ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ...20 21 22 23 24 25 RSS
בודהיזם - החיפוש האצילי
... תוך שהוא חווה בעצמו בידיעה ישירה את התורה של מורו. ' למדתי את הדהמה הזו תוך זמן קצר. עד כמה שנוגע לדיקלום ושינון תורתו, יכולתי לדבר בידיעה ובטחון, ועל כך הצהרתי, 'אני יודע ורואה' - והיו גם ... תוך שהוא חווה בעצמו בידיעה ישירה את התורה של מורו. " למדתי את הדהמה הזו תוך זמן קצר. עד כמה שנוגע לדיקלום ושינון תורתו, יכולתי לדבר בידיעה וביטחון, ועל כך הצהרתי, 'אני יודע ורואה' - והיו גם ... שהמפטי, והוסיף: 'במגדהא נראתה עד עתה תורה לא טהורה שהומצאה על ידי אלו שעדיין מוכתמים. פתח את הדלת לאלמוות, תן להם ... של אותה תקופה. [v] כאן הכוונה היא לתורה הרוחנית אותה אלארה קלמה מלמד. [vi] כאן הכוונה למערכת הכללים ושיטת ... - Buddha, המואר בשלמות, זה שעל ידו תורת השחרור (Dhamma) אשר נעלמה מהעולם, התגלתה שוב, הובנה לעומקה, והוצגה ...
שיטה מאושר הוא זה קשיים ללא חשיבה על האדם ל אושר מחשבות אסונות
תובנות לחיים 15
... הזה מפי הרמב"ם הלכות תלמוד תורה פרק ג ט [י] כל המשים על ליבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה, ויתפרנס מן הצדקה - הרי זה חילל את השם, וביזה את התורה, וכיבה מאור הדת, וגרם רעה לעצמו, ונטל חייו מן העולם הבא: לפי שאסור ליהנות בדברי תורה, בעולם הזה בעולם הזה - חייבים להתפרנס, זהו צורך קיומי, זה ברור בעולם הרוחני, עולם של תורה - אם אין יגיעה אמיתית לא תיהיה אף פעם השגה. הרמב"ם בעצם ... אותו) הרי שלא ירוויח דבר תורה. ולא יגיע לעולם הבא. העולם הבא, הוא כאן, בהוויה, כל ... באמת. וממשיך, שאת תענוגות התורה לא מרגישים בעולם הזה, אלא רק דרך חיבור אליה, לעולמות שמעל. אם כך, מה הכוונה ב"אם אין תורה - אין קמח" זה אומר בעצם, שאין טעם אמיתי בחיינו ללא החיבור האמיתי עם הרוח, התורה, האמת, העולמות העליונים. ."בראתי יצר רע, בראתי תורה תבלין" יצר הרע - העולם הזה כמו שתבלין משפר ומעשיר את הטעם ... האוכל, ככה החיבור לעולם של תורה, עולם של רוח נותן טעם בחיים. בעצם, בראתי את העולם הזה, ואת ...
גהנום תחושת לשאול מבחינה חברתית טוב ורע קבוצה אמת אמיתית אחדות
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 10
... בראשית, פרק כב א ויהי אחר הדברים האלה, והאלהים נסה את - אברהם; ויאמר אליו אברהם, ויאמר הנני. הקדמה: כל אחד יכול לקחת את הטקסט של התורה תחת חסותו ולחבר לו את הפרוש המתאים, וכבר כתבו חז"ל שבעים פנים לתורה, אבל הם תלו את הפן, את הפרוש הזה - במעמדו של המפרש; כלומר לאו דווקא כל אחד יכול לתפוס את התורה ולפרש אותה; צריך להיות בן התורה בשביל שיעשה את זאת, שיהיה לו את הידע המתאים ביהדות בתורה בהלכות, בתורה שבעל פה ובכתב, בפרושים הבסיסיים שניתנו לתורה ע"י אנשי מפתח כמו רש"י, הרמב"ם, הרמב"ן, חזון איש... ואומנם הדרישה הבסיסית הזאת נכונה היא בעיקרה... גם בנושא רפואי לא ... מהבמה. עם זאת הידהדה ברקע שאלה נוספת ומתריסה: האם בנוסף ליידע הבסיסי צריך להיות דתי ושומר מצוות בשביל לתפוס עט ונייר ולפרש את התורה, או שמספיק היידע הבסיסי והמתאים כדוגמת יתר הנושאים המקצועיים... הדילמה השכלתנית הזאת נפתרה ע"י שני מגזרים ניכרים; מגזר ... המצוות? והרי גם החילוני המוצהר יכול להיות בעל מוסר וערכים שעולים באיכותם על הרבה דתיים ושומרי מצוות שמחזיקים ביידע הבסיסי של התורה. טענה אחרונה זו אין עוררין עליה ונכונה היא ביסודה, ומכאן נגזרה "כבדות משקלה" כי עמדה היא במבחן המציאות בכל מקום ומצב: ... אלה משני הקצוות לא הגיעו מעודם לידי הסכמה וכל אחד החזיק קרוב ללב בדעתו הנחרצת. באופן הזה רבו הפרושים והמפרשים, ושבעים הפנים לתורה הפכו לשבע מאות וליותר. בעידן החדש - עידן האינטרנט ניתן להחשף להרבה פרושים מעניינים ובינוניים וזולים ומשני המגזרים כאחד. ... לסיכום ולאור הוויכוח הסוער שעמדנו עליו בין שני המגזרים שלא הסתיים מעודו, אני מגיע למסקנה נחרצת זו: כל אחד יכול לקחת את הטקסט של התורה תחת חסותו ולחבר לו את הפרוש המתאים. האם זה פרוש נכון? תלוי; תלוי במספר האנשים שיעמדו עליו וייחשפו לו. תלוי כמה זמן יחזיק ... החילוני והפרופ' הדתי, חוקרים בעלי שם לתנ"ך שבתוכם היו כמה גויים; יש הטוענים שדווקא החוקרים הגויים הם הם שחילקו את חמשת חומשי התורה לפרקים המקובלים עלינו עד היום. ההערה שביקשתי להעיר: מדוע? מדוע נפער הפער הזה? פער כה תהומי, כה עמוק, ואפילו כה עסיסי! ... מרשימים, מגרים ואף עשירים! מה הביא לפער מחשבתי זה? חז"ל אומנם התייחסו לשאלה הזאת וניסו להגדירה: לא כל אחד יכול להכנס ולהשקיף על התורה באופן שווה; הם חילקו ארבעה כרטיסי כניסה לתורה: פשט, רמז, דרש, סוד - (פרד"ס), אולם הוסיפו בזאת שמן למדורה כי הרי צריכים היו להקדים ולענות על השאלה המתבקשת: וכי מדוע אנו זקוקים מלכתחילה לארבעה דרכים וכניסות? והרי מדובר בספר המתווה דרך חיים - אם תרצה בספר חוקים מוגדר וברור שאפשר לאמצו או לדחותו; התורה כתובה בשפה עברית ברורה ומובנת - באופן שכל בר דעת ממוצע יכול לקבל או לדחות... מדוע איפוא לחלק ארבעה כרטיסי כניסה "איכותיים" לתורה? ואם וכבר - מדוע הזדקקנו לרש"י ולמפרשים השונים שיפרשו לנו את התורה הברורה והמוגדרת... התשובה הקלאסית של חז"לינו לאורך כל הדורות היתה: לא כל אחד מגיע לרמה השיכלית והרוחנית שתאפשר לו להבין את התורה במהותה המקורית. מכאן אני מגיע למסקנה המתבקשת, שכולנו והלכה למעשה שואפים לעלות אל מהותה המקורית של התורה אך לא כולנו מצילחים להגיע לשם, הן בשל עכבה שיכלית והן רוחנית. אומנם מכאן אני מגיע לעוד מסקנה משנית - אך עקרונית לדידנו: ישנם בעליל איפוא דברים בלתי מובנים (לנו) בתורה שרק ברמות מסויימות ניתן להבינם; והשאלה האמיתית המתבקשת היא: מדוע לא לסמן את הדברים הבלתי מובנים אלה ואף לצבוע אותם ... עם יהודיה בוגרת בעלת שני תוארים אקדמאים ועריכת דין... היא תיארה את עצמה כיהודיה גאה ומסורתית שמאמינה בבורא עולם. השיחה גלשה למחבר התורה, והיא לא הותירה מקום לספק: התורה הקדושה נכתבה ע"י משה רבינו בהנחיית הקדוש ברוך הוא ולא אחר. תורתינו הקדושה הינה אלוקית; אין בי בדל של ספק. ביקשתי לחדד מונחים, ולפתע הנחתתי עליה את השאלה: ומה את אומרת על פרשת עקדת יצחק ... מסכים עם הפרשה הזאת, אבל אני לא! זה הקו האדום שלי, אב לא יסכים לשחוט את בנו ואף אם הציווי בא מאלוהים. מבחינתי זה הקו האדום שחצתה התורה ואינני חושבת שזו פרשה חינוכית גם לא מוסרית. " "אבל את מאמינה באלהים ובתורתו"... היטחתי בה; רק לפני רגע הצהרת במילים ברורות על זאת. "אכן, אני יהודיה מאמינה ומסורתית אך לא אמרתי שאני דתייה". "מה ... את השאלה הזאת: מה הביא לקידום רשימה מכובדת זו? מהיכן מקור הסוללה שהטעינה את דעותיהם התורניות? מדוע נפער הפער המחשבתי הזה סביב התורה? פער כה תהומי... לפעמים כה עשיר, ולפעמים כה דל... אם המפרשים לדורותם, מאנשי כנסת הגדולה ועד רש"י ועד בכלל - היו משכילים ... מובנים, לצבוע אותם בצבע זוהר ולהודות בפה מלא בקיומם - היו חוסכים בזאת את עירפול מודעותינו ומעלימים את הפער המחשבתי שנפער סביב התורה... כן הם היו חוסכים את העירפול המחשבתי המביך של ידידתי היהודיה והאינטלקטואלית. אני מאמין שהיו גורמים להתייחס לתורה בכבוד וברצינות הראויה. מאמין אני שהאחריות לביזיון התורה מוטלת על מי שנכנס הלכה למעשה לשבילים הקדמיים של הפרדס; היה עליו לבוא ולטעון אחת משתיים: 1 - אני מבין את מהות "הדברים" אך ... אבינו לא התבקש לשחוט כהוא זה את בנו... בזמן וברמה המתאימים תעמדו על המונחים האלה ותתקדמו אל עבר שאיפתכם לעלות אל מהותה המקורית של התורה. 2 - אני מבין את מהות "הדברים" ואבקש בזאת לשתפכם בם; נא הבה נפנים ביחד את מהותם המקורית, כי אין הבורא יתברך מבקש לעבוד ...
פדופיל חסר ערך אברהם אבינו להשתחרר אדם דתי שפה עברית לחנך תאולוגיה
שאלת הקשר גוף - נפש
... הומאופתיה, נטורופתיה ועוד, כוללים תפיסות עיוניות וגישות טיפול מעשיות המתיחסות באופן ישיר לקשר גוף נפש - כל תורה עפ"י דרכה. ההתיחסות לאדם עפ"י תורות אלו נגזרת ...
להתפשר חיצוניות את עצמך תהליכים מוות תסמונת קלינית רפואה סינית להתייחס ל
אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כח (28) האותיות - חלק 1
... לכן, היודע את חכמת האותיות ידע גם להכין תכנית כיצד לבנות את המקום המשמש בתפקיד נעלה זה. "והלכת בדרכיו" כדי לברוא עולם יש צורך בתכניות "כתובות" "משורטטות". "הקב"ה הסתכל באורייתא (באותיות התורה) וברא עלמא". מי שיודע את סוד האותיות, הוא זה שידע לבנות את בית ה'. מי שיש לו ידיעה בסוד אותיות הקודש, יכול להשתמש בכוחות הרוחניים הטבועים בהן. באמצעים ... ואוכל" (משלי ל, א). המדרש במשלי מפרש: "נאום הגבר" הוא שלמה - ששרתה עליו רוח הקודש. "לאיתיאל": הכוונה - שהבין אותיותיו של א - ל. עזרא - בונה בית המקדש השני היה סופר. חכמתו הייתה באותיות התורה. הוא לימד את העם וחידש להם את ידיעת הכתב המקודש אשר בו ניתנה התורה. הוי אומר, יסוד מוסד להקמת בית ה' היא ידיעת חכמת וסודות צפונות אותיות הקודש. בעל הזוהר טוען כי בהשוואה לכתבים בשפות אחרות, אשר חוברו ע"י הסכמה כללית, מסימנים ... משה את כובד הלוחות. כי רק בזכות הסגולה הרוחנית שבלוחות הצליח משה להרים את לוחות האבן הכבדים. ראה משה שנשארו בידיו רק אבנים גשמיות ומכובדן נפלו ונשברו. האותיות הן הנשמה של הלוחות, והן נשמת התורה, והן השורש והסגולה הרוחנית של כל דבר בעולם. ב. מסופר על רבי חנינא בן תרדיון אחד מעשרת הרוגי מלכות, "ואחריו הוציאו את רבי חנינא בן תרדיון... וצווה הקיסר לכורכו בספר תורה ולשורפו. נטלו הקוסטינר והצית את האור ונטל ספוגין של צמר ושראן במים ונטל על לבו כדי שלא תצא נשמתו במהרה והיתה בתו עומדת ואומרת: 'אוי לי אבא שראיתיך בכך' והוא ... הלשון "מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב? נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה" (תהלים ל"ד, י"ד) יש הרואים באות 'ל' הנמצאת בתוך המילה א - ל - ף, הגנה לעולם מפני ה'אף' והחימה. ה - 'ל' רומזת ללימוד התורה המגן ומציל את העולם. 'אלף' אותיות 'פלא': אלופו של עולם הוא הפלא הגדול בעולם ואותו יש להכיר וללמוד, ובו לדבוק... שמתם לבכם לראות כיצד בנויה האות 'א'? ... יו"ד למטה - מתחת ומשמאל הקו האלכסוני וא"ו באמצע - הקו האלכסון המרכזי יו"ד 'למעלה' - רומזת על הקב"ה, שם י - ה - ו - ה יו"ד 'למטה' - רומזת על עם ישראל =י - הודי והאות וא"ו באמצע - תרמוז על התורה שניתנה לנו ב - ו' בסיוון. (הרחבה לסיבות נוספות ראה להלן באות ו') שלושת חלקים אלה משולבים יחד באות הראשונה והם מביעים את המאמר הקבלי "קודשא בריך הוא ישראל ...
מימד המקום הבדלה סוד אלוהים למידה חוויות מיוחד הקבלה
פחד - לעבור על גשר צר מאוד
... עצמך. הגשר הצר, מסמל שזו גם צרה, ואפילו מלשון הצרה של כלי הדם ללב דבר הגורם לתחושת התקף לב ובכל זאת - עיקר התורה זה ישמע ביזיונו יידום וישתוק, כלומר יידום ...
חוסר היגיון אחדות לנפרדות אמונה טוב של אחדות מהווה תחושת צרות
תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 8
... כ"ב). השאלה מה פירוש המלה קנה ועל מי היא מוסבת, והאם כאשר הקורא בתורה טעה ואמר קנה (בסגול) שינה משמעות? התשובה כידוע, מסכת אבות כוללת ו' פרקים, אך בצורתה המקורית כללה רק ה' פרקים של ... בלשון משנה וזאת על מנת שפרק זה ילמד בשבת שלפני חג שבועות חג מתן תורה בשבח התורה כפי שנקרא פרק זה קניין תורה וכך כתוב בפרק זה (י'): "חמישה קניינים קנה הקב"ה בעולמו ואלו הן: תורה קניין אחד, שמים וארץ קניין אחד, אברהם קניין אחד, ישראל קניין אחד, בית המקדש קניין אחד... אברהם קניין אחד מנין? ... לא נכתבה כתקנה, שהרי בפרק האשה (פסחים פ"ז / ב') לא שנינו אלא תורה שמים וארץ וישראל ומביא ראיה לשמים וארץ מאותו פסוק שנאמר באברהם קנה שמים וארץ עכ"ל. ואכן במקורות אחרים לא נמנה ... בחוני, בני אברהם יצחק ויעקב אחד מארבעה קניינין שקניתי לי בעולמי, תורה קניין אחד דכתיב: "ה' קנני ראשית דרכו" (משלי ח' כ"ב), שמים וארץ קניין אחד דכתיב: "קנה שמים וארץ" (בראשית י"ד ... (שם כ' י"ד), בכל הדוגמאות לעיל הפעולה היא של בשר ודם, ותרגומם בתורה הוא (לפי סדר הפסוקים לעיל) דזבן, לדזבן, דקני. יוצא מכך, כי יש להקפיד בתפילת שמונה עשרה לומר "האל הגיבור והנורא, ... כדברי רבנו בחיי: המוסיף נקודה או גורעה מחריב את העולם ומקצץ נטיעות התורה ושורשיה... עכ"ל (בראשית י"ח ג'). 3 ואנו, שכולם מודים שיש לנו מסורת הדיוק בקריאה בכללותה ובתנועות הניקוד בפרט, ... מלשון ראייה, ומי ראה או שמע כזאת ולא יחרד על כבוד בוראו יתברך וכבוד תורתינו הקדושה? אוי לאותה כלימה אוי לאותה בושה, אשר ישמע לדבר הקשה ולא יקשיב אוזנו לדיבור הרע הזה, הצרי אין בגילעד ... דברים אתם שומעים ותמונה אינכם רואים זולתי קול הברה בעלמא? ולא אמרה תורה שלא לתקלה, כהני שלוחא קהלא יש חוטאין ומחטיאין בחטאה גדולה. ומה נדמו לזונה אכלה ומחתה את פיה ואמרה לא פעלתי און, ... רמב"ן, רבנו בחיי, רשב"א, אבן ישראל, דעת מקרא, אוצר הסימנים לקורא בתורה. תוספות הבחנה בהפרדה בשלוש עשרה מידות ה' - ה' ...
קינאה חרדה היגיון הבדלה אלוהים עבירה בורא המחיר הוא רק תירוץ
אלוהים, יש או אין אלוהים קיים או לא, בריאת העולם, המפץ הגדול, הוכחה שאין יש אלוהים, יש מאין, כלום או הכל
... אחר הוא אמר שאם יש לך ספקות עדיף שלא תעשה דבר, כי ממילא מה שצריך לקרות קורה, מה אתה מנסה לעשות? האם אתה יודע למה העולם הזה קיים? למשל אלוהים נתן את התורה כדי שישמרו עליה, אבל אולי אלוהים רוצה הפוך, שלא תשמור על התורה, אצל אלוהים הכל יכול להיות. אז איך תוכל לדעת מה אלוהים רוצה? אם תשאל למה הוא נתן את התורה? ולמה ברא את הבריאה? ואיך נוצר הרצון שלו, עד שלא תבין מאין נבע הרצון שלו להגיד לך לא לנסוע בשבת, עד אז אין משמעות לזה שלא תיסע בשבת. טוב נמשיך עם ...
חייב להיות קיים שואל שאלות שהכל אחד אם יש אלוהים טוב ורע חומרנות סיבתיות מה לא יכול להיות
פרשת תולדות: מרום העולם לשגרת חיים
... דברי יונתן מעלים את הטיעון הבא: "בגלל שהיה דיוקנו של יצחק דומה לדיוקנו של אברהם היו בני אדם אומרים באמת אברהם הוליד את יצחק" [3]. למה צריך לומר: "באמת אברהם הוליד את יצחק", וכי אין זה מפורש בתורה? רש"י מבין בכך הרחקת לזות שפתיים אפשרית: "ליצני הדור אומרים מאבימלך נתעברה שרה שהרי כמה שנים שהתה עם אברהם ולא נתעברה הימנו, מה עשה הקב"ה, צר קלסתר פניו של יצחק דומה ...
שכנים ישראלים לשים לב להבדיל מוסיקה לפרש חוויות הורים
בודהיזם - התהוות מותנית - מושגי יסוד בדהמה
... - התהוות מותנית - מושגי יסוד בדהמה בבסיס תורתו של הבודהה נמצא עקרון התהוות מתוך ... הסיבה והתוצאה: הידיעה מה אפשרי ומה לא אפשרי; הידיעה של תוצאות הפעולות בעבר, בעתיד ובהווה, בכלל זה האפשרויות והגורמים השונים; הידיעה של הדרכים המובילות לכל היעדים. מכאן שלא ניתן לראות בהתניות היסודיות עליהן מבוססת תורת הבודהה בסיס למערכת פילוסופית ...
אינטלקט החושים סיבה ותוצאה יחודיות כאב רציונאלי הוויה יעדים
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ...20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תורה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תורה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, אימון אישי לחיים, מטפל טוב בתחום תורה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 10:57:15 - wesi4