... צליל
וצבע היא שיטה המהווה פריצת דרך ייחודית, בלתי אמצעית כאמצעי הבעה, יצירה ופענוח, הבא לבטא את עולמו, קשייו, רצונותיו, ותחושותיו של הילד כאדם והאדם במהות הילד הפנימי שבתוכו. שיטת אור צליל
וצבע היא שיטה וגישה ייחודית למשמעות האור, אשר דרכו משתקפים תדרי הצלילים וגווניו המופלאים והשונים של צבעי הקשת. ייחודה של שיטת אור, צליל וצבע מאפשרים להרחיב אופקים ולגלות עולם חדש!
הצבעים הם שפה אשר הנפש / נשמה מדברת באמצעותם. "האותיות" שלה הן קשת
הצבעים, ו"קריאה" באמצעותם, נותנת לאדם הזדמנות למצוא את בחירת
הצבעים הטובים לו ולבחור בהם בכל הרבדים בחייו. בדומה לטבע הסובב אותנו אשר בכל עונות השנה צבעיו משתנים, כך אנשים מחליפים את "מלבוש
הצבעים" ומשתנים בהתאם לרמת התפתחות והמודעות.
הצבעים הם השפה המאפשרת לאדם לחבור אל עצמו ללא שפיטה, בדרך ישירה ופשוטה מתוך קבלה של גילוי ופתיחות מחודשת. דרכם ניתנת האפשרות וההזדמנות - לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של חווית
הצבעים. לעולם הצבעוני סביבנו יש השפעה ישירה על התחושות, הרגשות והחוויות שלנו. כאשר אנו מכירים את שפת
הצבעים ומובנים לנו האלמנטים והכיוונים הפזורים במרחב, ניתנת לנו האפשרות ליצור סביבה תומכת ומעצימה בין האדם לעצמו ובין האדם לזולתו. היצירה ותנועת
הצבעים ותדרי הצלילים באה במקום המילים. השיטה תומכת באדם במסעו ... פחד, תסכול וכעס. דרך תהליך היצירה ניתנת לאדם / לילד הזדמנות להתנסות בחוויות של שליטה, בנייה צמיחה ושנוי, יש משמעות לדרך ביטוי ההבעה היצירתית, לבחירת החומרים,
לצבע, לתנועה ולצורה כמבטאים את עולמו הפנימי של הילד, מאפיינים ... איך האדם מראה את עצמו לאחרים ואיך אחרים קולטים אותו? 2.העמקת האינטראקציה בין חברי הקבוצה - בחירת המנדאלה ותהליך ההבעה היצירתית... 3.תמיכת הקבוצה ביחיד 4.
הצבעים והתדרים שבהם מקדמים ספונטאניות, יוזמה ויצירתיות 5.הרגשת ... 2.לגיטימציה לבטא רגשות 3.השגת שליטה באמצעות אובייקטיביזציה של תכנים 4.חיבור בין היגיון ורגש, מילולי ולא מילולי, מציאות ודמיון 5.הרחבת יכולת הבעה רגשית באמצעות
הצבע והצליל ללא הרגשת איום 6.ארגון וסדר 7.
הצבעים ככלי אבחוני ייעוצי וטיפולי המטרות להשתלבות בקבוצה באמצעות
הצבעים 1.מראה לדינאמיקה הקבוצתית 2.העמקה של פעולת הגומלין בין ...