... בידם ידע נוסף של מה התוצאות של כפולות שהתוצאה שלהן היא מעל מאה. אך בהמשך הדרך, הילדים לומדים ומבינים את חוקי
המתמטיקה שעל בסיסם בנוי לוח הכפל ואז הם יכולים להכפיל כל ... על שום שאלה שהם לא למדו את התשובה שלה בצורה מפורשת, כי המידע הזה הרי לא קיים אצלם. אבל ברגע שילד לומד את חוקי
המתמטיקה ואתה הבסיס העמוק שלה יותר ויותר, כך הוא יכול ... שאר הרכיבים מעצמם, דהיינו שהבנה עמוקה עדיפה על ידע (כי היא חסכה זמן רב של רכישת כל המידע). לכן כשמלמדים ילד
מתמטיקה מבקשים ממנו להבין את הדרך ולא רק את התוצאה, כי ... נושא אמור לגרום להבנה טובה יותר של כל שאר האירועים באותו נושא, להבין למה הם כך או אחרת. הילד שמתרגל עוד תרגיל
במתמטיקה, זה כדי לגרום לו להבין את המנגנון של
המתמטיקה טוב יותר ולא בשביל שהוא ידע כמה זה X כפול Y, ...