... הרגשה הנולדת ממגע - אף, הרגשה הנולדת ממגע - לשון, הרגשה הנולדת ממגע - גוף, הרגשה הנולדת ממגע - תודעה - אז, בהיעדרות
מוחלטת של הרגשה, בהפסקה של הרגשה, האם הישתוקקות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " ... של מגע, בהפסקה של מגע, האם הרגשה היתה יכולה להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא,
והתנאי של הרגשה, קרי, מגע. (מגע) כך נאמר: "עם מנטליות - חומריות כתנאי יש ... או שמקבל הרגשה כעצמי, באמירת: "הרגשה היא העצמי שלי. " או שהוא מאמין: "הרגשה היא אינה העצמי שלי; העצמי שלי הוא חסר
חוויה של הרגשה. " או שהוא מאמין: "הרגשה היא אינה העצמי שלי, אך העצמי שלי לא חסר
חוויה של הרגשה. העצמי שלי מרגיש; כיוון שהעצמי שלי נתון לחוש הרגשה" כך, אננדה, זה שאומר "הרגשה היא העצמי שלי. " צריך להישאל: "חבר, קיימים שלושה סוגים
אלו של הרגשות - הרגשה נעימה, הרגשה לא - נעימה, והרגשה שאינה - נעימה - ... בתלות, נתונה לחידלון, נעלמת, מתפוגגת, ומפסיקה. אם, בזמן שמישהו חווה הרגשה נעימה, הוא חושב: 'זה העצמי שלי. ' אז עם
הפסקתה של ההרגשה הנעימה הזו הוא חושב: 'העצמי שלי נעלם. ' אם, כשהוא חווה הרגשה לא - נעימה, מישהו חושב: 'זה העצמי שלי. ' אז עם
הפסקתה של ההרגשה הלא - נעימה הזו הוא חושב: 'העצמי שלי נעלם. ' אם, כשהוא חווה הרגשה שאינה - נעימה - ואינה - לא - נעימה, מישהו חושב: 'זה העצמי שלי. ' אז עם
הפסקתה של ההרגשה שאינה - נעימה - ואינה - לא - נעימה הזו הוא חושב: 'העצמי ... כך אין זה מתקבל על הדעת להאמין ש'הרגשה היא העצמי שלי. ' אננדה, זה שאומר "הרגשה היא אינה העצמי שלי; העצמי שלי הוא חסר
חוויה של הרגשה. " - יש לשאול אותו: "חבר, היכן שאין שום דבר שמורגש, האם ... שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, בשל כך אין זה מתקבל על הדעת להאמין ש'הרגשה היא אינה העצמי שלי; העצמי שלי הוא חסר
חוויה של הרגשה. ' אננדה, זה שאומר "הרגשה היא אינה העצמי שלי; אך העצמי שלי לא חסר
חוויה של הרגשה. העצמי שלי מרגיש; כיוון שהעצמי שלי נתון לחוות הרגשה. " - יש לשאול אותו: "חבר, אם הרגשה היתה נפסקת לחלוטין ללא שארית, אז, בהיעדרות
מוחלטת של הרגשה, עם
ההפסקה של הרגשה, האם [הרעיון של] 'אני כך' עולה שם? " "כמובן שלא, אדון נכבד. " "לכן, אננדה, בשל כך אין זה מתקבל על הדעת להאמין ש'הרגשה היא אינה העצמי שלי; אך העצמי שלי לא חסר
חוויה של הרגשה. העצמי שלי מרגיש; כיוון שהעצמי שלי נתון לחוות הרגשה. ' אננדה, כאשר נזיר לא מאמין שהרגשה היא עצמי, ולא מאמין שעצמי הוא חסר
חוויה של הרגשה, ולא חושב ש'העצמי שלי מרגיש; כיוון שהעצמי שלי נתון לחוות ...