ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






אכזבות (וגם חרדות). מהי מטרתן החיובית? כיצד להימנע מהן? וכיצד להתמודד איתן?
... מערערות אצל האדם את הביטחון העצמי שלו להשיג את מה שהוא רוצה, וזהו בין השאר אחד מהגורמים לחרדות, החשש ממה יקרה אם אני לא אשיג את מה שאני רוצה ומה יקרה אם המציאות תהיה ההפך מהרצון שלי. והתחושה הזאת של החרדה נוצרת לפעמים בעקבות אירועים שיוצרים אצל האדם אכזבות שמערערות לאדם את הבטחון של בעצמו וביכולת שלו להתמודד עם כל מצב בצורה חיובית, מה שגורם כמובן ... מעצמו עד כמה הוא מבולבל בחייו ועד כמה הדברים הולכים נגד רצונו. והעניין הוא כי האדם פועל בצורה אוטומטית, דהיינו שהאדם עושה את הפעולות לא בגלל שכרגע הוא בוחר לעשות אותן מחדש, אלא בגלל שהוא כבר התחיל לעשות אותן בעבר. לדוגמא, אדם ... וחשוב על כך, נניח שהיית נולד היום כפי שאתה, האם היית רוצה ברגע הזה בדיוק את אותם הרצונות שאתה רוצה עכשיו? אם כן, אשריך, אך אם לא, אז הרי שאתה פועל מתוך הרגל ושינה בהקיץ ולא מתוך בחירה חדשה שנובעת מעירנות מחשבתית. ז"א שהאדם בעצם רוצה בהווה, אתה מה שהוא רצה בעבר ולא באמת את מה שטוב לו ברגע הזה. כמה פעמים האדם מתחיל לעשות משהו, כגון לדוגמא ללמוד מקצוע מסוים, להיכנס לקשר זוגי כלשהו, ואז מתברר לו שזה לא ... עבר, כי העבר כבר עבר. ובאמת אין שום טעם להתאכזב ממנו, או לרצות משהו כרגע רק בגלל שכבר רצית אותו. רק הכסילות שבאדם גורמת לו לכך שהוא יחיה בזמן עבר, אך השמחה מאפשרת לאדם לחיות את הרגע הזה בזמן הווה ולהתעלם מהעבר, כי הוא כבר עבר וכי ... נדמה לאדם כאילו הוא יעשה וישיג וכולי ובאמת תמיד האדם רוצה עוד ועוד. ולבסוף כאשר בודקים בסוף החיים מגלים שהאדם לא השיג אפילו לא חצי מהתוכניות שלו לכבוש את העולם. כאשר האדם הוא ילד צעיר, אז הוא בטוח שכאשר הוא יהיה גדול יהיה לו טוב ... שאינך יכול לעשות ולחיות בזמן הווה, אף על פי כן, תמשיך לרצות לחיות אותם בזמן הווה. כי באמת אין לך אלא את הרגע הזה. ועל ידי זה שהאדם כל הזמן חושב כמה שיותר רק על הרגע הזה כמה שהוא יכול, ושוכח את העבר ואת העתיד, על ידי זה החיים שלו ...
חדשות לקבל החלטות טובות לזכור שיפור הביטחון העצמי אהבה עצמית ללא תנאים חרדות מ תחושה לרצות
להיות טבעי
... מטבעו ואם הוא לא מתלהב מדברים זה חסר לו, ולכן הוא מפסיק לרצות לעשות את הדברים שהוא באמת רוצה לעשות. ולמה? כי זה טבעו. זה משמש לו בתור אינדיקציה לפעול בנחישות ובהנאה מבלי לקלקל את הכיף גם אם לא מצליח. אבל כאשר הוא "שובר" את קנה המידה הזה, ולא פועל באופן המתאים לטבעו ... על פני השטח, והוא עושה את מה שבאמת האני הפנימי בתוכו רוצה, אז הוא מתחיל להחזיר את ההתלהבות לחיים. אז הוא חי את עצמו ומרגיש טוב עם עצמו. וכמו שאומרים אין בחיים שחור לבן, גם בדבר הזה לאדם יש טבעים שפחות טובים עבורו והדבר הנכון שהאדם לא ...
הפנימיות אני הוא מפסיק לרצות חוויה רצון נחישות חיים טובים האדם מרגיש
פשוט קח קליל, תזרום וסע הלאה
... חזק שהאדם חווה אותם על בשרו באופן שמשאיר לו משקעים, וכעסים, ולא רק שזה לא פותר לו את הבעיה, זה מעצים אותה כמו כדור שלג. יש רצון לפתור, אבל הרצון לדחוק הוא גרוע מהכל. אז לפעמים אני שואל שאלה, אם את הגרוע מכל השגתי אז נשאר רק לעלות למעלה, וזאת רק אשליה שברור שהדבר לא גרוע מכל ורק יש זיכרון רע מהדברים, זיכרון שרק רוצים לזכור, ואולי לפעמים גם רצון שלהעצים את האירוע ולהוציא אותו מפרופורציות בכלל בגלל הכעס. יש כעסים ויש רצון לבטל ויש רצון לשלוט באירועים והמשותף לכולם שכולם מובילים להיפך המטרה, הרי המטרה היא ... למרות שה90% הן הצלחות, לכן החלטתי באופן שרירותי להפסיק את הנזק הזה, רב השנים ולשנות הרגל ולא להיות שייך למקום הזה. כלומר, הרצון הזה לחוות עוד פעם את הכעסים האלה, להתקע בשאלות יותר מדי שוליות, שאלות טפלות שאין להן משמעות או שאלות כאלה לא חשובות שגורמות להתקע בשאלה רק בגלל הרצון לדעת הכל שלא תורם כלום, ובא על חשבון דברים אחרים. מאז אמרתי לעצמי שאני ...
את הכעס לשלוט ב לשלוט באירועים הרצון צריך להיות אמיתי אירועים בהצלחה להיות
איך לפתח את שריר הרחב גבי (latissimus dorsi) בצורה נכונה באמצעות תרגילי חתירה? כגון מתח / פולי עליון / חתירה וכיו"ב? ולמה אתה לא מרגיש מספיק את שרירי הגב בתרגילי חתירה? איך להרגיש את הגב? למה אני לא מרגיש את הגב?
... את המרפקים שלך אחד לשני, כמה שיותר, כאשר הידיים שלך לפני הגוף. עכשיו החזה שלך הכי מכווץ והשכמות שלך הכי פתוחות ומתוחות. עכשיו שים לב, אם אתה רוצה לעבוד יותר על שריר הרחב גבי שלך במהלך כל תרגילי החתירה שיש, נסה לא לשנות את המרחק שבין השכמות שלך במהלך תרגילי המשיכה. כי הם עוזרים לשרירי הגב שלך, וגונבים מהם מאמץ. איך ... עושים אותה באמצעות השכמות ולא באמצעות שרירי הגב. חלק מהמרחק שהמשקל עובר מנקודה לנקודה, קורה באמצעות כיווץ השכמות לאחור. וזו כמובן טעות, כאשר רוצים לעבוד על שרירי הרחב גבי. ...
שריר לעלות מסת שריר כיווץ השכמות לשנות biceps שריר הזרוע הדו ראשי לשנות את שרירי היד הקדמית
רוצים זוגיות? רוצים שלווה? נסו את הדרך הבאה
רוצים זוגיות? רוצים שלווה? נסו את הדרך הבאה אני ... לאינספור מקומות בחיים שאנו נענים בדיוק לרצונותינו... אבל זהו דיון אחר. ... אחווה מחסור. איילת, מונחה שלי, כתבה: אני רוצה בן זוג תומך, שיעניק ביטחון רגשי, ...
לשפר דימוי עצמי מה זה ערך עצמי התחושה התנהגות דימוי עצמי שלילי ספק מרירות להעריך את עצמי
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... להשתנות בעצמנו. בהמשך, חילקתי לסעיפים את הידע שרכשתי ושאינני רוצה שיאבד מבלי שאוכל להעבירו הלאה להורים נוספים. אני מקווה שתוכלו להיעזר וליהנות בדרך. 1.יש ילדים שהמוטיבציה שלהם נמוכה מאד ונראה לנו שאין דרך לעניין אותם בשום דבר. אם ... ויוצרות לחץ שהוא זקוק לו בכדי להיות רגוע יותר. חפשו באינטרנט אם ברצונכם לרכוש זאת. 3.לשינה רגועה יותר אפשר לרכוש שמיכה כבדה. השמיכה מכילה בתוכה חומר שהופך אותה לכבדה ואפשר לרכוש גם אותה דרך האינטרנט. השמיכה עשויה לעזור לעיתים להגיע ... מדבר במקום הילד, הילד מקליד (דרך סימנים מוסכמים) את מה שהוא רוצה לומר והמכשיר מדבר זאת. אין דרך לתאר הרגשה של הורה לאחר שילד שבמשך שנים לא הצליח לדבר אומר להם דרך מכשיר זה "אני אוהב את אמא". 6.ילדים רבים על הקשת האוטיסטית אינם ... או חוסר תגובותיו של הילד בכדי לדעת מה מתרחש בתוכו ומה הוא רוצה, בשל כל הליקויים השונים שהילד עלול לסבול מהם. כל אדם שעובד עם ילד אוטיסט צריך לדעת לשים לב לדברים אחרים, אפילו הקטנים ביותר. למשל הילד עשוי להשמיע קולות בכל פעם ... תמונות גדול שהוא יכול להצביע על תמונה מסוימת כדי להסביר מה הוא רוצה או מרגיש. אפשר לקנות לוח שבתוכו שטיח דמוי לבד ולהצמיד לתמונות סקוץ' מאחור כך שהילד יכול להסירן ולהדביקן בכל עת ללוח. את הלוח חלקו כך: מה אני עושה היום? אני מרגיש אני רוצה הצמידו את התמונות המתאימות לפעילויות והטיפולים באותו יום. אפשר לחלק חלק זה לבוקר, צהרים וערב. עצוב, שמח, בוכה, מעוצבן וכו'. יש באינטרנט תמונות של אנשים בהבעות פנים ... הכרטיסים ושהילד יבחר מתוכם כשהם פרוסים לפניו את מה שהוא מרגיש או רוצה ויראה לכם. ילדים שאינם מדברים יכולים להיעזר מאד בלוח תקשורת כזה. באופן אישי הלוח עזר לנו דווקא כאשר הילד שלנו החל לדבר. דרך אלטרנטיבית זו של תקשורת מאד פונקציונלית ... לו היום ובאילו זמנים. הוא יודע שהוא יכול לספר למבוגר מה הוא רוצה ומה הוא מרגיש. זה כשלעצמו משרה ביטחון ושליטה בעולם. 11.כשאתם נמצאים בסיטואציה בה הילד מסרב להקשיב ומגיב בתוקפנות רצוי להרחיק אותו מכל מה שעשוי לחזק (כל מה שאתם ... לכיוון תקשורתי כדאי שהוא יאמר לילד האוטיסט: "חמוד, אולי אתה רוצה לשאול את הילד אם הוא רוצה לשחק איתך? תשאל אותו - רוצה לשחק איתי?". הרבה מאד פעמים צריך לעשות את התרגיל הזה, ותרגילים אחרים, עד שהתקשורת האפקטיבית נלמדת ומתקבעת אצל הילד האוטיסט. 17.ניתן לרכוש כריות בגדלים שונים ... חיזוק חיובי כמו חיבוק, מילה טובה או ממתקים או כל דבר שהילד אוהב ורוצה לאחר שהוא מקלל. אם בדיוק עמדתם לתת לילד דבר מה שהוא רצה אתם יכולים לאמר "דיברת לא יפה. עכשיו אני לא יכולה לתת לך את X, אתן לך בעוד כמה דקות / מחר / אחרי האוכל". אל ... שונות: "תסתכל עלי" ולהצביע לעיניים שלנו. או "תגיד תן לי" כשאנו רוצים שהילד ילמד לומר דבר מה כמו "תן לי". עם ילדים אוטיסטים חשוב לדרוש את האמירה (מילולית או דרך תקשורת של סמלים) משום שאחרת, לרוב, הם לא יאמרו "תן לי" או "רוצה את זה". הבקשה של המטפל מהילד לחזור על הבקשה שהוא מלמד אותו, למשל - "לא רוצה", חשוב מאד בכדי שהילד יקבל את אבני הבניין התקשורתיות הראשונות שלו. נכון שאופן פניה זה כשלעצמו אינו תקשורתי ("תגיד X"). אך מכיוון שהילדים האוטיסטים אינם יוזמים ... רב. בשלב מסוים צריך להפסיק לדרוש מהילד ולא לאמר לו "תגיד - אני רוצה". אלא פשוט לא לתת לו את מה שהוא רוצה ולחכות שהילד יאמר באופן ספונטאני "אני רוצה" או "תן לי". כלומר, בתחילת הדרך אין לפחד מבנית שפה שנשמעת "אוטומטית" אך יש לדעת מתי לדרוש מהמנחה והמטפלים לעבור לשפה חיה ותקשורתית יותר. להעביר את הילד לרמת שיח ולא ... יש כובד סנסורי עמוס מידי משום במקרה כזה יהיה על הילד לפענח 2 ערוצים אודיטוריים של שפה - אחד בקלטת המושמעת והשני בסיפור המסופר ע"י המטפל. 34.למרות כל הזמן שהטיפולים של הילד לוקחים מצאו אחה"צ פנוי אחד בשבוע כדי להפגיש את הילד עם חבר ... האם הוא עונה ומה תשובתו. התפעלו מאד מתשובותיו והחמיאו לו בקול מרוצה. אם הילד עונה תשובה שגויה אמרו: "התבלבלת. אני רואה שלדני יש כובע על הראש". אל תאמרו "לא. זה לא נכון". הילד זקוק בתחילה לסיוע מלא ואח"כ לפחות ופחות סיוע, לכו בקצב ... נוספת במסגרת טיפולית, הוא עיין בו יחד איתי בשעות הפנאי וכך הרצון לקרוא בספר וההפנמה היו גדולים יותר. 46.במידה והילד מדבר הקשיבו לו. תנו לו זמן לסיים משפט או רעיון. שבו בשקט. לילדים אוטיסטים עשוי לקחת יותר זמן לגבש את הרעיון שלהם ... משפטים. אם אתם לא מבינים שאלו שאלות, לדוגמא "האם אתה מתכוון שאתה רוצה את העוגייה?", הבהירו לילד שאתם מצפים לתשובה. 47.מטפל טוב לעולם אינו מניח מראש שום דבר. אל תניחו שהילד יודע דבר מה, הסבירו לו. אל תניחו שהילד הבין מה שאתם רוצים, הסבירו שוב. אל תניחו שהילד שמע אתכם, חיזרו על דברכם בדרך אחרת. אל תניחו שמה שהילד ידע אתמול הוא בוודאי יודע היום. עניין ההבנה חשוב מאד משום הילד לא יכול לשתף ... בטיפול. לאחר שהילד אוסף בין 3-6 מדבקות כאלה הוא מקבל דבר מה שהוא רוצה (לשחק במכונית, לנשוף בחליל, לשמוע מוסיקה וכו'). 49.במידה והילד מנסה לספר לכם דבר מה והוא אינו נשמע הגיוני או קוהרנטי ואתם אינכם מבינים אותו אז שאלו שאלות מנחות. ... כשאתם מעבירים את המסר התקשורתי באופן ברור הילד מתחיל להבין מה רצונכם. היו כמה שפחות אבסטרקטיים וכמה שיותר קונקרטיים. אל תדברו באופן כללי, דברו על כל דבר באופן ספציפי ומפורט. אמרו משפטים על דרך החיוב ולא השלילה. אם לא תשתדלו ותשימו ...
משימות לשנות התנהגות לשלוט יצירתיות לפני השינה הילד מסרב התמונה המלאה ללמוד
ריצוי - מהו ריצוי בעינכם? איך ניתן להגדיר זאת?
... האם אתם מוצאים את עצמכם לעיתים נותנים כאשר אתם לא בדיוק רוצים לתת? האם אתם נותנת לעיתים כי את פוחדת שיתאכזבו ממך? שיחשבו עליך שלילי? או שידחו אותך? האם את נותנת כי את רוצה להיות הפוך ממישהו משמעותי מילדותך? האם הנתינה שלך היא על מנת להשיג משהו? או על מנת לא לאבד משהו? האם את נותנת לאחר כי את רוצה שהאחר ייתן לך? האם את עושה לעיתים מה שהאחר מבקש כדי למנוע קונפליקטים? האם את מרגישה לפעמים שאת נותנת יותר מדי ולא מעריכים? האם את מרגישה שלא מעריכים אותך? מהו ... נותן לאחר את מה שנדמה לו שהאחר צריך (ובעצם את מה שהוא היה רוצה לקבל ולא את מה שהאחר צריך). כאשר בסופו של דבר הוא מקבל חוסר ערך בתמורה לנתינה שלו, הוא לא מבין מדוע. (כל זאת נובע מחוסר קבלה של המרצה את עצמו ובנתינה המדומה הזו הוא ... חוסר אהבה וגם בורחים ממני???? למרצה בד"כ לא ברור מה הוא רוצה!! הוא מבולבל, אז יותר קל לו לשים דגש על רצונותיו של האחר שהם יותר ברורים. מרצה אינו יודע לנהל קונפליקטים ביעילות כיוון שהוא נוטה לספוג ולהתפרץ, אז כל קונפליקט וויכוח הופך לריב קשה, כואב ומרחיק. כמו כן, בניהול משא ומתן יש צורך להסביר לאחר בבירור מה הוא רוצה ובגלל שהוא לא יודע, הוא מעביר מסר של בלבול ולכאורה "מפסיד בקרב". כל התוצאות הלא נעימות שבאות על המרצה, מגשימות ומעירות מחדש את האמונה "אני לא מספיק טוב, אני לא מוצלח כמו אחרים, כולם מקבלים את רצונם ואני לא" ואז הוא מגיע למקום שלא ניתן להימנע ממנו: "הקרבן". "השופט" נמצא בדפוס מחבל אחר). המרצה בד"כ מרגיש קרבן. הוא נוטה לרחם על עצמו והוא נוטה להאשים את האחר ... את הדימוי העצמי ולתכנת את המוח מחדש למי שאתם). ג) מהם הרצונות שלי - רשמו מה הייתם רוצים לקבל מהאחר (לא איך הוא צריך להשתנות בשבילכם אלא איזה יחס הייתם רוצים לקבל ממנו ואלו דברים נוספים הייתם רוצים ממנו, במידת היכולת שלו) ודעו לבקש את שאתם רוצים. (מזמין נאמנות לעצמכם). ד) מהם הגבולות שלי - רשמו איך הייתם רוצים שיתייחסו אליכם ואיך לא הייתם מוכנים בשום אופן שיתייחסו אליכם. 2. ריצוי הינו נתינה מתוך פחד לעומת נתינה מתוך אהבה (נינה "אגואיסטית"). כשמרצים נותנים כי פוחדים לאבד, ... נתינה נקייה מריצוי צריכה לבוא ממקום אמיתי של: "אני רוצה לתת כדי לשמח את האחר ולא על מנת להרוויח משהו לעצמי). איך עושים את זה? לפני שנותנים לאחר, עוצרים רגע (עצירת האוטומט) ושואלים "האם יש בי פחד כלפי אדם זה או אהבה נטו? ... אתם יכולים לתת לו, כאשר אתם נותנים? האם אתם נותנים מה שאתם רוצים לקבל על מנת ללמד את האחר לתת את אוו הדבר? אם כן, הנתינה היא ריצוי וכשהאחר יקבל הוא לא יעריך!! כמו כן, זה גורם לכם לפספס את הנתינה של האחר כלפיכם ולא לראות את מה ... של האחר (אפילו אם היא מצומצמת - היא תגבר). 4. האם אתם רוצים שע"י הנתינה של שלכם יחשבו שאתם: כל יכולים? אוהבים? מתחשבים? טובים? נדיבים? נהדרים? מעניקים? אל תתנו מהמקום הזה. תדעו שגם אם לא תתנו, יחשבו עליכם ככה, כי זה מי שאתם ... ודרשניים). ז"א: אחרי שהגדרתם לעצמכם מי אתם ומה אתם רוצים, אתם "שמים" מידע זה כגדר חוצצת שלא ניתן לחצות אותה, אך הגדר אינה עשויה מתיל, אלא מצמחייה יפה, ממי ים, מנוף קסום, משדות רחבים מכל דבר שאתם אוהבים. כיצד זה מתבטא בפועל? שימת גבולות אוהבים הינה לומר את אשר אתם רוצים ואת אשר בליבכם בצורה שלמה, שלווה ואוהבת!! בלי כעס, בלי טענו ובלי אשמה. (גבולות תוקפניים מורידים ערך ודוחים את האחר מלתת לנו). במידה ואתם מרגישים רגש שלילי (כמו: ... זה לא מתאים). 9. צאו מנקודת הנחה (ושדרו זאת כלפי חוץ) שכולם רוצים בטובתכם, אך קודם כל חושבים על עצמם וזה לגיטימי. מה שאומר, שכל אדם שאנו נפגשם איתו בחיינו, יש לו פוטנציאל לתת לנו "מתנות" משלו. הוא רצה בטובתנו כדי להרגיש טוב עם עצמו, הוא רוצה לתת לנו כדי להרגיש נדיב, הוא רוצה להצחיק אותנו כדי להרגיש בעל חוש הומור (אך אם הנתינה שלו באה על חשבונו הוא יבחר לא לתת). אתם צריכים לאפשר לו את הנתינה הזו ולא לדכא אותה ע"י נתינה בחזרה (כדי להראות ... מהאחר. בכך אתם לכאורה משחררים אותו מה"חובה" ועושים לו את הרצון לעזור לכם. ...
תחושת אשם עצלן מספיק חכם התרחקות מנהל אובססיות גמול מה זה ערך עצמי
הכל. מה זה הכל ומה הוא כולל?
... שלנו ולעבור למציאות אחרת? יש כאן כמה נקודות האם יש משמעות למציאות שמנותקת לחלוטין מהמציאות שלנו גם בקדם המפץ הגדול כלומר שאין לנו שום קשר של אמת בשום עצם במציאות. אני אישית רוצה לדבר על מצב של איחוד מציאות שזה רעיון של קבוצת על שמסוגלת לחבר שתי קבוצות שהקשר שלהם הוא שאין ...
תורה מה זה מחשבה אמת אבסולוטית קבוצה חיצוניות החרדים לא צריך אף אחד
סקרנות - הלופ, הקבוע
... - הלופ, הקבוע אנחנו רוצים שיהיה לנו טוב, כי זה משקף לנו הכי טוב את המציאות, ואם טוב לנו אז ... חוויה אשר תהיה עוצמתית מספיק כדי להרחיק אותנו ממה שמוכר לנו בשכל וברגש לדוגמא "צונאמי" אשר מרחיק את השכל כאילו אנחנו יכולים לעצב את הטבע כרצוננו, וגם מרחיק את הרגש כאילו יש לי איזה שהוא בטחון עצמי ממשהו בעולם, כי ... אבל באמת כפי הידוע שורש האמת וכן החוויה וכן כל דבר אינו תלוי בדעתו של האדם בכלל וזה מה שעושה אותו אמיתי. אם כך: איך אנחנו מתמודדים עם הרצון לחוות בשלמות מצד אחד וגם להשתמש בשכל האוביקטיווי שלנו בלי שיתנגשו זה ... אבל מצד שאנחנו בנפרדות ועדיין לא נמצאים בחווית האחד המוחלט ולכן לא מצליחים להרגיש את החוויה כסך כל חלקיה בשלם והיא אינה ממלאת אותנו. וגם הרצון שלנו לחוות באמת הוא אינו מצד השלם ולא רק ההרגשה כלפי החוויה עצמה שאינה בשלמות, ולכן אם נסתכל על מהות החיפוש עצמה שלנו, נראה שהמון פעמים אנחנו דווקא שואפים לנפרדות שמגדירה את האני העצמי שלי יותר וכאילו מתרחקים מהרצון להיות באחדות. חוויות כמו ספורט שהן תחרותיות או הרצון להיות מיוחד או להתבלט כמו בדוגמנות או אופנה או כל דבר יש בו רצון להיות נפרד וזה מה שאמרו?"כי יצר לב האדם רע מנעוריו" פרושו שמצד הנפרדות ...
לחיות אפשרי אפשרי המציאות כל הרגשות הגברת הביטחון העצמי לפתח את הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי ריגוש
NLP כמנוף לביצוע שינויים עמוקים במי שאנחנו
... מהפך פנימי עמוק אשר שולח את האדם למחוזות חדשים. תארו לכם שניתן לקיים דו שיח עם ההתנהגות שלכם. דמיינו שעל כיסא אחד אתם יושבים ועל הכיסא לידכם יושב חלק שלכם המייצג התנהגות בעייתית שאתם רוצים לשנות. על ידי החלפת כיסאות, אתם מנהלים ... כאשר התחלנו בנקודה מסויימת, פתאום הסתבר שהאמונה היא שונה לחלוטין, ולא מעט מאיתנו הופתעו לגלות מה הפעיל אותם כל השנים. אם לא הייתי מגיע להסכמה חדשה עם ההתנהגות ביום הקודם, לא היו נפתחים הערוצים החדשים שנפתחו. בעקבות אותו שינוי, ...
היקום רגש אמונה הטמעה דימיון דרך חיים התעלמות באמצעות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רצון
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון, איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, מאמן אישי לימודים, קואצ'ר לזוגיות בתחום רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 18:01:30 - wesi4