בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 3... תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ב הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות ... תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ג הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות ... יחידות מילוליות מזיכרונו ובוחן בהשוואה מה המשמעות הסבירה ביותר. 3. המפענח מניח לבעיה, מקבל אותה כיחידה מילולית נפרדת מהקונטקסט המילולי וממשיך ברצף הפענוח תוך שהוא בוחן מה היחס בין היחידה הנפרדת לקונטקסט מדי ... חדשה, לקטע חדש). 5. המפענח מתעקש למצוא את ה'משמעות הנכונה', הוא "בטוח" שזה עניין קריטי ולכן, מפסיק את רצף הפענוח. הקונטקסט נבחן מחדש או שהקולט שואל 'למה הכוונה במילה זו? ' (אם יש את מי לשאול) או שהוא פונה ... הקונטקסט הקודם והריכוז נשבר. כעת, החיפוש אחר משמעות הוא של המילה המסוימת הזו ללא הקונטקסט שנצבר קודם לכן, זהו חיפוש של משמעות של מילה כחלק מהמערכת האוטונומית של השפה. 6. המפענח זונח את שתי המשמעויות - מתעלם ... אות מכיר את השפה הכתובה מכיר את המילה מכיר את משמעות המילה / מילים מבין את משמעות המשפט ההשערות (על פי המקרים): 1. הנבדק לא ידע שמדובר בשפה אלא יתייחס אל הסימן בשפה הסינית כאל סימן גרפי בלבד. 2. הנבדק יבחין שהסימניות הסיניות הן שפה כתובה ... לראות את ארבעה מקרים שונים: 1. תרגום המשפט במשמעות הראשונה 2. תרגום המשפט במשמעות השניה 3. תרגום המשפט במשמעות לא נכונה / לא רלוונטית ביחס למילה הדו - משמעית. 4. שני משפטים של שני התרגומים ממקרים 1 ו - 2. חלק 2 תיאור הניסוי: נבצע את הניסוי ...