... - תפיסת שפה, רב - משמעות
וקונפליקט - 3 2. רב משמעות מילולית ישנן משמעויות ... נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר
קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ב הקולט שומע את צירוף ... נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר
קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ג הקולט שומע את צירוף ... עם זו (אין סתירה) וכיוון שאין יחידות מילוליות נוספות לא נוצר
קונפליקט. פתרון אחר (הדומה למקרה 3) הוא ויתור על ... לא הייתה הכרעה עד כה בשלב מוקדם יותר ולא נראה פתרון מיידי נוצר
קונפליקט. ב
קונפליקט יש לשים לב שההתייחסות כאן היא למקרה 4 המקרה האחרון בו דנו הביא
לקונפליקט, זהו מקרה ייחודי וספציפי בתהליך הפענוח אשר ... בשניות בשפה כמערכת אוטונומית. שניות שאינה ניתנת ליישוב מובילה
לקונפליקט. זוהי אינה רב משמעות בשפה כמערכת אוטונומית אלא רב משמעות בתהליך הפענוח -
קונפליקט מנטלי של הקולט. מהו
הקונפליקט המנטלי? נהפוך את התהליך שתואר עד כה על ראשו ונעקוב אחר השתלשלות העניינים שהביאה
לקונפליקט. תהליך הפענוח מתמודד עם שניות כאשר גורם הזמן ... חיפוש לפתרון הוא זמן פסיכולוגי, זמן מנטלי, במרווח זמן זה נוצר
הקונפליקט. הקונפליקט הוא תוצר (ויוצר) ... של תהליך הפענוח גורמות למפענח לעמוד בפני אתגר ללא מענה. המצב
הקונפליקטואלי הוא ריצוד בין מספר משמעויות - מול תהליך ... לשניה ומנסה להרכיב אותן לקונטקסט שוב ושוב. יש לציין שבפועל,
קונפליקט כמו זה המתואר יכול לקחת שבריר שניה עד למספר ... ה'נחש' - 'ענף'. האם נוכל לקחת את הדוגמא הזו כאנאלוגיה למצב
קונפליקטואלי בשפה? אדם הולך ביער ולפתע רואה נחש, ... תגובה שאינה יוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח, כלומר לא יוצרת
קונפליקט מנטלי. לעומתן, שלושת התגובות האחרונות בסיפור ... מתארות תגובה שיוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח ועלולה להביא
לקונפליקט מנטלי (פרגמנטציה תמיד מובילה
לקונפליקט, בשלב זה או אחר). ד שניות גרפית, שניות ... בכל המקרים הללו המפענח עובר תהליך דומה. B. תקשורת והבנה מצב
קונפליקטואלי הוא מקרה יחיד מתוך אפשרויות רבות, עם ... שכיח במידה כזו שרוב הפעולות המילוליות הנעשות ביום יום מלאות
קונפליקטים במידה זו או אחרת. כדי להימנע ממצב זה יש ... והקדשת מאמץ רב בזמן תהליך הפענוח (קריאה, שמיעה). האם יש סוף
לקונפליקט? האם יש דרך ליצור תקשורת בה אדם אחד יבין את ...