... ידי ההבנה שהכל בשורשו אחד, האדם חווה את הרצון כצורה של מציאות, ולא כצורך אישי. זה פשוט עוד צורה. וכך האדם לא סובל, ואפילו נהנה מעוד
צורה של אחדות. אם היית מבין מה היא האחדות, וכל פעם שהיית נזכר באחדות היה לך טוב, אז כל דבר שמזכיר לך את האחדות גורם לך להרגיש טוב, אז גם כאשר אתה רואה
צורה של אחדות שמלובשת ברצון, שבמקרה המציאות מנוגדת אליה, אז גם טוב לך כי זה עוד
צורה של אחדות. יש תודעה, יש מציאות, ויש רצון, ובמקרה המציאות מנוגדת לרצון. שלב ראשון שהאדם אומר שזה הרצון שלי, ואז ממילא המציאות מנוגדת אלי. במצב ... ואני לא קשור לרצון. ויש מצב נוסף, שבו האדם מבין מה היא אחדות, וכל דבר שמזכיר לו את האחדות, טוב לו מזה, ולמעשה כל הדברים בעולם הם
ביטויים של האחדות, ואם אתה מבין זאת, אז כל דבר שמזכיר לך את האחדות עושה לך טוב. יש מציאות, יש רצון ויש אני - אבל הוא יודע שכולם
ביטויים של האחדות, ואז כשהוא רואה את הרצון נלחם במציאות, לא רק שהוא לא סובל, אלא רואה שיש פה עוד
צורה של אחדות. שאלה: מה זה
צורה של אחדות? אליעד: אחדות פירושו שלמות. אתה חווה שאתה רואה פה צורה של שלמות. זה לא הגיוני, כי צורה זה לא שלמות, אבל יש משהו שמזכיר לי את השלמות. כשאתה מסתכל על כל מה שקיים
כצורות של האחדות, כביטויים של המהות, אז קודם כל זה לא שלי, הרצון הוא צורה של השלמות. אז יש כאן שני יתרונות, האחד שזה לא שלי, זה צורה של המהות, לא בעיה ... אז גם כאשר יש לך בעיה, זה לא הרצון שלך אלא של אלוהים. ואם אתה זוכר שבמקרה אתה אלוהים, אז אתה אפילו רוצה את מה שקורה. להגיד שהכל זה
ביטוי של האחדות, זה להגיד שהכל זה ביטוי של עצמך. אם לאדם יש ענווה / גאווה של אמת. לא משנה אם זה גאווה או ענווה בשניהם האדם חווה שהוא אלוהים. האדם ...