... אבל אתה צריך לצאת מעצמך, תחשוב שאתה מסתכל על
המציאות מבחוץ, עכשיו אתה יוצא מהגוף, יוצא מכל העולם, אתה בקצה האחרון ומסתכל, ועכשיו אתה צריך משם להחליט אם זה טוב או רע, לפי מה אתה מחליט? למשל אתה נמצא ... עכשיו תחשוב שכאשר אתה אומר אני אתה מתכוון
למציאות, תגיד אני, ותחשוב שאתה זה
המציאות כולה, תחשוב שזה הגוף שלך שאלה: אם הייתי
המציאות כולה לא היה טוב ורע? אליעד: כי יש הכל, בא אחדד לך. בקשר לגוף אתה יכול להגיד שצד שמאל פחות טוב מצד ימין, אבל בקשר
למציאות האין סופית זה הכל. שאלה: זה צד ימין וזה צד שמאל. אליעד: אבל אני אומר לך יותר מזה, בגוף שלך אתה מוגבל כי יש לך דברים חזקים ודברים חלשים, אבל אם אתה אומר את המילה אני ואתה מתכוון לכל
המציאות, יש לך את הכל, הכל, יש לך גם את הכי טוב וגם את הכי רע, את כל הסקלה, יש לך גלקסיות מכאן ועד האין סוף, יש לך הכל, כל מה שאתה רוצה. אתה המפלצות ואתה ... זה טוב או רע? אין הגדרה של טוב או רע, אז אם מצד
המציאות אין טוב או רע אז איך מצידך יהיה טוב או רע?
המציאות הזאת עושה שאתה תגיד שזה טוב, ושאתה תגיד שזה רע, למה אנשים חושבים שזה טוב להיות בריא? כי
המציאות רוצה שהם יחשבו שזה טוב להיות בריא, אבל באותה מידה בגלקסיה השלישית שמאלה,
המציאות רוצה שאנשים יחשבו שזה טוב להיות חולה. אנשים פה בחיים שלנו קמים בבוקר ומנסים לשרוד, נכון? מנסים לא למות, אבל לא מצליחים בסוף מתים, אני מגלה לך שיש ... כולם חוגגים את זה, זה הפוך בכלל, למה? כי פה יש
מציאות כזאת ושם יש
מציאות אחרת, יש אין סוף אפשרויות.
המציאות היא אין סופית, וצורת החשיבה שלנו היא רק אפשרות, ההגדרה של הטוב והרע שלנו היא רק אפשרות, זה לא באמת טוב ורע, יש אנשים שחושבים שזה טוב או רע, ויש ... שלו הוא רק אפשרות, הוא לא מחויב, זה נקרא מחויב
המציאות ואפשרי
המציאות, מה מחויב? שום דבר, האם יש תפיסת חיים אחת שהיא נכונה? שאלה: לא אליעד: לא, יש לך את כל האפשרויות, אז מה מחויב? שום דבר. אתה יודע מה מחויב? השום דבר ... נכון? אבל אם כאשר אתה אומר אני, אתה מתכוון לכל
המציאות, ואש שורפת את מושה, האם זה טוב או רע? זה לא טוב או רע, זה אפילו טוב, אתה יודע למה זה טוב? כי
המציאות רוצה שהאש תשרוף את מושה. שים לב מהצד שלך לשרוף את מושה זה רע, אך מהצד של
המציאות זה טוב. שאלה: זאת אומרת שכדי להרגיש טוב צריך כל הזמן לחוות את
המציאות? אליעד: עכשיו רגע, מי אתה באמת, מושה או
המציאות? שאלה: באמת אני מושה. אליעד: אתה גם וגם, היד הזאת היא גם יד, וגם אליעד בו זמנית, אתה צריך לחוות את האמת, אמרתי לך בהתחלה שאתה גם ישנו וגם איננו, מה הכוונה? אתה
המציאות, אתה הכל ללא הגדרה. שאלה: ברגע שאתה מגדיר את עצמך כמושה, אתה חווה את הנפרדות, אבל אם אתה מגדיר עצמך גם כמושה וגם
מציאות... אליעד: אתה לא מגדיר אתה צריך להיצמד לאמת, אתה מבין. עכשיו למשל אתה הולך ברחוב, אתה צריך להבין שאתה גם הולך ברחוב וגם
המציאות זזה, זה לא אני הולך ברחוב, יש
מציאות שמזיזה אותי. זה לא אני, זאת
המציאות שמשתנה כל הזמן. שאלה: מצד מושה שנשרפת לו היד זה רע, כי כואב לו. אליעד: כי
המציאות רוצה שהוא יחשוב שזה רע, אך מצד
המציאות זה טוב. ואז יש לך שלמות. שאלה: אז איך אתה מתחבר
למציאות? איך אתה אומר לעצמך שאתה
המציאות? אליעד: זהו, שאתה לא אומר לעצמך, זה לא אמונה, זוהי הבנה, תשאל את עצמך מי אני, מי אני? אני מושה, אבל מי אני? מי התודעה שלי? היד הזאת האם היא אליעד או יד? זה גם וגם, היד היא גם אני,
המציאות שמסתכלת עליך, אומרת מי הוא בכלל? מה הוא מבלבל את המוח שהוא מושה, הוא אני. עכשיו כאשר אתה מבין את זה אתה חווה את זה שאלה: נגיד שקורה משהו רע למושה, ...