ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 6 ✔* תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 5. בפרק הקודם היגעתי למסקנה שבני ... - ידע להצליח, התפתחות אישית ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 6

* תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 5.

בפרק הקודם היגעתי למסקנה שבני האדם אינם מעבירים ביניהם מידע - כי אם כלים; זאת כי המידע הוא אישי, סגולי, אין אדם "שלועס" באותו האופן את אותו המידע... כולנו קוראים את אותו הספר, אך כל אחד יעבד את המידע שמכיל באופן אחר ויושפע ממנו באופן שונה... לכן אני קורא למידע שהכיל הספר "כלי"; נחשפתי לעוד כלי דרך הספר שקראתי, דרכו אעבד את מכלול המידע שנמצא בידי. לכן כל אחד יהנה מאותו הספר, מאותה המוזיקה, או מאותו האוכל באופן נבדל... אפילו משוואה מתמטית - אינה אלא כלי ביד האדם וכל אחד ישתמש בו באופן שונה.

הבעיה מתחילה כאשר מתבלבל האדם ומבלבל בין הכלים, ואז הפטיש ישמש לו לכתיבה, העט לחרישה, והספר לעטיפה... הבעיה גודלת כאשר מבחין האדם שהפטיש שבידו אכן לא כותב, או אז הוא מחפש לו כלי חלופי לכתיבה; וכאשר הכלי החלופי לא עונה על הדרישה מחפש לו וכמובן עוד כלי ועוד, עד שמתרבים הכלים שברשותו והערבוביה חוגגת; וכמספר הכלים החלופיים כך מספר פעימות מונה הבילבול... בשלב מסויים פעימות המונה כה מתרבות עד שהערבוביה ואי - הסדר שולטים באדם, הטירוף אופף אותו ומשבש את דעתו. לרמת בילבול זו הגיע דור הפלגה, ומספר דורות אחריו נולדה התורה לעשות סדר בערבוביה ולהחזיר את הכלים אל כנם.

לאפס את המחוג; את זאת ביקשה התורה לעשות (לכאורה). אבל הבעיה היא שישנם שישה מליארד מחוגים להחזיר... כי לא כולנו השתמשנו באותם כלים חלופיים, לא כולנו התבלבלנו באותו האופן; יש להחזיר כל אחד אל המחוג האישי שלו מהיכן שנעצר... יש לתת לכל אחד את כליו האישיים באופן שיחזור דרכם אל אותו הרגע בו נפרד מהם; יש לכתוב שישה מליארד ספרים ומסרים בלעדיים כאשר כל ספר ומסר שונה מהיסוד מחברו; יש לצייר שישה מליארד מפות מפותלות ונבדלות באופן שכל משתמש יחזור דרך מפתו הבלעדית אל כליו המקוריים, ועבודה מעין זו אינה פשוטה... זהו אם תרצה המבחן האלוקי - הניתן לעשות עבודה מעין זו?

התהייה האחרונה מקבלת משנה תוקף, כאשר סופרים את המסרים והספרים שבידינו ורואים שיש לנו ביד רק טקסט אחד! רק תורה אחת המתיימרת להיות אלוקית! הכיצד! הכיצד שישה מליארד משתמשים יקבלו ממנה את ההדרכה הפרטית, יאפסו דרכה את מחוגם האישי עד - מאוד, ימצאו דרכה את הכלים המקוריים שלהם, ויבחינו דרכה במפתם האישית שאמורה לשמשם בדרכם המפותלת חזרה אל נקודת האיפוס, אל ההתחלה... הישנה אפשרות כזאת?

ובכן רק במצב אחד יכולה להתקיים אפשרות כזאת: כאשר נצמד לטקסט הכתוב מדריך אינדיבידואלי אישי לכל משתמש ומשתמש מששת מליארדי המשתמשים, או אז כל אחד יקבל את את המסר האישי שלו ויבחין במפתו הפרטית מתוך הטקסט המשותף שפונה לכאורה לכל מאן דבעי.

רוצה להגיד שהתורה היא אישית, פרטית, בלעדית עבור כל אדם ואדם. רק באופן הזה יכול להתקיים בה המבחן האלוקי; אם תרצה - רק אם היא כזאת (שמעניקה הדרכה נקודתית - אישית) יכולה להיות אלוקית.

במילים אחרות, אינך יכול לבקש מישות כלשהי את הוכחת קיום אלוקים, כי רק אתה יכול להבחין בקיומו דרך הערוץ הפרטי שלך עימו, כי הרי אמור להיות לך מדריך אישי הצמוד לטקסט הכתוב... ואם אתה מבחין בהדרכה האישית הזו - סימן שיש לך מדריך / אלוקים; ואם אינך מבחין - סימן שאין לך אלוקים. אולי ולא הצלחת להבחין בו, אולי לא ניסית; ואולי איננו. בכל אופן, התשובה לשאלת קיום אלוקים אתה מחזיק בה - כי רק אתה יכול להבחין בה, אין מלבדך אחר.

בזאת מסתכמת התשובה התקנית לשאלת קיום אלוקים שהידהדה מדורי דורות.

למרבה הצער והפליאה, ועל פני דורי הדורות אף אחד לא הבחין בעובדה הפשוטה הזאת: אין ולא קיימת שום התייחסות בתורה למונח "אלוהים" השגור בפינו כפי שאנו מבינים אותו בפועל! אנחנו מבינים את המונח הזה כאלוה, כוח העל, אלוהים, האל; והמשמעות היחידה שלו בתורה היא: המדריך, המעניק הדרכה. (מלשון "ואתה תהיה לו לאלהים" - שמות ד')

מכאן עוד הבהרת משנה שגם חלפה על פנינו לדורותינו: אין ולא קיימת שום התייחסות בתורה לשאלת "קיום אלוהים" השגורה בפינו - מסיבה טכנית פשוטה: הכיצד אצהיר על קיומי (כאלוה) בפני מי שלא הבחין בי? וגם אם "המבחין" יבקש, מתוך סקרנותו גרידא, להעמיד את כליו "המקוריים" (שחזר אליהם בעזרתו הצמודה של המדריך) למשימת גילוי מהות המדריך - הכיצד אצהיר על קיומי (כאלוה) בפני מי שעומדת בפניו משימה זו? (כלומר ההצהרה "אני נמצא" מופנת למי שמציאות האלוה האין - סופי גלויה לו בשלמותה, והגדרה מעין זו לא יכולה להיות תקנית לעולם)

"אלהים", איפוא, הוא המדריך; ומה אם כן משמעות השם המפורש המופיע בתורה - (יהוה) ?

מקובל לכנות את השם המפורש כשם ההווייה, ואכן זהו שמה של "ההווייה": המציאות שבמסגרתה מתהווים הדברים, מתרחשים, מופיעים. תאר לך גל ארוך שמכיל את כל היקום... כל התופעות והמופעים מתרחשים במסגרתו. זהו שם ההווייה. בלשונינו היום, אפשר לתרגם את שם ההווייה ל - "מציאות".

משה רבינו חקר אודות המונח הזה "שם ההווייה", והתורה מביאה לנו את סיכום מחקרו זה ב - שמות ג, עמדתי על הפרטים במאמרי "הגירוש מגן - עדן". להלן הקישור לפרק שעוסק בזאת:

http://tora.us.fm/tnk1/tora/dvrim/dm - 06 - 04 - shabot. html

בכל אופן, ולעניינינו, השם המפורש הוא התחום של המציאות; הוא המרחב שבמסגרתו מופיעים ומתרחשים הדברים; זה הטבע.

אם כן, מה משמעות המשפט: "וידבר יהוה אל משה לאמר"

- הבחין משה מתוך המציאות הכללית בדברים האלה...

"וידבר משה לפני יהוה לאמר"

- הגיב משה על דבר מה מהמציאות שזה עתה נגלה לעיניו - בדברים האלה...

"ויאמר אלהים אל משה ", "ויאמר משה אל האלהים" - זהו דו - שיח ממשי ואישי עד מאוד, בין המדריך האישי לבין המודרך. (בשני הפרקים ג, ד של שמות ניתן לגעת באבחנה הזאת)

התורה מתחילה את דבריה עם מסע ישיר אל תוך שני המונחים האלה: אלהים, יהוה, זו המשימה הראשונה שלוקחת התורה על עצמה: להסביר לקורא את המשמעות המקורית של שני המונחים האלה וההבדל ביניהם.

נגעתי בשלושת חיבורי האחרונים (מידע, הגירוש מגן - עדן, לזכר רועי קליין) באבחנה הנגזרת מהפרק הראשון של בראשית: הפרק הראשון הוא שיעור בן שבע פרקים, אם תרצה - בן שבע פגישות, כאשר בכל פגישה מועבר אותו החומר שנלמד בפגישה הקודמת אך באופן מפורט יותר. כלומר, תלמיד "חכם" אין לו את הצורך ביתר השיעורים, הוא יכול להסתפק בשיעור הראשון ולפסוח על ששת השיעורים. תלמיד פחות חכם יצטרך גם את השיעור השני (היום השני). וכך עד שמגיעים לשיעור השביעי המפורט ביותר...

תלמיד מס' 7 איפוא, הוא התלמיד הכסיל מכולם; הוא היה צריך לעיין בכל השיעורים כולל השביעי האחרון המפורט ביותר, בשביל לקשר בין הדברים ולעמוד על מהות השיעור הכללי. אולם ישנם כסילים ממנו, ואין הוא האחרון ברשימה... אשר על כן הגיע הפרק השני של בראשית שגם הוא מורכב ממספר פגישות, ואחריו הפרק השלישי, והרביעי, עד הפרק האחרון של התורה המסתיים במילים "לעיני כל ישראל". מי שהזדקק לפרק האחרון הזה והגיע אל המילה האחרונה, יכול מתוך הבושה לכלוא את עצמו לכל חייו בחדר סגור...

ומהו השיעור הכללי? מה הביג דיל הזה? איזה מסר מכיל השיעור הזה שכל התורה סובבת אותו!

- על זאת אדבר בפרק הבא; לכן ומתוך השמירה על הרייטינג של הסידרה לא אגלה את המסר; אבל אני מוכן לגלות מה אין במסר הזה: הוא איננו מדבר על קיום "השם" - "המונח" השגור בפינו. הוא איננו מדבר על עבודת השם. הוא איננו מדבר על סדר בריאת העולם ולא שורד בפנינו את סדר ההסטוריה האנושית... נדבר איפוא בפרק הבא...

את הסקירה הזאת הבאתי במטרה להסביר את המשימה הראשונה שלקחה התורה על עצמה: להסביר לקורא את המשמעות המקורית של שני המונחים (יהוה, אלהים) וההבדל ביניהם. ההסבר הזה יועד לתלמיד הכסיל ביותר, זה שאמור להשתמש בכל פרקי התורה...

בפרק הראשון "שיחק" אלהים - ללמדך שאין זה אלא הדרכה אישית ביותר... התורה פונה אל כל קורא וקורא ואומרת: זהו שיעור אישי; ללא הדרכה אישית ונקודתית - אינך יכול לעמוד על הפרק הזה (השיעור הזה), אשר על כן פקח אוזניך ושמע את התדר האישי שלך, דרכו תעמוד על הדברים...

שם השחקן בפרק השני "יהוה אלהים" - לאשר את התהייה הטבעית שלך: ומדוע אמור אני להטות את אוזני למדריך הזה? והרי חסרים מדריכים בעולם... ?

התשובה היא חדה וחלקה: תהייתך תקנית; אשר על כן אתה יכול להישמע רק להדרכה נקודתית בטבע; היינו רק כאשר תבחין בתיאום המלא של הדרכתך עם המציאות, עם הטבע. בלעדי אבחנה כזו ברמה האישית, תהייתך תישאר על כנה.

גם בפרק השלישי שיחק אותו השחקן (יהוה אלהים) על במה אחרת, מיוחדת יותר וכאילו ניסה לתת למודרך לתרגל את האבחנה שניתנה לעיל; ואכן מופיע התואר "אלהים" בפרק הזה רק פעם אחת במקומו המדוייק, בעוד ביתר המקומות נותר הכינוי (יהוה אלהים) על כנו... והחל מהפרק הרביעי שני התוארים נפרדים, כל אחד למקומו הנכון.

מי אמר שיש לנו כאן מדריך והדרכה... מי אמר ש - יהוה הוא האלהים, הוא הוא המדריך, הוא הוא הטבע...

- תשובה חדה וחלקה, ומקורה באותה "הישות המדריכה" שהעירה את הסוגיה ראשונה: זה התנאי ש - יהוה הוא האלהים, הוא המדריך, הוא הוא הטבע... בלעדי ישום התנאי הזה אין קיום ל - יהוה אלהים; ורק אתה ברמה האישית יכול לאשר או לשלול את זאת.

בפרק הבא נעמוד על המסר שאמורים "לשמוע" אותו בתדר אישי, ואם לא נצליח לשמוע - הרי אין מדריך ואין אלהים...

* תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 7.

את התורה בני אדם אינדיבידואליות בעולם כל התורה טקסט משימה בעיה נולד מסר התייחסות עקדת יצחק פילוסופיה תאולוגיה תיאולוגיה
מה לעשות כדי לאהוב את עצמי? איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? למה לא לאהוב את עצמי? האם תינוק אוהב את עצמו? איך לחזור לתודעה של תינוק? שיטות לאהבה עצמית, איך לקבל את עצמי כמו שאני? טעויות באהבה עצמית, איך להעריך את עצמי?
מה לעשות כדי לאהוב את עצמי? איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? למה לא לאהוב את עצמי? האם תינוק אוהב את עצמו? איך לחזור לתודעה של תינוק? שיטות לאהבה עצמית, איך לקבל את עצמי כמו שאני? טעויות באהבה עצמית, איך להעריך את עצמי?
...לאהוב את עצמי? האם תינוק אוהב את עצמו? איך לחזור לתודעה של תינוק? שיטות לאהבה עצמית, איך לקבל את עצמי כמו שאני? טעויות באהבה עצמית, איך להעריך את עצמי? הרצאה על מה לעשות כדי לאהוב את עצמי? איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? למה לא לאהוב את עצמי? האם תינוק אוהב את עצמו? איך לחזור לתודעה של תינוק? שיטות לאהבה עצמית, איך לקבל את עצמי כמו שאני? טעויות באהבה עצמית, איך להעריך את עצמי? ועוד לחשוב כמו תינוק, לחשוב כמו חתול, אבל אני לא חתול, אבל יש לי שכל, חיה...
אגו / פרדוקס האגו - האם ואיך אפשר להעלים את האגו לגמרי? ומדוע זה מיותר?
...להעלים את האגו לגמרי? ומדוע זה מיותר? אגו / רצון עצמי. כפי שכבר ביארתי, האגו של האדם יכול להיות גם האויב וגם האוהב של האדם, הכל תלוי בגישה של האדם לחיים. יחד עם זאת, כאשר האדם רואה את האגו שלו כאויב, הדבר הזה גורם לכך שהוא רוצה להיפטר מהאגו / הרצון העצמי שלו לגמרי. והשאלה הנשאלת היא, האם בכלל אכן אפשר להיפטר מהאגו לגמרי? האם באמת יכול האדם לבטל את הרצון העצמי של עצמו? ולכאורה נראה, שאכן האדם יכול לבטל את הרצון העצמי ואת האגו של עצמו לגמרי. ואיך?...
מי ים מלוחים - מהי איכות המים שאתה שותה? איזה מזון רוחני אתה צורך?
...מה עושה אדם צמא? תשובה: שותה מים. מה קורה אחרי שהאדם שותה מים? תשובה: הוא מפסיק להיות צמא. מה קורה אם האדם שותה מי ים? תשובה: לכמה שניות הוא מרגיש שהרווה את צימאונו, אך מיד לאחר מכן הוא נהיה צמא עוד יותר. לא רק שהוא לא הרווה את צימאונו, אלא שהוא נהיה צמא יותר. הצימאון גדל לגודל כפול. האדם צמא יותר מאשר קודם לכן. מי ים = מים שלא רק שאינם מרווים את צימאונו של האדם, אלא גורמים לו להיות צמא יותר. הדבר נכון כמובן לחיי היום יום. צימאון = תשוקה = רצון =...
הספר להצליח בכח המחשבה - הספר החכם + הטוב ביותר בעולם! הספר להצליח בכח המחשבה! למה?
הספר להצליח בכח המחשבה - הספר החכם + הטוב ביותר בעולם! הספר להצליח בכח המחשבה! למה?
הספר להצליח בכח המחשבה - הספר החכם + הטוב ביותר בעולם! הספר להצליח בכח המחשבה! למה? הרצאה על הספר החכם + הטוב ביותר בעולם! הספר להצליח בכח המחשבה! למה? ועוד...
למה בן אדם רוצה שיאהבו אותו? למה אנשים רוצים לעשות סקס? האם יחסים פתוחים מבטאים חוסר אהבה? למה אנשים רוצים שיאהבו אותם? רצון להרגיש נאהב, איך נוצרה המשיכה המינית? למה אנשים אוהבים סקס? חשק מיני
למה בן אדם רוצה שיאהבו אותו? למה אנשים רוצים לעשות סקס? האם יחסים פתוחים מבטאים חוסר אהבה? למה אנשים רוצים שיאהבו אותם? רצון להרגיש נאהב, איך נוצרה המשיכה המינית? למה אנשים אוהבים סקס? חשק מיני
...אדם רוצה שיאהבו אותו? למה אנשים רוצים לעשות סקס? האם יחסים פתוחים מבטאים חוסר אהבה? למה אנשים רוצים שיאהבו אותם? רצון להרגיש נאהב, איך נוצרה המשיכה המינית? למה אנשים אוהבים סקס? חשק מיני - פרומו הרצאה על למה בן אדם רוצה שיאהבו אותו? למה אנשים רוצים לעשות סקס? האם יחסים פתוחים מבטאים חוסר אהבה? למה אנשים רוצים שיאהבו אותם? רצון להרגיש נאהב, איך נוצרה המשיכה המינית? למה אנשים אוהבים סקס? חשק מיני - פרומו ועוד התאהבות בגלל סקס, למה סקס גורם לאנשים להתאהב...
הספר להיות אלוהים - עולם החלומות האמיתי, פיצול אישיות, חלום או מציאות, דמיון או מציאות, שינה, חלומות, חלק 3
...חלום או מציאות, דמיון או מציאות, שינה, חלומות, חלק 3 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - עולם החלומות האמיתי, פיצול אישיות, חלום או מציאות, דמיון או מציאות, שינה, חלומות, חלק 3. הספר להיות אלוהים חלק שני עמוד 194 כאשר האדם נמצא בתוך חלום, התודעה שלו מתפצלת לשניים, חלק אחד נשאר פה, והחלק שנשאר פה, לא נמצא בתוך החלום. והחלק השני נמצא בתוך החלום ולא יודע שהוא פה. שזה נקרא נפרדות, למה? כי כל אחד עסוק בעולם שלו. אם האדם שבתוך...
מערכת האמונות שלנו והשפעתה על החיים שלנו
...שיעורים, חלקם שיעורים קטנים שחולפים ונלמדים במהרה בלי כמעט שנבחין בהם, וחלקם מאוד משמעותיים עד כי הם לעיתים יכולים להפר את כל שגרת חיינו. השאלה הנשאלת היא, מה מכוון את חיינו להראות כך ולא אחרת? שני חברי ילדות, בני אותו הגיל בדיוק, עברו את כל מסלול חייהם יחדיו, שירתו יחד בצבא, למדו יחדיו באוניברסיטה, כיום שניהם אנשי קריירה מוצלחים, "אפילו במראה האחד אינו 'נופל' מהשני" אומרים כולם; ועדיין, האחד נשוי באושר, עם ילדים קטנטנים וחמודים ואילו השני, עדיין...
תיקשור, מתקשרים, שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה - 2
...שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה - 2 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: תיקשור, מתקשרים, שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה. עכשיו אני רוצה לעבור נושא, האם האמת היא טובה או לא טובה? אני רוצה להסביר את העניין, אנשים ששומעים את מה שאני אומר, זה עושה להם פלאות בחיים, או שזה דופק אותם, זה עושה פלאות משני הצדדים, אני רוצה להסביר את העניין. אני בעצם מביא שכל...
מאמן אישי - מאמן אישי על הכרה והוקרה
...אישי - מאמן אישי על הכרה והוקרה מחקרים בתחום משאבי האנוש מראים שהדבר שמשפיע יותר מכל על שביעות רצונם של עובדים ועל תחושת המחויבות שלהם, הוא לא כסף וגם לא שום תגמול חומרי אחר. זוהי ההכרה שעושה את ההבדל! העובדה שהעמיתים והממונים עליהם מעריכים אותם ומכירים ביכולותיהם, היא שאחראית להקפצת רמת המחויבות שלהם לשמיים. ולא רק בעולם העבודה, אלא בכל תחומי החיים, ועל אחת כמה וכמה בעולם של מאמן אישי ומתאמניו, מסתבר שכולנו זקוקים להכרה כאוויר לנשימה. מאמן אישי...
אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 3
...ובכך מנסים לברוח מסבלם, אבל הם בסה"כ החליפו את המילה "עולם" ב"אשליה" והעבירו את השאלות מהגדרה אחת להגדרה אחרת, כי כמו שיש נפרדות בין יש עולם לאין עולם, ככה נוצרה נפרדות בין יש אשליה לאין אשליה. לכן, עכשיו אפשר לשאול - למה האשליה עצמה קיימת? מי יצר אותה? האם קיימת מציאות אמתית או שהכל אשליה? ואולי גם האשליה רק נדמית כאשליה וזו בכלל אמת? יש שתי סיבות שבגללן אי אפשר לדמיין משהו: 1. או בגלל שהוא לא קיים, אז איך תדמיין אותו? 2. או בגלל שהוא תמיד היה קיים...
כיצד אתה לומד ומי מלמד אותך?
...של עצמו ויש מי שלומד גם מניסיונם של אחרים. אם נתבונן בעניין נראה, כי דרכי הלימוד רבות הן וכי האדם בעצם לומד כל הזמן ומכל דבר. ניתן ללמוד בצורה של קריאה מספר או אפילו מקריאת סטיקר או שלט חוצות, ניתן ללמוד משמיעה של דיבור של מישהו בתקשורת או משמיעת הרצאה כלשהי, וניתן גם ללכת לקבל טיפול / אימון ויעוץ בצורה פורמאלית מאנשי מקצוע כגון פסיכולוג / יועץ כללי / מאמן אישי, ואפשר גם לקבל עצה מהשכן שלך או גם מחבר טוב. בנוסף, גם האדם עצמו ביחס לעצמו, גם האדם עצמו...
לאכול בחגים
...בחגים / איריס קעטבי נחמני איך נהנים בחגים ולא משמינים? זה לא רק באגדות! רבים מאיתנו, כולל אנשי מקצוע, הפכו להיות שבויים של המיתוס, שההשמנה היא תוצאה של אכילת יתר, מיעוט בפעילות גופנית והיעדר כוח רצון. דעה זו מטילה את האשמה על השמנים ומתעלמת מן העובדה המדעית, שאנו כבני אדם מתוכנתים גנטית באמצעות מנגנון ההישרדות שלנו, לשמור על המשקל ולאגור שומן. אלפי שנים של אבולוציה לא מחקו את מנגנון ההישרדות אותו ירשנו מאבותינו הקדמונים, שעבורם מזון היה שאלת חיים...
קבלה עצמית - כל הבעיות שלנו בעולם הזה נובעות מהסיבה שאנחנו לא מקבלים את עצמנו.
...הזה נובעות מהסיבה שאנחנו לא מקבלים את עצמנו. - קבלה עצמית - כל הבעיות שלנו בעולם הזה נובעות מהסיבה שאנחנו לא מקבלים את עצמנו. כאשר אתה לא מקבל את עצמך, אתה לא יכול לקבל את האחר. כאשר אתה לא מקבל את האחר, אתה לא מקבל בעצם את המציאות. כאשר אתה לא מקבל את המציאות, אתה מתנגד לה. ואז נוצר פער בין הרצון האישי שלך לבין רצון המציאות. בכל מקום שבו אתה לא מוכן לקבל את המציאות ומפעיל את הרצון להתנגד לה - שם נוצרת בעיה, שם נוצר הסבל, ושם גם נבלמת גם הקבלה העצמית...
פסיכודרמה - טיפול קבוצתי ופרטני בפסיכודרמה - התמודדות עם חרדה, דכאון, פוביות, OCD ובעיות חברתיות - 2
...פוביות, OCD ובעיות חברתיות - 2 פוסט טראומה אומרים עלינו שאנו אומה במצב של פוסט טראומה. מה זה אומר בעצם? טראומה למעשה היא מצב חריג וקיצוני שאנו חווים סובייקטיבית כטראומטי - בזמן הארוע הטראומטי אנו מוצפים בהמון גירויים שאנחנו לא מסוגלים לעכל ולהכיל ובגלל זה לאחר שהארוע כבר חלף, הגירויים הללו ממשיכים לחזור ולהציף אותנו ללא הפסקה. כמו מקרן קולנוע - המוח שלנו מייצר ממש סרטים. דימויים ויזואליים של הארוע, מחשבות חודרניות מהארוע, זכרונות שמתפרצים לנו וחודרים...
טיפשות / אביטל רונאל - חלק 1
...- חלק 1 אביטל רונאל / טיפשות. הוצאת רסלינג. טיפשות. תכונה? מצב? כולנו מסוגלים לזהות טיפשות, אך כלל לא ברור אם אנחנו יודעים להגדיר אותה. טיפשות איננה מצב של חוסר השכלה. יכול אדם להיות בעל תארים אקדמאיים ובכל זאת להיות טיפש, והקריאה "אבל הוא למד באוניברסיטה" היא קריאתו של זה שאינו יודע להגדיר טיפשות ומחבר אותה חיבורים לא נכונים בהכרח. ילדים קטנים מזהים טיפשות כאחד הדברים הראשונים. כבר בגן ילדים הן מכנים אחד את השני טיפש, ואחד האיסורים הראשונים שגננת...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משמעות משפט
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משמעות משפט, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משמעות משפט, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, מאמן רוחני, מאמן אישי לאורח חיים בריא בנושא משמעות משפט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 09:55:16 - wesi4