ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מזל טוב נולד תינוק ו...
מזל טוב נולד תינוק ו... כולם חזרו הביתה, אמא אבא ותינוק חדש שהצטרף למשפחה. לכאורה הכל בסדר, אבל רק לכאורה. רובכן מסתגלות משינויים קיצוניים במצב הרוח וברגשות. אבל כ - ... זוג של היולדת יש מקום מרכזי בשינוי החשוב שחל בתא המשפחתי. הרבה מאמהות מתלוננות שהאב לא עוזר מספיק בטיפול בתינוק. לפעמים אתם שוכחים שהולדת התינוק היא גם שלכם. לאחר הלידה בדרך כלל חוזר האב לעבודתו והאישה נשארת בבית עם התינוק, לומדת להכיר אותו, לטפל ולאהוב וגם להתעייף. האשה מצפה מהאב שיחלוק איתה בנטל, אך בפועל היא מתקשה לסמוך עליו שידע להתחבר לתינוק כפי שהיא עושה זאת. קשה לה לשחרר ולתת לו באמת ובתמים ללמוד כיצד לטפל בתינוק. אם תאפשרי לתת לו את השחרור, תרוויחי זמן איכות ומנוחה לעצמך. זמן זה, ברמה היומיומית, חשוב וקריטי לאישה בכדי למנוע את שחיקתה ואולי אף למנוע מצב דיכאוני. לכן, ההמלצה לתת לזוג לטפל יחד בתינוק ולהיות מעורבים יחדיו בהחלטות הנוגעות לגביו. אז מה כדאי לעשות? 1. לדעת שמה שמרגישים הינו טבעי ונורמאלי ולרב, סממני ... חוזקות וחולשות 4. לבקש עזרה ממשפחה ולסייע לבן הזוג להיות שותף. 5. לנהל סדר עדיפויות חדש - ללכת לישון כשהתינוק ישן ולהעביר את מלאכות הניקיון והסדר לעדיפות אחרונה. 6. לצאת מהבית ובעיקר לפגוש עוד אנשים.
דכדוך טיפולים ללמוד יצר המין לטפל הגזמה בן זוג אימון
חייבים לדבר על קווין / ליונל שרייבר
... לא סיפור מרתק במיוחד. כן, אולי תמררי לו קצת את החיים. אולי אם אכנס להריון יקרה משהו? כן יוולד תינוק בסוף. שיחות מרפרפות. אווה שנוסעת בכל העולם וכבר משועממת. הרי בכל מקום יש תנאים אקלימיים, איזה שהם תנאים, כל ... ארוכה של פחדים מוקדמים שליוו אותה. האם כל אישה חרדה כל כך? האם החרדות השפיעו במשהו על העובר, על התינוק, על הילד. איך נדע. אווה חיכתה שהדחף ההורמונאלי שלה יתעורר, כמו שנשים מעידות על עצמן. לעתים היא כן מקווה ... בכוח גופי נשים ערומות, הפורנוגרפיה עברה לאזור נסתר חדש. גוף בהריון. הוליווד משתמשת בהריון כסמל לפלישה זרה והשתלטות. השטן בתינוקה של רוזמרי, חוצנים בנוסע השמיני, היו קודם ואחר כך הריונות הוליוודיים, נשים שילדו מיני שדים. כאילו ההיריון הוא מצב לא טבעי ומאיים. מרגע שמסתבר שהעובר זכר פרנקלין תופס בעלות על התינוק, שלו, שלו, שלו. אם היה יכול היה מקפיא את אווה שלא תזיז אצבע. כל תנועה מיותרת הפכה להיות פגיעה בתינוק שלו. באווה נולדה שאלה אם לעובר יש רגשות. שאלה אתה תתמודד חמש עשרה שנים. ואם כבר נזכרים עולה עוד ... על הלידה, תספר אותה לפרטיה. קראנו כבר על לידת וכאבים. איפה רגע ההתגלות שבין אני לא סובלת ילדים לבין התינוק המופלא שלי התגלות שלא קרתה לאווה. אינני זוכר תיאור של רגשות שמרגישה יולדת כמעט אחד לאחד. לא מומלץ לקריאה לנשים בהריון. קווין נולד תינוק אדיש. מתנכר אפילו לאינסטינקט היניקה. הוא הפנה את ראשו בתיעוב מהשד מן הרגע הראשון. אווה בדיכאון, לא דיכאון אחרי ... מסרב לינוק ומסרב לגעת גם בחלב שנשאב משדיה. נראה שהוא הוא שונא את הריח שלה. הוא יונק רק מזון תינוקות ורק בתנאי שפרנקלין מאכיל אותו. קווין היה תינוק ערמומי וייחודי שלא הפך להיות התינוק שלי. קווין שלא הפסיק לצרוח שעות כשאווה הייתה אתו לבד. היה בוכה בכי דוחה ומרחיק אך היה משתתק כשפרנקלין היה מגיע. התחילו מריבות בין הזוג. מאוחר יותר לא ידעה כבר אווה אם קווין הפעיל כבר כתינוק שיטת הפרד ומשול. האם ייתכן שקווין תיעב את החיים כבר אז. קשה לאווה לקבל את העובדה שכאימא היא לא מצליחה להפוך את הילד שלה למאושר. אז כשעוד לא הבינה באופן מוחלט מה התינוק הזה שילדה. להבין שקווין שונא. לא רק אותה, אלא את הכל. אין שום דבר שהוא אוהב. ופרנקלין לא רוצה ... בכלא אווה מנסה, ומצליחה להבין למה ירה דווקא באלו ולא באחרים. ויש לו סיבה משלו. השאלה הגדולה היא האם תינוק יכול להיוולד רע. אכזר. ואולי האימא עד כמה שהיא מחטטת בהסברים היום העבירה לו את התחושה הזו בעבר. הוא ... איך הוא היה. מה העבירו לו הוריו במודע או לא. כמה מהפרשנות עליו הפנים? ואולי כן. אולי נולד כזה תינוק נורא. שכל חייו המוקדמים הוליכו אותו למעשה הרצח האולטימטיבי מבחינתו. הצהרת זהותו. והתשובה הפשוטה והמזעזעת היא כן. לפחות לפי דעתה של שרייבר תינוק יכול להיוולד פסיכופט מרושע. ואם יש אמת מדידה, הוא פסיכופת קשה יותר ממה שחשבנו לאורך רוב הספר. זה אחד ...
ממי ללמוד להתפרסם סדיסט רצון עבירות משוגע פסיכופטים גוף ראשון
נשימה הולוטרופית - לינה משותפת בקיבוץ ונשימה הולוטרופית
... שבסיסן בעבר המרוחק. מכיוון שגדלתי בקיבוץ ואני בוגר הלינה המשותפת אתייחס במאמר זה לבעיות הפסיכולוגיות שעלולות היו להשפיע על תינוקות שחוו את חוויית ההתנתקות מאימם בגיל מוקדם. המאמר אינו מתמודד עם הבעיות עקב לינה משותפת שנגרמו בגילאים מבוגרים יותר. ... הארץ הייתה, לקבוע את הגבולות החיצונים של המדינה. לשם כך היו מוכנים הקיבוצניקים לחיות בצמצום ולעמוד בקשיים פיזיים ופסיכולוגים. התינוקות שנולדו באותו זמן לחברים בקיבוץ לא ממש התאימו למציאות הקשה שבה נאלצו החלוצים לחיות. מגורים באוהלים, עבודה קשה במשך היום, לנהל חיי חברה פעילים ולשמור בלילות. הפתרון נמצא על ידי הקמת בתי תינוקות שתופעלו בשעות היום עי מטפלות מקצועיות ועי שומרות זמניות בשעות הלילה שטיפלו בתינוקות. לאחר שחזרו התינוקות מבית החולים הוכנסו לבית התינוקות והועברו לאחריות המטפלת. האמהות הורשו לבקר את תינוקם מספר פעמים במשך היום על מנת להניקם (בלילה קבל תינוק רעב מי סוכר מבקבוק עי שומרת הלילה). לפעמים גם נמנע מהאימהות לחתל או לרחוץ את התינוק בהצדקה כי המטפלת הוכשרה לטפל בילד והאם לא. להוציא שעת ביקור אחת ביום לאבות ולבני משפחה אסור היה בשעות היום והלילה לבקר את התינוק. בתחילה הוצמדו לכל שישה תינוקות מטפלת, כאשר התינוקות הגיעו לגיל שנתיים בערך חוברו שלוש שישיות לקבוצה אחת שהמשיכה לגור ביחד עד לצבא. מאוחר יותר הומצאה תיאוריה שלמה ... הקיבוצים השתפר ואפשר הרחבת דירות החברים ומעבר ללינה משפחתית. הנזקים העלולים להיגרם עקב הלינה המשותפת כיום אנו יודעים כי תינוק שאך זה יצא מבטן אימו זקוק לשבעה חודשים על מנת להבין ולהפנים כי הוא מופרד פיזית מאימו. אין ביכולתו של תינוק ששהה ברחם במשך כל חייו להסתגל במהירות למציאות הכופה עליו הפרדה פיזית בינו לבין האם. ניתן אולי להבין זאת ... היא תחושה שרגל או זרוע עדיין מחוברות לגוף למרות שלמעשה אותו אבר כבר לא קיים. כעת דמיינו מה מרגיש תינוק שכל חייו היה מחובר פיזית לאם ולפתע החיבור הזה נפסק. אם אנו מסכימים להנחה כי התינוק מרגיש גם לפני שיצא מבטן אימו, נחווים צירי הלידה עבורו כצונאמי המתחיל ללא התרעה מוקדמת משום מקום וללא שום סיבה. האם לפחות יודעת כי התהליך ייפסק והיא תזכה לאושר גדול, אך מה יודע התינוק על כך? ואם אינו יודע מה הוא חושב ומרגיש במשך הלידה? הלידה אמורה להיות עבודה משותפת של התינוק והאם (Labor -עבודה). אך בהרבה פעמים האם מקבלת זריקה לשיכוך הכאב ובעצם משאירה את התינוק לעשות את העבודה לבדו. במקרים כאלו החוויה הראשונה של התינוק בצאתו לחיים היא של התעלמות, בגידה, נטישה מצד האדם הכי קרוב אליו (האם). וכאן מגיע קטע מעניין, כזכור התינוק אינו יכול לעשות עדין את ההפרדה בינו לבין אימו ולכן תחושת הניתוק, ההפרדה והבגידה מופנת כלפי עצמו ולא כלפי האם. זהו השלב הראשון שבו התינוק מתחיל להתנתק מעצמו. אם לא תתבצע באופן מידי חוויה מתקנת תוטמע ההרגשה הזו ותשפיע על חייו הבוגרים. ימיו הראשונים של התינוק מאופיינים בהלם מוחלט. ראשית, הוא אינו מבין כי הוא כבר בחוץ. שנית, העולם החדש אליו הוטל נראה ונשמע לו ... הכמיהה לגן העדן הרוחני ככמיהה לחזור לרחם באופן פיזי. מחקרים על יתומים שנעשו לאחר מלחמת העולם השנייה הראו כי תינוקות שאך נולדו וקבלו מספיק אוכל, מספיק מלבושים חמים אך לא קיבלו מספיק מגע אנושי, מתו פיזית או במקרים מוצלחים ... לפני ההתנגשות אבדו את הכרתם. אם המנגנון עובד בצורה יעילה אצל אדם בוגר מדוע שלא יעבוד כך גם אצל התינוק? הערה: הדברים הכתובים עד כאן נכונים גם לגבי תינוקות שנולדו מחוץ למסגרת הקיבוצית, ההבדל מתבטא בעוצמת ההלם ועומק הפגיעה כתוצאה מהניתוק הטוטאלי מהאם שחוו בני הקיבוץ. מה יכול ... האם, אך אם לגבי שאר העולם ההורים יכולים לצמצם את הנזק ולהקטין את עוצמת הפגיעה עי מגע קרוב עם התינוק והיענות מהירה לדרישותיו (ראה את הספר עקרון הרצף) לבני הקיבוץ לא הייתה את הנגישות הזמינה להורים. מה קורה כאשר התינוק הזקוק לאם בוכה וקורא לה אך במקום זאת מקבל מטפלת או שומרת לילה שנותנת לו בקבוק מי סוכר ומבקשת ממנו לחכות עד שש בבוקר כי רק אז תגיע האם? לתינוק אין מודעות לזמן, בשבילו הרגע הוא הרגע. כאשר אינו מקבל את מה שהוא זקוק לו באופן מיידי הוא מבין ... נשאר בחיים ומפתח גוף חסון, אך החסך הרגשי / גופני שנמנע ממנו בגיל המוקדם מעצים את כאבו הנפשי של התינוק עד כי הדרך היחידה עבורו לשרוד מבחינה פסיכולוגית היא לסגור עצמו מפני כאבו הנפשי. הצרה טמונה בכך כי אין ... סגור לכל צורה של רגש, גם לרגשות שמחה. התוצאה הסופית מתבטאת בתלונתם של בני הזוג כי הבוגר שהיה פעם תינוק מנותק רגשית סובל כיום מנכות רגשית. הוא יודע איך להתנהג אך אינו יודע מה הוא מרגיש ומרוחק מרגשותיו. הקושי ... כך לסלוח ולהחלים מהאירוע הטראומטי. אך מה ניתן לעשות כאשר אין זיכרון מהאירוע? כאשר הטראומה התרחשה בגיל כה מוקדם שלתינוק לא היה יכולת לבטא את עצמו וורבלית והוא מחק את הזיכרון הטראומטי ממוחו? והרי בשיחות שמבוססות על קשר תבוני קוגניטיבי מחויב המטופל לחשוף את עברו במילים. אך הוא אינו יכול לחשוף את מה שהדחיק. כזכור, לתינוק אין מספיק תבונה או ידע על מנת להבין את המציאות המורכבת של החיים מסביבו אך חוסר הידע והיכולת להסביר ... חור שחור. הקושי ביצירת מגע עם החומרים הראשוניים אינו מאפשר לכעס, לתסכול ולרגשות חוסר האונים שהיו מנת חלקו של התינוק לפני שנסגר רגשית לעלות. לכן גם לא מתרחש תהליך של הבנה, השלמה וריפוי. המקסימום אליו ניתן להגיע הוא עיסוק ... זאב בודד. מסקנה זו על אופיו של העולם לאליו הגעתי התגברה לאחר מכן כאשר נמסרתי לידיה של המטפלת בבית התינוקות הופרדתי סופית מאימי והתחלתי להרגיש את הניתוק מאימי ומעצמי. מכיוון שאימי שכחה מזמן את תגובתה הראשונית ובהתנהגותה היום - ... המקור לחוש את הרגשות שלי וגם את מכלול הרגשות של אימי באותו רגע ולא רק את הרגש אליו הגבתי כתינוק. יכולתי לראות כמו בסרט את עץ התפתחות הבעיה מראשיתה ועד השלכותיה על יחסי עם אנשים בחיי הבוגרים. אחר כך ...
הרגשה של הפרדה תחושת ניתוק עבור הילדים שכחה התמודדות רגש של דחייה יתרונות או חסרונות תחושה של חוסר אונים
פרשת תרומה: תרומה כפרי פיקדון!
... בימינו, כאן במזרח התיכון. חיים יקרים, סרטו התיעודי של העיתונאי שלומי אלדר, מלווה את סיפור המאבק על חייו של תינוק פלסטיני בן ארבעה חודשים. אחרי שראידה אבו מוסטפה מתבשרת כי נגזר עליה לקבור גם את תינוקה השלישי ליד שתי בנותיה שמתו ממחלה תורשתית, מתגייס דר רז סומך, רופא צעיר בבית החולים לילדים ספרא בתל השומר, להפוך עולמות ולהציל את חייו. הוא פונה לשלומי אלדר, כתב לענייני ערבים בערוץ 10 ומציע לו לשדר כתבה על תינוק בועה, בלי מערכת חיסון בגופו ועל הדילמה הקשה שעמה הוא נאלץ להתמודד: יש לו סיכוי להציל את התינוק עי השתלת מוח עצם בגופו אך הוא אינו יכול לגייס את הסכום הנדרש לטיפול היקר בתינוק מעזה בימים של ירי קסאם ולחימה סוערת ברצועה. שלומי אלדר. לא האמין שהכתבה תניע מישהו לתרום שקל לתינוק פלסטיני כשקסאמים נופלים על שדרות. אבל המציאות חזקה מכל דמיון. בעקבות שידור הכתבה במהדורת החדשות מודיע יהודי מישראל, אב ... ברוח השליחות שהופקדה בו כרופא, לא שקט ולא נרגע עד שהצליח לרתום את שלומי אלדר למשימה של הצלת חיי תינוק מוסלמי מעזה. התורם האלמוני, לא היסס לרגע לשמע הצורך ותרם, מפיקדונות ההצלחה הכלכלית שלו 55,000 דולר, להצלת הצלת חיי תינוק מוסלמי מעזה, בעת שנפלו קסאמים על שדרות. מרסדס סוסה הגדולה, לא חשבה פעמיים, אלא באה לשמח מעריצה מהפיקדון האמנותי ... רק ממנו - לא יושיט יד, לא יבזבז את זמנו להענקת תשומת לב לאחר, לא יעביר ממון רב להצלת תינוק בלתי ידוע. הוא בבחינת יש רעה חולה ראיתי תחת השמש עשר שמור לבעליו לרעתו. כי שום טובה לא תצמח ...
להתחצף איך למכור מוצרים יקרים חיסונים להתווכח על המחיר עזרה לכתוב המחיר יקר לגייס
זן בודהיזם / זאזן - יותר מדי זה לא מספיק?! / מוהו נולקה
זן בודהיזם / זאזן - יותר מדי זה לא מספיק?! / מוהו נולקה אין סיבה שגם אתה תתנהג כמו תינוק! מוגומי, הבת שלי, נולדה ביוני ומאז שמעתי מאשתי את ההערה הזו כמה וכמה פעמים. כשתינוק נולד, קורה לעתים שאחיו הבוגרים מתחילים להתנהג בצורה תינוקית כדי למשוך את תשומת ליבה של אמם, שמופנית כעת לרך הנולד. כאשר האב, שאמור אף הוא לטפל בתינוק, מתחיל לנהוג בצורה תינוקית ומדמה עצמו לתינוק - אז זו כבר בעיה. אל אחת כמה וכמה מדובר בבעיה כאשר האב המדובר כותב אודות תרגול למבוגרים אחת לחודש. האם הוא מתחפש למבוגר רק כדי להחביא את העובדה שהוא בעצם תינוק?! האם האנשים הילדותיים סביבו מפריעים לו כלכך כיון שהוא עדיין רק תינוק? על - כל - פנים נדמה שתרגול למבוגרים צריך להתחיל בבחינה עצמית. בחודש שעבר כתבתי על אימון ו - ... אנחנו מוצאים עצמנו בשורה אחת עם הילד המגודל שעדיין רוצה ממתקים, צעצועים וסטורי, אנחנו נוהים אחר אושר וסיפוק כמו תינוק אחר חלב - אמו. זאזן באנטאיזי אינו טוב לדבר. אתה לא מרוויח מבחינה רוחנית ואתה גם לא מקבל דמי ...
איך לחקור השאלה הראשונה ממתקים בית ספר מפסידן אכילה מפסידנים מתי לוותר
עצמי אמיתי, עצמי כוזב / דונלד ויניקוט - חלק 1
... בעלי יכולת לשאת עמימות, אמר. גם הקורא צריך לפתח סובלנות ללא ידוע ולא מובן. ויניקוט איננו משתמש במלים המנותקות מהתינוק. כל מה שהוא אומר מתייחס ישירות למצבו של התינוק בצורות שונות. לא לתיאוריה. המלה תינוק (infant) משמעה בלטינית לא מדבר (infaans) ואכן הינקות היא שלב הקודם לייצוג במלים. התינוק תלוי בטיפול האמפאטי של האם. ויניקוט טוען שבתחילת חייו חי התינוק בתוך חלום, בעודו ער. המרחב הפוטנציאלי, מונח חשוב של ויניקוט, מתאפשר כאשר האם מגינה על התינוק מפני התעוררות מוקדמת. לא צריך לעמת את התינוק עם המציאות מוקדם מדי. הוא צריך להישאר בתוך תחושת האומניפוטנציה ואשליית האחדות עם האם. בניגוד לפרויד שראה בפסיכואנליזה מסע ... של ויניקוט היה ניסיון לתפוס את הבלתי אפשרי. חיפוש אחרי מלים המתארות את עולמו הבראשיתי האשלייתי והבלתי מילולי של התינוק. מלים של עולם ללא מלים. ויניקוט לא נלחם באופן ישיר בדעותיהם של פרויד וקליין שטענו למציאותה של מציאות פנימית. הוא היה הראשון שהעניק למצבה הרגשי של האם (מציאות חיצונית) ולנתוניו הרגשיים של התינוק (מציאות פנימית) מעמד שווה ערך. המאמר הראשון המובא בספר הוא ההגנה המאנית משנת 1935. אינני יודע כמה ידעו כבר על המאניה דיפרסיה בימים ההם, ואינני בטוח שויניקוט מתכוון למאניה דיפרסיה המוגרת אצל מבוגרים. ויניקוט טוען שההגנה המאנית אצל התינוק מתעוררת כשאין יכולת להעניק למציאות הפנימית את מלוא משמעותה. יש תנודות ביכולתו של האדם לכבד את המציאות הפנימית, תנודות ... שזו איננה הבחנה מקצועית. שיאמרו המקצוענים את דעתם. המאמר התפתחות רגשית פרימיטיבית משנת 1945 עוסק בעיקרו בחודשים הראשונים של התינוק. לימים ימשיך ויפתח את נושא ההתפתחות הפרימיטיבית. אנשים פסיכוטיים אינם מתרגשים מהזעקות ופצצות. או כל מיני אסונות אחרים. מטיפול ... ממוקם בתוך גופו. אנליזה של היחסים הפרימיטיביים אינה אפשרית בלי הרחבה של אנליזת הדיכאון. בגיל חמישה שישה חודשים מתחולל בתינוק שינוי נראה לעין. ומאפשר להתייחס להתפתחותו הרגשית. עד גיל חמישה חודשים לערך התינוק יכול להחזיק חפץ. חודש אחרי הוא יכול לקחת חפץ לפיו. בגיל זה הוא כבר יכול להפיל את החפץ כמשחק. כשהוא מגיש את החפץ לפיו הוא כבר יודע שיש לו פנים. ודברים באים מבחוץ. תינוקות בני פחות משישה חודשים אינם בררנים, כך שפרידה מאמם אינה משפיעה עליהם כפי שתשפיע מגיל שישה חודשים. משלב זה מתחיל התינוק להבין שגם לאמו יש פנים היכול להיות טוב או רע, עשיר או דל, מסודר או מבולבל. הוא כבר מתחיל ליצור מערכת יחסים והתקדם הלאה מהתפתחות הפרימיטיבית. לקראת תום ההיריון נעשה התינוק בשל להתפתחות עוד ברחם. יש הבדלים ברורים בין תינוק שנולד קודם זמנו לכזה שסיים את ההתפתחות הראשונית. התהליכים שעובר התינוק מחולקים לשלוש. אינטגרציה, פרסונליזציה וריאליזציה, הערכה לזמן ולמרחב. תינוק שלא עמד לרשותו מי שיאסוף את כל חלקיו יצא לדרך עם חוסר באינטגרציה העצמית שלו. מתוך אי - אינטגרציה ... אחד כשהוא דורש בצרחות סיפוק מידי, חלב. הדחף האלים להרוס כשהוא תובע אינו מתחבר לנעימות בשעות אחרות כאותו הוא. התינוק מפתח התאמה למציאות. יש לו דחפים יצריים ומחשבות טרף. לאם יש שד ויכולת ליצור חלב וגם מחשבה שהיא רוצה להיות מותקפת על ידי התינוק. הקשר בין התופעות הללו מתקיים כשהאם והתינוק מחברים את החוויה שלהם. המאמר התפקוד המנטאלי ויחסו לפסיכה - סומה נכתב לאורך זמן מתוך הסתכלות והבחנות טיפוליות. תינוק עלול לאבד את הקשר עם גופו אם הסביבה אינה נכונה לו. התינוק מוצא מפלט בפעילות מוחית המתפתחת כישות נפרדת. השאלה האם הנפש קיימת כישות מוליכה את ויניקוט לחיפוש תשובה. השכל אינו ...
מודעות התאמצות חרדה דיכאון איך להצליח אשליות רגשי אשם ישויות חלומות
נדודי שינה - בעיות שינה
... לישון בשקט, הולך לפסיכיאטר, לרופא, ומקבל כדורי שינה. גם אלו שישנים רוצים להגיע למצב שינה שלווה, שנת ישרים כמו תינוק שישן בשלווה. וכאן ניתן את הפיתרון האמיתי, יכול להיות שהוא לא יהיה קל, אבל הוא עובד ב 100%. זה ... ביום ובלילה. ומי שיעשה את זה, ואף על פי שכבר ישן טוב בלילה, הוא ישן עוד יותר טוב, שנת תינוק, כי תינוק אינו עושה הבדלות בין טוב לרע, ולתינוק אין את השכל כדי לסבול. ומי שיתבונן מספיק טוב, הוא יהיה עם השכל שלא כמו התינוק, ואף על פי כן הוא יהיה רגוע כמו תינוק. ושתזכו כולם להמשך שינה וגם ערנות, שלווה ומתוקה. ראה גם: רגשות / שקט נפשי / רוגע - את מי ...
לטפל בבעיה נפשית להתמודד עם מחשבה טורדנית לקחת דברים בפרופורציה הנכונה הפרעה טורדנית כפייתית הפרעות שינה מוות הבדלה התמודדות עם דמיונות
סבל - ממה נוצר סבל בחיים וכיצד אפשר לשחרר אותו?
... הוא נולד עם יכולות, תשוקות, כישורים שונים, הצורך באהבה ופחד אינטואיטיבי ממוות. הפחד ממוות קשור ישירות בצורך באהבה כיוון שתינוק הוא חסר אונים ללא יכולת לדאוג לעצמו, ולכן הוא חייב שיאהבו וירצו אותו, כי אם לא, אז הוא ימות. והפחד הזה הוא הגורם המרכזי ביצירת האופי של האדם ככל שהוא גדל וזה יוסבר בהמשך. כל תינוק שונה. אפשר להסתכל על הפנים של תינוק ולחוש איזה טיפוס הוא וכבר בגיל צעיר אפשר לראות את הנטיות והיכולות של התינוק. ישנם תינוקות עם יכולת טכנית, יכולת הבעה גבוהה, יכולת ספורטיבית, יכולת אומנותית ועוד. ואפשר לראות בגיל צעיר את הנטייה של התינוק - יש כאלה בישנים יותר, חברותיים יותר, רציניים, מצחיקים, מנהיגותיים ועוד. כל אחד נולד עם פוטנציאל מלא להגשים את ... האופי נוצר? האופי הוא אוסף של כל מי שאנחנו - היכולות, הכישורים, התשוקות והאמונות שיש לנו. וההבדל היחיד בין תינוק לאדם בוגר הם המחשבות המבוססות על אמונות אשר הם דבר נרכש ולא מולד. מה הם אמונות? אמונה היא מחשבה ...
כסף מהיר צודק לאיים תת מודע צורך באהבה חסר אונים מה משמעות החיים אין כסף
עצמי אמיתי, עצמי כוזב / דונלד ויניקוט - חלק 2
... / דונלד ויניקוט - חלק 2 עצמי אמיתי, עצמי כוזב / דונלד ויניקוט - חלק 1. סביבה רעה גורמת לתינוק להגיב אליה. הסביבה החדשה, זו של אחרי הרחם, דורשת התייחסות חדשה. ההתייחסות אל התינוק בזמן זה יוצר את האם הטובה בעלת היכולת להתאים את עצמה לצורכי התינוק. הצורך בסביבה טובה הוא מוחלט בהתחלה, אך הופך ליחסי. הגדרת האם משתנה לטובה דיה. אם היא כזו התינוק לומד לחיות עם חסרונותיה. הפעילות המנטאלית של התינוק הופכת להיות סביבה טובה דיה לסביבה מושלמת. בטיפול בתינוק על האם לספק גם כישלון הדרגתי בהתאמה. תהליך ההתפתחות הוא הצורך למצוא את הגרעין העצמי שלו. את הפסיכוזה בהמשך ... ליצר המוות. אם חברה נמצאת בסכנה, אין זה בשל תוקפנותו של האדם, אלא בשל הדחקת תוקפנותם האישית של יחידים. תינוק בועט בתוך הרחם. חובט בזרועותיו. לועס את הפטמה. תוקפנות היא מלה נרדפת לפעילות. תוקפנות היא חלק מן הביטוי הפרימיטיבי ... שהיחיד מתכוון אליה ומורגשת ככזו על ידי סביבתו. צריך להפריד בין האימפולס התוקפני לתוקפנות של ממש, למרות הקשר ביניהם. תינוק מתחיל בניהול עולמו הפנימי, משימה שתימשך כל חייו. הוא מתחיל לאבחן את מה שבתוכו ואת מה שמחוצה לו. ניהול ... לה מקור משל עצמה, שואל ויניקוט. באימפולס האהבה הפרימיטיבית אפשר לזהות תוקפנות. אם שהתאימה את עצמה יותר מדי למאווי התינוק איננה אם טובה. תסכול מייצר כעס וזה עוזר לתינוק לזכות בחוויה מועצמת. הניסוח המדויק יותר יהיה שהתינוק זקוק בהתחלה להתאמה מושלמת ואז נזקק לכשל הדרגתי זהיר. את המונח מושקעות אימהית ראשונית יצר ויניקוט תוך התנגדות לתיאוריית הזדהות, תלות וסימביוזה בין התינוק ואימו. אם מפתחת רגישות גבוהה במשך ההריון, במיוחד לקראת סופו. הוא נמשך מספר שבועות אחרי הלידה. אימהות לא זוכרות אותו לאחר שהתאוששו ממנו. אם יש התאמה טובה בין האם לתינוק, קו החיים מופרע אך מעט. כישלונות אימהיים יוצרים תגובה שאיננה מעוררת תסכול אלא איום בהכחדה. זו החרדה הפרימיטיבית הראשונית המכילה בתוכה את המושג מוות. המצב מושקעות אימהית ראשונית טובה מכונן בתינוק את הרצון להמשיך להיות כישלונות אימהיים נתפסים כאיום על הקיום העצמי. התינוק אינו מכיר כישלונות אלא רק איום. במאמר אחר בודק ויניקוט את היכולת להיות לבד. הוא דוחה טענות של אחרים בדבר נרקיסיזם כזה או אחר. הוא טוען שישנה חוויה של להיות לבד כתינוק וכילד בנוכחות האם. התייחסות - אני - עניינה היחסים בין שני אנשים, כשאחד מהם בכל מקרה לבד, ויתכן גם ... הגנה, פגיע. אחר נוסף am משום שקיימת כבר סביבה מגוננת, האם המכוונת לדרישות שלו. המשפט המלא תלוי בהכרה של התינוק בקיום המתמשך של אם מהימנה. מהימנות המאפשרת לתינוק להיות לבד וליהנות להיות לבד. יחסי התינוק עם אמו הופכים לחומר ממנו נוצרת ידידות. חשוב לתינוק שיהיה מישהו זמין, מישהו נוכח ללא הצבת דרישות. במשך הזמן יכול היחיד לוותר על נוכחותה של אמו ולחיות בסביבה ... ויניקוט וחוזר במאמרים אחדים הוא התפתחות האני. האני האמיתי, הסתמי והאני הכוזב. אם שהיא טובה דיה נענית למחוות של התינוק, להגיב באמפתיה בעזרת פניה ומחוותיה ואחר כך בעזרת מלים. תהליך הגורם לילד להכרת טובה עם עצמו ולהתפתחות אני אמיתי. כשיש קושי של האם להתאים את עצמה ומפתחת ממנו ציפיות מוקדם מדי להיות ילד טוב התינוק נדחף לסתגלנות לריצוי, לפיתוח אני כוזב. האני הכוזב מתפתח כדי להסתיר ולהגן על האני האמיתי. כאשר אני כוזב מתארגן ... התהליך הפנימי באדם הזה שתלו בו תקוות רבות. בשלב זה של יצירת האני אי אפשר לעקוב אחריו רק בהתפתחות התינוק, הוא תלוי באמו והצורך הוא לבדוק גם את התייחסותה. אם המחזיקה את התינוק נכון, גורמת לו להתחבר ולהרגיש את כל חלקי גופו. לא נוצרת אצלו הפרדה בין חלקי גוף שונים. כאן צריך ... דיה מונח היכול להפחיד נשים רבות. מה הופך אותן ללא טובות דיין גם כשהן מרגישות משקיעניות. אם טובה מאפשרת לתינוק לפתח את הכוח האומניפוטנטי, הנותן לתינוק תחושת כוח. אם שאינה טובה דיה נכשלת בהבנת מחוותיו ואינה מאפשרת לו לפתח אומניפוטנציה של עצמו ומחליפה אותה במחווה משלה ההופכת להיות בתגובה לאני כוזב. עצמי אמיתי נעשה מציאותי מהצלחה קבועה של האם להבין את המחווה הספונטנית של התינוק. הוא מתחיל להבין שיש מציאות חיצונית שאינה מתנגשת עם תחושותיו שלו. כאשר האם אינה טובה דיה התינוק עלול למות פיזית. הוא לא מצליח לפתח אחיזה באובייקטים חיצוניים. הוא מבודד. התינוק חי, אך רק לכאורה. חיים כוזבים. תינוק במצב הזה עשוי ללמוד לשחק את העצמי האמיתי, לו היה ניתן לו להתפתח. המאמר האחרון בספר הוא פחד מהתמוטטות ... שהוא מתכוון להתמוטטות אחרת. התמוטטות שכבר נחוותה בעבר והודחקה. נשארו ממנה שרידי הפחד הלא ניתן להסבר. כשאין אם תומכת, התינוק חש עזובה ייאוש ויגון ייסורים שאין להם גבול ותאור. על זה אומר ויניקוט הפחד הוא מפני התמוטטות שכבר התרחשה ולא נחוותה. בשעת התרחשותה התינוק לא היה שם. החוויה הטראומטית הייתה גדולה מלהכיל. היא איימה על הנפש הלא בשלה ואיימה על יכולתה לשרוד. קשה ... ליחסי מטפל מטופל ברוב המאמרים. ויניקוט משווה לא אחת את החזקתו של המטפל במטופל ומשווה אותה להחזקתה של האם בתינוק. לפעמים החזקה נכונה ובונה נכון ולפעמים לא. הוא מנחה אנליטיקאים איך להקשיב ולהחזיק נכון. אין ספק שכל מי שהמשפטים ...
הנפש משיכה מינית דיכאון משיכה הסתגלות כיבוש מיני אמת לקרוא ספרים
שינה / הורים / ילדים - שינה ילדים וכל מה שבינהם
שינה / הורים / ילדים - שינה ילדים וכל מה שבינהם המילה תינוק מכוונת גם לילדים. שינה היא מצרך חשוב מאד בהתפתחות התינוק... בזמן שינה התינוק מעבד את כל מה שלמד ראה ושמע בזמן עירות. המוח שלו מעבד את הנתונים ומכניס אותם למאגר הזיכרון בתת מודע שלו. כל המידע שנכנס למאגר עוזר לתינוק להתפתח ולגדול. בזמן עירות הוא לומד להשתמש במידע הזה ולומד לשלוף את הידע הנחוץ לו, לומד לבנות היקשרים מפענח מצבים, ולומד על עצמו ועל רצונותיו. הרגלי שינה נכונים החוזרים על עצמם משפרים באופן משמעותי את שנתם של התינוקות והילדים. עם הרגל שינה נכון עולה גם התפקוד הקוגנטיבי. המעבר מעירות לשינה יוצר המון בעיות בקרב המון תינוקות וילדים. אם נלמד את התינוק לרכוש את הכלי החשוב ביותר עבורו בשלב הזה, שהוא כלי ההרפיה והצלילה לשינה. הוא ילמד ויפתח עם הזמן בעצמו מצבים של הרפיה ושחרור שהם מצבים חשובים לכל אדם. המעבר מזמן עירות לשינה אמור להוות חלק נעים ומיוחד לתינוק בו הוא לומד על גופו ועל האפשרות שלו כעת להרפות ולצלול לארץ החלומות. טקס חוזר ונשנה בשעות הערב וכניסה לתדר אחר, במעבר בין ערות לשינה יכול לגרום לכל תינוק לרכוש מצב של הרפיה ושחרור וכניסה לשינה בדרך נעימה ומעצימה. השינה משפרת את איכות חיינו וגורמת לנו להיות יותר אפקטיביים מרוכזים וממוקדים במשך שעות הערות. לכן כדי לשפר את איכות החיים חשוב ללמד את התינוק מגיל קטן מאד את טקסי השינה וההרפיה. טקס שינה קבוע יוצר איזון במוח התינוק, כמו כן ניתן להפיק מתוך ההרגל הזה דברים חיוביים כמו: 1. התינוק לומד להכיר ביכולות שלו. 2. התינוק מכיר את הטקס, מה שגורם לו לרגיעה כי הוא בטוח במה שעומד לקרות. 3. חיזוק הביטחון של התינוק בעצמו ובמי שהוא. 4. אפשרות למרחב האישי של התינוק לגדול ולהתפתח. 5. התינוק לומד על יכולת השליטה שלו. הרגל זה מאפשר לתינוק להיות פעיל דבר המעניק לו תחושה של מסוגלות, של יכולת, של ביטחון ושליטה בתהליך הכניסה לשינה. ומתוך כך הוא ... להרפות מה שעוזר לו לגלוש לשינה מתוקה ושקטה. זהו גם זמן של חום וקירבה להורה או לאדם שמרדים את התינוק. זמן של יצירת אינטימיות ומגע עדין. ישנם טכניקות שלמות ליצרת הרגל לתינוק. החל ממוזיקה החוזרת על עצמה מידי ערב. מסז עם שמן נעים. דיבור רך ועוטף המסכם את היום והנלמד בו, את העשיה, את האנשים שפגש התינוק וכו... אפשרות לנגיעה בכל איבר בגוף ובהוספה של לילה טוב לכל איבר. שליחה של אהבה לכל איבר. דברים אלו מחברים את התינוק לגופו ועוזרים לו מאד ביצירת דימוי גוף חיובי ומעצים. לאט לאט הוא יכול לבד להשכיב את עצמו ולומר לעצמו את כל אותם דברים מופלאים שלמד. כמו כן ניתן לשאול או לספר לו שאולי הוא יחלום על... כל תינוק והדברים שהוא מתחבר ואוהב... כמו פרחים, פרפרים, שדה, ים, וכו... עם הגיל דרך ההרגל הזאת תהיה ערוץ חיובי לילד ...
בזמן שינה איך להתגבר על חרדות הערה רצון איך לרדת במשקל הורה חברים איך ללמוד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תינוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תינוק, האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תינוק, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
גישות באימון בחדר כושר למה הילד מרדן? למה אנשים מפחדים מבדידות רגשית? תחושה של רגשות עמוקים האם יש אלוהים? החלטות גורליות לא לפחד לפנות לאישה למה כל הפחדים הם בגלל אמונה? ביטחון עצמי של יועצים למה אין לי ביטחון עצמי עם אנשים? אני לא אוהב אותה אני לא מצליח לאהוב את עצמי כמו שאני כסף יעשה אותך מאושר אושר בחיים מה לעשות לפני דייט ראשון? חוסר נעימות להתחיל עם בחורה החלטות בתנאי חוסר ודאות מתלבט אם להיפרד להתמודד עם חיים קשים איך להתמודד עם טיפשות? מה המטרה שלי? פחד אחרי כישלון למכור מוצר יקר לתכנן מסע לקוח חינוך או שתלטנות איך לגרום לילד לא לשקר? חיפוש מורה רוחני רוחניים וסמים לחיות עם הפרעות נפשיות אישיות לא יציבה להיות קשה להשגה עבור האקס אקס עקשן השריר ממוקם ביחס למפרק שאותו הוא מזיז להתאמן יותר מידי מוסריות ואלוהים הגוף של אלוהים למה מורים רוחניים חושבים שהם מוארים? הארה אמיתית להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה טוב להיות אלוהים להתעשר בעשר אצבעות איך למדוד עושר? הופך למשמעות החיים שלמות ומטרת החיים מוניטין חיובי באינטרנט ליהנות מתחושת צמצום תהליך בחירה הרגשת הבחירה החופשית איך העולם מתנהל? לברוא את הבריאה עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן אישי לילדים נוער והורים, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושא תינוק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 06:55:46 - wesi4