... לחשוב פעמיים לפני שמבקשים. למדנו גם שאנחנו לא הכי מוצלחים. העניין הוא, שיש משהו שהוא לא לחלוטין רציונלי ברכישות ובעסקאות של אנשים. יש אלמנט רגשי חזק בקבלת החלטות. אנחנו מסוגלים להוציא אלפי ש"ח על רכישה שאח"כ נבין שלא בדקנו היטב, ולעומתה להתלבט שוב ושוב על תשלום לאתר ברשת שעולה כמה עשרות ש"ח. אדם שמושך אותנו גורם לנו לפעמים לקשור איתו קשר
עסקי, גם אם לא תכננו הוצאה כזו, ולפעמים אנחנו באים לחנות ובכוונתנו לקנות פריט יקר, אבל השירות בחנות דוחה אותנו עד כדי כך, ... אם אתם באמת יודעים שהמוצר טוב. אם אתם יודעים ליצור קשר. אם אתם יכולים להיות כאלה שאותו אדם רוצה להיות איתכם בקשר
עסקי. אם אתם מרגישים בנוח להשוויץ קצת בעובדות. אם אתם יודעים גם להקשיב, להקשיב למי שמולכם ולזהות מה באמת הוא צריך ומחפש. יש ... לכושר שווק ומשיכה. יש את הרכיב הרגשי. ככל שמצבכם הרגשי טוב יותר, סביר להניח שאנשים ירצו יותר להיות אתכם בקשרים
עסקיים, ואתם תוכלו ליצג את עצמכם טוב יותר. יש רכיב מחשבתי, שכולל למידה של שיטות שווק שקשורות לתחום שלכם. ויש תרגול. ככל ...