בודהיזם - סוטרת האש... בוערת, מראות בוערים, הכרת - ראייה בוערת, מגע - עין בוער. וכמו כן, כל הרגשה נעימה או הרגשה מכאיבה או הרגשה נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - עין, אף היא בוערת. במה בוערת? בוערת באש התשוקה, באש השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ... צלילים בוערים, הכרת - שמיעה בוערת, מגע - אוזן בוער, וכמו כן, כל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - אוזן, אף היא בוערת. במה בוערת? בוערת באש התשוקה, באש השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ובמוות, בעצב ... ריחות בוערים, הכרת - חוש - הריח בוערת, מגע - אף בוער, וכמו כן, כל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - אף, אף היא בוערת. במה בוערת? בוערת באש התשוקה, באש השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ובמוות, בעצב ... טעמים בוערים, הכרת - חוש - הטעם בוערת, מגע - לשון בוער, וכמו כן, כל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - לשון, אף היא בוערת. במה בוערת? בוערת באש התשוקה, באש השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ובמוות, בעצב ... בוערות, הכרת - תחושות - הגוף בוערת, מגע - גוף בוער, וכמו כן, כל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - גוף, אף היא בוערת. במה בוערת? בוערת באש התשוקה, באש השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ובמוות, בעצב ... בוערות, הכרת - תופעות - מנטליות בוערת, מגע התודעה בוער, וכמו כן, כל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע התודעה, אף היא בוערת. במה בוערת? בוערת באש התשוקה, באש השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ובמוות, בעצב ... להכרת - ראייה, הופך חסר תשוקה למגע - עין, וכמו כן הופך חסר תשוקה לכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - עין. הוא הופך חסר תשוקה לאוזן, לצלילים, להכרת - שמיעה, למגע - אוזן, ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - אוזן. הוא הופך חסר תשוקה לאף, לריחות, להכרת - חוש - הריח, למגע - אף, ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - אף. הוא הופך חסר תשוקה ללשון, לטעמים, להכרת - חוש - הטעם, למגע - לשון, ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - לשון. הוא הופך חסר תשוקה לגוף, לתחושות הגוף, להכרת - תחושות - הגוף, למגע - גוף, ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - גוף. הוא הופך חסר תשוקה לתודעה, להכרה של תופעות מנטליות, להכרת - תופעות - מנטליות, למגע - תודעה, ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - תודעה. בהיותו נטול תשוקה הוא הופך למנותק, בהיותו מנותק הוא הופך למשוחרר. בהיותו משוחרר עולה בו ההבנה שהוא משוחרר. והוא ...