... הדבר קרה וכבר אקצר את התהליך, למה יש סיבה, או למה אין סיבה ועכשיו
או שיש סיבה שמכריחה את הדבר שיקרה,
או שיש סיבה שאינה מכריחה. כלומר אפשרית. או שזה מחויב המציאות שזה יקרה, או שזה לא מחויב המציאות, כלומר זה היה יכול גם לקרות אחרת. בעצם, זה אומר ... בחירה ויש העדר סיבה, זה אקראי, שוב, גם אם אתה מרגיש שבחרת. ומה
שנשאר שיש סיבה מסוימת, אבל, היא לא מכריחה אותך. ועל האדם לשאול את עצמו, מה הסיבה לכל פעולה שהוא עושה
או שיש סיבה שמכריחה את הדבר הזה לקרות, או לא. ואם אין סיבה מחייבת, אז זה אקראי, וזה אין סיבה. ועל האדם לשאול את עצמו על הכל, למה אני רוצה ככה ...