ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
אימון אישי להורים - טיפים בהורות
... מסרים ברורים ושלבו במסרים אמפתיה. במקום לומר: "כל הבית מבולגן עם המשחקים שלך, אני כבר לא יודעת איפה לדרוך וכמעט נפלתי ", עדיף לומר: "אני מבינה שאתה לא אוהב לאסוף את המשחקים, עם זאת, מפריע לי שיש משחקים מפוזרים בכל הבית, כמעט מעדתי בשל כך, תאסוף בבקשה עכשיו את המשחקים מהסלון". כאשר אתם מדברים עם ילדכם, חייכו והביטו בעיניהם וכך הם ירגישו שאתם שם עבורם. הקשיבו למה שהם אומרים, נסו להבין את המסר שלהם, שאלו שאלות כדי לרדת לסוף דעתם. ... לקבוע מועד ותוכנית. בזמן זה מומלץ על פעילות משותפת עם הילד כגון משחק, יצירה, חידות, סיפור, הכנת תבשיל, אפיית עוגה, טיול, שיחה. טיפים בניהול זמן ניהול זמן הוא אחד הנושאים הבעייתים ביותר ובעיקר לאנשים בעלי הפרעת קשב וריכוז. שליטה בזמן דורשת ...
סיפור סדר עדיפות הפרעת בעיה להתנהג בעיות קשב לא יודע צורת שאלה
פרפרים הם חופשיים
... ואני אומר "אולי גם את המחשבה הזו כדאי לשחרר". ניצן קליין תהליכי התפתחות בעזרת משחק וחוויה לפרטיים וארגונים ...
אשליות יצירתיות מציאות רגש אובדן הרגשת חופש לעוף צבעים
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 8
... כעיקרון אין דבר כזה אפשרות. במהות של המציאות אין אופציה, למעשה אין שום דבר. ובכל זאת יש. למה קשה להבין את מה שאנחנו מסבירים? כי כשאנו אומרים זה הפוך מזה, אנו בראש משחקים עם יש ואין, אנו מניחים שיש ואין הם הפוכים. כל חווית ההופכיות היא ההבדל בין יש לאין. וכאן אתה אומר, שמהיש נהיה אין, לא נהיה, אלא עכשיו היש הוא אין. הספר הזה הוא יש, ובו ...
היכולת ל הוויה של הזמן שכל השאלה נכונה להבין נוצרת מחשבה נגד שכל זמן מקום
הורות - איך יוצרים סדר יום לתינוק?
... הבוקר ולאחריה מסג' נעים עם שמן. ואולי אח"כ יציאה לטיול בוקר בחוץ ואכילת ארוחת בוקר בחוץ באויר. או אחרי הקימה בבוקר (אחרי ההחתלה והאכילה) לשחק איתו על מזרון ברצפה משחק כלשהן, או קריאת סיפור עם תמונות מעניינות. או להשמיע מוזיקה נעימה בשעות הבוקר ולהקשיב לה ביחד. מאד חשוב לחזור בכל יום על אותם הפעולות באותם הזמנים. זה מקנה לתינוק ... יוצרת אינטימיות עם התינוק שגם היא נרכשת ומתפתחת וחשובה מאד לתינוק ולאם. אחרי הקימה אפשר לראות דיסק לתינוקות כמו בייבי מוצרט וכדומה... או לשחק באוניברסיטה או במשחק אחר שמפתח ומגרה את התינוק, ואז אפשר ורצוי לאפשר לתינוק להיות עם עצמו ולחקור את סביבתו כשהוא לבד, ואמא מידי פעם הולכת וחוזרת. ככה מלמדים אותו שאמא באה והולכת והוא בטוח גם לבדו כי אמא בסביבה. כמובן שאת גם יכולה לדבר איתו מרחוק ולהגיד לו מה את עושה בזמן שהוא על המזרון עם המשחקים. כשאת משמיע לו את קולך זה מרגיע אותו שהוא יודע שאת שם. במשך הזמן הוא לומד שאת הולכת וחוזרת. משחקי ה"קוקו" מתחילים לעניין אותו הוא מתחיל להבין שיש דברים שנעלמים לו וחוזרים. בערב רצוי להשכיב בשעה קבועה עם שיר (שיר קבוע בגיל קטן), ליטוף, נשיקות. או כל דבר ...
אפשרי מוסיקה אמון בולימיה להיות עם עצמך תחושה ביטחון תמונה
ביקורת קטלנית - היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה
... מאפשר בהדרגה לשחזר אותן תחושות גם לתחומים שנראים לנו משמעותיים ובהם אנחנו נוטים להשקיע מאמץ. ככל שהקלילות והמשחק יחדרו גם אליהם, נהיה באופן טבעי פחות תלויים בתגובות ...
לשפר ביטחון עצמי אפשר לבחור יכולות לא יכול את עצמך חיטוט השפלה להרגיש ביטחון עצמי
אדם, עץ, אדם בט"ו בשבט גם
... גם בגופינו, לא בעץ. השכלתי ואצל בובר מצאתי: "אין האילן רושם מן הרשמים, אינו משחק לכוח - המדמה שלי, לא יקרת חליפות - רוחי, אלא ממש הוא ...
מגיד עתידות הנאה יודע עתידות גילוי העתיד הגדת עתידות ידיעת עתידות ילדה בגן עדן
הארה - מכתב מעצמי לאני
... אני מפתח אותך וממשיך לפתח אותך עוד ועוד ללא סוף, רק משום שאני יכול וזהו המשחק שלי - לגלות את יכולותיי. מעולם עוד לא מצאתי סוף ליכולת שלי, ולכן, ככל שאני יודע את עצמי דרכך, אני אינטליגנציה אינסופית וחסרת מגבלות וההתפתחות שלך היא מה שמצביע על זה, עליי. דרכך אני מגלה מי אני, דרכך אני מתנסה ביכולות שלי בפועל. זה המשחק שלי, והוא רק הולך ונהיה יותר ויותר כיף ככל שאני מגלה את טווח היכולת האינסופי שלי. אתה הוא אני - בפוטנציאל. בדיוק כפי שאני הוא אתה - בפוטנציאל. אני הפוטנציאל שלך ... תהיו, אתם אני ואני אתם ואנחנו המודעות האחת מאחוריי אינספור הכלים של המשחק. אנחנו כבר בבית, או יותר נכון: אנחנו הבית. ואותה מודעות או אנטליגנציה שלמה שאנחנו היא באמת שלמה ואינה זקוקה לשום התפתחות. ומצד יש את הכלי, זהו ה"אני" שלכם (אבל ... הוא מתפתח, זהו טבעו וזוהי הכוונה מאחוריו. המשיכו לפתח אותו כי זהו כל המשחק וזהו כל הכיף שלנו כאן! אבל, וזהו עוד אבל חושב מאוד, אל תתבלבלו בין עצמכם לבין הכלי, בין מפתח התוכנה לבין התוכנה, בין הרואה לבין ההשתקפות במראה. כי אז אתם לוכדים ...
להיות כל רגע מטרות הפוטנציאל הזדהות לא מרוצה להנות מוחלט
לחזור להיות אלוהים - למה אתה עושה, למה אתה רוצה, למה אתה, מה אתה, מה ישנו, ומה איננו
... בתוך מציאות. למשל אתה נכנס לסימולטור של מציאות מדומה, ואז יורים עליך ואתה חווה את הכל, ואז אם אתה נכנס לזה יותר מדי חזק, אומרים לך, שים לב, זה רק משחק. למשל שאתה רואה טלוויזיה, ורואים את הסצנה, ושואלים איך השחקן לא מפחד? אבל הוא לא מפחד כי זה משחק. זה משחק אז איך הוא יפחד? שאלה: אני רוצה להבין משהו. אליעד: כשאת הצגת את עצמך, אמרת אני לאה. ...
הוכחת קיום אלוהים באמצעות קיומו של האני חוויה הוכחה שאלוהים קיים מוחלט לעשות משהו כאב
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
... לא שבועות). לכן על המטפלים והמנחה להיות יצירתיים ומעניינים ולהבין שככל שהילד עולה ברמת התפתחותו כך גם נדרשת מהם יצירתיות וגמישות בדרך בה הם מטפלים בו, במשחקים, סיפורים ושירים שהם מביאים. יש להתחשב ביכולתו של הילד לשבת באופן רציף ליד שולחן. ילדים רבים על הקשת אינם מסוגלים לשבת ולהקשיב בתחילת דרכם הטיפולית. ... היטב לשם כך ולפני שקופצים לתוך התכנית הטיפולית להקדיש זמן לא מבוטל לחשיבה כיצד לעשות זאת. לדוגמא, כמה וכמה ילדים שהכרתי לא התחילו בישיבה ליד שולחן אלא במשחק פיזי עמוק, כמו קפיצה על פוף, התגלגלות בשמיכה, עבודת גיזום ושתילה בגינה. או סוג אחר של גרייה כמו התרחצות בבריכה קטנה או גיגית ומריחה של בוץ, צבעי ידיים או קצף גילוח על הגוף. לאחר שהצורך הסנסורי של הילד בא "על סיפוקו" יש לו יותר יכולת לשבת ליד שולחן או בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים ... כמבוגר, היא שלו. כך מבין הילד שהוא מתלמד ואילו המבוגר הוא המורה. בתוך הגבולות הללו ניתן חופש די רחב לילד והוא לומד למצות אותו עד תום, ליהנות וללמוד לשחק ולתקשר בטיפול. תפקיד המטפל הוא להציג ולהציב לילד גבולות של ריסון עצמי ודחית סיפוקים ובה בעת להעניק לילד חופש בכל מקום שהדבר אפשרי מתוך אהבה וכבוד ... יודע שהמפתח לבלבול וחוסר האונים שהוא חש מצוי אצל המבוגר והוא מוכן לתת לו לעזור ולהוביל. למשל, כאשר ילד נמצא בטיפול והמטפל נותן לו אפשרות לבחור בין שני משחקים שאפשר לשחק כרגע והילד מתעקש לעשות דבר מה שונה לחלוטין שפורץ את המסגרת שהמטפל מנסה להבנות, על המטפל להגיב בריסון עצמי ולא להגיב בכעס על הילד (הילד לומד מכך גם ... יש לחזור ולומר "עכשיו אתה יכול לבחור בין הפאזל לקוביות, מה אתה בוחר?" אפשר לחזור על כך בוואריאציות שונות עד שהילד מבין ומתרצה. אפשר להוסיף "בהפסקה נוכל לשחק במה שאתה תבחר" או "אחרי שנסיים את הפזל נשחק במה שאתה רוצה". כדי לחזק את הילד במהלך המשחק אפשר לאמר "מאד נעים לי לשחק איתך כשאתה יושב יפה, כל הכבוד!" באופן זה נותנים לילד חיזוק מילולי חיובי (כל הכבוד) ובה בעת מכניסים את האלמנט התקשורתי, האישי והרגשי (נעים לי איתך). ... נעשים במקצועיות, מהסיבות הנכונות, בגבולות הנכונים, בהיגיון ובהדרכת והסכמת ההורים. חשוב מאד לאורך כך הטיפול, אך בעיקר בתחילתו, כאשר הילד אינו מכיר את חוקי המשחק, ללמד את הילד מהם החוקים, מה תפקידו כילד ומה תפקיד המבוגר, כמה נחמד שכל אחד יודע מה תפקידו ואיך אפשר ליהנות ממשחק הולם ביחד. במהלך התקדמות הטיפול אפשר להרחיב את הגבולות והילד לומד עד לאן הוא יכול למתוח אותם. לאחר שנקבעו היעדים והדרכים להשגתם יתחיל המנחה ... לתכניות הטיפוליות הראשונות. המנחה צריך לקחת זאת בחשבון ולעזור למטפלים לתכנן את הטיפול הספציפי כך שיהיה כתוב על דף נייר באופן מובנה, יהיו בו אופציות שונות למשחק ולאינטראקציה שהילד יוכל לבחור מתוכם במידת האפשר (תלוי במצבו של הילד). בסיום כל מפגש טיפולי ישאיר המטפל את דף העבודה שלו בקלסר הטיפולי כדי שהמטפל הבא שיגיע ידע על מה עבדו עם הילד ובאילו דרכים ולא יחזור בדיוק על אותם משחקים מהטיפול הקודם וכך יתסכל את הילד. מכיוון שהילדים על הספקטרום שונים כל כך זה מזה ומביאים עימם צרכים שונים ולקויות מרובות אין זה נכון לתת כאן מתכון ... כדי שהילד יגיע בסופו של דבר לגן רגיל הוא צריך ללמוד ליצור קשר עין (עד כמה שניתן), ללמוד להיות לא מוסח, להבין הוראות, לראות במבוגר לידו מדריך ומורה, לרצות לשחק עם ילדים, ללמד את הילד לעמוד בתור, לשחק על פי תורות, לשבת ליד שולחן ולאכול, ללכת לשירותים לבדו, לבקש עזרה כשהוא זקוק לה וכו'. לכל אחת מהנ"ל יכתוב המנחה תכנית עבודה ספציפית שאמורה לסייע ... העל שהצבנו עבורו. דוגמא להכנת תכנית עבודה מטרת על: הילד ילך לגן רגיל עם סייעת. שלבים בהגעה למטרה: הילד ילמד - 1.ליצור קשר עין. 2.לדבר. 3.לעמוד בתור. 4.לשחק על פי תורות. 5.לפנות לאחרים כשהוא זקוק למשהו. 6.לפנות לאחרים בפניה תקשורתית שאינה דווקא למילוי צורך מיידי. 7.לשבת ליד שולחן ולאכול. 8.לעשות צרכים ...
מדריך ל איך ליצור תחושה התפתחות הוראות פחד מתוך אהבה רגשות
עזרה לזולת, אנשים טובים ואומללים באמצע הדרך - האם טוב למי שעושה טוב?
... לו שהאחר סובל, הוא סובל בעצמו, והוא אדם רע בכלל כי ההצלה האמיתית, אמורה להסביר לאדם כי הרע ביותר הוא הטוב ביותר וזה כשהבנת שהכל משחק, אז תוכל להגיד שזה טוב וזה רע, ובתוך המשחק אם אתה רואה מישהו סובל, אז תלמד אותו שהכל טוב, ואתה גורם למי שאתה ... ומי כן יכול לחנך? מי שיודע שהכל טוב, רק מי שטוב לו יכול ליצור רע, יכול לרצות, ורק מי שנמצא בפרספקטיבה שאין טוב ורע, רק הוא יכול לשחק את הטוב ואת הרע. ועצם הנפרדות, עצם הצמצום, בעצם זה שנוצרה ישות ... שאין לו לא סובל, ומי שמרחם על זה שאין לו, הוא סובל בעצמו, כי הוא לא מסוגל לראות שאין לו, לא מסוגל לחוות את החוויה על בשרו. ומי שמשחק משחק אתה רוצה לנצח, אתה רוצה לנצח את היריב, אז בואו נשחק אבל בידיעה שזה משחק, אבל אם באמת אתה חושב שאתה תעזור לשני כי באמת צריך ואתה לא מבין את המשחק, אז אתה סובל, כי צריך במשחק להבין שהכל אחד, צריך לפעול לפי החוקיות שהמציאות עובדת. ויש הרבה ...
הרצאה על עזרה לזולת הבדלים יכולת צדקה גורואים לעשות רע רחמים מי שרוצה לחיות
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משחקים
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משחקים, מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: משחקים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, פסיכותרפיסט, מאמן אישי לימודים בנושא משחקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 01:14:36 - wesi4