...
לעסק - ללמוד לספר סיפור אנשים מתחברים לסיפורים. הסיפורי מלווים אותנו לאורך החיים. הגיבורים ממלאים את לבנו באהבה והערצה. לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את
העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם
העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו 'בריאת העולם' הוא סיפור. "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. ... והרבדים העמוקים שלנו. לכן אנו מזדהים ומתחברים לגיבורים. לבנות סיפור
לעסק זה מתקשר
לעסקים, כי
עסק צריך לספר סיפור. האני מאמין של
העסק הוא סיפור. המניע של
העסק זה המניע של הגיבור.
והעסק הוא הגיבור. מי שמזדה עם הגיבור הוא יהיה לקוח של
העסק ומי שלא לא. הוא יוכל לרכוש מוצרים
בעסק. אבל הוא לא יהיה לקוח נאמן. הוא לקוח שלך כמו שהוא לקוח של
עסק אחר. הוא רוכש את המוצר שלך לא את הסיפור שלך. תספר סיפור אמתי. תמצא את המניע שלך
לעסק. את האמונה שמניעה אותך. את הלמה הקמת את
העסק. האמונה הזאת היא האמונה של
העסק. היא הסיפור שלו. תכניס את האמונה לשבלונה של הסיפור. תתרגם את האמונה לסיפור, לטוב ורע. הגיבור
(העסק) נלחם ברע ומנצח נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים
לעסק ויביאו עוד לקוחות נאמנים ויפיצו את הבשורה של
העסק. תתמקד בהם. תיתן את כל כולך
בעסק ובלקוחות ותייצר "מאמינים" שמאמינים באותה אומנה. האמונה של
העסק. זה במילה אחת: מותג. ...