ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן
... הורה בוגר מצב תודעה של הילד בשנים הראשונות הילד הוא קטן ותלוי. אין לו מילים שיכולות להביע מובנים. הילד אינו יודע להעריך מבט קשה, ולכן מבט קשה לעברו יוצר בהכרח הרגשה קשה המתווספת למאגר הנתונים שבאמתחתו על עצמו "שוב פעם אני אשם". ... ובלתי מתפשרות כגון: לרוקן את שלפוחיתו ומעיו. יש תביעה מתמדת מהסביבה - ובייחוד ההורים לדחות הנאות ראשוניות. הנאות אשר הן עבורו תיגמול חיצוני - אישור, תמיכה וליטוף. רגשות עצמיים שליליים הם תוצר לוואי ראשי של התהליך המתסכל של השתלבות בחברה. על בסיס רגשות אלה מסיק האדם הקטן מוקדם בחייו - אני לא בסדר. מסקנה זאת נקלטת לצמיתות במוח ואי אפשר למחוק אותה לעולם. בילד יש גם מאגר של נתונים חיוביים - יצירתיות, סקרנות, רצון לחקור ולדעת, דחף לגעת ולהרגיש ולחוות, ראשוניות של גילוי, הכוח לעשות עוד ועוד דברים. כיוון שרגשות החדווה נקלטים כל העת, הם יוצרים משקל נגד לרגשות השליליים. וכנגד מטען הלא בסדר, קיים הבסדר. עם זאת הרגשת הלא בסדר היא חזקה יותר מהרגשת הבסדר. כך נוכל לומר בבטחון שבכל אחד קיים ילד לא בסדר. ... מאיימת ומטילה איסורים. מצב תודעה של בוגר הילד מגיל 10 חודשים מתבונן ובודק דברים. הוא מגלה שהוא יכול לעשות לבד דברים הקשורים להכרותו שלו עם העולם, ומתוך מחשבה שלו. הרגשת היכולת העצמית הזאת הינה תחילת הבוגר. הבוגר מפתח מושגים ... הורה ונתונים שהבוגר עצמו אסף ואוסף. על הבוגר לבחון את אמיתות נתוני ההורה ואת התאמתם לצורכי ההווה, ואז לקבלם או לדחותם. כמו כן עליו לברר את נתוני הילד, לברר אם הרגשות שבו מתאימים, ואם אינם רגשות הבאים בתגובה לנתונים אחראיים של ההורה. מטרת הבדיקה ... והפעלה. אם הבוגר ער לקשיים אפשריים, ביכולתו גם להמציא פתרונות מבעוד מועד לאותם קשיים, אם וכאשר הם מתעוררים. עם זאת, בנקודות מסוימות של לחץ מתחיל כל בוגר לזייף, הרגשות משתלטים עליו, והתגובות הופכות בלתי נאותות. הגבולות בין ילד ... מתארים את סוגי התקשורת והיחסים שאנו יוצרים עם בני אדם. 1. אני לא בסדר - אתה בסדר זאת העמדה הנפוצה שמכוחה מצליחים או נכשלים חייהם של בני אדם. בעמדה הראשונה האדם מרגיש נתון לחסדי אחרים. יש לו צורך רב בקבלת ליטוף, או בהכרה בקיומו. ... הן תוצאה של עיבוד נתונים בלתי מילולי של הבוגר שבאדם הקטן. הן בלתי מודעות כיוון שנוצרו בתקופה מוקדמת מאוד, עד סוף שנת החיים השלישית. 3 העמדות הראשונות מבוססות על רגשות ורשמים על סמך נתונים של ילד והורה. העמדה הרביעית מבוססת על מחשבה, אמונה וניתוח. מן הילדות אנו גדלים עם חוויות ונסיון של ילד והורה שאי אפשר למחוק אותן. מה אם כן תקוותנו ... העיקריות להבעת ביקורתו. להלן מספר מאפיינים גופניים ומילוליים שבאמצעותם יוכל המאמן לזהות את החלקים של ילד, הורה ובוגר במתאמן. מצב ילד: המאפיין ילד הוא התפרצויות רגשיות, כתפיים נפולות, עיניים מושפלות והתגרות. ביטויים כגון: "אני יודע יותר טוב", "שלי יותר טוב". אלה משפטים שמטרתם להרשים את האחר כדי להקל על תחושת הלא בסדר. מצב הורה: ידיים שלובות על החזה, נקישות לשון, ... זמנה. שתי המילים: "צריך" ו"חייב" הן כמעט תמיד מילים המייצגות מצב הורה. מצב בוגר: הבוגר נמתח קדימה כאשר הוא מקשיב, תנועות פניו קבועות והוא יודע מתי לאפשר לילד שלו הנרגש והסקרן להראות את אותותיו. אוצר המילים הבסיסי של הבוגר מורכב ...
ייסורים פחדים יחסי תכלית שריר הערכה למחוק פסיכולוגיות
הכרת הרע, להודות בטעות, להודות על האמת, שאלות מודחקות, לא לפחד להרגיש רע, לא לפחד לשאול שאלות, הדחקה רגשית
... הרע, להודות בטעות, להודות על האמת, שאלות מודחקות, לא לפחד להרגיש רע, לא לפחד לשאול שאלות, הדחקה רגשית אליעד: את אומרת שאין לך שאלות, אך בפועל ברמה המעשית, אם אני עכשיו מדבר עם מישהו אחר, את אומרת שהבנת משהו יותר טוב. אם את ... שאלות, לאיפה הולכות השאלות לאיבוד בתוכך שאת לא מוצאת אותן? איך יכול להיות שיש לך שאלה, ואת לא חווה שיש לך שאלה? שאלה: אני לא יודעת. אליעד: בעיקרון, כל דבר הוא צמצום וגם חופש, אם למשל יש לך שאלות, את מרגישה הרבה יותר כיף, כי יש לך לאן להתקדם, אך מצד שני את מרגישה גם צמצום - את מרגישה איזה מסכנה אני, אני לא מבינה, יש לי שאלות. כי לכל דבר יש יתרון וחיסרון. מה שקורה אצלך, שיש דברים שאת מבינה ויש דברים שאת לא ... אך קשה לך לבטא את מה שאת לא מבינה. למה? איך נבדוק? אם נבדוק איזה כוח יפגע בתוכך, איזה כוח ירגיש פגוע אם תבטאי שאלות. את לפני שבאת לכאן, למדת איך לא לפחד, ולכן את מפחדת להיות במצב של סבל. כאילו שהסבל כל כך רע שאת לא רוצה להיות בו. ולכן קשה לך להיות בחוויה של שאלה, שאלה עמוקה. ולמעשה זה סוג של הדחקה. עובדתית יש לך גם הבנה וגם אי הבנה, אך בפועל כלפי חוץ את תמיד מראה שאת בהבנה. ולכן מה שאני מנסה לומר זה שיש כאן סוג של פחד, פחד להיות פגיעה. למשל, אני מפחדת להרגיש מושפלת. אם למשל את חווה בעיה, את מרגישה מושפלת, אם כשיש לך בעיה ואת חווה שיש פיתרון, את תהיי פחות מושפלת, אבל אם כשתהיה לך בעיה ואת תחווי שאין פיתרון, את תחווי ממש מושפלת, כי את מרגישה חוסר אונים. מה שאני רוצה להגיד הוא שהאדם מפחד להיות בחוויה שהוא לא יודע. בפרט שאולי כשהיית קטנה ושאלת שאלה ולא ענו לך ואולי סיפרו לך סיפור, אך השאלה ששאלת, עד היום לא קבלת תשובה, רק ... את לא מתכחשת לחסרונות. את מסוגלת להכיל את הרע, לא להתעלם ממנו. ברגע שאת מגדילה את היכולת שלך להרגיש רע, זה יאפשר לך לשאול שאלות. מה שקורה אצלך שאת מפחדת לשאול שאלות, כי את לא רוצה להיות בחוויה שאת לא יודעת, בפרט שאלות שכול החיים חיפשת ולא מצאת עליהם תשובה. אך ככול שתתרגלי את ההבנה הזאת, את תוכלי להיות גם בשאלה וגם ... שאין לה שום תשובה היא, מי אמר שהשכל צודק? כאילו להסתכל על השכל מבחוץ. אם תצליח לשאול אותה ולחוות אותה באמת, אז ממש נתקעת ואין לך תשובה. אם אתה מסוגל להיות במקום של שאלה שאין עליה תשובה, זה יביא אותך ללא יודע. ושאתה בלא ... רע - רק לשאול את השאלה הזאת זה יעשה לו רע. כי הוא למעשה צריך להשתחרר מהאחיזה שלו שגורמת לו להרגיש טוב. ואז האדם לא יכול לשאול את השאלה הזאת, ואז הוא לא יקבל את התשובה שהוא הכל. הרבה אנשים שבאים לכאן בורחים, למה? כי זה מאלץ ... האנשים מתכחשים, כי אלוהים זה לא רק אהבה, ואלוהים לא מחייך אליהם כל הזמן. בסופו של דבר, האדם ירגיש טוב, רק כאשר הוא יסתכל לאמת בעיניים, ויבין שהאמת היא שהמציאות גם הכי טוב וגם הכי רעה, וגם לא טובה ולא רעה. רק אז הוא יהיה ... כדי לשאול אם המציאות טובה, הוא צריך לשאול, אולי המציאות בעצם רעה? אבל הוא לא מסוגל, כי הוא ירגיש שהוא סתם סבל. לכל ידיעה יש את ההיפוך שלה, למשל, אלוהים הוא גם רע, איזה שאלה יכולה להוביל לאינפורמציה הזאת? האם אלוהים הוא גם ... ושאין הבדל. כדי להיות מסוגל לשאול שאלה, האדם צריך להיות מסוגל להכיל רע. כי השאלה היא כאילו חוויה לא נעימה. וגם השאלה היא להטיל ספק במה שאתה יודע. צריך אומץ להודות בכך שיש לך בעיה, ומה גורם לאומץ הזה? או שאתה מספיק אמיץ או ... אבל מי שלא מפחד לשאול, לא מפחד מהפחד, מי שמתרגל להגיד את האמת כפי שהיא, אפילו שזה גורם לו להרגיש רע, ואם תלך עם האמת עד הסוף, בסופו של דבר תגיע לאמת הכי רעה, האמת שאתה לא קיים, וכשתעבור אותה, לא תהיה לך שום שאלה, כי אתה לא ... לסיכום, האדם צריך לא לפחד לשאול שאלות. למה הוא מפחד לשאול שאלות, כי הוא מפחד שזה יגרום לו להרגיש רע אם הוא ישאל שאלות, בפרט שאלות שהוא שאל ולא מצא תשובה. אם יש לו שאלה, שיגיד את האמת שיש לו שאלה, ואם האדם יהיה מוכן לשאול ...
התקדמות לשאול לשאול אולי להילחץ לא יודע שום דבר חוסר שהיה רק אהבה צריך לשאול
פסיכולוגיית מעמקים - מבוא
... המדגישות את חשיבות הלא - מודע של האדם, והקשר בינו לבין המודעות. במהלך טיפול ומחקר באמצעות גישות אלו, המטרה היא להעמיק את ההבנה על החווייה הפנימית של האדם. המונח נטבע לראשונה על ידי אחד מראשוני שיטת הפסיכואנליזה, הפסיכיאטר הגרמני אויגן בלוילר, בסוף המאה ה - 19, ... על פי פסיכולוגיית המעמקים, נפש האדם מורכבת מתהליכים נפשיים שחלקם מודעים, חלקם לא - מודעים, וחלקם מודעים באופן חלקי. הלא - מודע כולל חוויות, רגשות ודחפים שהודחקו, מכיוון שהם לא נעימים ומפריעים לאדם בניהול שגרת חייו. על פי יונג וממשיכי דרכו, שפיתחו והדגישו את רעיון ... של האנושות. מטרת הטיפול באמצעות רעיונות פסיכולוגיית המעמקים היא לחשוף את המניעים הנסתרים והלא - מודעים של האדם, כדי להבין את הבסיס לקשיים הרגשיים, הקוגניטיביים וההתנהגותיים וכן ההפרעות הנפשיות שהוא מבטא. לטענת העוסקים בשיטה, עצם חשיפת מניעים לא - מודעים אלו תורמת לשיפור ...
להעמיק יותר לחשוף אינדיבידואל בעיה נפשית פסיכולוגיות מנהל מטרה רגשות
להרגיש טוב או רע - מי מחליט אם תרגיש טוב או רע?
להרגיש טוב או רע - מי מחליט אם תרגיש טוב או רע? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על להרגיש טוב או רע - מי מחליט אם תרגיש טוב או רע?. להרגיש טוב או רע - מי מחליט אם תרגיש טוב או רע? הפעם אענה על השאלה, מי מחליט עבור האדם אם הוא ירגיש טוב או רע? ומה זאת אומרת? כל אחד בעולם רוצה להרגיש טוב, וכמה שיותר טוב, טוב יותר. ומהו אותו גורם שיגרום לאדם להרגיש טוב יותר. ואם האדם יבין מהו הדבר המרכזי שיגרום לו להרגיש טוב, ממילא ירגיש טוב. ויש כמה רמות עומק בכל דבר, והפעם ... ותרצה את זה, זה לא ישנה לך ותרגיש טוב. ואם תהיה בגן עדן, ויעשו על האש במיוחד ... תרצה את זה, לא יעזור כלום, תרגיש רע. ורק הרצון העצמי הוא שאחראי לרמת האושר ... כי ככל שתרצה את מה שקורה, תרגיש טוב, ומה שפחות תרצה את מה שקורה, תרגיש רע. וממילא שהאדם מבין את זה הוא מתחיל לקבל ... לעשיית דברים שיגרמו להם להרגיש טוב וזה בכלל לא משנה מה תעשו, רק ההרגשה הפנימית, הרצון הפנימי, הוא זה שיגרום לך להרגיש יותר טוב. ומי שרצה לשדרג את חייו, שירצה את ... לשנות דבר מסוים, תמיד תרצה להרגיש יותר ויותר טוב אז למה להתאמץ לשנות את ... קונה דברים כדי לשנות את ההרגשה הפנימית ואין לזה סוף!! אז למה לא ...
רגשות להרגיש יותר לשנות את המציאות הרגשה כל החיים הרגשה פנימית הפנימיות התחושה הפנימית
דפוסי חשיבה. איך לשנות בקלי קלות? האם אתה אוהב את עצמך מספיק? חלק 2
... כך, דבר עם חבריך על כך, על הנושא הזה, על הרצונות האלו שלך. זה יסייע לך להיות טוב, זה יהפוך את המחשבות שלך למעשים בפועל,. כאשר אתה מדבר עם מישהו על משהו אתה בעצם עושה לעצמך דמיון מודרך תוך כדי, אתה בעצם חווה טוב יותר את הרצונות שלך. בכל מקרה דיבור על הרצונות שלך, גם עם עצמך זאת פעולה חיובית ונחוצה לאין ...
להיות ביצוע לאהוב את קושי חייב טוב יותר לעשות לעצמי עבודה
אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 6
... קולט, שאופן הדיבור שלו משפיעה לו על החשיבה ועל התחושה. כי אם אתה מציג משהו יחסי כמוחלט, אתה בעצם שוטף לעצמך את המוח, שזה באמת ככה, והעונש לא מאחר לבוא... הפיתרון הכי פשוט לנפנף ... או גלולה שמי שלוקח אותה חי לנצח, זה יגרום להם להרגיש טוב יותר. אבל מה שהם מפספסים, שגם אם הם יפתרו את כל הבעיות הללו, אז יהיה להם מספיק זמן פנוי להמציא בעיות וצרות חדשות. כי הרצון ...
מטפל להפוך את העובדות לפירושים פירוש עובדה לדייק עובדות פירושים להרגיש טוב מודעות מציאות
תקשורת עם מתבגרים - הגבול הדק בין "חפירה" להתעניינות - מדריך להורים חסרי אונים
... אנחנו לומדים קודם כל במשפחה ואח"כ מרחיבים את ההתמודדות אל הסביבה שבחוץ. כשנער או נערה מרגישים מרוחקים מההורים הם עלולים להגזים בנטילת סיכונים - גם כדי להשיג תשומת לב וגם מפני שכשהם לא משתפים במה שעובר עליהם - אין מי שידריך אותם ... עשה ואל תעשה: תקנה לי, תסיע אותי, אל תיכנסי לי לחדר, יש משהו לאכול? הם לא מדברים איתנו על רגשות, לא נכנסים לפרטים, לא מבקשים את עצתנו. מאיפה הם למדו את זה? אז זהו, שכנראה מאיתנו - ההורים. בואו נחזור לתקופה שהם היו ילדים, כי ... הרי אמא טובה ואוהבת ולכן אני שואלת: "מה נשמע חמודה? איך היה בבי"ס? " הילדה, שהגיעה עמוסת חוויות מביה"ס, מתחילה לספר: "המורה לתנ"ך החזירה את העבודה שעשיתי בשבוע שעבר. נו, זאת על שאול המלך... אז היו שם שתי שאלות, ובשאלה הראשונה היא ... אז את מי הם מעריצים? מי האידיאל שלהם במקומנו? החבר'ה! יותר מבכל גיל אחר, המתבגר צריך את תחושת השייכות לקב' השווים שלו. הוא מוכן לעשות הרבה מאוד כדי להשתייך. במקרה הטוב זה נגמר בג'ינס של מותג יוקרתי שעלה לכם 1, 000 ש"ח, אבל ... עניתי לה, אבל האמת היא ש - כן, הייתי קופצת! כשעושים שטויות בחבורה האחריות מתפזרת וזה יוצר תחושה מדומה של לגיטימיות - אם כולם עושים את זה ביחד ואף אחד לא קם ואומר שזה אסור אז אולי זה בעצם בסדר... הלחץ החברתי גורם לבני הנוער לעשות דברים ... גם לנו וחשוב שהתקשורת תהיה הדדית. אם נצליח ליצור עם המתבגרים שלנו קשר שמאפשר לדבר על רגשות ומחשבות ולשתף בפתיחות בקשיים והתלבטויות, יחד עם הקפדה על גבולות ושמירה על מעמדנו הסמכותי כהורים, יש סיכוי טוב שנצליח למנוע מהם ...
לשמור על להתנהג להתייחס ל זכרון תקשורת נכונה חוסר אונים בושה רע
הארה ספונטנית מבחירה \ מודעות ושמחה שאינה תלויה בדבר
... בדבר בחייו, אצל ילדים המצב המנטלי והרגשי מאפשר להם לומר "אני מרגיש טוב כיוון שלא קרה לי שום דבר רע". אצל מבוגרים בדרך כלל המצב מתהפך והם אומרים "לא קרה לי שום דבר טוב אז אני עצוב". ... תומכים ועוד. אך במידה והרצון בפני עצמו תחושתית היה מתמלא, כל שאר הרצונות הנגזרים ממנו היו מבוטלים ולא היה צורך למלאם. ככה למעשה נטען בקבלה שכל הרצונות נובעים ... בדבר. אך במידה והאדם איננו חושב שהוא מרגיש אושר שאינו תלוי בדבר בחייו, עליו להשתמש בשיטת ההיפוכים ולשאול את עצמו - מדוע אני חווה בחי סבל אשר תלוי בדבר. ובכך לקחת את כל הדברים שהוא חושב שהוא סובל מהם ולפתור אותם בעזרת המודעות. ואפרט כיצד: ילדים ... עצובים או לכעוס. עלינו כעת לפרט מהי התחושה שאותה האדם מכנה "סבל" ומהי התחושה אשר האדם מכנה "אושר". ולמעשה - התחושה שנקראת אושר = שהאדם חושב שהמציאות כרצונו. והתחושה שנקראת "סבל" = שהאדם חושב שהמציאות לא כרצונו. נאמר שמידת האושר והסבל כנגד מידת הרצון. ככל שהאדם רוצה יותר דבר מה - ... האדם למעשה = מודעות. ואפרט: כאשר האדם חווה את עצמו הוא חווה את העובדה שהוא מודע אליו. האדם שם את התגית "אני" על כל מה שהוא מודע אליו. אם אדם אומר דבר מה, ונשאל את האדם איך ידעת ... בעוד שישנו אני נוסף, שאותו האדם חווה כ"אני" והוא למעשה מכונה בהמון שפות EGO אגו, או PERSONA פרסונה. אותה חווית אני שקרית היא למעשה עשויה אך ורק מאוסף זכרונות מחשבות דימויים ורצונות. אותה חווית אני היא למעשה תופעה פסיכולוגית אשר מתרחשת אצל בני האדם בשלב מסוים בבגרותם. לעתים כאשר נביט בעיניו של ילד לא נמצא ... למילה אני, וישנם כאלו שאנו מקבלים את התחושה שהם פועלים מאליהם. ברמה החושית - אנו חווים את העין שלנו בתור מה שאנו רואים, אנו חווים את האוזן שלנו בתור מה שאנו שומעים ואת הלשון בתור מה שאנו טועמים. שימו לב שכל חוש עובד מבפנים כלפי חוץ, לא ניתן ... את הלשון. בדיוק באותו האופן - אנו חווים את חווית האני שלנו כחוויה של העולם אשר מקיף אותנו. ניתן להסתכל על העולם שאנו תופסים כחיצוני כפנימי, ועל העולם שאנו תופסים כפנימי ... על המודעות שלו, ניקח משהו ספציפי נגיד רגש של דיכאון \ פחד בגוף. אנו כבר יודעים שהוא מורכב מ2 חלקים. מודעות לכך שאנו מרגישים אותו, והרגש עצמו. אלו 2 האלמנטים בתפיסה שמחוייבים. למה אנשים שכועסים עושים שטויות? כי יש להם הרבה כעס ביחס למודעות לכעס. כלומר ... ויש את זה שמודע למחשבות, יש את הרגשות ויש את החלק שמודע לרגשות. יש את הגוף ויש את המודעות לגוף. בלי המודעות "אתה \ את" לא שם. האני שלך לא שם. במידה ויש לאדם סבל שתלוי בדבר ... שממנו נובע הסבל - נסתר בתת המודע, ואנו חווים במודע רק "טפטופים" \ "זליגה" של תחושות הסבל מתת - המודע למודע. ככל שהאדם יגביר את המודעות שלו למה שהוא חווה הוא יבין אותו יותר, כי הוא יהיה מודע יותר במהלך המחקר שלו לאספקטים אשר הסתתרו בתת המודע, וכעת הם צפים ומוכנים ...
להחליט הרצון הפרעת אכילה הארה אפשרי רוצה ולא רוצה אחדות ה להתמודד
NLP - מה זה NLP? - Neuro Linguistic Programming
... Programming NLP -Neuro Linguistic Programming מה זה NLP? NLP -Neuro Linguistic Programming הינה מתודולוגיה טיפולית, החוקרת את המבנה של החוויה הסובייקטיבית ומקורה בגישה פסיכולוגית קוגניטיבית - התנהגותית. היא מבוססת על אוסף של הנחות יסוד המהוות תפיסת עולם על פיה, לכל התנהגות אנושית כמו: מחשבות, זיכרונות, דעות, אמונות, ערכים, תחושות, הרגלים והתנהגות פיזית וכל פעילות עצבית אחרת במוח, יש מבנה מסוים. זוהי גישה לשינוי ... שהן כולן תוצאה של תכנות שאנו עוברים בשלבי החברות והסוציאליזציה (במשפחה, בחברה, בתרבות). אדם השואף להתפתחות וצמיחה צריך ליצור שינוי במבנה החוויה הסובייקטיבית שלו, שינוי במבנה התכנות והתקשורת שלו. היסטורית NLP טכניקת ה - NLP ... התת הכרתית, הנקבעות ע"י החושים). Linguistic - מערכת השפה / תקשורת מילולית - העוסקת ב - איך אנו משתמשים בשפה, איך אנו מבטאים את המחשבות / התחושות שלנו. Programming - תכנות / התנהגות / תגובה - העוסק ב - איך אנו הופכים את ... ומעבדים מידע ואירועים שאליהם הם נחשפים. המיקוד ב - NLP הוא במחשבה, המהווה מעין מופע חושי פנימי ובדרך בה ניתן לעצב מחשבה מחדש. אנו קולטים וחווים את העולם דרך חמשת החושים: הראיה, השמיעה, הריח, הטעם והתחושה. המידע הנקלט ממערכת החושים ומועבר דרך המערכת העצבית ישירות למוח (Neuro), יוצר את המפה הפנימית, את תמונת המציאות שלנו. תמונת המציאות הנוצרת במוח הינה סובייקטיביות, היות ולכל אדם יש את החוש הדומיננטי, שדרכו הוא חווה את העולם ביתר עוצמה והיא מהווה שיקוף של המחשבות שלנו והתקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסובבים אותנו (Linguistic). כתוצאה מממפה פנימית הזו, נוצרות תחושות ורגשות המשפיעים על ההתנהגות. בכדי ליצור שינוי במחשבה או התנהגות (Programming) עלינו ליצור שינוי באחד או יותר ממרכיבי המפה הפנימית (טעם, ריח, קול, תמונה או תחושה). שינוי זה נעשה ע"י זיהוי הפעילות המוחית, שמלמדת היכן האדם "תקוע" ובניתוח הדגם ... חיבורו למקורות הכוח והעוצמה הפנימיים שלו ובכך לשפר את ההסתכלות העיקרית על ההווה והעתיד ואת איכות התקשורת הפנימית והחיצונית המשפיעים על ההרגשה. המטפל ב - NLP בשונה מהפסיכולוג הקלאסי הפסיבי, הינו אקטיבי יותר. ב - NLP התהליך ... - מוחו של האדם / החלק הנוירולוגי פסיכולוגי. המטפל ב - NLP חוקר את השפה הפנימית והחיצונית בה משתמש המטופל, איך הוא אומר ומשדר את מחשבותיו ותחושותיו ואיך הסביבה קולטת את הנאמר. התהליך ב - NLP מותאם באופן בלעדי לכל מטופל, מתוך השפה ...
בין אישיים המוח עובד פיתוח מטפל ב nlp פסיכולוגית לחשוב בצורה על הרגשות המציאות
דימוי עצמי - תרגילים לפיתוח דימוי הגוף
... לוקים פעמים רבות בדימוי גוף פגום. הליקוי מפריע לילד לזהות את עצמו בראי ובתמונות, להכיר את אברי גופו ותפקידם וחוסר תחושה של הקבלת אברי הגוף הזוגיים. הליקוי מסרבל את התנועות וגורם לתאונות כיון שהילד אינו מצליח לחוש את גופו ולדעת באיזה באיזה מרחב הוא מסוגל לעבור. דוגמא לכך היא ילד רחב מימדים שבטוח שהוא יכול לעבור בין שתי מכוניות שהמרחק ביניהם הוא קטן. לתירגול בדימוי הגוף יש צורך בהגברת תחושת הגוף, ביחס לעצמו ולמרחב סביבו. הפעילות בתרגילים ליציבה והתמצאות מרחבית מגבירים תחושת גוף. רצוי לתרגל מגע ברמות שונות - דחיפות ומשיכות, מישוש באיברים שונים, תחושות - כובד, כמות, מידות חום, תכונות צבירה של חומרים ועוד. כמו כן ללמד שמות האיברים ותפקידיהם, באמצעות ליווי מילולי. תרגילים הפעלת הגוף בתנוחות שונות בליווי מילולי: ...
מאחורי הגב זוגיות מה זה ערך עצמי שינויים התבוננות אין ערך עצמי לשפר דימוי עצמי תחושה של גוף
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחושות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחושות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחושות, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, מאמן פרטי, מאמן אישי לאורח חיים בריא בנושאי תחושות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3008 שניות - עכשיו 25_04_2024 השעה 15:42:28 - wesi4