... איתו קשר עסקי, גם אם לא תכננו הוצאה כזו, ולפעמים אנחנו באים לחנות ובכוונתנו לקנות פריט יקר, אבל
השירות בחנות דוחה אותנו עד כדי כך, שאנחנו מוותרים, ויוצאים עם הכסף בכיסנו. הרבה פעמים האדם שמולנו הוא שקובע אם נקנה או נתחייב, או לא. לא כל אחד מושפע מאותם שיקולים. ... עם אנשים שמקשיבים, ואפשר להעלות בפניהם בעיות - ויתיחסו אליהן. לכן אני לפעמים מוכנה לשלם יותר על
שירות טוב, ואפילו מוכנה להתפשר מעט על איכות המוצר. יש אנשים שמציבים בראש שיקולים כגון מקצועיות או מוניטין. בכל מקרה, חוץ מהמוצר עצמו, כל אחד מחפש משהו באדם שמציע את המוצר או
השירות, כלומר בכם. בכל דרך שהשווק שלכם מתחיל - בסופו של דבר הוא מגיע לכך שמישהו פונה אליכם. מישהו יוצר קשר, או אתם יוצרים איתו קשר, ומדברים. ופה מגיע החלק הקריטי. או ...