... לעסק - מאמונה
לשינוי מיתוג לעסק הוא התשובה לשאלה איזה
שינוי העסק רוצה לעשות. על העסק להשלים את המשפט "העולם יהיה טוב יותר כש...". אנו לא מדברים על
שינויים גרנדיוזיים.
שינוי קטן.
שינוי לסביבה הקרובה.
שינוי לנישה מסוימת. ובעיקר
שינוי אצל הלקוחות של העסק. זה הבידול והמיתוג של העסק.
שינוי חשיבה של אפל ניקח לדוגמה את חברת אפל. אפל חרתה על דגלה את "החשיבה האחרת".
שינוי הסטטוס קוו של החשיבה הסטנדרטית. ... של אפל. זה מה שמבדל אותה מחברות אחרות. אפל משלימה את המשפט "העולם יראה טוב יותר כש... אנשים יחשבו אחרת על הדברים".
השינוי שאפל רוצה לעשות בעולם הוא שאנשים יחשבו אחרת. שישברו את המחשבה הרגילה, המקובעת והליניארית. שיצאו מהקווים. שיפתחו את הראש לכיוונים חדשים. אמונה
ושינוי מיתוג לעסק זה קודם כל אמונה. אפל ... אותו. והוא מבטא את אהבה שלו לספורט באמצעות פתיחת חנות נעלי ספורט. אחרי שהוא גילה את האמונה שמניעה אותו הוא ירצה לעשות
שינוי בעולם. בעל חנות הנעליים ישלים את ... על אהבה לספורט. להוריד את האמונה בספורט לרבדים מעשיים. תרגום האהבה שלו לספורט למוצרים? שירות, שיווק, עובדים וכדומה.
השינוי בעולם של בעל החנות הוא שאנשים ... אהבה לספורט. הוא משנה להם את החיים. הוא מעביר אותם מסע. מסע מרתיעה או חוסר חשק לספורט לאהבה לספורט. מימוש האמונה ביצירת
שינוי מי שיגיע לחנות הנעליים, לא יגיע ...