... של היצורים ששונים בגוף ושונים בתפיסה, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, ... היצורים ששונים בגוף אך זהים בתפיסה, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, ... היצורים שזהים בגוף אך שונים בתפיסה, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, ... של היצורים שזהים בגוף וזהים בתפיסה, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, ... ' מגיעים לבסיס של אינסופיות החלל, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, ... ' מגיעים לבסיס של אינסופיות ההכרה, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, ... 'אין דבר, ' מגיעים לבסיס של האינות, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את
הסיפוק שבה, את חוסר
הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? "כמובן שלא, אדון נכבד. " אננדה, כאשר נזיר - הבין כפי שהם באמת המקור, הסיום,
הסיפוק, חוסר
הסיפוק והמפלט בנוגע לשבעת תחנות ההכרה האלו ושני הבסיסים - הוא משוחרר דרך ...