... הזה באופן כללי ביותר ופטרתי אותו במספר מילים כלליות... "יום אחד": זו יחידת הזמן הראשונה שנוצרה במרחב
התודעה האנושית, ולמעשה זהו היום השלם שמאפיין את השליטה בשרשרת מידע אין סופית, בעלת חוליות מידע רצופות ומחוברות באופן ... הבלתי מזוהה הנמצא במרחב הזה, מידע שיזרום דרכה בהדרגה אל מתחת לרקיע - אל מרחב המציאות מקום משכנה של
התודעה האנושית, מי שתזהה את צירוף החוליות של המידע הזה בהדרגה. בזאת סיים מחבר התורה את התמונה המקורית בשנית, ביום ... ולהתרכז בחלק המעשי שבה; במרחב אשר מתחת הרקיע, ברעיון עצמו, בדיעה בתיאוריה בתורה בגלגל, איך נוצר הגלגל
בתודעה האנושית? איך נוצרה המכונית? המנוע... אני יודע מהיכן בא המידע שממנו נוצרה המכונית אבל אינני יודע איך נוצרה המכונית, איך נוצר המנוע, הגלגל, איך נוצר הרעיון הגולמי שקדם לגלגל... איך
התודעה האנושית קולטת מהמרחב רעיון תקני שיקשר אותה עם שני חלקי התמונה? וזו תשובת המחבר: ויאמר אלהים יקוו המים מתחת ... והמנוע בשביל לבאר את התמונה, ומחבר התורה השתמש בדוגמת כדור הארץ כרעיון לכל דבר - איך נוצר הרעיון הזה
בתודעה האנושית: ויאמר אלהים יקוו המים מתחת השמים אל - מקום אחד ותראה היבשה: כך קלט האדם, הלכה למעשה, את רעיון כדור ... שזה עתה נגלה לעיניו. ויהי - כן: זו המקבילה של התמונה המקורית "ויהי אור". כך התהווה "החופן" שסימנה לה
התודעה האנושית. ויקרא אלהים ליבשה ארץ: לדבר העגלגל שזיהה קרא "גלגל" ולסמל הקידמה האנושית שיבוא בעקבותיו קרא "מנוע", ... וירא אלהים: כי - טוב. זו המקבילה של התמונה בראשונה: "וירא אלהים את - האור, כי - טוב": בזה הרגע חשה
התודעה האנושית את ההנאה שברעיון, שבהמצאה, שבתפיסה, שבתאוריה. כי - טוב: כי זהו מנוע העשייה: תחושת ההנאה ממנה. ובכל זאת המשבצת הזו עדיין חסרה... הבנתי בשורות המורחבות לעיל איך
התודעה האנושית הגיעה אל הרעיון הגולמי ובנתה את הגלגל, אך עדיין חסר לי המנוע... איך התודעה נסעה מהגלגל אל המנוע ואל ... נתקרב עוד יותר עם הזום נזהה את המכונה המכנית הבסיסית שממנה יצאו יתר המכונות. באופן הזה מתפתח הרעיון
בתודעה האנושית. וכאמור אישית בחרתי לי את רעיון הגלגל השימושי עד מאוד לביאור העניין הכללי, אך מחבר התורה בחר את רעיון הארץ, אם תרצה את המצאת "הארץ" - אם כל ההמצאות
בתודעה האנושית. ויאמר אלהים, תדשא הארץ דשא: אנחנו באותה התמונה בשלישית ובאותה המקבילה של הפתיח שלה "ויאמר אלהים, יקוו ... והסברה והדעה הגולמיים... אם כן נחזור אל הארץ ונבחין בעזרת מצלמת זום איך התפתחה "ההמצאה" של הארץ
בתודעה האנושית. ויאמר אלהים, תדשא הארץ דשא: זו התמונה הכללית והבסיסית שנוצרה ברגע בריאת הארץ
בתודעה האנושית. התודעה זיהתה את הארץ כמקום מקסים ירקרק יפה עם דשא ירוק רב שימושי שעוד יצא ממנו הכל... אם כן, כאשר אמרה ... דשא ירקרק רב שימושי שממנו יצמח הכל... ואם מדברים בדשא - אזי שהארץ תדשא ממנו דשא... כך קלטה העדשה את
התודעה האנושית בזום הרחוק ביותר. אך לא הסתפקתי בזום הזה וביקשתי להתקרב עם העדשה טיפה יותר... ומזווית ראיה זו נגלית ... עוד עשב ועוד... כלומר אפשר לשכפל את העשב הזה כיד המלך באופן שלא ייפסק תהליך נביטת העשב לעולם. אם כן,
התודעה האנושית זיהתה את הארץ - המקום הנעים והירקרק הזה עם עשב מיוחד שאפשר לשכפלו ולהגדילו ולהצמיח ממנו עוד עשב ירוק עד אין סוף ללא הגבלת זמן או מקום... כך נקלטה
התודעה האנושית מקרוב כאשר זיהתה את הארץ. וגם בזאת לא הסתפקתי והתקרבתי עם העדשה שלי עוד יותר! כה קרוב התקרבתי וזאת ... על - הארץ: זרעים אלה נמצאים "על הארץ" - לא "מעל הרקיע". ניכנס לעובי הקורה בעוד מספר שורות. כך זיהתה
התודעה האנושית את הארץ - מקום מחייתה, עם עצים חזקים ארוכים בעלי שורשים וגזע איתן שישמרו על המשכיותם ולא יתמוטטו בנקל, בעלי ענפים ופירות טעימים ומהודרים שיתנו את פירותם עד אין גבול... כך נקלטה
התודעה האנושית עם הזום הקרוב ביותר כאשר זיהתה את הארץ. ויהי כן: ואכן כך התהווה "החופן" שסימנה לה
התודעה האנושית בכל הקשור לארץ ופירותיה. וכאן אני מתריס ומתעקש ומבקש לרדת אל מקור הטבע, אל עומק המציאות בהתהוותה: מהו יחס הטבע אל
התודעה האנושית? ובעצם כיצד מתהווה הטבע? מהי משמעות המשפט הקצר "ויהי כן" שהמחבר חוזר עליו תדירות? וכך מתהווה המציאות מול
התודעה האנושית; וזה טבע הדברים: המחבר חוזר לבקשתי אל
התודעה האנושית - אל הרגע בו זיהתה את הארץ, ומתאר את התהוות הטבע ביחס אליה - צעד אחר צעד, כל צעד והזום שלו כפי שתואר ... לרקיע, אל הטבע ואל המציאות, אל מקומה הטבעי של התודעה. עשב מזריע זרע למינהו: נא לזכור שהמחבר חוזר אל
התודעה האנושית - אל הרגע בו זיהתה את הארץ, ומתאר לבקשתי את התהוות הטבע ביחס אליה - כל צעד והזום שלו... וכך אנו מגיעים ... עשב ירוק ושמו דשא, שהמאפיין המובהק שלו הוא הגרעין שנובט ממנו ומאפשר להצמיח עוד ועוד עשב... כלומר
התודעה האנושית ראתה את הארץ כמקום נעים וירקרק עם עשב שאפשר לשכפלו ולהצמיח ממנו עוד עשב ירוק ללא סוף וללא גבולות... וכך מתהווה הטבע בצמוד לזווית הראיה של
התודעה האנושית: ותוצא הארץ... עשב מזריע זרע למינהו:
התודעה האנושית ביקשה לחפון רק חופן אחד אך הטבע סיפק לה את החופן בתוספת כל המשפחה המנויה עליו. התודעה ביקשה לחפון "עשב ... עברו בפועל מהרקיע העליון אל התחתון בעקבות החופן הזה. בתמונה הראשונה הכללית שנוצרה ברגע בריאת הארץ
בתודעה האנושית, זוהתה הארץ על ידה כמקום מקסים ירוק עם דשא ירקרק רב שימושי שעוד יצא ממנו הכל... הבה נבחן את התמונה הזו בעזרת הדירוג המקצועי:
התודעה האנושית (החופן שחפנה בפועל): ויאמר אלהים, תדשא הארץ דשא הטבע (מציאות הדברים בפועל): ותוצא הארץ דשא זהו הדירוג ... מקרוב את אותה התמונה, כלומר כאשר ביקשנו לרדת אל מעמקי התודעה ולבחון את התמונה תחת זכוכית מגדלת...
התודעה האנושית (החופן שהשתקף בזום הראשון): עשב מזריע זרע הטבע (מציאות הדברים בפועל): ותוצא הארץ... עשב מזריע זרע ... "עשב מזריע זרע למינהו" - היינו כל העשבים מכל המינים, כל החוליות הללו יצאו מהעליון וירדו מטה.
התודעה האנושית קלטה עשב יפה וירוק מזריע זרע... כלומר
התודעה האנושית זיהתה את הארץ כמקום נעים וירוק עם עשב מיוחד שאפשר לשכפלו ולהצמיח ממנו עוד עשב ירוק עד אין סוף ללא הגבלת ...