ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מבחנים ✔מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש ✔במאמר זה נדבר על מהותו של מבחן התוצאה ובעצם אם חוקרים לעומק אפשר להגיע להבנה ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש

במאמר זה נדבר על מהותו של מבחן התוצאה ובעצם אם חוקרים לעומק אפשר להגיע להבנה שכל היוצרות מתהפכות ודווקא משם צומחת הבנה חדשה שהיא המקום האחרון שניתן לחפש בו.

לפעמים כאשר אדם בוחר לעשות פעולה מסויימת הוא עושה אותה כי היא משיגה עבורו מטרה מסויימת שהוא חפץ בה. אבל, לא תמיד מקשרים את המטרה להנאה ומכאן יכול להיות קונפליקט עם הרצון להיות מאושר מאותה הפעולה. ולעתים, יש מצבים שהאדם בוחר בפעולה הזו, כי הפעולה הזו גורמת לאדם הישג כלשהו והוא מבין שזאת המשאלה הכי גדולה שלו.

אבל כאשר הפעולה הזו מתנגשת עם הרצון להינות, הרי שבאופן חשיבה הזה לא ניתן להינות באופן מלא מהמטרה והאדם לא עושה אותה בלב שלם, היא מעין ברירת מחדל בין הרצונות. ההנאה הגדולה, בהתחלה לכאורה גורמת לו סבל בטווח הקצר אבל, הנאה לטווח הרחוק. מצד אחר, ההנאה הרגעית גורמת לאדם הנאה מהירה אבל דחיקה לצד של שאר הדברים היותר חשובים מבחינתו ולכן, סבל לטווח הארוך.

האדם אמנם עושה סדר עדיפויות אבל בסדר עדיפויות כזה, גם אם יצליח להשיג את המטרה שלו לטווח הארוך הרי שימשיך להישאר אומלל. ולכן, גם אם יעשה לעצמו מבחן תוצאה או שמבחן התוצאה יראה כמו תאונה או לחילופין עוזר כמו "כוסות רוח למת".

אז בעצם, איך האדם יכול להשיג גם את המטרה אבל שהאושר שלו לא יהיה תלוי במטרה? יש כאן "באג" רציני בחשיבה של האדם, כי אם הוא כל הזמן חושב בכיוון של אני אהיה מאושר אם אשיג X ואחר כך הוא ירצה Y ואח"כ סיגמה ועוד... זה שהוא רוצה להשיג זה הכל טוב ויפה. הוא משקיע בסדר עדיפויות, בוחר בו, אבל לא מסתכל על השורש שבוחר עבורו את סדר העדיפויות הלא הוא המחשבה.

המחשבה של אדם כזה ממוקדת ברצון להשתפר אבל מציבה תנאי האושר תלוי אם האדם יצליח בדבר מסויים, אבל כאשר המטרה מתממשת האושר מתמוגג כלא היה כי יש מטרה חדשה גבוהה יותר. ואז הוא מתנה שוב את פקודת האושר בתנאי שהוא ישיג וכך נוצר רצף שהאושר תמיד רחוק ממנו אפילו רק מרחק פסיעה אבל כמעט זה לא מספיק.

המחשבה של האדם בוחרת את סדר העדיפויות ולכן - צריך דווקא להתחיל לחקור את הנושא מהמחשבה, ולא מאיזה פעולה יותר נכונה או איזה מעשה יותר יקדם את האדם למטרה, או מאיזה סדר עדיפויות בפעולות לעשות את הדברים. כאן זו לא ההתחלה, כאן אלה פעולות שבאות ממקום יותר עמוק ואת המקור העמוק של המחשבה יש לחקור.

ולכן, לפני שחוקרים את המעשים איזה מעשים לעשות, יש לחקור תחילה את המחשבה. יש לעשות סדר עדיפויות במחשבה כי היא הכי חשובה, ממנה באים כל המעשים. ועומק המחשבה הוא שאם האדם רוצה להיות מאושר, עליו לבדוק אם המחשבה שלו מובילה אותו להיות מאושר. כי אם האדם חושב כל הזמן להתנות את האושר שלו באם ישיג את המטרה כפי שבואר, הוא כל הזמן יחפש את המטרה הבאה בדרך וכך יהיה כמעט מאושר.

ולכן, סדר העדיפויות הוא לא אם אעשה כך וכך אהיה מאושר = חוסר אושר. ולא בגלל שאי אפשר להגיע לאושר לא אחפש כלום ואתאכזב = חוסר אושר. וגם לא לוותר על משהו שרוצים מאוד בלי לחקור אם יכולים ואז עדיין רוצים את זה ולחיות מתוך תחושת החמצה, ולא להתפשר על כך שמשיגים את המטרות ומוותרים על האושר = חוסר אושר. במקום הקיבעון המחשבתי הזה אפשר לחשוב קצת אחרת, והפרספקטיבה משתנה על החיים מהקצה אל הקצה.

כי המחשבה של האדם יכולה להוביל אותו לפי איך שהאדם חושב והדבר לכאורה נראה סתמי ופשטני ואפילו חורה איך אפשר לומר משפט שכל אחד יכול לשלוף מהשרוול? אבל איפכא מסתברא ולא מילים בעלמא, כי המחשבה של האדם יכולה להוביל אותו להרגיש כאילו הוא נולד מחדש לחיים יפים יותר. הוא יכול להרגיש טוב לא מתוך חוסר ברירה. והשאלה היא: איך?

והרעיון הוא פשוט וקל לביצוע, כאשר האדם חושב שהוא מקבל את המציאות כפי שהיא ללא תנאים, ואוהב את המציאות כפי שהיא ללא תנאים אז הוא לא צריך ללכת סביב הזנב של עצמו ולהתבלבל בין מטרות ארוכות טווח לבין מטרות קצרות טווח כי הוא אוהב את המציאות כפי שהיא, ולכן, המחשבה שלו מנווטת אותו לשיקול הטוב ביותר עבורו, ואין הכוונה לעשות את אותם הדברים ולהגיד את המילים 'אני אוהב את המציאות כפי שהיא' זה לא אדם שאוהב את המציאות כפי שהיא. זה אדם מתוסכל שהמציא מילים חדשות להתבטא.

הכוונה האמיתית היא שהמשמעות היא כאשר האדם באמת אוהב את המציאות כפי שהיא ומקבל אותה כפי שהיא, אזי הוא יכול להתבונן על המציאות כפי שהיא, ודרכה לנווט באופן הטוב ביותר עבורו. לא מתוך פשרות ולא מתוך אילוצים, אלא מתוך הבנה אובייקטיבית על מנת ייטב לו. והבנה כזו מתוך חשיבה כזו מובילה את האדם לטוב ביותר כי האדם ממילא מרגיש הכי טוב = יכול להעניק לעצמו את הכי טוב = הכי הרבה מוטיבציה = הכי הרבה רצון להינות מהקיים = רצון לתגמל את עצמו ואת אחרים = ההחלטות הכי טובות לאדם.

כי אם אדם מתחיל מצורת החשיבה הכי אפקטיבית, הוא מתחיל מהרמה הכי גבוהה שלו = הרגשה של היוולדות מחדש = לתת את הטוב ביותר בלי מחסומים פסיכולוגיים = שום דבר לא מפריע לאדם בדרכו לאן שפניו מועדות = האדם מאושר בלי להתנות את האושר שלו בדבר חיצוני. כלומר, מטרה עבורו היא רק כדי לעשות טוב יותר, אבל כבר מעכשיו טוב לו.

כבר עכשיו טוב לו, והוא מקבל את המציאות ואוהב את המציאות כפי שהיא, המטרות הן ע"מ להרגיש טוב יותר. וגם אפשר להינות מהדרך אל המטרה יותר מאשר המטרה עצמה. כלומר, אדם מסמן לעצמו מטרות כדי להינות בדרך אליהן.

בחירה הרגשה התחלה חוויה רצונות של המחשבות להתפשר חוויות תעדוף מחשבות לוותר לחשוב לחשוב אחרת מבחן מבחן התוצאה מבחנים מהות סדר ארגון סדר עדיפויות סדר עדיפות תוצאות תיעדוף תעדוף
חרדת בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 3
... בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 3 וכאן אסביר על חרדת בחינות ופחד ממבחנים. ואסביר מהם הסימפטומים של החרדה ממבחנים? איזה עצות יש להתמודד עם הרגעת לחץ ממבחנים? איזה עצות יש ואיזה שיטות להירגע לפני מבחנים עובדות יותר או פחות כדי להירגע לפני מבחנים? מה באמת כדאי לעשות לפני מבחנים, כדי להתמודד עם פחד מכישלון בבחינה? איך נרגעים לפני מבחן? ואיך להירדם לפני מבחן? איך לגרום להורדת לחץ לפני מבחן? מהי דרך הטיפול בלחץ לפני מבחן הטובה ביותר? ואיך באמת להתמודד עם לחץ מבחינות? ועוד. אז מה זה בעצם חרדת מבחנים? חרדת מבחנים, זה מצב שבו האדם עומד לפני מבחן כלשהו. ושהאדם מאוד מאוד, רוצה להצליח במבחן, ושהאדם בנוסף מאוד מאוד לא רוצה להיכשל במבחן, ושהאדם מאוד מאוד חושב שיש סיכוי כלשהו / סיכוי גבוה שהוא יכשל במבחן. ושהאדם חושב שאם הוא יכשל במבחן, הוא ירגיש מאוד מאוד רע מכך. והכל ביחד יוצר את תחושת החרדה לפני המבחן. מהחשש הגדול מהרע שהאדם חושב שיקרה לו, אם הוא יכשל ב
חרדת בחינות / פחד ממבחנים / בלק אאוט / חישכון - איך לעבור מבחנים בשלום?
... בחינות / פחד ממבחנים / בלק אאוט / חישכון - איך לעבור מבחנים בשלום? ובו יתבאר העניין של חרדת בחינות / פחד ממבחנים. כי ישנם אנשים, שכאשר הם ניגשים למבחן כלשהו, הם חווים תופעה של חרדת בחינה. וחרדת הבחינה, גורמת לאדם בין השאר, לתופעה של מסך שחור (בלאק אאוט). דהיינו, מצב, שבו האדם שוכח את כל מה שהוא למד. החרדה משתלטת על האדם ומשתקת אותו. וזה כמובן לא מסייע להצלחה של המבחן. והדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדת בחינות, היא על ידי שהאדם חוקר בשכלו, את השורש של החרדה. כאשר האדם חוקר בשכלו את השורש של הפחד ושל חרדת הבחינה, זה גורם לו להכניס את כל עניין הבחינה, לפרופורציה המתאימה. וכאשר הבחינה, נכנסת לפרופורציה המתאימה, אז ממילא החרדה נעלמת, והאדם מרגיש שקט נפשי, שמאפשר לו, לעבור את הבחינה מתוך רוגע. חרדת בחינות נובעת, אך ורק משום שהאדם אינו משתמש בשכלו ואינו זוכר, מדוע בכלל הוא ניגש לבחינה. אם היה האדם זוכר, מדוע באמת הוא ניגש לבחינה, הרי שהוא לא היה חרד מהבחינה. האדם, הוא זה שבוחר לגשת לבחינה. ולא ממש משנה, מהי הבחינה ועד כמה נדמה לאדם, כי הבחינה הזו גורלית לחייו. בשורה התחתונה, המטרה הסופית של הבחינה, היא שהאדם רוצה להרגיש טוב. דהיינו, שהאדם רוצה להרגיש טוב, ומשום כך הוא ניגש לבחינה. כאשר האדם זוכר, שהרצון הפנימי שלו, שבגללו הוא הולך לבחינה, הוא הרצון להרגיש טוב, ממילא החרדה מהבחינה נעלמת. כי להרגיש טוב, זה חשוב עבורו, יותר מהבחינה ויותר מהתוצאות של הבחינה ויותר מכל דבר אחר. בנוסף, חרדה מפני בחינה, נובעת משום שהאדם מוציא מפרופורציה, את ההשלכות של הבחינה על חייו. הדמיון של האדם מתעתע בו, וגורם לאדם לתחושה דמיונית, שיוצרת אצל האדם את האשליה, כאילו האושר שלו, תלוי בבחינה אותה הוא עובר. ככל שהאשליה גדולה יותר, וככל שיותר נדמה לאדם בדמיון שלו, כאילו האושר שלו, תלוי בבחינה ובתוצאות שלה, כך החרדה שלו מהבחינה גדלה יותר. חרדת בחינות, היא מקרה פרטי, של תלות רגשית ... של המציאות. כאשר האדם ממוקד תמיד במהות הפנימית, כאשר האדם מחובר תמיד לטוב הפנימי שבתוכו, הדבר הזה מאפשר לו להתנתק מכל תלות רגשית חיצונית. ובמקרה של הבחינה, זה אומר, לא לחשוב בטעות כאילו הבחינה יכולה באמת לשנות משהו, לגבי המהות של האושר הפנימי של ...
חרדת בחינות / פחד ממבחנים / להצליח במבחנים - ממה נובעת חרדת בחינות? איך להצליח במבחן?
... בחינות / פחד ממבחנים / להצליח במבחנים - ממה נובעת חרדת בחינות? איך להצליח במבחן? ובו יתבאר העניין של חרדת בחינות ושל פחד ממבחנים. וחרדת בחינות, היא מצב, שבו האדם מרגיש פחד וחרדה, ממבחן שאותו הוא צריך לעבור. ולפעמים, הפחד הזה גורם לאדם לסוג של שיתוק מחשבתי (בלק אאוט), שמוציא את האדם מריכוז, וגורם לו לשכוח את מה שהוא יודע. והשאלה היא, איך מתמודדים עם פחד ממבחנים? והתשובה היא, כי הדרך היעילה ביותר לא לפחד ממבחנים, היא על ידי זה שהאדם מרגיל את עצמו בחייו בכלל וביחס לבחינה בפרט, לראות את הדברים כפי מה שהם באמת, ולא להוציא אותם מפרופורציות. כפי שכבר ביארתי, כל הפחדים שיש לאדם, נוצרים, רק משום שהוא שוכח להסתכל על הדברים, כפי מה שהם באמת, ומוציא אותם מפרופורציה. כאשר האדם מתייחס למבחן שאותו הוא צריך לעבור, בפרופורציה הנכונה, על ידי זה הפחד של האדם מהבחינה עובר, ועל ידי זה האדם מצליח להתרכז בבחינה ולהפיק מעצמו את המיטב. והשאלה הנשאלת היא, מה גורם לכך שהאדם שוכח להתייחס לבחינה, בפרופורציה הנכונה? וההסבר לכך הוא, כי כדי להשיג מטרה כלשהי, לשם כך צריך האדם לרצות להשיג את המטרה. וכדי להצליח בבחינה, לשם כך צריך האדם לרצות להצליח בבחינה. וככל שצריך לעשות יותר מאמצים, כדי להצליח בבחינה, כך האדם, צריך יותר רצון, להצליח בבחינה. כי הרצון, הוא זה שמאפשר לאדם, להתאמץ, כדי להצליח בבחינה. והנה, כדי להצליח בבחינה לשם כך צריך האדם להקדיש המון זמן וסבלנות, כדי ללמוד לבחינה. וכדי שתהיה לאדם את הסבלנות ללמוד לבחינה, לשם כך צריך האדם לייחס חשיבות לבחינה, כדי שיהיה לו רצון להשקיע מאמץ ללמוד לבחינה. והדבר הזה גורם לכך, שכאשר האדם מגיע לבחינה, הוא לפעמים מייחס יותר מידי חשיבות לבחינה. רק בגלל החשיבות שהוא ייחס לבחינה, כדי שיהיה לו רצון ללמוד לבחינה. והדבר הזה נכון, גם ברמה הכללית. לפעמים, המאמץ שהאדם משקיע כדי להשיג איזה דבר, המאמץ הזה, גורם לאדם לייחס חשיבות לאותו הדבר, בצורה לא מדויקת. כי דרך הטבע היא, שאם ... שהוא חשוב. ולפעמים האדם משקיע מאמץ רב באיזה עניין, ובגלל זה הוא שוכח להסתכל על הדבר בפרופורציה הנכונה. וכאשר האדם מגיע לרגע הבחינה, עליו לזכור: כי למרות כל המאמצים שהוא השקיע כדי להצליח בבחינה, עדיין הוא צריך לזכור, שזה בסך הכל מבחן בלבד, ושהחיים שלו לא תלויים במבחן הזה וכולי. ועל ידי המחשבות האלו, הוא יכול להתייחס אל ה
חרדת בחינות, לחץ ממבחנים, חרדת מבחנים, לחץ לפני מבחן, טיפול בחרדת בחינות, פחד מכישלון, להצליח במבחן, התמודדות עם חרדת בחינות
... בחינות, לחץ ממבחנים, חרדת מבחנים, לחץ לפני מבחן, טיפול בחרדת בחינות, פחד מכישלון, להצליח במבחן, התמודדות עם חרדת בחינות ובו יתבאר, מהי חרדת בחינות / פחד ממבחנים? ואיזה טיפול בחרדת בחינות, הכי מומלץ? ובפשיטות, חרדת מבחנים היא, לחץ שיש לאדם לפני מבחן כלשהו. שהאדם מפחד להיכשל במבחן, ועל ידי זה נוצרת אצל האדם, חרדת מבחנים. וחלק מהפסיכולוגים / פסיכיאטרים וחבריהם, מנסים לתת לתלמידים עצות שונות של טיפול בחרדת בחינות ולחץ ממבחנים. וכמובן, שכל העצות האלו, טובות רק באופן חלקי בלבד. אך שום עצה, לא מטפלת ... באמת נוצרת חרדת בחינות? וכפי שכבר ביארתי מספר פעמים, כאשר ילד נולד, הדבר האחרון שהוא מפחד ממנו, זה להיכשל במבחן. כי כדי להיכשל במבחן, לשם כך צריך האדם להיות בעל תודעת הצלחה וכישלון. שהאדם יהיה מסוגל להבדיל, ... הצלחה. וכאשר הילד הקטן כמעט ולא מבדיל בכלל, בין טוב לבין רע, הרי שממילא לא שייכת אצלו חרדת בחינות ולחץ לפני מבחנים וכיו"ב. וכאשר מבקשים מהילד לצייר איזה ציור, הילד מצייר את הציור, כפי מה ... הוא יצליח וכיו"ב. כך שהילד גדל עם שטיפת מוח רצינית, שעליו להצליח. ושהצלחה היא יותר טובה מאשר כישלון. ושלהיכשל במבחן, זה פחות טוב ואפילו רע, ביחס להצלחה במבחן. והילד מטבעו, רוצה גם להרגיש חופשי. אך כדי להצליח במבחן, לשם כך צריך ללמוד למבחן. כי אי אפשר להצליח במבחן, בלי ללמוד למבחן. וללמוד למבחן, זה לא ממש מספיק. כי צריך ללמוד ולשנן את החומר של הלימוד. וצריך להכין תרגילים ושיעורי בית. וצריך להעמיק בחומר הלימוד. וצריך לעשות חזרות לפני המבחן. ובקיצור, צריך להשקיע המון מאמצים, כדי להצליח במבחן. ומאחר שהילד רוצה חופש, ומאחר שכדי להצליח במבחן, צריך להשקיע המון מאמץ, שהוא שולל את הרצון של האדם לחופש. ממילא זה אומר, שכדי שהילד יצליח להתגבר על הרצון שלו לחופש, לשם כך הוא צריך לחזק את הרצון שלו, להצליח במבחן. וכדי להשקיע המון בלימודים, לשם כך האדם צריך לפחד מאוד, שמא הוא לא יצליח ... שממש רוצה איזה דבר, הוא גם ממש מפחד לאבד את הדבר. והוא גם ממש מתאמץ להשיג ולשמור על הדבר. כך, שמאמץ להצליח במבחן, כרוך ברצון חזק להצליח במבחן. שהוא עצמו, נובע מחרדה גדולה של האדם, שמא הוא יכשל במבחן. ונמצא אם כן, כי כל ההתעסקות של האדם עם הלימוד למבחן, היא עצמה יוצרת אצל האדם לחץ לפני מבחן וחרדת בחינות. ולחץ ממבחנים וחרדת בחינות, הם דבר שהוא מחוייב המציאות, ושאי אפשר לברוח ממנו, כל זמן ...
פחד מכישלון בלימודים, חרדת בחינות / פחד ממבחנים, פחד מכישלון בעבודה / חרדת ביצוע בעבודה, פחד מכישלון בזוגיות, פחד להתחיל עם מישהי / מפחד להתחיל עם נשים / מפחד לגשת לבנות, פחד במה / חרדת במה / פחד מדיבור בפני קהל, חרדת בחינות טסט / פחד ממבחן נהיגה / חרדת תיאוריה, חרדת ביצוע מינית / חרדת ביצוע במיטה, חרדת ביצוע בפעם הראשונה, פחד מכישלון אצל ילדים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 1
... מכישלון בלימודים, חרדת בחינות / פחד ממבחנים, פחד מכישלון בעבודה / חרדת ביצוע בעבודה, פחד מכישלון בזוגיות, פחד להתחיל עם ... חרדת במה / פחד מדיבור בפני קהל, חרדת בחינות טסט / פחד ממבחן נהיגה / חרדת תיאוריה, חרדת ביצוע מינית / חרדת ביצוע במיטה, חרדת ביצוע בפעם ... מכישלון בלימודים, שהאדם מפחד ממנו. חרדת בחינות / פחד ממבחנים - גם זה סוג של פחד מכישלון בלימודים, שבא לידי ביטוי כפחד מכישלון במבחן בתהליך של לימודים. שבו האדם מפחד להיכשל במבחן, עד כדי כך שהוא מעדיף להימנע מהמבחן / מתחמק מהמבחן / מעדיף לא ללמוד, כדי לא להגיע למבחן, מקבל בלאק אאוט במבחנים (חישכון), שבו הוא שוכח את החומר שהוא למד, וכיו"ב תופעות שונות של חרדה ממבחנים, שקורות בגלל זה שהאדם מפחד ממבחן, בגלל הכישלון שיכול לקרות בו. שזה מה שיוצר את חרדת המבחנים, שמונעת מהאדם להיות מסוגל להיבחן בצורה רגועה ובלי לחץ. פחד מכישלון בעבודה / ... החרדת במה ופחד להופיע בפני קהל. חרדת בחינות טסט / פחד ממבחן נהיגה / חרדת תיאוריה - וזהו עוד סוג של חרדה מכישלון שבא לידי ביטוי בתחום ... נהיגה. שבתהליך הוצאת רישיון נהיגה, על האדם לעבור את מבחן התיאוריה ועליו לאחר מכן גם לעבור טסט ומבחן נהיגה, כדי לקבל רישיון נהיגה. ולפעמים מה שקורה זה, שיש לאדם לחץ לפני טסט / ...
מבחן התוצאה - מהו המבחן התוצאה, של מבחן התוצאה עצמו?
מבחן התוצאה - מהו המבחן התוצאה, של מבחן התוצאה עצמו? מבחן התוצאה, הוא הדרך של האדם לבדוק האם פעולה כלשהי יכולה להיחשב למוצלחת. מבחן התוצאה הוא, האם הפעולה השיגה את התכלית שאותה היא נועדה להשיג? כאשר פעולה משיגה את התכלית שלה, הרי שהיא הצליחה במבחן התוצאה. כאשר פעולה לא מצליחה להשיג את התכלית שלה, הרי שהיא נכשלת במבחן התוצאה. באפשרותו של אדם להשתמש במבחן התוצאה גם לפני הפעולה. באפשרותו של האדם לדמיין את ביצוע הפעולה לפני שהוא מבצע אותה ... להשיג את התכלית הסופית שלה. אם האדם מגלה כבר ברמת הדמיון המודרך שלו, כי הפעולה לא תשיג את תכליתה, הרי שהיא מיותרת. הדבר החשוב ביותר כדי לערוך את מבחן התוצאה, הוא הגדרת התוצאה הסופית. על האדם לזכור כי גם לתכלית עצמה יש תכלית. ז"א גם התוצאה עצמה אמורה להביא אל תוצאה אחרת. וגם התוצאה האחרת אמורה להביא אל תוצאה אחרת חשובה יותר וכן הלאה. כאשר האדם בודק את הפעולה ביחס למבחן התוצאה, עליו לבדוק את התוצאה לא רק ביחס לתוצאה המיידית, אלא גם ביחס לתוצאה הסופית. ... כלשהו, על אדם כזה לבחון את מעשיו, האם הם מובילים אותו אל התכלית הזאת. אם נדמה לו שהם מובילים אותו לשם, עליו להבין איך בדיוק הם מובילים אותו לשם?! מבחן התוצאה החשוב ביותר, הוא התוצאה הסופית והאחרונה. התוצאה האחרונה = התוצאה שאין לה שום ... האדם להבין כיצד צורת החיים שלו / החשיבה שלו / תפיסת המציאות שלו, אמורה להוביל אותו אל התכלית ואל הרגע שבו אין יותר שום תחושה של חסר משום סוג שהוא. מבחן התוצאה הוא התכלית הסופית, השלמות שאין שלמות אחריה. אם התכלית היא טובה אך יש טובה ... הנקודה הסופית שבה הכל טוב בשלמות?! ואם הם לא מובילים אותו לשם, האם הוא מודע לכך? האם מהותית זה משנה איזו חוסר שלמות יש? על האדם לבחון את מעשיו ביחס למבחן התוצאה הסופי ביותר, התכלית הסופית ביותר. המבחן של מבחן התוצאה, הוא התוצאה הסופית ביותר של כל התוצאות והתכליות. איך כן ...
יעוץ / אימון אישי / עצות - איך עצות משפיעות על האדם? וממי כדאי לקבל עצות?
... היטב היטב. לעומת זאת, אם היועץ הוא אדם מאושר, הרי שזה אומר שהעצה מגיעה מאדם חכם, וממילא יישום נכון שלה אמור לעזור לאדם. אל תקבל עצות של מי שלא היית רוצה להרגיש כמוהו. הרגש הוא העיקר. הרגש הוא השורה התחתונה ומבחן התוצאה של האם השכל עובד. שכל טוב ...
אמונות טפלות ושקריות - מה *טוב* באמונות טפלות? איך להינצל מאמונות טפלות?
... לדוגמא: נניח שאדם יכול להצליח במבחן, אך הוא לא מאמין בעצמו, ולא יודע את האמת על עצמו, שהוא אכן יכול להצליח. מאוד יכול להיות, ... הדבר הזה יגרום לו להצליח במבחן, הרי שזה יכול לגרום לכך, שהוא יאמין בנקודת האמת, שהוא אכן יכול להצליח במבחן. ועל ידי זה הוא ייתן לעצמו את ההזדמנות להצליח במבחן. נמצא אם כן, כי נקודת האמת שיש בכל אמונה טפלה, היא זו שגורמת לאדם להרגיש טוב יותר, והיא ... אם לדוגמא יצליח האדם הנ"ל במבחן, אחרי אותה הפעולה, הרי שהוא יכול באמת להאמין שאכן הפעולה עזרה לו להצליח. למרות שבאמת הוא ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מבחנים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: מבחנים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי בסקייפ, מאמן עסקי מומלץ בתחום מבחנים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 18:45:06 - wesi4