... ניהול זמן הוא אחד הנושאים הבעייתים ביותר ובעיקר לאנשים בעלי הפרעת קשב וריכוז. שליטה בזמן דורשת ניהול עצמי, מיומנות שיש צורך ללמוד. ע"פ ד"ר סטיבן קובי, אפשר לחלק את
המשימות והפעילויות שלנו ל - 4 קטגוריות: 1. חשוב דחוף -
משימות שיש לבצען מיד או בעתיד הקרוב מאוד. משום שהן חשובות ודחופות, הן בד"כ מתבצעות. 2. חשוב אך לא דחוף -
משימות הנחשבות חשובות אך לא דחופות. לרוב אינכם מוצאים זמן למלא אותן. ניהול ... לעיתים קרובות אלה עניינים קטנים שאנשים הופכים לדחופים ע"י קביעת מועד סופי לביצועם. אבל הם בעלי חשיבות בינונית, ומשום שהם דחופים, עלולים להעניק להם יותר תשומת לב מאשר
משימות חשובות יותר, אך דחופות פחות. 3. לא דחוף ולא חשוב -
משימות בעלות חשיבות מועטה כגון מענה לשיחות טלפון, צפייה בתוכנית טלוויזיה ...