ידע להצליח - Yeda.EIP.co.il

הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : ידע EIP > ציור
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על ציור...
תקצירציור - התפתחות רוחנית באמצעות עולם הציור מה יש בציור שאין בשום דבר בעולם? אתה עומד מול קנווס ריק ורוצה ליצור משהו, כמעט יש מאין. אמנם יש לך חומרים שמהם תוכל לעשות יצירה, כך שזה לא באמת יש מאין אלא יש מיש. אולם בקונספט הפנימי יש כאן רובד של יצירת יש מאין, משום שהקנווס ריק לחלוטין וכל נגיעה שלך תיצור עליו משהו שלא היה קודם. שהרי אין יצירה אחת זהה במדוייק לחברתה! בנוסף, יש בכוח הציור לבטא דברים אשר אין בכוח המלל, הכתיבה או האותיות לבטא. הציור נועד להגיע לרובד שאין בכוח הביטוי לומרו, ציור מגיע למקום של ביטוי עצמי של רעיון שעדיין לא "ירד" לאותיות, הסברים והגדרות. בציור אתה עומד ממש כמו יוצר עולמות, ביכולתך ליצור עולם כרצונך, ביכולתך אפילו לעשות ניסים. הציור יכול לשלב בין הפכים, להפוך עולמות, ולבנות בניינים שעדיין לא קיימים במציאות. איזה כוח יצירתי ועוצמתי קיים בציור. חשוב לזכור כי זהו תהליך המאפשר לכלא חד להתבונן פנימה ולדעת כי חלקת האלוקים הזו קיימת ממש בכל אחד ואחד מאיתנו לעשות ולברוא עולמות, כל אחד מעצב את עולמו הפרטי שלו כרצונו ממש. דבר נוסף קיים בציור: אתה מצייר משהו וכל אחד יראה בו עניין אחר. אחד יראה בציור ביטוי חיצוני, וזולתו יראה בו תהליך פנימי. כלומר שיש בכוח הציור לעורר את הנקודה העכשווית החבויה בכל אחד לחוד. המשותף לכך הוא שמשהו מתעורר באדם הצופה בו. רעיון נוסף קיים בציור: יצירה מעידה על היוצר שלה. אם תשים לב לאוסף של יצירות של אמן כלשהו תגלה שיש דבר משותף לכל הציורים שלו. כחוט השני עובר בכל יצירות האומנות אשר צויירו על ידו. המכנה המשותף הזה הוא סגנונו הייחודי רק לו. גם בעולם שמסביב, אם נשים לב נגלה כי בכל מקום מוטבעת חותמת של היצרן שלה. מצד אחד שיא המושלמות ומאידך חסרונות לאין קץ. המושלמות שביצירה היא האחידות המופלאה בין כל החסרונות שלה. ולכן, חשוב לזכור במהלך היצירה כי דוקא החסרונות של ... דוקא המאחד בין השלם לחסר. וכביטוי הידוע מפי הרב מנחם מנדל מקוצק שאמר פעם"אין שלם מלב שבור" וכוונתו כי דוקא אגו שבור הוא זה המאפשר שלמות. גם בציור, אם האומן מאפשר לעצמו לצאת מהאגו המנופח המעוניין בשלמות בלתי ניתנת להשגה, ומשתחרר מכבלי הדמיון כאילו "כוחי ועוצם ידי" יעשו לי את הציור הזה, ולעומת זאת, ידע אל נכון כי השלמות היא בשבירה דוקא, אזי גדלים הסיכויים לתוצאה מפתיעה בעוצמתה. ולסיום, כמו בכל דבר בעולם כך בציור יש דבר שאין אותו בשום דבר אחר, חשוב לנצל את הכשרון הזה עד תום, ויתר על כן, יש לקחת אותו כחלק בלתי נפרד מתהליך ההתפתחות הרוחנית שלנו עלי ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקצירציור - טעויות נפוצות בציורים - והתובנות שלהן לחיים טעויות נפוצות בציורים הפעם נסקור טעויות נפוצות בציורים בכדי להגיע לתובנות בחיים. וניגע רק מעט בפתרונות עצמם. כפי שהוזכר כבר, כל תהליך בעניין הציור מסמל תהליך גלובלי יותר בנפש האדם ובתהליכי חייו בפרט. ובכן, גם מטעויות הקיימות בציורים ניתן להפיק תובנות. טעות מספר אחת - החיקוי העלוב טעות המעתיקים. קיימים ציירים בשוק המתיימרים להעתיק רעיון או ציור כפי שהוא ולצייר אותו. היצירה שלהם נראית העתק גרוע של המקורי, ובמקרה הטוב, סוג של משהו הדומה כביכול למקורי, אך אין ביצירה הזו שום חיות משל עצמה, היא בסך הכל חיקוי אשר אינו מאפשר לאמן לצמוח באמת. והנה, לכאורה מה שהצייר ניסה לעשות הוא להגיע לרמה של האומן הגדול, דהיינו מה שהוא עשה היווה מבחינתו "קיצור דרך" הוא חשב שעל ידי העתקה מדוייקת של מה שהצייר האומן הגדול צייר אף הוא יצליח להגיע לציור מושלם ויפה כמותו. אך הנה, שם בדיוק שורש הטעות, בתוך האי הסתכלות של הצייר המתלמד. הוא חושב שהוא יכול להיות אומן גדול על ידי העתקת ציור שהיא הפעולה הסופית של הצייר האומן, בשעה שעליו להתבונן בתהליכים שהובילו את הצייר האומן להגיע לרמה שכזו. עליו להביט בטכניקות, לקבל השראה מן הרעיון, ללמוד מהדרך שבה האומן עשה את מלאכתו ולהפנים. עליו להפנים לאורך כל הדרך את כל התהליכים שעברו על הצייר האומן ולהפכם לשלו. ... להגיע לרמה גבוהה של מוצלחות בכל תחום שהוא. יחד עם זאת, ישנם פעולות חיצוניות שאפשר וגם חיובי לחקות אותם על ידי הסתכלות במצליחנים, משום שיש בהם חלק משלל החלקים החיוניים שיש לעשותם בכדי להגיע להצלחה בחיים בכל תחום שהוא. טעות שניה - ציור קיצ'י אחת הטעויות הנפוצות בציורים של אומנים מתחיליםו \ או מתלמדים היא, שכאשר המראה הסופי של הציור אינו משביע רצון אזי מחפש האומן דרך לתקן את הציור, ומנסה על ידי הדרך הקלה והעלובה לקשט את הציור בקישוטי סרק. לעיתים על ידי תוספת של צבע וברק ולעיתים עיד ידי טישטוש ולעיתים על ידי שימוש באמצעים שונים ומשונים. התוצאה היא ציור המכונה בשפה היומיומית "קיצ'י" מראה זול של ציור שניסו להגיע לתוצאה יפה ומהירה על ידי פעולות מזרזות. כמובן שזו אינה הדרך הנכונה לפתור בעיות בציור. חשוב להתבונן מה גורם לחוסר שביעות הרצון מן הציור, חשוב לבדוק מהו שורש הבעיה. למשל האם הבעיה ברקע של הציור או בציור עצמו? וכן הלאה. ואז ורק אז כאשר מקור הבעיה ברור, או אז ניתן לגשת אל מקור הבעיה ושם למצוא פתרון. יתכן שהפתרון פשוט וקל למדי. אך יתכן כמובן שצפויה עבודה רבה מן המשוער. מכל מקום, פתרון שאינו קשור לבעיה עצמה לעולם לא יעניק לציור את המראה המבוקש. אין קיצורי דרך! כך בחיים. קורה כשנתקלים בתוצאה בלתי מספקת בכל מישור שהוא. הטעות הנפוצה היא לנסות לתקן את המצב מבחינה קוסמטית בלבד. "לקשט" דהיינו למצוא קיצור דרך קל יעיל ומהיר על מנת לעקוף את הבעיה האמיתית ולטשטש אותה בכדי להגיע לתוצאה משביעת רצון. מה ... יספק באופן פנימי ואמיתי. המסקנה: אינך מרוצה, בדוק היטב ובכנות מהו שורש הבעיה, נסה לערוך טיפול שורש ממוקד, במקום להסתפק בקישוטים סרי טעם בחיים. מכיוון שאף אחד אינו חפץ בחיים קיצ'יים... טעות מספר שלוש - פרופורציות טעות נוספת ובולטת בציורים של ציירים מתחילים ו\או מתקדמים היא טעות הפרופורציות. כאשר צייר מצייר - נניח - אדם ולידו בית, והוא אינו מצייר את גודל האדם באופן יחסי לבית שהוא עומד על ידו, אזי נוצרת טעות צורמת לעין. הציור הופך ללא הגיוני, משהו מפריע לעין הצופהוזאת משום שהוא אינו מאמין לציור. לעומת זאת, קיימים ציורים שבכוונה תחילה אין בהם פרופורציות בין האובייקטים השונים. אולם אז ודוקא אז, אין כל בעיה בציור. הצופה נהנה מהמראה הסוריאליסטי ואינו חווה את הסטייה בגדלים כטעות ומדוע? זאת משום שהטעות נובעת מחסרון ידיעה. כלומר זה שהצייר טעה בציור הראשון הוא משום שהוא כיוון לצייר אדם ובית באופן ראלי אך לפתע נוצר מצב שהציור משקר, היינוש הוא אינו יודע את כללי הפרספקטיבה על בוריים. ל עומת זאת בציור השני שבו הצייר בחר בכוונה תחילה לסטות מן הכללים, הרי שהוא גורם לציורו כולו לשדר סטייה מוחלטת מכל חוק וגבול של סדרי גודל מתוך ידיעה שכך ממש הוא רוצה שה ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 2 מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1. מכיוון שהצייר והציור שווים ואין שום הבדל בין הצייר לציור לא ניתן להבדיל בין טבע לאלוהים ובמילים אחרות מכיוון שכל אחד יכול ליחס לעצמו שהוא אלוהים כי אין הבדל בין הצייר לציור אז בן אדם שעושה מעשה לא יכול ליחס את המעשים שלו לאלוהים אחר ממנו כי הוא האדם בעצמו אלוהים. וגם בספר בראשית יש את הרעיון של בצלם אלוהים ברא אותו כלומר הרעיון שישות יודעת הכל בלי קשר אם הדבר בכלל אפשר והוא ממש לא אפשר לא פותרת את מי שעשה את המעשה מאחריות כי הוא בעצמו דמות אל. הרעיון ליחס ... מספר 3 יש כבר שטח ונפח אבל אין שם שנוי צורה כלומר מימד מספר 4 שהוא מימד הטבעת הוא למעשה מימד הזמן שמאפשר לכל העצמים לשנות צורה ועדין להיות עצמם כלומר במימד מספר 3 את את ציור העצמים בתלת מימד כלמר במימד 1, 2, 3 בעוד שבמימד 5 יש את המציאות כולה מצוירת במימד בודד כלומר המציאות מצוירת שם בדו מימד כל מימד 4, 5 זה מציאות דו מימדית מקבילה למציאות ה 4 במימדי שלנו כלומר מימד 1, 2, 3, 4 כלומר המציאות מצוירת לפחות פעמים פעם אחת בתלת מימד פלוס מימד הזמו ופעמם אחת בדו ... יכולים להתקיים יחד כלומר יש אל יחיד ומצד שני יש סוג נוסף של אלים מרובים. וכל סוג קיים במציאות נפרדת ככה שאל היחיד לא קיים במציאות של ריבוי אלים והפוך. כלומר האל הוא ישות בציור המציאות והמציאות זה הכל פשוטו כמשמעו ובלתי נתפס. הרעיון שלכל אני ישות יש אל שנמצאת במימד גבוה ביותר ויש אלים מיוחדים שמקיימים את המציאות של אחד את השני כלומר הדבר הכי קרוב במציאות אם בכלל הוא המציאות עצמה ולא שום ישות קדושה ככל שתהייה כלומר הדבר הכי מופשט כלומר ההכל זה הדבר הכי קרוב לשלמות וגם הוא לא מושל כלומר אין שום מימד במציאות המאפשר לצייר ציור מושלם לכן אין מקום לישות מושלמת כמו אלוהים. המושלמות היא ששתי חלקים נפרדים מבינים שהם חלק ממציאות אחת של ההכל זהו המושלמות הקדושה. לדוגמה בני זוג שאחד משלים את השני ששני בני הזוג מבינים שהם חלק מתמונה כוללת של ההכל של משפחה כלומר ההכל זה הדבר מופשט שיש במציאות זהו המימד הכי עליון שיש והוא ... דמות הגוף צורה או גוון שהוא הוא פשוט ההכל זהו המימד שכל מי שמתיימר להיות חלק מן המציאות קיים בתוך אותו מימד ההכל. מכיוון שההכל כולל את הכל אי אפשר לצייר את ההכל מכיוון שהציור לא כולל את הצייר ולא את המכחול כלומר ההכל הוא הדבר הכי מופשט שקיים. האל הוא ההכל זה הרעיון שאומר למעשה שאי אפשר לתפוס במחשבה את האל. המחשבה שההכל יכול לדעת את עצמו וגם את המופרדים שזה לא הכל היא בעלת סתירה פנימית ההכל הוא לא דבר אבסולוטי וצריך להבין שהרעיונות על מושלמות רחוקים מלהיות ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקצירציור כדרך חיים אמש כאשר נטלתי מכחול והחילותי להטיל כתמי צבע על הבד עלו במחשבתי הרהורים בעניין הציור כדרך חיים. בדעתי להעלות אותם בכל פעם על הכתב ולשתף את הקורא בתובנות הללו. בעניין הציור קיימים שני אלמנטים: מצד אחד, יש כללים ברוריםץ למשל: פרספקטיבה נכונה, טכניקות שונות לשימוש בצבע, במכחול, וכן טכניקות שימוש ביתר כלי העבודה. כמו כן, יש רעיון שאותו רוצים להעלות על גבי הבד, לעיתים הרעיון ברור עד הסוף ולעיתים בסקיצה כללית בלבד. מאידך, יש לאדם המצייר ציור את האלמנט המפתיע, היצירתי, הלא צפוי בעליל, את הזרימה שביצירה הספונטאנית, את היופי שבלא ידוע, בשאלה כיצד תראה היצירה על גבי הבד בסופו של התהליך. כיצד ניתן לשלב בין שני הדברים ההפוכים הללו? שהרי לכאורה זה סותר: תכנון מול הפתעה, הכנה מחשבתית מול ספונאניות, שימוש בטכניקות שלמדנו מול זריקת השכל ושימוש באינטואיציה? והנה שם טמון לדעתי סוד היצירה האמיתית. כאשר ניגשים לצייר ציור, חשוב לזכור שלא אנחנו מציירים אותו, כלומר עם כל הידע שרכשנו ועם כל הכשרון, עדיין אנחנו כחומר ביד היוצר לא פחות מאשר בד הקנווס העומד מולינו. ויחד עם זאת אני, אתה, אנחנו היוצר בעצמו. רק כאשר משחררים את האגו (ש כמה שהוא יכול להיות גדול עדייןהוא מצומצם, מה לעשות), או אז נותנים למימד חדש ואינסופי להכנס לתוך תהליך היצירה אותו ... כוח מתכנן ביחד עם הכוח הספונטאני מתערבלים למקשה נוזלית אחת אשר אין בה הבדלים בין היודע לבין הלא יודע, בין ה"זורם" לבין ה"מקובע" בין נכון לבין לא נכון. וכאשר הצופה בציור המוגמר מביט בו אין הוא רואה שיש הבדלים בין יש הבדל לבין אין הבדל, כל התהליכים עצמם חזרו והפכו לדבר מלוכד ומאוחד. דבר זה קורה רק כאשר יש חיבור מוחלט בין היוצר לבין היצירה שלו, כאשר היוצר מבין שהוא עצמו חלק מיצירה מופלאה ויחד עם זאת הוא הוא היוצר שלה. ההבנה העמוקה של משמעות ההוויה שלו, מעניקה לציור אווירה ומשמעות הרבה מעבר למה שניתן לדמיין. גם בתתי התהליכים בציור עצמו, ניתן להבחין בדברים מעניינים: למשל, אחת הטכניקות המעניינות שיש בציור היא טכניקת הטישטוש. כאשר מטשטשים גבולות בין צבע לצבע, בחיבור ביניהם ע"י ריכוך הגוונים, אזי יש מראה זורם ונעים יותר לעין, במקום לראות חלקים נפרדים בציור, אזי הכל נראה נראה מאוחד ממש. בעיני מסמל תהליך זה דבר חשוב מאוד בחיים, שכל רגע בחיי האדם בחייו צריך להיות מצד אחד דבר נפרד וחדש שאינו קשור לשום דבר קודם, (כדברי חז"ל "וכל יום יהיו בעיניך כחדשים") ומאידך המראה הכולל (והסופי) והמהותי יהיה אחידות אחת מופלאה, כל הגבולות מטישטשים לגמרי, ורק אחדות מולפאה נראית לעין. דהיינו שכך נכון לחיות, כל רגע הוא חדש לגמרי ונפרד מקודמו, יצירה חדשה לגמרי, ויחד עם זאת כל ההוויה שלנו היא אחדות אחת של חיים אינסופיים אלוקיים, נצחיים. לסיום, דרך הציור ניתן להכיר בעובדה שהחיים שלנו עשויים להיות מפתיעים, מרתקים ומפעימים כאשר בוחנים אותם דרך עיניים יוצרות, מתבוננות וסקרניות ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... וילדים - אבחון בציורי ילדים מקצוע ההורות הינו מקצוע עתיק ומורכב, ההורים פונים לאבחון בציורי ילדים על מנת לעזור, להבין, ולסייע לילד לגדול ולצמוח. הציור הוא שפה שניה לילדים, הם מספרים לנו ללא מילים הרבה מאד על אישיות המצייר: תכונות כשרונות, פחדים וחרדות, דפוסי התנהגות, הסתגלות, קשיים, בשלות ריגשית, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, יכולת לקבל מרות, מרדנות, רמת תפקוד, התייחסות לסביבה, לבית, לעבר ולעתיד ועוד... לא תמיד האדם מודע לתכונותיו, לכישוריו, למכשוליו, לדפוסים המובילים אותו, ולדפוסים החוסמים אותו ולכן ביכולת הציור לחשוף את עולמו הפנימי. בציורי עץ למשל אפשר לקבל מידע רב על המצייר, העץ משקף את האדם "כי האדם עץ השדה" הילד משליך על העץ את אופיו ותכונותיו. בעצם מהותו של העץ המשתקף החוצה המצייר חושף את רחשי ליבו הסמויים וזה מה שמאפשר לאדם לבטא את פנימיותו בלי מנגנוני הגנה, ללא מעצור. העץ מוחצן לחלוטין הוא מגלה סימני התחדשות, קמילה, פריחה וצמיחה, באדם התהליכים פנימיים. כאמור, הדימיון הקיים בין האדם לעץ מסייע לאדם לבטא את אישיותו. כשבוחנים את הציור ישנם מס' פרמטרים שבולטים מאד לעין: גודל העץ, מיקומו בדף, רוחב הגזע, היחס בין הגזע לנוף העץ, גודל השורשים, נטיית כיוון העץ לימין או שמאל, האם המצייר השתמש בצבעים, באילו צבעים, חוזק הקווים, שרטוט העלים ועוד.. דוגמאות ופענוחם. נוף עץ ... עץ המצוייר על בסיס - מעיד על יציבות פרטים נוספים שמצויירים בסביבת העץ - מורים על התייחסות ערה לסביבה. פרחים וצמחים מעידים על אנשים ידידותיים, חברותיים, רגישים, אנושיים, חמים ופתוחים. אלו הם מעט פרמטרים המאובחנים בציור. לעיתים מירוץ החיים לא מאפשר לעצור ולברר יעדים בחינוך. אך כשנתקלים במצבים חוזרים ונשנים של מאבקי כוח, תלונות מהמסגרת החינוכית, דילמות חינוכיות. לדוגמא: האם הילד בשל לעלות לכיתה א' או שמא עדיף שישאר שנה נוספת בגן? האם הגבולות ברורים ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1 אנו חיים במציאות בעלת הרבה מאד מימדים וספר זה ידון במימדים השונים במציאות ממימד הנקודה ועד למימד הכולל את כל שאר המימדים. המימד הראשון שנדבר עליו הוא מימד הנקודה שהוא למעשה האפס השני כלומר הנקודה המחברת מינוס אין סוף אם ... כלומר המימד המרחבי הראשון. המימד הרביעי זה צורה של טבעת סגורה המימד החמישי הוא מימד ששמו 123 שזה המימד האחרון שהשלם שווה לסכום כל חלקיו 1 כפול 2 כפול 3 שווה ל 1 ועוד 2 ועוד 3 מימד מספר חמש שם הכל מצויר בציור והכל שם הוא במהירות האור זהו מימד של אנרגיה תאורה ואם נצליח להכניס לחומר מספיק אנרגיה לדוגמה במאיץ חלקיקים הוא יגלה לנו חלקיקים יסודיים. שמתקיימים במימד 123 ממימד שש אנחנו מתחילים לדון במימדים זעירים או מימדים קורסים מרוב האנרגיה שדרושה בשביל לקיים את אותם ... כל ניסיון לחקור מימד זה באופן ישיר נידון לכישלון כי אפילו המחשבה בניסוי מחשבתי גורם נזק עצום לניסוי באותו מימד נקודה לכן אפשר לומר שזהו מימד הגוון של המציאות מימד הגוון הוא מימד שמאפשר לנו את הצבע לצייר את הציור מימד 123 הוא הדף נייר מימד 4 הוא מימד הזמן שהוא טבעת שמסוגלת לעקם את המרחב לכן הוא הקוויים העקומים שבציור מימד 3 או מימד 2, 3 הוא המימד בו מצוירים כל האובייקטים השונים בציור. שנצלול לתוך מימד מספר אחד אנו מגלים שהניסיון לחבר אותו אם מימד שש כלומר מימד 1, 6 מגלה לנו את מימד 7 שהוא מימד ששתי דברים מנוגדים יכולים להתקיים בו לדוגמה ללכת קדימה ואחורה זהו מימד מופשט ביותר שנוגד את השכל הישר שאנו חושבים ביום יום. מימד 6 הוא מימד שמקיף ... מימדים שלא יכולים להתקיים רק בזכות עצמם דרך משל לחסד שעושים אם אדם שמאפשר לו קיום כלומר מימד הנקודה מאפשר את קיום מימד הקו ללא מימד הנקודה לא ניתן היה לצייר את הקו מימד הקו היה קורס לדוגמה כאשר אנו מציירים ציור החיבור בין שתי נקודות זה מימד הקו חיבור שלוש נקודות יוצר נפח הנקודה הרביעית היא נקודה שניתן להתבונן בה או כמימד הזמן וזה מנקודת המבט שלנו מי שחי במימדי המרחב ומי שחי במימד חמש כלומר מימד 123 רואה ציור סטטי של כל המציאות הדינמית בו אנו חיים. כלומר במימד מספר 4 יש שתי צדדים של המציאות הציור והסרט שההבדל הוא ברור ציור זה מציאות של סטטית בעוד שסרט זה מציאות כביכול דינאמית אם נתבונן היטב נבין בסופו של דבר מימד מספר 6 זה המימד של הצייר לא של הציור כלומר ממימד 6 ומעלה אלו מימדים בעלי תודעה עמוקה של המציאות ודרך משל יש הבדל בין מחשבה לבין מי שחושב אותה אז דרך נמשל מימד שש הוא המימד שחושב מחשבות מריקנות. כלומר חמשת המימדים הראשונים זה מימדים ריקניים ביותר ממציאות כלשהי כלומר הניסיון להתבונן על הציור משול לציור שמתבונן על ציור כלומר כל המשמעות של הציור זה צייר שעשה מעשה אומנות ולא ציור שצייר את עצמו מימד מספר 7 הוא מימד שנותן מקום לקיום של צייר וציור באותו המציאות כלומר מימד 7 זה מימד של מציאות שלא היתה חייבת להיות במציאות המחויבת המקורית אבל לאחר שהיא קיימת היא בעצמה מציאות מחויבת כלומר לאחר שמציאות נעשתה מציאות מחויבת אי אפשר כמעט להבדיל בין אותה מציאות לבין המציאות המחויבת המקורית כלומר מימד מספר 7 ... מימד מספר 9 הוא מימד חסר זמן לחלוטין והוא מימד בו הכל תאור מבחינה רעיונית כלומר אין שם שום משמעות לדברים כי הכל שווה שם במימד מספר 10 זהו מימד חסר שפה מרוב שמימד 10 הוא מימד מופשט כל ניסיון לתאר את את הציור במימד מספר 10 הוא חסר משמעות כי כל דבר במימד מספר 10 הוא מימד שהכל שם הוא בדמות אין סוף מימד מספר 11 זהו הצייר של ציור מספר 10 שמלובש בכל שאר המימדים ברעיון אחד שווה בלי הבדל בין מימד למימד. מימד מספר 9 הוא המימד שבו מתחיל להיות משמעות כלשהי לצורה מעל מימד 9 כל צורה היא חסרת כל משמעות ומכיוון שרק מימד 10 קרוב לצייר שנמצא במימד מספר 11 הניסיון להבין את הצייר דרך 9 מימדים הוא ... משמעות אבסולוטית לסדר של המימדים זה כל המימדים בסופו של דבר זה חלק ממציאות אחת בכל אופן יש היגיון מסוים בסדר בו סדרתי את המימדים. לדוגמה ממימד 8 ומטה מתחיל הפרוד במימד 9 זה המציאות שבו הפרוד והאחדות חיים בציור אחד כלומר ברור שם שהכל זה מציאות אחת ובכל זאת ברור שם שיש ריבוי פרטים במימד מספר 10 האנרגיה שם כל כך עצומה עד כי כל פרוד שם לא קיים וזה הציור שבו מצוי ריבוי היקומים כלומר שם אני קיים בכל ההיסטוריות האפשריות שלי בעוד שבמימד מספר 9 רק ברור שאין הבדל בין כל מציאות אבל ברור שאני נמצא שם במציאות אחת וזה הבדל גדול ובמימד מספר 8 אני מקבל הבדלה במין דברים שונים במציאות. ואני עדין דן במימד מספר 1 שכל ... או מציאות מקורית אבל גם אין הרבה משמעות למידע כי בכל מקרה זה מציאות מחויבת כלומר המציאות החדשה והמציאות המקורית הם בעלי אותו עוצמה במציאות כלומר לא ניתן להבדיל בין מימד מספר 10 לבין מימד מספר 11 מכיוון שהציור והציור זהים הצייר צייר דיוקן עצמי כלומר דרך משל מימד מספר 10 זה דיוקן עצמי של אלוהים. מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקצירציור ותובנה בשבעת שלבי יסוד - כיצד? כאשר הצייר רוצה לצייר אובייקט כלשהו הקיים במציאות, עוברים עליו התהליכים הבאים: 1 התבוננות שקטה באובייקט מכל הזוויות אותו הוא רוצה להעביר על הבד. 2 הפנמת האובייקט אל תוך המוח, באותו שלב מונח האובייקט היטב בתוך ראשו של הצייר 3 בחירת מקום עבור האובייקט על הבד, וכל זה עדיין בשלב החשיבה. 4 תיחום גבולות על גבי הבד באמצעות "הכתמתו" בכתם צבע בצורה של האובייקט הרצוי. בשלב זה עדיין לא מוגדרים פרטי הציור על גבי הבד אלא בכתמים בלבד. 5 אחרי השכבה הראשונה שהיא מורכבת מכתמים וצורות חיצוניות בלבד, הנקראת סקיצה, עובר הצייר לשלב של הגדרת הפרטים בתוך הצורות עצמם. 6 בכל שלב חוזרים שוב כל השלבים הנ"ל עצמם. כלומר גם אחרי שהצייר הגיע לשלב החמישי שבו הוא כבר עסוק בפרטי הציור, גם אז הוא שב ומתבונן באובייקט, מפנים אותו, בוחר מקום עבור הפרטים שלו, יוצר גר כללי עבור הפרט ואחריו מתמקד בפרטים המוגרים יותר וחוזר חלילה. 7 שלב הסיום: צייר מומחה יודע מתי הגיע הזמן להפסיק לצייר. זהו שלב קריטי שבו כל תוספת תיגרע מן היופי של הציור. מסקנה: אם נתבונן היטב, נגלה כי הציור הוא תוצאה של מציאות רוחנית אחרת. הציור היה קיים כבר במחשבה של הצייר, והוא יצא מן הכוח אל הפועל באמצעות הגשמת תהליכי החשיבה שלו ובשימוש בכלים הגשמיים המיועדים לכך. לולא כל תהליכי החשיבה שקדמו לציור, לא היה הציור יוצא אל הפועל באופן המוכר לנו. בהתבוננות מעמיקה בבריאה שלנו נגלה כי כל דבר הקיים לעיננו במציאות היומיומית הינו דבר המתהווה באמצעות מחשבת אומן - המציאות, וככל שנעמיק יותר נגלה כי קיימת מציאות רוחנית עליונה שהיא מתכננת בכל רגע ורגע מחדש את המציאות שלנו, בו זמנית. מתבוננת, מפנימה, מגדירה ... עצום שהוא מהווה ומחיה כל פרט בבריאה שלנו. אותה מציאות מופלאה יודעת היטב מתי מסתיים תפקידו של כל אובייקט במציאות. אולם ברגע שהמציאות מפסיקה לצייר היינו ליצור, כבר אין ציור. זהו ההבדל הפנימי בין אומן מוגבל היוצר 'יש מיש' לבין אומן בלתי מוגבל היוצר יש ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... השכל ואפילו לא על החושים. לדוגמא, כאשר מראים לאדם אשליה אופטית, דהיינו דבר שמבחינת החושים נדמה שהוא לדוגמא זז למרות שהוא באמת אינו זז, כיצד יודע האדם להבדיל בין המציאות לבין הדמיון? כיצד יודע האדם האם החושים מטעים אותו או שלא? התשובה כמובן היא על ידי שימוש בשכל ובהיגיון. אם הגיונית אתה מבין שהציור שמולך אינו זז, כי הרי ציור לא זז, א"כ גם אם החושים אומרים לך שהוא זז, הרי שהוא אינו זז. נמצא א"כ כי על ידי שימוש בשכל האדם מתחבר למציאות האמיתית באמת. כי עיקר העניין שעל ידו יכול האדם להתעורר מהבלבולים שבהם הוא נמצא ולקום אל המציאות האמיתית ולחיות כל רגע בטוב אמיתי, היא על ידי שימוש בשכל. כי השכל הוא אור גדול ומאיר לאדם בכל דרכיו ומעט מן האור של השכל מגרש המון ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... התמונות המתאימות לפעילויות והטיפולים באותו יום. אפשר לחלק חלק זה לבוקר, צהרים וערב. עצוב, שמח, בוכה, מעוצבן וכו'. יש באינטרנט תמונות של אנשים בהבעות פנים שונות, או ציורים. לשחק, לקרוא, לשירותים, לחצר, לפארק, לאכול, לשתות וכו' ילדים עלולים להתבלבל מלוח אחד עם 3 מטרות, לכן אפשר לרכוש 3 לוחות ולהציב אותם במרווח אחד מהשני, או במקומות שונים בבית. את ערמת הכרטיסים השייכת לכל לוח שימו בתוך קופסא מתאימה ליד הלוח כך שהילד יכול לגשת ולבחור מתוכה, אפשרות נוספת היא להצמיד ללוח ... ומה שהוא נדרש לעשות וע"י כך להיות רב - קשב. הילד יכול, בסופו של דבר, להאזין למוסיקה ומידי פעם לשיר את השירים ובה בעת לעסוק בפעילות דידקטית חשיבתית כלשהי (בניית פזל, ציור, משחקי קופסא). השתדלו שלא להקריא סיפור ולהשאיר את קלטת השמע ברקע, כאן כבר יש כובד סנסורי עמוס מידי משום במקרה כזה יהיה על הילד לפענח 2 ערוצים אודיטוריים של שפה - אחד בקלטת המושמעת והשני בסיפור המסופר ע"י המטפל. 34.למרות כל הזמן שהטיפולים של הילד לוקחים מצאו אחה"צ פנוי אחד בשבוע כדי להפגיש את הילד עם ... עצמו. כך הילד מקבל את השילוב האולטימטיבי בין הערוץ הוויזואלי והערוץ האודטורי והוא מפנים הרבה יותר טוב את חווית הסיפור. הוא מבין שהסיפור הוא לא רק מה שישנו בספר כציור אלא הוא גם מילים שיוצרות משמעות ולמילים יש משמעות וכוח במציאות. 41.אם ילדכם אינו מעוניין בקריאת ספרים או מתנגד להם צרו לו ספר אישי. הדפיסו תמונות של הילד. קנו ספר אישי (או צרו אחד לבד, אבל שיראה כמו ספר אמיתי ולא כמו חוברת מתפרקת). ספרים אישיים אפשר לרכוש בחנויות ספרים או להזמין באינטרנט, הספר מספר על ... מה יתרחש באותה שעה. לעיתים קרובות על ההורה או המטפל להיות יצירתי וליצור מערכת ויזואלית ספציפית לילד מסוים משום שכל ילד מתקשה בתחומים אחרים. חישבו האם להשתמש במילים, ציורים או תמונות באופן שמתאים לרמת הילד. שימו לב שהמערכת פשוטה ויזואלית ולמדו את הילד כיצד להשתמש בה. באופן כללי ניתן לאמר שלילדים קטנים לא כדאי להכין טבלאות או מערכות מסובכות וארוכות. לילדם מעל גיל 6 או 7 אפשר להרחיב את המערכת. 43.קנו דרך האינטרנט או השיגו מהורים אחרים תמונות מספרות (מדרש תמונה). תמונות ... כמו אוכל, ממתקים קטנים וכו'. בד"כ מגיעים מתי שהוא למצב בו "שרפנו" הרבה מאד מהחיזוקים ומבחינת הילד הם כבר לא מעניינים. כאן אפשר להשתמש בלוח שעליו מדביקים מדבקות או ציורים שהילד אוהב בכל פעם שהוא משחק יפה ולפי החוקים בטיפול. לאחר שהילד אוסף בין 3-6 מדבקות כאלה הוא מקבל דבר מה שהוא רוצה (לשחק במכונית, לנשוף בחליל, לשמוע מוסיקה וכו'). 49.במידה והילד מנסה לספר לכם דבר מה והוא אינו נשמע הגיוני או קוהרנטי ואתם אינכם מבינים אותו אז שאלו שאלות מנחות. איפה זה קרה? מתי? מי היה ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... אף לשפר אלמנטים מסוימים בחייו של המתאמן. אבל מאמן אישי מצוין ויוצא דופן הוא אמן במלוא מובן המילה והוא פועל כמו שאמן פועל. איך אנחנו יודעים את זה? פשוט מאוד - אנחנו המומים מהיצירה שבסוף ותוהים איך בדיוק הוא עשה את זה. זה כמו להסתכל על ציור של סלבדור דאלי או על הפסל של דוד שיצר מיכאלאנג'לו ולשאול את עצמך: "איך לעזאזל הוא עשה את זה? " אותו דבר קורה גם בנקודות זמן מסוימות בתהליך עם מאמן אישי. מאמן אישי הוא אמן בתקשורת מאמן אישי הוא אמן בתקשורת, הוא אמן בלהקשיב ולדבר בצורה כזו שתשפיע באופן מקסימאלי על המתאמן שלו. האמנות שלו זה היכולת להיות מחוץ למגרש ועם זאת להשפיע על מה שקורה בתוך המגרש. לאחר שאותו מאמן אישי מדבר, המתאמן ... משקפת את האמונה של השניים ביצירה שהם הולכים ליצור יחד, היא קריטית ביותר עבור אותה יצירה. פריצת דרך זה משהו שמבוסס לחלוטין על אמונה, בדיוק כמו שיצירת מופת מבוססת על האמונה הטבעית וה"עיוורת" של הצייר בכישרונו להעביר את שבדמיונו אל בד הציור. מאמן אישי - אם האדם נברא בצלמו של אלוהים, הייתכן כי לאדם היכולת לברוא וליצור יש מאין כשם שהבורא יוצר? לדעתי, התשובה היא ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא ציור - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ציור, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ציור, איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי קריירה, אימון אישי לדיאטה, מאמן לחיים, טיפול אישי, מאמן אישי מומלץ, מאמן עסקי, אימון אישי למתבגרים, מאמן עסקי מומלץ בנושאי ציור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9531 שניות
עכשיו 18_07_2019 השעה 14:53:20
wesi4