... אני לא שולל שום כלי ללימוד, שבו עשו או עושים שימוש מורים שונים. למשל, שימוש ב"העברת אנרגיות" ממורה
לתלמיד נכנס מבחינתי לאותה קטגוריה של הפיכת מים ליין, ... לטיהור הצ'אקרה, חציית הנהר לשניים ועוד ועוד. בכל המיקרים מדובר בניצול של שני אלמנטים: 1. המיינד של
התלמיד עדיין שרוי בעולמו (הדמיוני) הדואלי, ולכן יש "מורה"
ו"תלמיד", מורה ער
ותלמיד ישן, והשפעה כלשהי של האחד על השני. 2. המיינד של
התלמיד נוטה לחפש חוויות, להשתלהב מחוויות, ללכת בעקבות ... וברורה לחוויות לא שגרתיות - ניסים ונפלאות. ככל שהחוויה חזקה יותר ומיוחדת יותר, כך היא נתפסת אצל
התלמיד כאמיתית יותר, והוא ילך בעקבותיה יותר. זה בסדר לנצל מציאות פסיכולוגית זו של
התלמיד לצורכי לימודו. בעבר הרחוק (לדוגמא: משה, ישוע) ... תקופתנו: בשלות גדולה יותר, ודחיפות גדולה הרבה יותר. המסר שלי, למי שבשל לשמוע אותו הוא: המורה,
התלמיד, הדרך, האנרגיות, וכל שאר הניסים בהם אתם חושקים ... לראות אותה, עשה הכל כדי להתעורר ממנה, ותגלה (בסוף הדרך, בחייך, ולא בגלגול הבא) שאתה המורה, אתה
התלמיד, הנס כבר קרה, ולא נותר לך אלא להוסיף אחד סוכר. ...