... להגיע לשם, להבנה הזו, של איך האדם ששואל את עצמו למה אני רוצה את מה שאני רוצה, על האדם להגיע לשאלה של למה בכלל הוא רוצה משהו כי אם האדם לא היה רוצה בכלל
רצונות, כי אם הוא לא היה עם רצון עצמי, הוא לא היה סובל יותר. וזה שהאדם רוצה, זה תלוי בכך שהוא קיים האדם, וזה תלוי בכך שיש נפרדות, ויש אני ולא אני. ואז השאלה הבאה היא למה בכלל אני קיים,
והרצונות נובעים מעצם העובדה שאתה קיים.
והרצונות הם בשורש הרצון להרגיש את האחדות, את השלמות. ואז השאלה הנשאלת היא למה אני קיים, מה גורם לי להיות קיים? ומה הסיבה של מה שמקיים אותי. ואדם יגיע בסוף להבנה שישנו כוח, ... בהבנה, למה בכלל קיימים שינויים בעולם, וזה ייתן תשובה, למה אתה רוצה פעם אחת ככה ופעם אחת ככה. כי הרצון של האדם הוא רק אירוע בתוך תהליך כללי ומי שיש לו
רצונות, צריך להבין למה קיימת המציאות, וזה ייתן לו להבין למה יש לו רצון כלשהו. כשתבין את השורש, תחווה אחדות בתוך עולם של נפרדות ושינויים. ושוב, הדרך היא לשאול כל הזמן שאלות, למה
הרצונות, למה קיימת המציאות, כי אם לא תבין למה המציאות קיימת, למה הישות שלך קיימת, לא תחווה את האחדות ולא תבין את
הרצונות הבלתי פוסקים שלך. ומי שיבין, יגיע ממש לחוויות האחדות, ואז לא תהיה כבר שאלה. ...