... צוותי עבודה, אנשי מכירות,
מנהלי משאבי אנוש, אנשי הדרכה - כמו גם בישיבות צוות
וניהול ובכל מפגש מקצועי ואישי. על מנת לבנות דפוסי תקשורת מעצימה בארגון עלינו לאמץ כמה ערכי ליבה: 1. ... בין אנשים. ישיבות צוות
וניהול, מתן שרות ללקוחות, מכירת מוצרים והדרכת עובדים - כולם אפקטיביים במידה שדפוסי התקשורת מעצימים ... תהליך מתמשך שראוי לו שיתחיל
בהנהלה ויחלחל לכל הדרגים מתחתם. החדשות הטובות הן שכאשר ארגון מתחיל בתהליך של תקשורת מעצימה - ... לכל הקולות בישיבות עבודה
וניהול. תהליכי קבלת החלטות בדרך זו יעילים יותר, באווירה נינוחה יותר וההחלטות שמתקבלות מחזיקות זמן ...