... לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו
ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. ... מתחיל במצב התחלתי, בראשתי. בו הכל טוב באופן יחסי. הטוב והרע עדיין לא
נלחמים. יש שלום או שקט. אחר כך מגיעה העלילה. הדברים מתחילים להשתבש.
מלחמה בין טוב לרע. הסיפור מגיע לשיאו כאשר הרע כמעט מנצח. הכל נראה אבוד. אנו בטוחים שאין סיכוי שהטוב יצליח להתגבר על הרע. אבל אז מגיע ... אנשים מתחברים לגיבורים כי הם רואים בהם את עצמם. הגיבור הוא בעצם הם. הוא
נלחם ברע כמו שהם
נלחמים ברע. הוא מי שהם היו רוצים להיות. הוא מצליח לעורר בנו את האמונות, המניעים הנסתרים, הרצונות והרבדים העמוקים שלנו. לכן אנו ... לשבלונה של הסיפור. תתרגם את האמונה לסיפור, לטוב ורע. הגיבור (העסק)
נלחם ברע ומנצח נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים ...