ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למידה ✔עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1 ✔עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1

עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי מה ששמעת?

מי היה טוב יותר, המרצה או ההרצאה? האומר או הנאמר? אם נתבונן נראה כי בעולמנו ישנם שני סוגי מרצים / מורים / מאמנים / יועצים וכולי, ישנם כאלו שגורמים לך להרגיש קטן ביחס לעצמך וביחס אליהם ויש כאלו שגורמים לך להרגיש גדול ביחס לעצמך וביחס אליהם. למה הכוונה?

אדם הולך להרצאה בנושא X. בטרם שמע האדם את ההרצאה יש לו נקודת מבט על המרחק שלו מאותו נושא X ומאותו המרצה שיודע את X ומרצה על X. לדוגמא: אדם מהישוב נקלע להרצאתו של דוקטור בפיזיקה גרעינית על חקר האטום. רוב ככל הסיכויים שהתחושה של אותו אדם בטרם נכנס להרצאה תהיה שכמות הדברים שהוא לא יבין בהרצאה תהיה גדולה מכמות הדברים שהוא יבין, ושרוב ככל הסיכויים שהוא יאבד את רצף ההבנה כבר מיד בתחילת ההרצאה.

מקרה כזה הוא דוגמא למצב שבו האדם מרגיש קטן מאוד ורחוק מאוד ביחס לאותו הנושא של פיזיקה גרעינית וביחס לאותו מרצה שמבין ומרצה על הפיזיקה הגרעינית.

דהיינו שהאדם חושב שיש פער הבנתי ותפיסתי גדול מאוד בינו לבין הנושא X שהוא הפיזיקה הגרעינית. מה שאומר גם כי ממילא אותו מרצה ואותו דוקטור, כנראה שהוא חכם מאוד בנושא של פיזיקה גרעינית, כי הוא מבין משהו מאוד גדול שאותו האדם מהישוב אינו מבין.

אחרי שהסתיימה ההרצאה, יש שתי תחושות אפשריות (ושאר התחושות שבאמצע) של האדם השומע ביחס להרצאה ולמרצה. תחושה אפשרית אחת היא, שאם בטרם ששמעת את ההרצאה חשבת שאתה לא מבין כלום בפיזיקה גרעינית, אז עכשיו אתה בטוח שאתה לא מבין שום דבר ואין שום סיכוי שתלך שוב פעם להרצאה כזו. ואם בטרם ההרצאה חשבת שהמרצה אמור להיות חכם, אז עכשיו אתה בטוח שהוא ממש חכם, וממש מבין דברים כ"כ מסובכים שהם נשגבים מבינתך.

דהיינו הפער בינך לבין אותו X ובינך לבין המרצה גדל.

לעומת זאת יש אפשרות הפוכה, והיא שאם בטרם ששמעת את ההרצאה חשבת שאין לך מושג בפיזיקה גרעינית ושזה מאוד מסובך, אז במהלך ההרצאה לאט לאט פתאום הרגשת שגם אתה מבין משהו בפיזיקה גרעינית, ושגם אתה יכול להבין, ושהנושא הזה מאוד מעניין ולא ברור לך למה בכלל חששת ממנו. אתה כבר אולי התאהבת בנושא הזה, כי גילית שהוא כ"כ מעניין וכל כך פשוט להבנה ולא ברור לך מדוע קודם חשבת שלא תבין ושלא תהנה מההרצאה. וגם לגבי אותו המרצה אתה פתאום מרגיש שהוא בכלל כמעט כמוך, כי הרי הנושא הזה כ"כ פשוט ולא ברור לך בכלל מדוע צריך להיות דוקטור לפיזיקה כדי להבין את הנושא הזה, כי גם אתה עכשיו כבר מסוגל להרצות עליו לאחרים.

בהרצאה הזו מה שקרה שם זה, שהפער התודעתי שלך שהיה לך בינך לבין הנושא X ובינך לבין המרצה, הפער הזה קטן.

ז"א אתה מרגיש גדול יותר, מבין יותר, קרוב יותר ל X וממילא זה שהרצה לך נהיה בעיניך קטן יותר, כי אין לו את ההילה של אותו X מסתורי ונשגב, כי הרי גם אתה יודע את אותו X וממילא אותו מרצה נראה לך עכשיו כאדם פשוט יותר מאשר קודם.

וכמובן שיש גם את כל שאר האפשרויות שבאמצע, דהיינו שהיחס שלך לגבי אותו X לא השתנה מקצה לקצה, אלא רק נע טיפה לצדדים. וכך גם היחס שלך לאותו המרצה נע לצדדים.

ככל שאתה מרגיש רחוק יותר מאותו X, כך זה אומר שעכשיו המרצה נראה לך מבין יותר באותו X שהוא הרצה עליו. וככל שאתה מרגיש קרוב יותר לאותו נושא של ההרצאה, כך יכול להיות שההערכה שלך לאותו מרצה ירדה, כי הנושא הזה הוא בכלל פשוט ולא ברור לך מה הרעש הגדול סביבו.

נמצא אם כן כי כנ"ל ישנם שני סוגי מרצים / מדריכים / מאמנים / יועצים וכולי, ישנם כאלו שגורמים לך להרגיש קטן בעיני עצמך ומגדילים את עצמם בעיניך וישנם כאלו שגורמים לך להרגיש גדול בעיני עצמך ומקטינים את עצמם בעיניך.

כאשר לדוגמא מישהו מעביר עליך ביקורת, יש מי שיעביר עליך ביקורת ממקום גבוה ממקום של זה שמבין את הכל ומנסה להסביר לך לזה שאינו מבין כלום מה לעשות, דהיינו מגדיל את עצמו ומקטין אותך, שזו כמובן ביקורת שלילית והרסנית, כי היא מקטינה אותך ולא מגדילה אותך. אך לעומת זאת יש את זה שיעביר עליך ביקורת בכלל לא בצורה של ביקורת אלא בצורה של המלצה טובה בגובה העיניים. הוא יגרום לך להרגיש שאתה בדיוק כמוהו ושהוא לא יותר טוב ממך והוא יגרום לך להרגיש שגם אתה מסוגל להצליח ולהיות טוב יותר. וזו כמובן ביקורת בונה, כי היא בונה את הדימוי העצמי שלך ולא הורסת אותו בביקורת הרסנית.

אם נתבונן בעניין נראה כי בעצם ככל שאותו מורה דרך שזה יכול להיות אפילו חבר שמעביר עליך ביקורת או אפילו ספר שאתה קורא, ככל שאותו מורה דרך הוא חכם יותר באמת, הרי שהוא מבין טוב יותר כיצד לפשט עבורך את הדברים, כדי שגם אתה תבין אותם. בגלל שהוא כ"כ חכם באמת ובגלל שהוא באמת מבין על מה הוא מדבר, לכן הוא מסוגל להסביר גם לזה שחושב שהוא לא מבין שום דבר, הוא מסוגל להראות גם לרחוק ביותר שהוא בכלל קרוב!

לעומת זאת, אם אותו מורה דרך לא ממש מבין על מה הוא מדבר ולא משנה כמה תעודות יש לו, כי תעודה מורה רק על הצלחה בבחינה אך לא על הבנה אמיתית, אדם כזה לדוגמא לא רק שהוא לא יסביר לך בצורה ברורה כדי שגם אתה תוכל להבין, אדרבה הוא ישתמש בכל מיני ביטויים ובכל מיני מושגים לא ממש ברורים, שבאמת הם מושגים שאפשר להסביר אותם בצורה פשוטה, אבל הוא ישתמש בכל מיני מילים יפות ומסובכות כדי להראות כמה הוא חכם וכמה אתה לא מבין. ועל ידי זה הוא מקטין אותך ומגדיל את עצמו.

יש את זה שהמוצר שלו גרוע, אז הוא משקיע בעיצוב ובעטיפה החיצונית ויש את זה שהמוצר שלו כ"כ טוב עד כדי כך שהוא יכול להרשות לעצמו לא להשקיע בכלל בעיצוב ובמעטפת החיצונית, מאחר שהמוצר והאיכות מדברים בעד עצמם (ויש כמובן את כל השאר באמצע). כך גם כאשר אתה לומד משהו ממישהו, ככל שהוא מבין טוב יותר, כך הוא יסביר לך טוב יותר מה לעשות, כדי שגם אתה תבין. וככל שהוא מבין פחות, כך הוא ישתמש (לא מתוך כוונה רעה, אלא בגלל שזה מה יש) בכל מיני מילים יפות ונוצצות, אך מה לעשות שאתה לא מסוגל לקחת מזה שום דבר לעצמך.

שיעור טוב / אימון אישי טוב / סדנא טובה / ספר טוב הם כאלו שמקרבים אותך לנושא עצמו ושגורמים גם לך להרגיש שגם אתה מסוגל להבין ושגם אתה יכול ושבכלל כל אחד יכול ושהדברים ממש פשוטים לישום של כל אחד אפילו של ילד בן 5.

לעומת זאת הרצאה גרועה / סדנא גרועה / קואצר גרוע וכולי, הוא אולי יגרום לאדם להרגיש מעין יראת כבוד כלפיו על זה שהוא מאוד חכם ומאוד מבין, רק שלאדם עצמו הוא גרם להבין שהוא אינו מבין ושהוא רחוק לחלוטין מכל העניין.

לכל אדם יש רצון תמידי להשתפר כל הזמן וכל אדם לומד כל הזמן המון דברים שאמורים לקדם אותו. ומהו כלל האצבע שלפיו ניתן לדעת האם להמשיך באימון / סדנא / יעוץ וכולי? הדרך היא מאוד פשוטה, אם אחרי ששמעת את הנאמר אם לאחר מכן הרגשת קרוב יותר לתכלית ולדבר שאליו אתה רוצה להתקרב והרגשת גדול יותר בעיני עצמך, זה סימן שאתה בכיוון הנכון ועליך לאמץ את אותו גורם.

לעומת זאת אם המרצה היה יותר טוב מההרצאה ואם האומר היה יותר חכם מהנאמר, זה סימן שאין לך ממש מה לחפש שם, כי לא רק שזה לא מקרב אותך אל התכלית שאליה אתה רוצה להתקרב, אלא זה נוטע בך כל מיני ספקות ביחס ליכולת האישית שלך לדעת להבין וליישם את אותו הנושא. אם תפיסת חיים נראית לך מדהימה אך לא ישימה לכל אחד, הרי שהיא לא מדהימה. אבל ככל שתפיסת חיים נראית לך פשוטה יותר לביצוע עבור כל אחד בכל זמן, כך זה מעיד על הנכונות שלה.

וכל מה שנכון לגבי בחירת מאמן אישי / מורה דרך / יועץ וכולי, כל הדברים האלו נכונים גם לגבי הצורה שבה אתה עצמך מייעץ לעצמך / מאמן את עצמך ומורה לעצמך את הדרך. וגם נכונים לגבי הצורה שבה אתה מחנך את ילדיך וכולי. כי הכלל והעיקר שצריך לשים אליו לב הוא, שכאשר האדם מעביר ביקורת על מישהו דהיינו גם על עצמו, חשוב מאוד לשים לב לכך שהביקורת תהיה בונה ולא הורסת בטעות.

המשך: עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה ? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי מה ששמעת ? חלק 2.

להרגיש קרוב רע שליליות תחושה קואצר להעריך את עצמך להסביר הערכה עצמית שלילית להיות טוב ביצוע רגישות איך איך אתה מרגיש הרגשה חוויה חוויות טוב לימוד למידה מרגיש רגישות רגש רגשות תחושה תחושות
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
... משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים - פרומו עכשיו השאלה היא כזאת נגיד לדוגמא ילד שלא מעניין אותו הלימודים או בית הספר, אז בא נניח שאנחנו רוצים שהילד ילמד נגיד שאנחנו רוצים שהוא יחכים ככה אנחנו רוצים, ואנחנו רוצים שהוא יחכים ולכן נגיד שולחים אותו לבית הספר ונגיד שהלימודים בבית הספר לא מעניינים אותו נגיד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, למה יש לו הפרעת קשב וריכוז? כי הלימודים פשוט לא מעניינים אותו, איך יודעים שכל מי שיש לו הפרעת קשב וריכוז זה בגלל שהלימודים לא מעניינים אותו? פשוט בודקים האם הוא לא יכול להתרכז בשום דבר אחר. אם היית אומר לו "בוא עכשיו תתרכז בלאסוף שוקולדים" הוא היה ... ריכוז יש לו בעיית ריכוז במה שלא מעניין אותו. עכשיו השאלה היא זה באמת אז מה הפתרון באמת אז מה הפתרון? אז בהנחה שאנחנו לא נכריח אותו ללמוד מה שהוא לא רוצה בהנחה נגיד שאומרים אין בעיה יש יד חופשית, אפשרות אחת זה להגיד "טוב בא ננסה להכריח אותו לאיים עליו". דרך אגב איך פותרים בעיית קשב וריכוז אצל ילד או אצל בן אדם, במה בן אדם מתרכז? במה שהוא חושב שעושה לו טוב ולכן ניקח את מה שהוא לא רוצה לעשות כגון ללמוד ואז או שניצור לו התניה שהלימודים האלה יתנו לו משהו מאוד טוב שהוא רוצה אותו ואז הוא יתרכז בלימודים בשביל לקבל את המשהו הטוב הזה או שניצור לו התניה שאם הוא לא יקשיב בלימודים יקרה משהו מאוד רע שהוא לא רוצה אותו ואז הוא יקשיב בלימודים בשביל לברוח מהרע הזה. ש: או מצד הרע או מצד הטוב. אליעד: נכון או מצד זה שהוא חושב שהלימודים יתנו לו משהו ממש טוב או אם הוא לא ילמד יגיע אליו משהו ממש רע אבל בשני המקרים הוא יתרכז. אבל בהנחה שאנחנו לא רוצים לעשות את זה בהנחה שאומרים "אוקי לא בא לו ללמוד" עכשיו אוקי אז איך אפשר לגרום לו כן להיות חכם למרות שלא מעניין אותו הלימודים זאת השאלה. ש: איך עוד פעם? אליעד: נגיד שיש לך ילד שלך הוא הולך לבית הספר עכשיו אנחנו רוצים שהוא ילמד לקרוא ולכתוב אנחנו רוצים שהוא ילמד מתמטיקה, מחויב לנו שהוא ידע לקרוא שהוא ידע לכתוב שהוא ידע מתמטיקה נגיד, אוקי אבל הוא לא רוצה ללמוד מתמטיקה לא רוצה ללמוד לקרוא לא רוצה ללמוד לכתוב מה עושים, כן מה הפתרון? ש: אז אמרת קודם כל למוצא. אליעד: לא בהנחה שאנחנו לא רוצים לאיים עליו ולא רוצים לשחד אותו, אז מה תגיד ... אותי לא אכפת לי להתאבד בכלל לבד" בסדר. ש: אז מה אתה רוצה שהוא יעשה בלי חשק? אליעד: לא. ש: אז עם חשק זה פרס. אליעד: אז אי אפשר שהוא ילמד כי הוא לא אוהב ללמוד אז איך אנחנו יכולים ללמד אותו לקרוא ולכתוב או כל דבר שהוא לא דרך המסגרת הרגילה. נגיד שיש לך ילד לדוגמא נגיד סתם, שהוא נגיד רואה בובספוג נגיד אבל מה לעשות שגם ... עם בובות". מה לעשות איך אפשר להעביר אותו לעולם של הבוגרים למרות שהוא ממשיך להתעסק עם הדברים של הילדים הקטנים, תשובות מה התשובה? ש: ללמד אותו לבדוק מה האמת. אליעד: מה זאת אומרת פרקטית, מה לעשות פרקטית? ש: פרקטית כשהוא עושה משהו. אליעד: מה עושים לפני שמחפשים תשובה? ש: ... נכונה האם בהכרח שלשחק בבובות לא מאפשר לך להתבגר? ש: לא, לא מחויב. אליעד: למה לא איך תתבגר אתה חי בעולם של בובות אתה לא מתבגר אתה לא לומד אתה לא יכול ללמוד אתה כל היום משחק בהפסקה איך תלמד. ש: הבנת המשחק כאילו משתנה כאילו. אליעד: שמה? ש: כשאתה צעיר כשאתה ילד אז אתה משחק בבובות אבל כאילו כשהוא מבוגר יותר. אליעד: לך יש ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיו"ב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. ...
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט? הרצאה על ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט? ועוד ללמוד איך ללמוד, איך ללמוד למבחן? איך ללמוד שפה חדשה? מידע מבוסס הקדמות, הקדמות של מידע, איך ללמוד מתמטיקה? איך לא לפחד ממתמטיקה? איך ללמוד אנגלית? איך ללמוד שפה חדשה? איך לזכור דברים? איך לזכור שפה חדשה? ללמוד כיצד ללמוד, שיפור מיומנויות למידה, איך ללמוד מילים? איך ללמוד אוצר מילים? איך
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, מטפל טוב, מומחה בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 18_04_2024 השעה 21:38:14 - wesi4