... ותאווה יש היקשרות; בתלות בהיקשרות יש רכושנות; בתלות ברכושנות יש
קמצנות; בתלות
בקמצנות יש בעלות; ובגלל בעלות, נוצרות תופעות רעות ומזיקות שונות - מתחילים להשתמש באלות ונשקים, סכסוכים, מאבקים, ויכוחים, וריבים, דיבור מעליב, השמצות, ואמירת שקרים. כך נאמר: "בגלל ... של התופעות הרעות והמזיקות השונות הללו, קרי, בעלות. כך נאמר: "בתלות
בקמצנות יש בעלות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה
קמצנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של
קמצנות, בהפסקה של
קמצנות, האם בעלות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של בעלות, קרי,
קמצנות. כך נאמר: 'בתלות ברכושנות יש
קמצנות. ' בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה רכושנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של רכושנות, בהפסקה של רכושנות, האם
קמצנות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של
קמצנות, קרי, רכושנות. כך נאמר: "בתלות בהיקשרות יש רכושנות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, ...