ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שורש המחשבות ✔חקירה עצמית - התבוננות עצמית - מודעות עצמית - 1 ✔אני מעביר ביקורת על התנהגותם של קבוצת אנשים שמובילה אותי משום מה להנחה שטוענת ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 חקירה עצמית - התבוננות עצמית - מודעות עצמית - 1

אני מעביר ביקורת על התנהגותם של קבוצת אנשים שמובילה אותי משום מה להנחה שטוענת שיש להן משהו נגדי אבל הן מסתירות את זה ממני וממשיכות להתנהג איתי כרגיל אבל נזהרות מולי.

פירוש: לי יש משהו נגדן ואני מסתיר את זה מהן ומנסה לשדר עסקים כרגיל אבל כמובן שעל ראש הגנב "בוער הכובע". (מה שאני מניח שהן עושות, זה מה שאני עושה בעצמי, כי אחרת לא הייתי מסוגל להבחין במה שהן עושות)

מה יש לי נגד חן וג'ני?

מה שיש לי נגד חן זה שהיא בסדר איתי כשה ג'ני נעדרת, אבל מתי שג'ני בסביבה, אז היא מעמידה פנים שהיא מתעלמת ממני.

מסקנה: אם חן כן מתייחסת אלי טוב בלי ג'ני לידה, אז ההנחה היא שהיא רוצה להתייחס אלי טוב גם מתי שג'ני כן לידה, אבל היא פשוט מפחדת מתרחיש כלשהו שהיא מניחה שיקרה שבגללו היא תבקר את עצמה לשלילה.

מסקנה: אם אני מודע לעובדה שמעשיה של חן הם תוצאה של הגנה עצמית מפניה, שתלויים בתגובותיה של ג'ני, אז אני מודע לעובדה שמעשיה של חן מולי הם על רקע "עסקי" כמו שאומרים.

שאלה: למה זה מפריע לי שחן מפחדת מתגובה של ג'ני?

תשובה: בגלל שאני מפחד מתגובה של ג'ני, ומבקר את זה לשלילה. (ולכן אני מבקר לשלילה גם את חן על אותו הדבר בדיוק וגם מפגין את אותה ההתנהגות כלפי חן ורק עכשיו פיתחתי מודעות לזה בכלל)

תיקון: גם אני וגם חן מפחדים מתגובה שלנו עקב התגובה של ג'ני.

מסקנה: גם אני וגם חן נושאים בתוכנו דעה כלשהי על עצמנו ששתינו מבקרים בנו לשלילה ולכן גם באחרים.

אז יש פה בעצם 2 סוגיות

דבר ראשון אני מבקר לשלילה בן אדם שמחפש להימנע מעימות אפשרי, ולדעתי הוא כביכול "צבוע" מכיוון שהוא מרגיש וגם חושב דבר אחד, אבל מתכחש לזה עקב הפחד מהתגובה של עצמו, ולכן נאלץ להציג את ההפך.

הנחה: יש דבר כזה בן אדם "צבוע".

הנחה: בן אדם "צבוע" זה רע.

ביאור: נניח שאכן יש דבר כזה בן אדם צבוע, ונניח שלהיות בן אדם צבוע זה אכן רע. אבל זו לא באמת הבעיה האמתית, מכיוון שאני גם מניח שיש דבר כזה זונה ושגם להיות זונה זה רע, וזה מכיוון שאם אני הייתי מניח שאני זונה במלוא מובן המילה, אז אני הייתי מעביר עלי ביקורת שלילית, (שזה מעצמו שקר שמומלץ לעבוד עליו) אבל מכיוון שאני יודע בודאות מוחלטת שאני לא זונה, אז זה גם לא מעניין אותי מי זונה, גם אם אני כן מבקר זונה לשלילה, ולכן אין לי שום דבר נגד זונה.. ז"א שאם תופיע מולי זונה, אז אני יותר אחשוב בכיוון שאני רוצה לזיין אותה מאשר בכיוון של לבקר אותה לשלילה, מכיוון שאני מניח שאם יש זונה, ויש לי כסף לשלם לה, אז אני דווקא הולך להרוויח מזה שהיא בחרה להיות זונה, כי אני האנה מהזיון. ז"א מבחינתי האם זונה היא רעה, או טובה זה כלל לא משנה לי, גם אם אני חושב שלהיות זונה זה רע, אני לא מבקר לשלילה אנשים, כל עוד אני מניח שאני יכול להרוויח תועלת מאנשים. (שזה בדיוק המשמעות של להיות צבוע)

אז יהיה חכם קודם כל להבין מה ההגדרה של בן אדם צבוע בכלל לפני שנמשיך.

ההגדרה של בן אדם צבוע: בן אדם צבוע זה בן אדם שכן מבקר לשלילה אנשים אחרים, כל עוד הוא מניח שאין לו תועלת מהאנשים האלה, אבל ברגע שבן אדם שאני קורא לו צבוע כן מניח שיש לו תועלת מהאדם שהוא מבקר לשלילה, אז הוא שם את הביקורת השלילית שלו בצד, על מנת להרוויח את התועלת שהוא מוצא בבן אדם שהוא מבקר לשלילה. (כי בן אדם לעולמים מחויב לעשות את מה שהוא חושב שיעשה לו יותר טוב מאשר רע)

מסקנה: אנשים ביקורתיים שמים את הביקורת השלילית שלהם בצד, כל עוד הם מניחים שהתועלת מזה עולה על העלות של זה. (כל עוד הם חושבים שזה יעשה להם יותר טוב מאשר רע) שזה העיקרון שעל פיו עובד המוח של האדם בשורש של המחשבות שלו.

מסקנה: כל עוד התועלת ממני עבור בן אדם שמבקר אותי לשלילה עולה על העלות ממני, הוא יתעלם מהביקורת שהוא מעביר עלי.

מסקנה: יתכנו מצבים רבים שבהם אנשים מבקרים אותי לשלילה ממילא, אבל אני כלל לא מבחין בזה מכיוון שהם מפסיקים לבקר אותי עקב התועלת שהם מוצאים בי, וברגע שבו הם יניחו שאין להם ממני תועלת יותר, אז הם יתחילו לבקר אותי, ורק אז אני אתחיל לשים לב לביקורת השלילית שהם העבירו עלי ממילא במשך כל הזמן.

מסקנה: אם בן אדם מתנהג כלפיי בהפכפכות, אז זו הוכחה לכך שהאדם הזה מניח שיש לו אינטרס כלשהו ממני.

הרי איך אני יכול לדעת למי אין שום אינטרס ממני? מי שמתנהג איתי כל הזמן באותה הדרך, אז הגיוני להניח שיש לו דעה עלי שהיא קבועה. ז"א שאו שהוא מבקר אותי לחיוב ולכן הוא שואף להתקרב אלי או שהוא מבקר אותי לשלילה ולכן הוא שואף להתרחק ממני וזהו. אבל אם אני מבחין בבן אדם שפעם הוא ככה ופעם הוא ככה אז הרי שהדעות שלו עלי נשארות אותן דעות ומה שמשתנה זו רק ההנחה שלו שיש לו ממני תועלת כלשהי וזה מה שגורם לו להתעלם מהביקורת השלילית שהוא מעביר עלי באופן זמני עד לרגע שבו הוא יניח את ההפך וזה שאין לו תועלת ממני.

אז איך אפשר לבדוק מה הבן אדם באמת חושב עלי? / איך אפשר לבדוק האם הבן אדם אמתי איתי?

אם אני אהנדס סיטואציה שבה אני אגרום לבן אדם להניח בודאות שהוא לא הולך לקבל ממני שום דבר, והוא מכיל את זה, אז הוא באמת מבקר אותי לחיוב, אבל אם ברגע שבו אני מוביל בן אדם לתובנה שהוא לא הולך להרוויח ממני כלום, והוא משנה את ההתנהגות שלו כלפי, אז ממילא זה מעיד על כך שהוא רצה ממני משהו מלכתחילה.

דרך חלופית ומהירה הרבה יותר

אם הבן אדם נמנע מלהביע בפניי את חוסר שביעות הרצון שלו ממני, אז זה מעיד על כך שהוא מניח שיש לו תועלת כלשהי מזה. גם אם התועלת שלו מזה היא להימנע מלהיפגע עקב ביקורת שאני עלול להעביר עליו.

מסקנה: בן אדם יהיה פתוח וכנה איתי לגמרי במידה והוא באמת מבקר אותי לחיוב / לשלילה, ואין לו שום אינטרס ממני, הוא ידבר איתי בפתיחות ויביע את עצמו לרוכבו ולעומקו.

אז יש פה מסקנה הרבה יותר עמוקה והיא שאם אני אהפוך לבן אדם אמיתי לגמרי, אבל תוך כדי אם אני אמשיך לבקר אנשים אחרים על כך שהם צבועים, אז דבר ראשון זו הוכחה לכך שאני עדיין לא אמיתי לגמרי בעצמי מכיוון שאני מייחס חשיבות לכך שהם צבועים. זה דבר ראשון. כי גם אם אני כן מניח שהם צבועים אז אני לא אמצא משמעות להתעסק בשיפוט של התופעה הזאת וזה מכיוון שהתופעה הזאת לא יכולה לפגוע בי בשום דרך.

ודבר שני גם אם מבחינה תאורטית אני אהיה אמיתי וכן אשפוט אחרים על זה שהם צבועים, אז אני אשפוט 80% מהאנשים מכיוון שרוב האנשים הם לא אמיתיים מכיוון שהם לא מבינים את האמת על המציאות. ולכן ממילא להעביר ביקורת על אנשים צבועים זה "לירות לעצמי ברגל", וזה צבוע לבקר אנשים על כך שהם מחפשים תועלות מכיוון שהמוח של האדם מתוכנת לחפש תועלות, והמשמעות הנסתרת מאחורי כל דבר שהאדם מוצא בו תועלת היא להגיע לשלמות עצמית שזה אותו דבר כמו להגיד שהכוונה הנסתרת מאחורי כל דבר שהאדם מוצא בו תועלת היא להבין את האמת על המציאות ולכן המסקנה המוחלטת היא שהאדם מסוגל להיות לגמרי אמיתי אך ורק אם הוא מבין את האמת על המציאות לרוכבה ולעומקה, שזו האמת על עצמו בעצם. ולבקר בן אדם על זה שהוא מחפש תועלות מכל סוג זה כמו לבקר בן אדם על זה שהוא מחפש להבין את האמת על המציאות / לאהוב את עצמו בשלמות. ולכן אין ולא יכולה להיות שום הצדקה להאשים / להעביר ביקורת על בן אדם על כך שהוא כביכול צבוע כי בן אדם הוא לא צבוע אף פעם, האדם ממילא אמיתי מכיוון שהוא בעצמו לא מודע לכך שהוא צבוע בדיוק כמו שאני הייתי צריך להתאמץ על מנת להבחין בצביעות שלי על מנת להשלים איתה. אני גם צבוע בכל רגע ורגע עד שהגעתי לשלמות עצמית.

ועד שאני לא אבין את האמת המוחלטת על כלל האנשים לפחות אז אני עדיין נחשב "לצבוע" ממילא.

ולכן כולם צבועים ממילא, וכולם גם לא צבועים ממילא מכיוון שכולם מחפשים את אותו הדבר והוא שלמות עצמית והם פשוט מחפשים איך להגיע לזה ולא יודעים איך.

מסקנה: הבעיה האמתית היא לא באנשים צבועים, אלה בזה שאני עלול להיפגע מכך שאנשים אחרים הם צבועים. והחשש האמיתי שלי מאנשים צבועים טמון בכך, שאני נפגע בעצמי מכך שאני צבוע ולכן אני מניח שאני אפגע גם מהם. אז אני פוחד בעצם להיפגע מהצביעות שלי. ואם רק אני אפסיק לבקר את עצמי לשלילה על כך שאני בעצמי צבוע מתוך הפנמה שאני לא צבוע אלה אני פשוט מחפש להרגיש שלם עם עצמי, אז אני אפסיק גם לשפוט אנשים אחרים על כך שהם צבועים ואז המילה הזאת ממילא מאבדת משמעות ואין שום אפשרות להתעסק בה בכלל ולכן אני עושה אך ורק את מה שאני רוצה מתוך קבלה עצמית.

וביום שבו אני אשלים עם עצמי לחלוטין אז אני אאבד את האפשרות להיפגע מאנשים ולכן אני אפסיק לפחד מאנשים לצמיתות ולכן אני גם לא אשפוט אותם בכלל בדיוק כמו שאני לא אשפוט את עצמי בכלל.

ולכן אני בכלל לא אמצא את עצמי מתעסק במי בוחר לעשות מה ואיך מישהו בוחר להתנהג, אלה אני פשוט אתנהג כמו שאני רוצה ואם למישהו תהיה בעיה עם מה שאני עושה אז אני אוטומטית אניח שיש לו בעיה עם עצמו ושזה לא אומר עלי שום דבר ולכן אני אוכל להסביר את עצמי בפניו בפתיחות מוחלטת.

וברגע שאני אסביר את עצמי בפני אנשים בפתיחות מוחלטת אז הם יבינו אותי ובכך הם יבינו את עצמם יותר טוב ומכיוון שהם יבינו את עצמם יותר טוב אז הם יאהבו את עצמם יותר ולכן גם אותי ולכן כולנו נאהב את עצמו יותר ונתקדם לעבר שלמות משותפת.

מסקנה: בן אדם אמיתי, מאלץ אנשים אחרים להיות אמתיים, ולכן הם אוהבים את האדם האמיתי. הם אוהבים את האדם אמיתי מכיוון שבגללו הם אוהבים את עצמם יותר.

זה גם מסביר את התופעה שאומרים שהכי חשוב זה פתיחות ותקשורת מכיוון שאם שני אנשים הם פתוחים לגמרי אחד עם השני אז הם אוטומטית אוהבים אחד את השני יותר ולכן הם אוהבים אחד את השני יותר ואם הם אוהבים אחד את השני יותר אז אין שום סיכוי בעולם שהם ישנאו אחד את השני. זה פשוט בלתי אפשרי. אם אני אהיה פתוח לגמרי עם אנשים לגבי הכל כולל הכל כולל הפחדים כולל החששות שלי כולל כל דבר אז אני בעצם בולם בפניהם את האפשרות לבקר אותי לשלילה מכיוון שהרגש שהפתיחות מעוררת בהם הוא רגש של אהבה עצמית ולכן הם נאלצים לבוא לקראתי. וגם אם האדם מסרב להיות פתוח איתי בחזרה אז עדיין כל עוד אני אמיתי אז אני גם לא מצפה מהאדם השני להיפתח אלי לגמרי כי אני מקבל גם את זה שהוא נשאר סגור בפניי. ז"א שהכי חשוב זה שאני אהיה ואשאר אמיתי לחלוטין והכל יהיה בסדר כך או כך.

מסקנה: כשה אני פתוח עם עצמי לגמרי, אז אני בולם בפניי את האפשרות לבקר אותי לשלילה, כי הרגש שאני מעורר בעצמי הוא רגש של אהבה עצמית. וגם להפך אם אני משקר לעצמי ומסתיר מעצמי דברים אז אני מרגיש טינה לעצמי וחשדנות וכל המשתמע מכך. ואם אני סגור בפני בן אדם אז אני בולם בפניו את האפשרות להיות פתוח איתי ואני בעצם מאלץ אותו להיות סגור בפניי גם.

מסקנה: כל דבר אפשרי שבו אני מאשים בו בן אדם אחר אני בעצמי צריך להפסיק לעשות לעצמי בעצמי.

מסקנה: כל דבר שבו אני מאשים אדם אחר, אני מאשים בו את עצמי בעצם.

מסקנה: בכל פעם שהאדם מנסה אז זה מבטל את האמיתיות שלו, ובכל פעם שהאדם פשוט עושה אז הוא אמיתי באמת. ולכן אין טעם לנסות להיות אמיתי כי לנסות להיות אמיתי זה כבר לא אמיתי.

להיות אמיתי זה בא בטבעיות לבן אדם שהגיע לחיבור הזה עם עצמו מבפנים ואז הוא ממילא אמיתי וגם לא יכול להיות אחרת.

עצם הרעיון שבן אדם מנסה להיות אמיתי תמנע ממנו מלהיות אמיתי לצמיתות ולא משנה כמה הוא ינסה כי ההנחת יסוד שצריכה להיות לאדם כתנאי מקדים לכך שהוא ינסה להיות אמיתי היא שהוא לא אמיתי כרגע. ולכן כל עוד הבן אדם מנסה להיות אמיתי אז הוא לא ירגיש אמיתי ממילא גם אם הוא יגיד את כל האמת.

מסקנה: מה שמשנה זו הכוונה של האדם ולא המעשה עצמו של האדם. כי גם אם האדם עושה את כל הדברים הנכונים בדיוק מוחלט, הוא לא ירגיש את זה ואז בגלל שהוא לא מרגיש את זה אז אין בו בעצם את הרגש מאחורי המעשה, ויהיה לו את הרגש שהוא עדיין לא אמיתי גם אם הוא אמתי והוא עלול להאמין בטעות בזה שהוא שוב משקר לעצמו. ולכן אסור לנסות להיות אמיתי. ואסור לנסות לעשות כלום. צריך פשוט להיות.

כל דבר שאני מנסה, אני יוצא מנק' הנחה שהוא חסר לי ולכן אני ארגיש תלוי בכל דבר שאני מנסה להשיג.

אז בכל פעם שאני מחליט שאני מנסה משהו אז אני מאלץ את עצמי להרגיש את ההפך מזה.

אז בכל פעם שאני אנסה לאלץ משהו, אז אני אאלץ את עצמי להרגיש שהוא חסר לי.

והדרך לצאת מזה היא לא לאלץ שום דבר ופשוט לזרום עם כל מה שקורה.

וגם אם יש לי אמונה שטוענת שכישלון זה רע, אז בכל פעם שבה אני אנסה להוכיח לעצמי שאני מצליחן, אני מאלץ הנחת יסוד שטוענת שאני כישלון ואז גם אם אני משיג הצלחה אני עדיין מרגיש כמו כישלון.

ז"א שכל עוד אני יוצא מנק' הנחה שלהיות כישלון זה רע, אני מאלץ את עצמי לברוח מהנחת היסוד שטוענת שאני כישלון ואז אני מנסה להשיג הצלחה וגם אם אני משיג אותה אז אני עדיין מרגיש שאני כישלון ויוצא שאני רודף אחרי צל שבורח ממני כי למה השגתי את ההצלחה אם אני ממילא לא מסוגל ליהנות ממנה???

ז"א שאין שום טעם לנסות לשנות אמונות בסיס כי זה שווה ערך ללעבור מצד אחד לצד השני והאגו עדיין נשאר והסבל עדיין נשאר. אז בן אדם ירגיש יותר גאווה אם הוא ישנה את כל האמונות בסיס השליליות שלו לחיוביות אבל כל עוד הוא מבקר אחרים על זה שהם ההפך ממנו אז ממילא הוא מעורר בעצמו רגש שלילי.

שאלה: אם כל אמונות הבסיס של האדם על עצמו הן חיוביות, האם הוא ירגיש צורך לבקר לשלילה אנשים שהוא חושב שהם ההפך ממנו?

תשובה: תלוי. למה?

כי יש הבדל בין הבחנה, לבין ביקורת.

הבחנה זה להבדיל בין יש לאין / וגם להבדיל בין טוב / לרע.

ביקורת זה לאלץ את דעתך על מה מבין היש, והאין, והטוב והרע, הוא טוב, או רע.

מסקנה: להיות בעל הבחנה זה בסדר, לקבוע מה טוב, ומה רע ע"פ דעתך האישית, זה לא בסדר, ולא שזה מעצמו לא בסדר, כי לקבוע שזה לא בסדר זה שוב להעביר ביקורת על הטוב והרע, אלה זה מה שגורם להתנגדות, והתנגדות מעוררת רגש שלילי באדם.

ז"א יש 3 תופעות מחשבתיות טבעיות, והאחרונה מסבכת את שתי האחרות, וגורמת לכל הסבל של האדם בחיים.

1.הבחנה - בין יש, לבין אין.

2.הבחנה - בין טוב, לבין רע.

3.קביעה - מי מבין השניים הוא הטוב, ומי מבין השניים הוא רע.

ז"א בן אדם יכול להבחין מה נחשב טוב, ומה נחשב רע, ולקבל את זה, אבל לקחת בחשבון מבחינתו, ששתיהם אחד, כי אחרת הוא נוהג בגאוותנות, מכיוון שעל מנת להחליט שהטוב הוא טוב, והרע הוא רע, או להפך, האדם צריך להניח בתור תנאי מקדים לכך שהוא אלוהים.

טוב הוא האם הוא את ההצלחה כבוד היש והאין רעה או טובה טובה או רעה להחליט הכחשה בחיים ההגדרה של התבוננות התבוננות עצמית חקירה עצמית חקירות מודעות מודעות עצמי מודעות עצמית
שורש המחשבות - איך להבין את כל המחשבות שבעולם? מהו שורש כל המחשבות?
שורש המחשבות - איך להבין את כל המחשבות שבעולם? מהו שורש כל המחשבות? שורש המחשבות. אמת. תפיסת חיים. את מי לא ניתן להטעות בתפיסת חיים שגויה? איך מגיעים לשורש של כל המחשבות? היחיד שלא ניתן להטעות אותו בתפיסת חיים שגויה, הוא רק זה שיודע את השורש של כל תפיסות החיים כולן. כאשר ... בכל טעות, הרי שאינו יודע את השורש של המחשבות. השורש של המחשבות = הסיבה שבגללה כל המחשבות קיימות. לכל מחשבה יש שורש טוב שממנו היא נובעת. לכל רגש יש שורש טוב שממנו ... הסתרה של טוב אמיתי. לדעת את השורש של המחשבות = להיות מסוגל להבין מדוע האדם חושב את מה שהוא חושב = להבין את נקודת האמת שיש בדברים של האדם שטועה. על ... את השורש שלה. לחקור את השורש של המחשבה = לנסות להבין מה הופך אותה לאמיתית. איך בודקים ואך מאתרים את השורש? תשובה: על ידי ששואלים שאלות. ... מבין את כל המחשבות שבעולם. השורש של כל המחשבות הוא יחיד. תגיע לשורש של מחשבה אחת, הגעת לשורש של כל המחשבות. כאשר האדם יודע את השורש של המחשבות כולן, באותו הרגע לא ניתן להטעות אותו יותר, משום שהוא יודע את האמת ואת השורש של כל המחשבות כולן. חפש את האמת, עד שתבין את כל המחשבות כולן. תבין את שורש המחשבות כולן, ותדע את האמת. תדע את האמת ותחייה טוב באמת. ...
תכונות אופי / אופי - מהי תכונת האופי החשובה ביותר?
... של עצמו. שורש הרצון = הרצון שממנו נובעים כל הרצונות שלו. כאשר האדם מגיע לשורש הרצון של עצמו, ממילא משם נובעות גם כל שאר תכונות האופי. שורש הרצון = שורש המחשבה = הגורם בתת המודע שאחראי לכל הרצונות / מחשבות של האדם. יחד עם זאת, אם צריך להמליץ על תכונה ...
מחשבות טורדניות כפייתיות - מה *טוב* בהן? איך להתמודד עם מחשבה טורדנית כפייתית?
... היא על ידי זה שמתייחסים אליהם בהיגיון וללא פחד. פירוש: על האדם לחקור את השורש של המחשבה הטורדנית. לחקור את השורש של המחשבה = לנסות להבין מהו השכל שמטריד את האדם באמצעות המחשבה ... את האדם, הרי ששום מחשבה לא הייתה יכולה להיות טורדנית עבורו. לחקור את השורש של המחשבה הטורדנית = להבין מהו הפחד שמסתתר מאחורי המחשבה = להבין את התזכורת של המחשבה. אחרי שהאדם מבין את השורש של המחשבה שלו, לאחר מכן עליו להתמודד ישירות עם השורש של המחשבה. המחשבה המטרידה היא רק תזכורת לחוסר שקט נפשי שקיים בתוך ... של בעיה פנימית יותר אצל האדם. כאשר האדם מתמודד עם הבעיה עצמה שהיא השורש של המחשבה המטרידה, על ידי זה המחשבה הופכת ללא מטרידה ונעלמת מעצמה. ...
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע?
... הסופית. התת מודע הוא זה שאחראי למחשבות של האדם. המחשבות של האדם מגיעות מהתת מודע שלו. כאשר האדם מודע לתת מודע שלו, הוא בעצם מבין את השורש של המחשבות שלו. להיות מודע לתת מודע = הבנה של האדם את עצמו = קבלה עצמית = אהבה עצמית = ...
תכונות אופי - מהן תכונות אופי? איך נוצרות תכונות אופי? איך לשנות תכונות אופי?
... חשיבה חיובית / ראיה אופטימית, יוצרת תכונות אופי חיוביות. חשיבה שלילית / ראיה פסימית, יוצרת תכונות אופי שליליות. איך משנים תכונת אופי? הדרך היחידה לשנות תכונת אופי, היא על ידי שמגיעים לשורש של המחשבה שלה. פירוש: על האדם לחקור ולאתר את המחשבה / רצון שיוצר אצלו את דפוס ההתנהגות. ...
שלום / מלחמה / גוג ומגוג - מה *טוב* במלחמה וכיצד ממנה צומח השלום?
... בכל אחת מהדעות יש גם אמת וגם שקר. המלחמה בין הדעות השונות דוחפת את המחשבה של האדם אל חיפוש האמת האחת, שהיא השורש של הדעות המנוגדות שבו. מחשבות סותרות = צמצומים של האמת = אמת חלקית = ספקות. אמת מלאה = שלום בין ...
בעיות. איך לטפל בהמון בעיות בבת אחת? מהו שורש הבעיות?
... מגיע? מאיפה הכל נוצר? למה המחשבה היא בצורה שלה ולא אחרת? למה הרצון בכלל קיים? מאיפה הוא נוצר? וכולי. כאשר האדם מגיע לשורש של המחשבות / רצונות, באותו הרגע מתגלה לו האמת מה לעשות לגבי הבעיה. אך כאשר האדם מגיע אל השורש האמיתי של בעיה אחת, הוא ...
אימון אישי / קאוצ'ינג - איך לבחור מאמן אישי? איזה מאמן אישי לחפש?
... המאמן האישי הטוב ביותר, אמור להיות מסוגל להסביר לאדם במגוון דרכים שונות, את השורש של הרעיון שעומד מאחורי צורת החשיבה הנכונה. המאמן האישי הטוב ביותר מסוגל להסביר את הרעיון המסובך ביותר בצורה הפשוטה ביותר. לסיכום: ככל שהאדם מבין טוב יותר עד כמה הוא ...
ריכוז / הפרעות קשב וריכוז. מה לעשות כאשר קשה להתרכז?
... עד שהוא יגיע לשורש הראשון שרק בגללו ההטרדה המחשבתית קיימת. כל זמן שהאדם אינו מגיע לשורש הראשון של הסיבה שבגללה הוא אינו רוצה / רוצה לחשוב על דבר כלשהו, הרי שעדיין חוסר הריכוז יכול להפריע לו. על האדם לגלות את השורש של המחשבות שלו, ולהבין מדוע בדיוק הוא חושב את ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חקירה עצמית - התבוננות עצמית - מודעות עצמית - 1
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שורש המחשבות, איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שורש המחשבות, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי בתל אביב, מאמן לכלכלת המשפחה בנושא שורש המחשבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 18:58:09 - wesi4