... יותר בינם לבין עצמם פתאום, הם מנסים ללבן "בעיות" שהם
חווים בכתה או עם ילדם דרך שיחות עם הורים אחרים ולא ישירות מול המחנך. מדוע? משום שזוהי תכונה אנושית כללית של קושי בפתיחת נושאים
רגישים מול אדם אחר, במקרה שלנו מחנך, לעיתים דווקא משום שמעריכים אותו ולעיתים משום ... ליבם של שאר ההורים בכתה ומכירים היטב את הצרכים
והרגשות של כל אחד מהם, הורים שיש להם כוחות עשיה ורצון להעניק. מהורים כאלה ... תומכים והאבות נרתמים ולא רק האמהות, אז נוצרת
חוויה כתתית של בנית קהילה סוציאלית, חמה ומקרבת. כשההורים אינם שם אין
חוויה כזו, שהיא
חוויה מכוננת בנפשו של ילד. עוד תפקיד חשוב שיש להורים מכתה ה' ומעלה קשור במסיבות. איפה שהוא בגילאים הללו הילדים מתעוררים
לחוויה סוציאלית של התקרבות דרך מסיבות כתתיות ומפגשים כתתיים אחר הצהרים. בכתה שאין ... שהילד רק מפעיל עליכם מניפולציה טבעית של בן נוער ולא
תתרגשו מכך ותוכלו לעמוד על שלכם ולהמשיך בחינוכו הטוב. כאשר המחנך מאפשר להורים להפגש, ... תופש את דמיון הילדים ועוזר להם להתגבר על הקשיים שהם
חווים באופן אישי ובאופן חברתי. קרטריונים חשובים נוספים לבחירת סיפורת הם: דילמות ... התבקשו לכתוב מכתב ובו אחד הילדים מסביר מה הוא
הרגיש וחשב בזמן המריבה ולאחריה. לאחר הכתיבה הקריאו הילדים בכתה את עבודת הכתיבה שלהם. ...