... כזה בחיי. אז, האם תוכל לספר לי עוד על השקט? אתה: הדבר הכי טוב שאוכל לעשות הוא להשתמש במילים שאומרות, "כל הקולות שאני עושה הם לא זה... אני יכול להציע מצב שאין בו קול, אך
צליל הקול שלי שמנסה להסביר זאת הופך להיות חלק ממה שמעלים אותו. " ילד - הפעמון: אתה נשמע כמו מישהו שמנסה להתחכם, כמו המשוגעים שמדברים ... יכול לגרום לפעמון לשתוק, ואז אם אתה היית גורם לי לשתוק, היית מתעורר למציאות של השקט שנמצאת ברקע. ילד - הפעמון: למה אתה מתוסכל? אני בטוח שאם נאסוף מספיק אנשים שיעשו מספיק
צלילים במספיק דרכים יצירתיות, אז בסוף נצליח למצוא
צליל כמו שקט. או שאולי אני פשוט צריך להתאמץ יותר לשמוע. וכך הלאה... עכשיו אתה מבין למה התאמצות או שימוש ביותר מילים לא רק יניבו ...