ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מבחן ✔מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש ✔במאמר זה נדבר על מהותו של מבחן התוצאה ובעצם אם חוקרים לעומק אפשר להגיע להבנה .. ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש

במאמר זה נדבר על מהותו של מבחן התוצאה ובעצם אם חוקרים לעומק אפשר להגיע להבנה שכל היוצרות מתהפכות ודווקא משם צומחת הבנה חדשה שהיא המקום האחרון שניתן לחפש בו.

לפעמים כאשר אדם בוחר לעשות פעולה מסויימת הוא עושה אותה כי היא משיגה עבורו מטרה מסויימת שהוא חפץ בה. אבל, לא תמיד מקשרים את המטרה להנאה ומכאן יכול להיות קונפליקט עם הרצון להיות מאושר מאותה הפעולה. ולעתים, יש מצבים שהאדם בוחר בפעולה הזו, כי הפעולה הזו גורמת לאדם הישג כלשהו והוא מבין שזאת המשאלה הכי גדולה שלו.

אבל כאשר הפעולה הזו מתנגשת עם הרצון להינות, הרי שבאופן חשיבה הזה לא ניתן להינות באופן מלא מהמטרה והאדם לא עושה אותה בלב שלם, היא מעין ברירת מחדל בין הרצונות. ההנאה הגדולה, בהתחלה לכאורה גורמת לו סבל בטווח הקצר אבל, הנאה לטווח הרחוק. מצד אחר, ההנאה הרגעית גורמת לאדם הנאה מהירה אבל דחיקה לצד של שאר הדברים היותר חשובים מבחינתו ולכן, סבל לטווח הארוך.

האדם אמנם עושה סדר עדיפויות אבל בסדר עדיפויות כזה, גם אם יצליח להשיג את המטרה שלו לטווח הארוך הרי שימשיך להישאר אומלל. ולכן, גם אם יעשה לעצמו מבחן תוצאה או שמבחן התוצאה יראה כמו תאונה או לחילופין עוזר כמו "כוסות רוח למת".

אז בעצם, איך האדם יכול להשיג גם את המטרה אבל שהאושר שלו לא יהיה תלוי במטרה? יש כאן "באג" רציני בחשיבה של האדם, כי אם הוא כל הזמן חושב בכיוון של אני אהיה מאושר אם אשיג X ואחר כך הוא ירצה Y ואח"כ סיגמה ועוד... זה שהוא רוצה להשיג זה הכל טוב ויפה. הוא משקיע בסדר עדיפויות, בוחר בו, אבל לא מסתכל על השורש שבוחר עבורו את סדר העדיפויות הלא הוא המחשבה.

המחשבה של אדם כזה ממוקדת ברצון להשתפר אבל מציבה תנאי האושר תלוי אם האדם יצליח בדבר מסויים, אבל כאשר המטרה מתממשת האושר מתמוגג כלא היה כי יש מטרה חדשה גבוהה יותר. ואז הוא מתנה שוב את פקודת האושר בתנאי שהוא ישיג וכך נוצר רצף שהאושר תמיד רחוק ממנו אפילו רק מרחק פסיעה אבל כמעט זה לא מספיק.

המחשבה של האדם בוחרת את סדר העדיפויות ולכן - צריך דווקא להתחיל לחקור את הנושא מהמחשבה, ולא מאיזה פעולה יותר נכונה או איזה מעשה יותר יקדם את האדם למטרה, או מאיזה סדר עדיפויות בפעולות לעשות את הדברים. כאן זו לא ההתחלה, כאן אלה פעולות שבאות ממקום יותר עמוק ואת המקור העמוק של המחשבה יש לחקור.

ולכן, לפני שחוקרים את המעשים איזה מעשים לעשות, יש לחקור תחילה את המחשבה. יש לעשות סדר עדיפויות במחשבה כי היא הכי חשובה, ממנה באים כל המעשים. ועומק המחשבה הוא שאם האדם רוצה להיות מאושר, עליו לבדוק אם המחשבה שלו מובילה אותו להיות מאושר. כי אם האדם חושב כל הזמן להתנות את האושר שלו באם ישיג את המטרה כפי שבואר, הוא כל הזמן יחפש את המטרה הבאה בדרך וכך יהיה כמעט מאושר.

ולכן, סדר העדיפויות הוא לא אם אעשה כך וכך אהיה מאושר = חוסר אושר. ולא בגלל שאי אפשר להגיע לאושר לא אחפש כלום ואתאכזב = חוסר אושר. וגם לא לוותר על משהו שרוצים מאוד בלי לחקור אם יכולים ואז עדיין רוצים את זה ולחיות מתוך תחושת החמצה, ולא להתפשר על כך שמשיגים את המטרות ומוותרים על האושר = חוסר אושר. במקום הקיבעון המחשבתי הזה אפשר לחשוב קצת אחרת, והפרספקטיבה משתנה על החיים מהקצה אל הקצה.

כי המחשבה של האדם יכולה להוביל אותו לפי איך שהאדם חושב והדבר לכאורה נראה סתמי ופשטני ואפילו חורה איך אפשר לומר משפט שכל אחד יכול לשלוף מהשרוול? אבל איפכא מסתברא ולא מילים בעלמא, כי המחשבה של האדם יכולה להוביל אותו להרגיש כאילו הוא נולד מחדש לחיים יפים יותר. הוא יכול להרגיש טוב לא מתוך חוסר ברירה. והשאלה היא: איך?

והרעיון הוא פשוט וקל לביצוע, כאשר האדם חושב שהוא מקבל את המציאות כפי שהיא ללא תנאים, ואוהב את המציאות כפי שהיא ללא תנאים אז הוא לא צריך ללכת סביב הזנב של עצמו ולהתבלבל בין מטרות ארוכות טווח לבין מטרות קצרות טווח כי הוא אוהב את המציאות כפי שהיא, ולכן, המחשבה שלו מנווטת אותו לשיקול הטוב ביותר עבורו, ואין הכוונה לעשות את אותם הדברים ולהגיד את המילים 'אני אוהב את המציאות כפי שהיא' זה לא אדם שאוהב את המציאות כפי שהיא. זה אדם מתוסכל שהמציא מילים חדשות להתבטא.

הכוונה האמיתית היא שהמשמעות היא כאשר האדם באמת אוהב את המציאות כפי שהיא ומקבל אותה כפי שהיא, אזי הוא יכול להתבונן על המציאות כפי שהיא, ודרכה לנווט באופן הטוב ביותר עבורו. לא מתוך פשרות ולא מתוך אילוצים, אלא מתוך הבנה אובייקטיבית על מנת ייטב לו. והבנה כזו מתוך חשיבה כזו מובילה את האדם לטוב ביותר כי האדם ממילא מרגיש הכי טוב = יכול להעניק לעצמו את הכי טוב = הכי הרבה מוטיבציה = הכי הרבה רצון להינות מהקיים = רצון לתגמל את עצמו ואת אחרים = ההחלטות הכי טובות לאדם.

כי אם אדם מתחיל מצורת החשיבה הכי אפקטיבית, הוא מתחיל מהרמה הכי גבוהה שלו = הרגשה של היוולדות מחדש = לתת את הטוב ביותר בלי מחסומים פסיכולוגיים = שום דבר לא מפריע לאדם בדרכו לאן שפניו מועדות = האדם מאושר בלי להתנות את האושר שלו בדבר חיצוני. כלומר, מטרה עבורו היא רק כדי לעשות טוב יותר, אבל כבר מעכשיו טוב לו.

כבר עכשיו טוב לו, והוא מקבל את המציאות ואוהב את המציאות כפי שהיא, המטרות הן ע"מ להרגיש טוב יותר. וגם אפשר להינות מהדרך אל המטרה יותר מאשר המטרה עצמה. כלומר, אדם מסמן לעצמו מטרות כדי להינות בדרך אליהן.

תחושת החמצה עומק המחשבות מטרה רצון להשתפר ללא תנאי רוצה להיות מאושר להשיג את המטרה תעדוף יכול להיות טווח ארוך הטוב ביותר לחשוב לחשוב אחרת מבחן מבחן התוצאה מבחנים מהות סדר ארגון סדר עדיפויות סדר עדיפות תוצאות תיעדוף תעדוף
חרדת בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 3
... בחינות / פחד בחינות - איך לטפל בחרדה ממבחנים? איך להתמודד עם חרדות לפני בחינות ועם פחד ממבחנים? מה לעשות עם פחד לפני מבחנים ופחד מבחינות? למה יש חרדות לפני מבחן וחרדת מבחנים? איך להירגע לפני מבחן? איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? איך נרגעים לפני מבחן? הורדת לחץ לפני מבחן, טיפול בלחץ לפני מבחן, מה עושים יום לפני מבחן? הדרכה למטפלים, הדרכה למאמנים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 3 וכאן אסביר על חרדת בחינות ופחד ממבחנים. ואסביר מהם הסימפטומים של החרדה ממבחנים? איזה עצות יש להתמודד עם הרגעת לחץ ממבחנים? איזה עצות יש ואיזה שיטות להירגע לפני מבחנים עובדות יותר או פחות כדי להירגע לפני מבחנים? מה באמת כדאי לעשות לפני מבחנים, כדי להתמודד עם פחד מכישלון בבחינה? איך נרגעים לפני מבחן? ואיך להירדם לפני מבחן? איך לגרום להורדת לחץ לפני מבחן? מהי דרך הטיפול בלחץ לפני מבחן הטובה ביותר? ואיך באמת להתמודד עם לחץ מבחינות? ועוד. אז מה זה בעצם חרדת מבחנים? חרדת מבחנים, זה מצב שבו האדם עומד לפני מבחן כלשהו. ושהאדם מאוד מאוד, רוצה להצליח במבחן, ושהאדם בנוסף מאוד מאוד לא רוצה להיכשל במבחן, ושהאדם מאוד מאוד חושב שיש סיכוי כלשהו / סיכוי גבוה שהוא יכשל במבחן. ושהאדם חושב שאם הוא יכשל במבחן, הוא ירגיש מאוד מאוד רע מכך. והכל ביחד יוצר את תחושת החרדה לפני המבחן. מהחשש הגדול מהרע שהאדם חושב שיקרה לו, אם הוא יכשל ב
מבחן התוצאה / תוצאות - מהו מבחן התוצאה? ומהו המבחן של מבחן התוצאה עצמו?
מבחן התוצאה / תוצאות - מהו מבחן התוצאה? ומהו המבחן של מבחן התוצאה עצמו? מבחן התוצאה, הוא המבחן והבדיקה שעושה האדם, לראות האם הפעולה שלו השיגה את התוצאה שאותה הוא רוצה להשיג. כמו כן, ... אכן תשיג את התוצאה הרצויה. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי מבחן התוצאה עצמו, גם הוא עצמו צריך לעמוד לבדיקה ולמבחן. ומהו המבחן של מבחן התוצאה עצמו? תשובה: על האדם לבדוק האם התוצאה עצמה שאותה הוא רוצה להשיג, ... יותר, על ידי זה הוא מקבל החלטות נכונות יותר. לסיכום: מבחן התוצאה של מבחן התוצאה עצמו, הוא לבדוק האם התוצאה עצמה משרתת את האדם בדברים החשובים יותר. ...
חרדת בחינות, לחץ ממבחנים, חרדת מבחנים, לחץ לפני מבחן, טיפול בחרדת בחינות, פחד מכישלון, להצליח במבחן, התמודדות עם חרדת בחינות
... בחינות, לחץ ממבחנים, חרדת מבחנים, לחץ לפני מבחן, טיפול בחרדת בחינות, פחד מכישלון, להצליח במבחן, התמודדות עם חרדת בחינות ובו יתבאר, מהי חרדת בחינות / פחד ממבחנים? ואיזה טיפול בחרדת בחינות, הכי מומלץ? ובפשיטות, חרדת מבחנים היא, לחץ שיש לאדם לפני מבחן כלשהו. שהאדם מפחד להיכשל במבחן, ועל ידי זה נוצרת אצל האדם, חרדת מבחנים. וחלק מהפסיכולוגים / פסיכיאטרים וחבריהם, מנסים לתת לתלמידים עצות שונות של טיפול בחרדת בחינות ולחץ ממבחנים. וכמובן, שכל העצות האלו, טובות רק באופן חלקי בלבד. אך שום עצה, לא מטפלת בשורש הבעיה באופן מוחלט. וכדי לטפל בחרדת בחינות באמת, לשם כך יש להבין, כיצד באמת נוצרת חרדת בחינות? ... ביארתי מספר פעמים, כאשר ילד נולד, הדבר האחרון שהוא מפחד ממנו, זה להיכשל במבחן. כי כדי להיכשל במבחן, לשם כך צריך האדם להיות בעל תודעת הצלחה וכישלון. שהאדם יהיה מסוגל להבדיל, בין כישלון, לבין הצלחה. וכאשר הילד הקטן כמעט ולא מבדיל בכלל, בין טוב לבין רע, הרי שממילא לא שייכת אצלו חרדת בחינות ולחץ לפני מבחנים וכיו"ב. וכאשר מבקשים מהילד לצייר איזה ציור, הילד מצייר את הציור, כפי מה שהוא רוצה, ולא בדיוק לפי מה שביקשו ממנו. ובעיני הילד, הוא לא יותר טוב או פחות טוב מאף אחד אחר. ... מוח רצינית, שעליו להצליח. ושהצלחה היא יותר טובה מאשר כישלון. ושלהיכשל במבחן, זה פחות טוב ואפילו רע, ביחס להצלחה במבחן. והילד מטבעו, רוצה גם להרגיש חופשי. אך כדי להצליח במבחן, לשם כך צריך ללמוד למבחן. כי אי אפשר להצליח במבחן, בלי ללמוד למבחן. וללמוד למבחן, זה לא ממש מספיק. כי צריך ללמוד ולשנן את החומר של הלימוד. וצריך להכין תרגילים ושיעורי בית. וצריך להעמיק בחומר הלימוד. וצריך לעשות חזרות לפני המבחן. ובקיצור, צריך להשקיע המון מאמצים, כדי להצליח במבחן. ומאחר שהילד רוצה חופש, ומאחר שכדי להצליח במבחן, צריך להשקיע המון מאמץ, שהוא שולל את הרצון של האדם לחופש. ממילא זה אומר, שכדי שהילד יצליח להתגבר על הרצון שלו לחופש, לשם כך הוא צריך לחזק את הרצון שלו, להצליח במבחן. וכדי להשקיע המון בלימודים, לשם כך האדם צריך לפחד מאוד, שמא הוא לא יצליח בלימודים. כי, כגודל הפחד, כך גודל הרצון, וכך גודל המאמץ שהאדם עושה כדי להשיג את המטרה שלו. כי רצון ... לאבד את הדבר. והוא גם ממש מתאמץ להשיג ולשמור על הדבר. כך, שמאמץ להצליח במבחן, כרוך ברצון חזק להצליח במבחן. שהוא עצמו, נובע מחרדה גדולה של האדם, שמא הוא יכשל במבחן. ונמצא אם כן, כי כל ההתעסקות של האדם עם הלימוד למבחן, היא עצמה יוצרת אצל האדם לחץ לפני מבחן וחרדת בחינות. ולחץ ממבחנים וחרדת בחינות, הם דבר שהוא מחוייב המציאות, ושאי אפשר לברוח ממנו, כל זמן שהאדם רוצה להצליח ב
מבחן התוצאה - מהו המבחן התוצאה, של מבחן התוצאה עצמו?
מבחן התוצאה - מהו המבחן התוצאה, של מבחן התוצאה עצמו? מבחן התוצאה, הוא הדרך של האדם לבדוק האם פעולה כלשהי יכולה להיחשב למוצלחת. מבחן התוצאה הוא, האם הפעולה השיגה את התכלית שאותה היא נועדה להשיג? כאשר פעולה משיגה את התכלית שלה, הרי שהיא הצליחה במבחן התוצאה. כאשר פעולה לא מצליחה להשיג את התכלית שלה, הרי שהיא נכשלת במבחן התוצאה. באפשרותו של אדם להשתמש במבחן התוצאה גם לפני הפעולה. באפשרותו של האדם לדמיין את ביצוע הפעולה לפני שהוא מבצע אותה ולראות ... הפעולה לא תשיג את תכליתה, הרי שהיא מיותרת. הדבר החשוב ביותר כדי לערוך את מבחן התוצאה, הוא הגדרת התוצאה הסופית. על האדם לזכור כי גם לתכלית עצמה יש תכלית. ז"א גם התוצאה ... להביא אל תוצאה אחרת חשובה יותר וכן הלאה. כאשר האדם בודק את הפעולה ביחס למבחן התוצאה, עליו לבדוק את התוצאה לא רק ביחס לתוצאה המיידית, אלא גם ביחס לתוצאה הסופית. ז"א אם ... נדמה לו שהם מובילים אותו לשם, עליו להבין איך בדיוק הם מובילים אותו לשם?! מבחן התוצאה החשוב ביותר, הוא התוצאה הסופית והאחרונה. התוצאה האחרונה = התוצאה שאין לה שום תכלית ... אותו אל התכלית ואל הרגע שבו אין יותר שום תחושה של חסר משום סוג שהוא. מבחן התוצאה הוא התכלית הסופית, השלמות שאין שלמות אחריה. אם התכלית היא טובה אך יש טובה ממנה, הרי ... לכך? האם מהותית זה משנה איזו חוסר שלמות יש? על האדם לבחון את מעשיו ביחס למבחן התוצאה הסופי ביותר, התכלית הסופית ביותר. המבחן של מבחן התוצאה, הוא התוצאה הסופית ביותר של כל התוצאות והתכליות. איך כן אפשר להגיע ...
חרדת בחינות / פחד ממבחנים / להצליח במבחנים - ממה נובעת חרדת בחינות? איך להצליח במבחן?
... בחינות / פחד ממבחנים / להצליח במבחנים - ממה נובעת חרדת בחינות? איך להצליח במבחן? ובו יתבאר העניין של חרדת בחינות ושל פחד ממבחנים. וחרדת בחינות, היא מצב, שבו האדם מרגיש פחד וחרדה, ממבחן שאותו הוא צריך לעבור. ולפעמים, הפחד הזה גורם לאדם לסוג של שיתוק מחשבתי (בלק אאוט), שמוציא את האדם מריכוז, וגורם לו לשכוח את מה שהוא יודע. והשאלה היא, איך מתמודדים עם פחד ממבחנים? והתשובה היא, כי הדרך היעילה ביותר לא לפחד ממבחנים, היא על ידי זה שהאדם מרגיל את עצמו בחייו בכלל וביחס לבחינה בפרט, לראות את הדברים כפי מה שהם באמת, ולא להוציא אותם מפרופורציות. כפי שכבר ביארתי, כל הפחדים שיש לאדם, נוצרים, רק משום שהוא שוכח להסתכל על הדברים, כפי מה שהם באמת, ומוציא אותם מפרופורציה. כאשר האדם מתייחס למבחן שאותו הוא צריך לעבור, בפרופורציה הנכונה, על ידי זה הפחד של האדם מהבחינה עובר, ועל ידי זה האדם מצליח להתרכז בבחינה ולהפיק מעצמו את המיטב. והשאלה הנשאלת היא, מה גורם לכך שהאדם שוכח להתייחס לבחינה, בפרופורציה הנכונה? וההסבר לכך הוא, כי כדי להשיג מטרה כלשהי, לשם כך צריך האדם לרצות להשיג את המטרה. וכדי להצליח בבחינה, לשם כך צריך האדם לרצות להצליח בבחינה. וככל שצריך לעשות יותר מאמצים, כדי להצליח בבחינה, כך האדם, צריך יותר רצון, להצליח בבחינה. כי הרצון, הוא זה שמאפשר לאדם, להתאמץ, כדי להצליח בבחינה. והנה, כדי להצליח בבחינה לשם כך צריך האדם להקדיש המון זמן וסבלנות, כדי ללמוד לבחינה. וכדי שתהיה לאדם את הסבלנות ללמוד לבחינה, לשם כך צריך האדם לייחס חשיבות לבחינה, כדי שיהיה לו רצון להשקיע מאמץ ללמוד לבחינה. והדבר הזה גורם לכך, שכאשר האדם מגיע לבחינה, הוא לפעמים מייחס יותר מידי חשיבות לבחינה. רק בגלל החשיבות שהוא ייחס לבחינה, כדי שיהיה לו רצון ללמוד לבחינה. והדבר הזה נכון, גם ברמה הכללית. לפעמים, המאמץ שהאדם משקיע כדי להשיג איזה דבר, המאמץ הזה, גורם לאדם לייחס חשיבות לאותו הדבר, בצורה לא מדויקת. כי דרך הטבע היא, שאם משקיעים המון מאמץ כדי להשיג משהו, כנראה שהוא חשוב. ולפעמים האדם משקיע מאמץ רב באיזה עניין, ובגלל זה הוא שוכח להסתכל על הדבר בפרופורציה הנכונה. וכאשר האדם מגיע לרגע הבחינה, עליו לזכור: כי למרות כל המאמצים שהוא השקיע כדי להצליח בבחינה, עדיין הוא צריך לזכור, שזה בסך הכל מבחן בלבד, ושהחיים שלו לא תלויים במבחן הזה וכולי. ועל ידי המחשבות האלו, הוא יכול להתייחס אל ה
חרדת בחינות / פחד ממבחנים / בלק אאוט / חישכון - איך לעבור מבחנים בשלום?
... בחינות / פחד ממבחנים / בלק אאוט / חישכון - איך לעבור מבחנים בשלום? ובו יתבאר העניין של חרדת בחינות / פחד ממבחנים. כי ישנם אנשים, שכאשר הם ניגשים למבחן כלשהו, הם חווים תופעה של חרדת בחינה. וחרדת הבחינה, גורמת לאדם בין השאר, לתופעה של מסך שחור (בלאק אאוט). דהיינו, מצב, שבו האדם שוכח את כל מה שהוא למד. החרדה משתלטת על האדם ומשתקת אותו. וזה כמובן לא מסייע להצלחה של המבחן. והדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדת בחינות, היא על ידי שהאדם חוקר בשכלו, את השורש של החרדה. כאשר האדם חוקר בשכלו את השורש של הפחד ושל חרדת הבחינה, זה גורם לו להכניס את כל עניין הבחינה, לפרופורציה המתאימה. וכאשר הבחינה, נכנסת לפרופורציה המתאימה, אז ממילא החרדה נעלמת, והאדם מרגיש שקט נפשי, שמאפשר לו, לעבור את הבחינה מתוך רוגע. חרדת בחינות נובעת, אך ורק משום שהאדם אינו משתמש בשכלו ואינו זוכר, מדוע בכלל הוא ניגש לבחינה. אם היה האדם זוכר, מדוע באמת הוא ניגש לבחינה, הרי שהוא לא היה חרד מהבחינה. האדם, הוא זה שבוחר לגשת לבחינה. ולא ממש משנה, מהי הבחינה ועד כמה נדמה לאדם, כי הבחינה הזו גורלית לחייו. בשורה התחתונה, המטרה הסופית של הבחינה, היא שהאדם רוצה להרגיש טוב. דהיינו, שהאדם רוצה להרגיש טוב, ומשום כך הוא ניגש לבחינה. כאשר האדם זוכר, שהרצון הפנימי שלו, שבגללו הוא הולך לבחינה, הוא הרצון להרגיש טוב, ממילא החרדה מהבחינה נעלמת. כי להרגיש טוב, זה חשוב עבורו, יותר מהבחינה ויותר מהתוצאות של הבחינה ויותר מכל דבר אחר. בנוסף, חרדה מפני בחינה, נובעת משום שהאדם מוציא מפרופורציה, את ההשלכות של הבחינה על חייו. הדמיון של האדם מתעתע בו, וגורם לאדם לתחושה דמיונית, שיוצרת אצל האדם את האשליה, כאילו האושר שלו, תלוי בבחינה אותה הוא עובר. ככל שהאשליה גדולה יותר, וככל שיותר נדמה לאדם בדמיון שלו, כאילו האושר שלו, תלוי בבחינה ובתוצאות שלה, כך החרדה שלו מהבחינה גדלה יותר. חרדת בחינות, היא מקרה פרטי, של תלות רגשית חיצונית. דהיינו, תלות רגשית של האדם, בצורה חיצונית כלשהי של המציאות. כאשר האדם ממוקד תמיד במהות הפנימית, כאשר האדם מחובר תמיד לטוב הפנימי שבתוכו, הדבר הזה מאפשר לו להתנתק מכל תלות רגשית חיצונית. ובמקרה של הבחינה, זה אומר, לא לחשוב בטעות כאילו הבחינה יכולה באמת לשנות משהו, לגבי המהות של האושר הפנימי של האדם. אז למה בכלל לגשת ל
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מבחן, איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מבחן, איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, מטפל אישי מומלץ, אימון אישי לחיים בתחום מבחן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 11:41:52 - wesi4