... ואמר: 'נזירים, הכל בוער. ומהו הכל אשר בוער? ' 'נזירים, העין בוערת, מראות בוערים, הכרת - ראייה בוערת, מגע - עין בוער. וכמו כן, כל
הרגשה נעימה או הרגשה מכאיבה או הרגשה נייטרלית, ... ובמוות, בעצב ובמרירות, במכאוב, ביגון ובייאוש. האוזן בוערת, צלילים בוערים, הכרת - שמיעה בוערת, מגע - אוזן בוער, וכמו כן, כל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ... ובמוות, בעצב ובמרירות, במכאוב, ביגון ובייאוש. האף בוער, ריחות בוערים, הכרת - חוש - הריח בוערת, מגע - אף בוער, וכמו כן, כל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ... ובמוות, בעצב ובמרירות, במכאוב, ביגון ובייאוש. הלשון בוערת, טעמים בוערים, הכרת - חוש - הטעם בוערת, מגע - לשון בוער, וכמו כן, כל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ... ובמוות, בעצב ובמרירות, במכאוב, ביגון ובייאוש. הגוף בוער, תחושות בוערות, הכרת - תחושות - הגוף בוערת, מגע - גוף בוער, וכמו כן, כל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ... ובמרירות, במכאוב, ביגון ובייאוש. התודעה בוערת, תופעות מנטליות בוערות, הכרת - תופעות - מנטליות בוערת, מגע התודעה בוער, וכמו כן, כל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ... הופך חסר תשוקה לעין, הופך חסר תשוקה למראות, הופך חסר תשוקה להכרת - ראייה, הופך חסר תשוקה למגע - עין, וכמו כן הופך חסר תשוקה לכל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - עין. הוא הופך חסר תשוקה לאוזן, לצלילים, להכרת - שמיעה, למגע - אוזן, ולכל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - אוזן. הוא הופך חסר תשוקה לאף, לריחות, להכרת - חוש - הריח, למגע - אף, ולכל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - אף. הוא הופך חסר תשוקה ללשון, לטעמים, להכרת - חוש - הטעם, למגע - לשון, ולכל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - לשון. הוא הופך חסר תשוקה לגוף, לתחושות הגוף, להכרת - תחושות - הגוף, למגע - גוף, ולכל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - גוף. הוא הופך חסר תשוקה לתודעה, להכרה של תופעות מנטליות, להכרת - תופעות - מנטליות, למגע - תודעה, ולכל
הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ...