... הצעדים
לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס ... במציאות. אך אני בחרתי להתמקד בנושאים שתלויים בך. בצעדים שכל אחד יכול לעשותם. בלי להוציא עוד כסף מהכיס. צעד ראשון: מי אתה? כדי
לשווק את העסק שלך, עליך לדעת קודם כל מה אתה
משווק. מהו העסק שלך. מהם השירותים או המוצרים ... פותר. מה אתה אומר ללקוח פוטנציאלי שלך שבא לקנות ממך את המוצר או השירות. זה נשמע קל אבל הרבה עסקים לא ממש יודעים מה הם רוצים
לשווק. כדי להמציא קריאייטיב טוב על
המשווק לדעת בדיוק מה בעל העסק רוצה לפרסם. תחשוב שיש לך מתחרים שגם הם
משווקים את העסק שלהם. איך אתה תפרסם ביחס אליהם? מהשאלה הזאת נעבור לשלב הבא. צעד שני: תבחר את הקהל שלך. כדי
לשווק את העסק שלך עליך לסקרן את האנשים. למשוך ... לא אומר להיות מישהו אחר. להפך משהו מיוחד זה אומר להיות אתה. אתה מיוחד, אין עוד כמוך. עלייך רק לפצח את הייחודיות שכבר קיימת בך
ולשווק אותה. לאחר שפיצחת את הייחודיות שלך, ... לשלם לך על העבודה ואתה לא תרגיש נקיפות מצפון לקחת יותר כסף מהמתחרים. כי את תראה את הערך שאתה נותן ללקוחות שלך. צעד שלישי: רשת
שיווקית עלייך לייצר פלטפורמות בהם תפרסם את ... היום אפשרויות חינמיות או בעלות אפסית להיות ברשת. הן באמצעות גוגל מיי ביזנס והן באמצעות פייסבוק. צעד רביעי: לא לקפוא על השמרים
שיווק היא עבודה שלא מסתיימת. אם הפסקת
לשווק את עצמך? כנראה שאיבדת את ההתלהבות והתשוקה מהעסק. עסק שלא מתפתח, לומד, מתעדכן או מייצר מוצרים או שירותים חדשים לפי מה שהזמן מצריך. אחת דינו לנבול.
השיווק והעסק אינם שני דברים נפרדים.
השיווק משקף את העסק. הוא לא נפרד ממנו, הוא מראה שלו. אם הפסקת
לשווק, כנראה שהפסקת לחדש את העסק. עולם
השיווק עבר מהפכה (אנשי
שיווק שעדיין לא מודעים לכך, זה רק עניין של זמן ... כדי שהלקוח יקנה ממך. היום, בעידן האינטרנט, הפייסבוק, אמזון וכל ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת, הלקוחות לא יעברו בשתיקה אם המסרים
השיווקיים והעסק עצמו לא ימכרו אותו דבר. צעד חמישי: יצירת שינוי
שיווק נכון מתמקד באיזה שינוי אתה רוצה לחולל ...