ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd ✔הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd

הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ליצור מרחב לימודי המאפשר לתלמידים ללמוד, לשים לב לאווירה החברתית בכיתה וליצור אצל התלמידים מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז.

אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה.

ריצ'ארד לאבוי מציע בספרו "פריצת דרך במוטיבציה" שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב.

*ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה.

*תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות.

*העניקו לו בו בזמן מידע מילולי וויזואלי (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח).

*ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים.

*הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד.

*למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים.

*בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה.

*הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם.

*הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד.

*הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה.

*הנהיגו מערכת "חבר ללימודים" או "שכן טוב" שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן.

*הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת.

*חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום לפתור 20 תרגילים בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם).

*העניקו "לגיטימציה" לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה.

*הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך.

*עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו.

*תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול.

*דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות.

*ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ובתכנון.

*הפכו את ארגון הספרים, שולחן הכתיבה, הארון האישי והילקוט לשגרה יומיומית. יש לבקש ממנו להקדיש כמה דקות לארגון בתחילת יום הלימודים, באמצע ובסופו. היו מודעים לכך שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה "סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית.

*ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות קריאת שמו, שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך.

*זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%.

הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%.

רמת התסכול: דיוק של 90% או פחות בקריאה ודיוק של מתחת ל - 75% בהבנתו. הקריאה מהוססת, איטית ומאומצת.

חומר ברמה עצמאית יוטל על שיעורי הבית ועבודה ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול.

*לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה.

* זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים.

*אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות.

*זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה שלו. מתח, לחץ ועייפות יכולים לגרום לתחושות אלה של תסכול ולהגבירן. היו מודעים לנטייתו של הילד לפתח תסכול, ונקטו בצעדים מעשיים למנוע או להפחית סיטואציות הגורמות לחרדה.

*העניקו לילד שניות אחדות (עשר עד חמש עשרה) כדי להשיב על שאלות מילוליות. הוא יזדקק מן הסתם לפרק זמן זה כדי לעבד ולהבין את השאלה. בכל עת שניתן, צרפו לשאלות מילוליות חומרים ויזואליים.

*נסו שיטות הערכה אלטרנטיביות כמו בחינה בעל - פה או בחינה באמצעות הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם.

*ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה.

*עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות והפעילויות הקשות והמאתגרות ביותר בפרקי זמן אלו.

*לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות.

*הימנעו מלייחס סיבות מוסרניות או שיפוטיות לאימפולסיביות וחוסר עקביות של הילד. זכרו שהתנהגויות אלו מתרחשות שלא באשמתו או בהתאם לבחירתו. משוב שיש עמו האשמה אינו יעיל, אל תאשימו את הקורבן.

*ספקו לילד עם הADD די הזדמנויות להפגין חשיבה חריגה, יצירתית ועתירת דמיון כדי לזכות בהכרה על מקוריות.

*הרשו לילד "לקשקש" או למעוך כדור רך. יש ילדים עם ADD המסוגלים להתמקד טוב יותר כאשר הם מעסיקים את ידיהם במהלך פעילויות שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו).

*בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם בעיבוד שמעתי. הפרעה זו מקשה מאוד על הבנה של הוראות מילוליות וביצוען.

*עודדו את הילד למקד את תשומת לבו במשימה שעל הפרק, וחזקו התנהגות ראויה כשהיא מתקיימת. תלמידים אלו מתקשים משמעותית בעבודה עצמאית ונוטים להתמהמה ולדחות משימות. התנהגויות אלה יכולות להפריע לכיתה ולתסכל את המורה.

מורים והורים צרכים להתייחס להפרעת קשב כאל הפרעה כוללת ומורכבת המשפיעה כמעט בכל פעילויותיו של הילד והאינטראקציות שלו. האימפולסיביות של הילד ("היכון, צלוף, כוון") יכולה להציב דאגות בטיחות רבות, הסחת הדעת שלו מקשה עליו ביותר להבין ולבצע הוראות, קשייו בתחום הזיכרון גורמים ללמידה שגרתית להיות בעייתית, בעיותיו בתחום העיבוד הביצועי מציבות לפניו אתגרים גדולים כאשר הוא מנסה לתכנן פעילויות יומיומיות פשוטות.

"תמיכה" ו"אתגר" הם מילים החשובות בהתמודדות עם הילדים המיוחדים האלו. המבוגר צריך לאתגר את הילד ללא הרף באמצעות פעילויות שנועדו לשפר את התנהגותו ואת יכולת הלמידה שלו. תוך הצעת התמיכה לה הוא זקוק במילוי מטרות אלו. תמיכה ללא אתגר היא חסרת משמעות. אתגר ללא תמיכה הוא חסר יעילות באותה צורה.

"אנחנו לומדים רק ממי שאנחנו אוהבים" יוהן וולפגנג פון גתה

רגוע ספק קורבן חוויות להתאמן השפעה צורך לשים לב ל זיכרון חוסר עקביות חיוביים adhd אימון אימון אישי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הוראה הוראות הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה ילד ילדה ילדים יצירת מוטיבציה להתאמן לילדים מוטיבציה עם הפרעת קשב קשב וריכוז ריכוז ריכוז וקשב שיטות הוראה
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
...איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיו"ב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. דהיינו...
קורונה ותלות רגשית, מה ללמוד ממשבר הקורונה? עד כמה האושר שלך תלוי בדברים? עד כמה אתה תלוי רגשית בדברים? תוכנית גיבוי רגשית, ביטוח רגשי, איך להתמודד עם משבר? איך להתכונן למשבר? איך להתכונן למצבי קיצון? איך להתמודד עם אסונות?
קורונה ותלות רגשית, מה ללמוד ממשבר הקורונה? עד כמה האושר שלך תלוי בדברים? עד כמה אתה תלוי רגשית בדברים? תוכנית גיבוי רגשית, ביטוח רגשי, איך להתמודד עם משבר? איך להתכונן למשבר? איך להתכונן למצבי קיצון? איך להתמודד עם אסונות?
...מה ללמוד ממשבר הקורונה? עד כמה האושר שלך תלוי בדברים? עד כמה אתה תלוי רגשית בדברים? תוכנית גיבוי רגשית, ביטוח רגשי, איך להתמודד עם משבר? איך להתכונן למשבר? איך להתכונן למצבי קיצון? איך להתמודד עם אסונות? הרצאה על קורונה ותלות רגשית, מה ללמוד ממשבר הקורונה? עד כמה האושר שלך תלוי בדברים? עד כמה אתה תלוי רגשית בדברים? תוכנית גיבוי רגשית, ביטוח רגשי, איך להתמודד עם משבר? איך להתכונן למשבר? איך להתכונן למצבי קיצון? איך להתמודד עם אסונות? ועוד למה לאהוב...
אלוהים - חלק 16 - הוכחה לכך שאלוהים *אינו* הישות היחידה שקדמה לעולם!
...- חלק 16 - הוכחה לכך שאלוהים אינו הישות היחידה שקדמה לעולם! הוכחה לכך שאלוהים אינו הישות היחידה שקדמה לעולם! טיעון: אלוהים הוא יחיד. אלוהים הוא הכוח היחיד שברא את העולם וכולי. סוף טיעון. הפרכה: מכך שהעולם קיים, מכך ניתן להוכיח ש אין אלוהים אחד ויחיד, אלא יש כמה אלוהים שונים. ונסביר: לומר שאלוהים ברא את העולם, פירושו להגדיר שני מצבים שהם: 1 - לפני בריאת העולם. 2 - אחרי בריאת העולם. נשאל: מה היה לפני בריאת העולם. נשיב: כלום / "אין" / העדר מוחלט. ונוסיף:...
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר הרצאה על האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר ועוד ללמוד מכל אחד, ללמד כל אחד, להיות גורו...
סיפורי מעשיות, מעשה במלך חוזה בכוכבים, מעשה בפועלים של המלך, מעשה בפועלים עצלנים, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
סיפורי מעשיות, מעשה במלך חוזה בכוכבים, מעשה בפועלים של המלך, מעשה בפועלים עצלנים, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות
...מעשה בפועלים של המלך, מעשה בפועלים עצלנים, רבי נחמן מברסלב, לימוד סיפורי מעשיות בעיון, שיעור בסיפורי מעשיות, ללמוד סיפורי מעשיות אליעד: ועכשיו נקרא סיפור של רבי נחמן "מעשה שהיה פעם מלך אחד והיה חוזה בכוכבים (אסטרולוג), וראה שאם לא יקצרו התבואה בשנה זו עד זמן מסוים תתקלקל כל התבואה, והזמן היה קצר מאוד יועצו יועציו ליקח קוצרים ולתת להם כל התענוגים לכל צורכם" היועצים אמרו למלך תאסוף אנשים ותתן להם כל צורכם כדי שיהיה להם "הרחבת הדעת לעבוד יום ולילה כדי...
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
...תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני הרצאה על לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני ועוד פיקוח על עובדים...
טיפול התנהגותי קוגניטיבי בשילוב ביופידבק בתופעת חוסר יכולת וקשיים בבליעה. Dysphagia
...בתופעת חוסר יכולת וקשיים בבליעה. Dysphagia מאת ד"ר יגאל גליקסמן אורלי (שם בדוי) בחורה בת 26, אחות מוסמכת במקצועה, הופנתה לטיפולי באמצעות רופא המשפחה שלה. סיבת ההפניה הייתה קשיים בבליעת מזון מוצק. בדיקות רפואיות מקיפות של מומחי אף אוזן וגרון לא הצביעו על כל ממצא פתולוגי. השאלה הייתה האם מדובר בסוג של תגובה היסטרית Globus Hystericus כשהגיעה אורלי לפגישה הראשונה התנצלה על העובדה שהיא מבזבזת זמן על בעייה כל כך טיפשית.. מתוצאות הפרופיל הפסיכופיזיולוגי...
מיהו יהודי? - הבנת השייכות הקבוצתית ללאום היהודי מזוית אחרת
...אחרת סוגיית 'העם הנבחר' העסקה הוגי דיעות יהודים רבים. היה צורך להסביר מדוע אין ברעיון זה עליונות או גזענות כלפי לאומים אחרים. אנסה להציע בדף זה הסבר מניח את הדעת, שיכלול גם התיחסות להגדרה "מיהו יהודי". מיהו יהודי? בעוד שהנוצרי הופך נוצרי עם הטבילה, בלי קשר למוצא הוריו, בעוד שהמוסלמי מוגדר כמוסלמי אם אביו מוסלמי, יהודי הוא מי שאמו יהודיה. למה נקבע הכלל הזה? למה השייכות לקבוצת היהודים נקבעת לפי האמא? חשיבות העניין נעוצה בכך שעובר מקבל מאימו את הדם...
תקשורת בין אישית - מחיר תקשורת בין אישית לא אפקטיבית
...- מחיר תקשורת בין אישית לא אפקטיבית תקשורת בין אישית אפקטיבית מאפשרת לנו להשיג את רצוננו, לבטא את עצמנו טוב יותר, להצליח מול אנשים, ולסייע לסובבנו להרגיש כך גם לגבי עצמם. כששיחה אינה אפקטיבית סביר כי קיימים בה חסמים. חסמים בתקשורת בין אישית יכולים להיות כתוצאה מחוסר הקשבה, מתפיסה מוטעית שלנו את האחר, מהעברת מסרים באופן חלקי בלבד, מחוסר התחשבות במערכת אמונות שונה בצד השני, קולט המסר, ועוד. רק כשנבין מהו המחיר שאנו משלמים על העדר האפקטיביות בתקשורת...
מהי נשמה?
...והוא מהווה אותנו והיא אנחנו. אנחנו זה לא הגוף החומרי - הון, מעמד, עושר, אגו - מה שיש לנו. אנחנו זה הנשמה - רגשות, מחשבות, רוחניות - מה שיש בנו! התרכז במה שיש בך מבפנים ולא במה שיש לך מבחוץ. מרכיבי הנשמה על פי חוכמת הקבלה הם: נפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה. נפש, רוח ונשמה הם החלקים הפנימיים והם מרכיבים אותנו. נפש אחראית על הצרכים הקיומיים של האדם - אוכל, יצרים, תאוות, מה שמחייה את הגוף. רוח אחראית על ההתפתחות הרוחנית של האדם - רגש, התעלות, ביטול האגו...
כיצד ללמוד טוב יותר מהנסיון של עצמך? כיצד לא לחזור על טעויות פעמיים?
...לומד מניסיונם של אחרים, הטיפש לעומתו לא לומד גם לא מהנסיון שלו עצמו. מצד אחד חלק גדול מהידע שלנו נרכש באמצעות ניסוי וטעייה, אך מצד שני אדם לא חייב לטעות על בשרו וללמוד רק מהנסיון של עצמו, באפשרותנו ללמוד גם מניסיונם של אחרים. אין חכם כבעל הניסיון והחכם מנצל גם את ניסיונם של אחרים לצורך למידה והסקת מסקנות. ללמוד מנסיון ז"א ללמוד גם מניסיונם של אחרים וגם מהנסיון האישי שלך. ללמוד מהנסיון של עצמך, אומר ללמוד גם מניסיונות חיוביים וגם מניסיונות פחות חיוביים...
למה עליך להזהר שלא לשמוע שירי דיכאון?
...עליך להזהר שלא לשמוע שירי דיכאון? עליך כאדם להיזהר מאוד שלא לשמוע שירי דיכאון או שירים שאינם שמחים ושגורמים לך לעצבות. העצבות כידוע היא הגורם מספר אחד לחוסר ההצלחה שלך בחיים ולכן זה ממש קריטי שתקשיב רק למוזיקה חיובית ושמחה ושבשום פנים ואופן לא תכניס את עצמך לעצבות על ידי שמיעה של שירי דיכאון כאלו ואחרים. אל תהיה טיפש, אתה סתם גורם נזק לעצמך בשירי הדיכאון האלו. תהיה חכם ושמח, תקשיב למוזיקה חיובית ואופטימית שתקדם אותך ושתעשה לך טוב יותר, שתתן לך אנרגיה...
בודהיזם - רשימת מושגים
...על - טבעיים. אבייאקטאני (avykatni): הנקודות שלא - הוכרזו. שאלות פילוסופיות עליהן הבודהה לא השיב באופן ישיר או טען כי לא ניתן להשביה עליהן מסיבות שונות. אבהידהמה (abhidhamma): הלימוד הגבוה. אבהיניא (abhi): ידיעה גבוהה. אטהה (attha): טוב. אמרא (amar): אלמוות. אנאגאמי (angm): לא - חוזר (אנגלית: non-returner). השלב השלישי של ההתעוררות. אפו (po): יסוד המים. אקוסלה (akusala): לא מיומן (אנגלית: unskillful). לא טוב או לא מועיל, פעולה שאינה יוצרת תוצאה קרמתית...
הישרדות - החיים האמיתיים
...פוסק להתקיים? אם אתם מרגישים שאתם נאבקים בכוחות ובאנשים שמנסים לשמור עליכם למטה, אני כאן בשביל להגיד לכם: תמשיכו הלאה, אתם צומחים! הדרך להצלחה היא לא ורודה. סיפורי הצלחה של רבים מראים שאנחנו צומחים במצוקה, בקושי, בכאב, בהישרדות. ממחקר שבוצע לפני כ - 20 שנה, בקרב 300 מהאנשים המשפיעים ביותר בעולם, גילו כי 75% מהם גדלו בעוני או חוו התעללות פיזית או מינית, או חוו קשיים פיזיים כאלה ואחרים. ואני מדבר על מנהיגים דגולים, יזמים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, אנשי...
הדרכת מורים - תקופת ויקינגים - תקופה משלימה לסיפורי הצפון בכתה ד
...לסיפורי הצפון בכתה ד אורך התקופה - שבועיים. שבוע ראשון לימוד על הויקינגים. שבוע שני מחנה ויקינגי ביער. שיעור 1 סיפור על הויקינגים וציור ספינה ויקינגית. הסיפור: הסיפור שלנו מתרחש באיסלנד וסקנדינביה, בארצות הקרות שבצפון הרחוק. חבורת ויקינגים עוטי פרוות ועור יושבים סביב מדורה קטנה המעלה עשן. ברקע מתמזגים בתי האבן הנמוכים המכוסים בדשא על גגותיהם, הנוף הירוק נמשך עד לקרחונים הלבנים והכחולים בראשי ההרים ובים. זה עתה עלו מן הרחצה במעיינות החמים הטבעיים...
שאלות אופייניות בראיון עבודה - אימון תעסוקתי
...את עצמנו, להרשים את המראיין ולשכנעו שאני האדם המתאים לתפקיד. כדי לעשות זו בצורה הטובה ביותר, עלינו להתכונן לראיון. ראשית, ערכו מחקר מקדים על הארגון, מה מטרתו, במה הוא עוסק, מהם תחומי הפעילות שלו, מה החזון שלהם, מי המתחרים שלהם, כמה זמן הם קיימים, מה הם מפתחים או איזה שירותים הם מציעים. בררו על המראיין, מה תפקידו, מה הרקע המקצועי שלו, איזה טיפוס הוא ומה הוא מחפש. שנית, ערכו ניתוח דרישות תפקיד, אילו תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות על מנת להצליח בתפקיד...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חשיבות הדיוק
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: חשיבות הדיוק, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חשיבות הדיוק, איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, אימון אישי רוחני, מאמן רוחני בנושאי חשיבות הדיוק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 23:41:01 - wesi4