדם...
פרשת "וַיִּשְׁלַח": יעקב נאבק בעצמו בעצמי
...עצם עין באותו לילה. מסופר ש"וילן שם בלילה ההוא", אבל הפעילות הרבה שיעקב הנחה, לקראת המפגש המאיים עם עשיו, לא הותירה לו שעות שינה רבות: יעקב בוחר עדרים - עדרים של עזים, תיישים, רחלים, אילים, גמלים, פרות, פרים, אתונות ועירם, כבודה מרשימה. כל זאת כמנחה לעשיו אחיו. יעקב גם מנחה את עבדיו: את הראשון, את השני גם את השלישי גם את כל ההלכים אחרי העדרים: "כדבר הזה תדברון אל עשו במצאכם אתו. ואמרתם גם הנה עבדך יעקב אחרינו". המנחה נעה למחנה עשיו, אבל יעקב אינו...
הומיאופתיה: חוקיה ועקרונותיה
...הוגדרו ונוסחו לאחר ניסיון מעשי רב והתבוננות מעמיקה על ידי ד"ר סמואל האנמן (1755-1843). גילוי חוק הדמיון עוד היפוקרטס - אבי הרפואה - טען שישנן בעצם שתי שיטות טיפול עיקריות: הטיפול בנוגד (בו דוגלת הרפואה הקונוונציונלית) והריפוי בדומה. הוא הראשון שדיבר על חוק הדמיון כמקור לכל שיטת ריפוי אמיתית המבוססת על גירוי של כוחות הריפוי הטבעיים. למעלה מאלפיים שנה מאוחר יותר האנמן טוען "דומה בדומה מרפא". הוא הראשון שהפך את עיקרון הדומה לשיטת ריפוי חדשה. רופא, כימאי...
הספר להיות אלוהים - אחדות או נפרדות - היכן אתה נמצא האם כבר הגעת אל האחדות האמיתית - מהי אחדות אמיתית
...להיות אלוהים - אחדות או נפרדות - היכן אתה נמצא האם כבר הגעת אל האחדות האמיתית - מהי אחדות אמיתית לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - אחדות או נפרדות - היכן אתה נמצא האם כבר הגעת אל האחדות האמיתית - מהי אחדות אמיתית. ספר חלק ראשון עמוד 60 אם האדם שואל את עצמו, אם הוא נמצא באחדות או בנפרדות, עצם זה שהוא שואל, זוהי כבר נפרדות. למה? כי עדיין יש לך שאלה. כאשר אתה בשכל של האחדות, אין מצב כזה של אחדות. אבל אם אתה שואל, פירושו שיש...
לא מספיק שווה, אין לי ערך עצמי - איך מפרקים את המחשבות הללו? חלק ב
...שווה, אין לי ערך עצמי - איך מפרקים את המחשבות הללו? חלק ב האם יש אדם שווה יותר או פחות? מדוע אנשים שופטים את עצמם או אחרים לפי סטטוס אישי, או יוקרת המקצוע שלהם? מדוע להיות בזוגיות נחשב "טוב" ואותו אדם שבזוגיות לעתים נחשב כבעל ערך יותר? האם אדם שנטייתו המינית היא כלפי אותו המין שווה יותר או פחות? האם אדם שיש לו אוטיזם או כל מגבלה אחרת שווה יותר או פחות, האם אפשר בכלל למדוד אנשים ושוויים לפי תכונה כלשהי, סטטוס אישי, מעמד חברתי או מקצוע? אז דמיינו לכם...
אשליית הנפרדות יוצרת הסתרות וכך נוצר חוויות ריבוי. אשליית התנועה מנפרד אחד לנפרד אחר יוצרת חווית זמן
...מנפרד אחד לנפרד אחר יוצרת חווית זמן זמן הוא חוויה אישית. כאשר אתה חווה שינוי בחושים, נוצרת חווית זמן. השינוי נוצר מחווית נפרדות. אם תצייר ילד בועט בכדור, מהתבוננות בציור אתה לא תחווה זמן. הזמן עוצר מלכת. אבל אם תצרף לו עוד ציור שבו הרגל במיקום שונה והכדור במיקום שונה ותצייר עוד ציור ושוב הרגל והכדור במקום שונים וכן הלאה... יהיו לך אוסף של ציורים שחיבור ביניהם יצור חווית שינוי. בעזרת חווית השינוי שיצרת מאוסף של ציורים חסרי זמן, יצרת חווית זמן שבה...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי לימודים, מורה רוחני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0469 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 11:22:15 - wesi4