... של מטלות דומות. לכן יש להימנע מלדרוש ממנו פעולות בעלות אופי אחיד
הנמשכות פרק זמן ארוך. רצוי יותר לעבור מפעילות לפעילות תוך פרקי זמן קצרים יחסית. כמו כן רצוי להבליט את ההבדל שבין המטלות הבאות בסמיכות זו אחר זו על מנת שהילד לא ייתפס לפרסברציה. ... לא ניסה למשוך בחבל ולהשתחרר למרות שהיה בכוחו וביכולתו לעשות זאת בקלות.
במשיכה אחת קלה הוא היה מצליח בכך, מה שמנע ממנו לעשות זאת הייתה חווית הכישלון והתסכול שחווה בעבר והיא זאת המלווה אותו גם עתה. נשתדל ליצור לילד אמון וחוויות הצלחה שיניעו אותו לעשיה ...