ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ...22 23 24 25 RSS
אימון עסקי - איך בוחרים מאמן עסקי?
... פעולה להשגתן. וכך בפעם בשבוע למשך שעה תתקדמו צעד אחר צעד אתה והמאמן העסקי שלך עד להשגת מטרותיך. מידע הוא כוח או - איך בוחרים מאמן עיסקי? כמו בכל דבר בחיים מידע הוא כוח ולכן בראש ובראשונה עלינו לאסוף מידע. גלשו באינטרנט ראו אתרים של מאמנים עסקיים "שמדברים" אליכם. אההה... ...
משחקים לא לדאוג להצליח ב שינה לקוחות בנקאות ראיון טלפון
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 13
... ימי הבריאה - יום 7 - חלק 13 וכפי שציינתי לעיל, כל העצמים ביקום כולל הגוף שלי - כולנו מייצגים גושים של מידע ואלו אינם משתנים לעולם. הם צפופים על פני מסלול של משבצות אין סופיות, כאשר כל גוש שונה מהשני הדבוק בו, ואנו מלווים בעינינו חתך מסויים של המסלול הזה, מעבירים את המידע למוח שמפענח אותו ומסיק ממנו עקומות: הגוש הזה שליווית ... המוח מפענח את האב - טיפוס של מכלול הגושים שליווינו אותם בעינינו על המסלול, ומשייך אותם למשפחות. למעשה המדובר בזיהוי עקומה בעלת גרף משתנה - ולא בזיהוי של גוף בעל מידע משתנה. ובכן כל העצמים נמצאים בתנועה יחסית אלינו, ותוך ... עקומות כאשר לכל תנועה שמבצע - עקומה משלה. וכך אנו מזהים את האדם דרך שלל עקומות משתנות; ובכל אופן גם כאן מדובר בעקומות בעלות גרף משתנה ולא בזיהוי "גופות" בעלות מידע משתנה. המידע לא משתנה. מכאן אני רוצה ללכת לאדם שמבחין בעקומות ... הוא האדם בעל אופצית הבחנה פעילה. גוף אנושי + אופציה פעילה = אדם בעל ישות הייתי רוצה להגדיר עוד שני ממצאים טכנים שעולים מהנוסחה הזאת. אתחיל בגוף האנושי שלמעשה הוא מידע שהתלכד והפך לגוש. גם האבן היא גוש של מידע מלוכד, ולעומתה הגוף האנושי הוא גוש של מידע מלוכד ומורכב יותר. עוד גוש של מידע מורכב הוא גוש החיה, ולמעשה אין שום הבדל בין שני ... יותר, כי המוח אמור להיות במצב כוננות מתמיד עד אשר יחליט האדם להוציא את האופציה שבתוכו לפועל, או אז המוח ייכנס לתמונה ויהיה לעזר. אשנן ואדגיש: גוף אנושי הוא גוש מידע לכל דבר ועיקר שאינו נבדל מכל גוש של מידע ביקום. גוש של מידע (גוף אנושי) + אופציה בלתי פעילה = גוש של מידע גוש של מידע (גוף אנושי) + אופציה פעילה = אדם אדם - נשמה = גוף ... כוחות, ולכן היה עלינו להעזר במוח בשביל לזהות את האב טיפוס שלהם. אבל, וזו הנקודה החשובה, גופים אלה אינם משתנים, כי כל גוש וגוש שמצטופף על המסלול - מייצג חבילה של מידע, והמידע אינו משתנה לעולם. באופן הטכני הזה אנו מבחינים גם באחינו האדם, שגופו מצטופף על פני משבצות אין סופיות במרחב, כאשר כל גוף העומד על כל משבצת מייצג חבילה של מידע שאינה משתנה לעולם. וגם הצופה האנושי מבחין בשרשרת ... בכל משבצת ולמעשה מדובר במליארדי עקומות שמתחברות להן לעקומה אחת משתנה שמלווה את תנועת האדם הנצפה. ושוב עלינו להזהר, העקומה המשתנה שנעה לעינינו אינה מעידה על קיום המידע המשתנה, אלא על תיעוד המידע השונה. אפשר להגיד שהעקומה המשתנה מצטיירת במוחינו גם ... אנושי ללא אופציה פעילה אינו בעל עקומה משתנה כי אם עקומה בודדת כזו של אבן. גוף אנושי + אופציה פעילה = עקומה משתנה ואפשר ליצוק את כל הבחנותינו בנוסחה אחת: גוש של מידע (גוף אנושי) + אופציה פעילה (נשמה) = אדם (ישות) = עקומה משתנה ומאידך... גוש של מידע (גוף אנושי) + אופציה רדומה = גוש של מידע = עקומה בודדה מכאן אני עובר להכללה תקנית שמהווה בעצם כלל חוקי לכל דבר ועיקר: גוף + נשמה רדומה = גוף = עקומה בודדה מידע + אופציה רדומה = מידע = עקומה בודדה דוגמה טובה לכלל הזה ניתן לראות בכל העצמים בעולם, באבן, בבניין, בעץ, בירח... וגם בספר, כי גם הספר נושא מידע שאין בו שום אופציה, ולכן הוא ישקף בהכרח את אותה הנוסחה, כאשר המשבצת של "האופציה" תסומן ב - (0) כלהלן: ספר + (0) = ספר אבן + (0) = אבן מידע + (0) = מידע וכמובן כל מידע והערך שלו ביחס לצופה. במילים אחרות, וכשאני מבחין במרחב בגוש המידע המלוכד של אבן באמצעות העקומה הבודדה שבונה המוח שלי, ובעצם אני מבחין דרך העקומה הזו במיקום שלי במרחב, כלומר ערך העקומה הזאת מבחינתי הוא כערך תרומתה לשיפור מיקומי במרחב, וכגודל ערכה כך גודל תרומתה. גוש המידע המלוכד של אבן יעניין אותי לפרק זמן קצר במרחב, כלומר אני אבחן את העקומה של הגוש הזה לשיעור של מרחק קצר יחסי, ואולי אגלגל אותה ברגלי ובזאת יסתיים תפקידה לגבי. אולם גוש המידע המלוכד בספר יעניין אותי לפרק זמן ארוך יותר, ואני אבחן ...
התחברות יכולה להשתנות הגוף שלי מטרות הגדרות לוותר נשמה לדייק
אימפולסיביות - מבוא
... 2 השלכות 2.1 יתרונות ואימפולסיביות נורמטיבית 2.2 חסרונות 2.2.1 אימפולסיביות פתולוגית 3 היבטים נוירולוגיים 4 טיפול והתמודדות 4.1 השהיית התגובה 4.2 ויסות מהירות עיבוד המידע 4.3 אימון מוחי מאפיינים: אימפולסיביות מאופיינת על פי רוב כנטייה לפעול על פי גחמות רגעיות, תוך התעלמות מכל התייחסות ... ספירה עד 3 או 10. הספירה מאפשרת להשהות את הפעולה למשך שניות בודדות לצורך בחינת המצב וקבלת החלטות מושכלת. ויסות מהירות עיבוד המידע: אפשרות דומה היא ויסות מהירות עיבוד המידע, לצורך התאמתו למשימה שאיתה האדם מתמודד. בחינוך המורה יכול ליצור דינמיקה כיתתית אשר תשפיע על קצב עיבוד המידע שת התלמידים. לדוגמה, סגנון הוראה המאופיין בחילופי שאלות ותשובות מיידיים מחייב את הלמידים לענות במהירות ולכן מעודד ...
להגזים טיפול במחלה נפשית יחסים צורות אסטרטגיות תשובה חשיבה מחלות נפש
מידע אנושי - חלק 1 א
מידע אנושי - חלק 1 א בשנתיים האחרונות הוצאתי מתחת ידי שלושה ספרים: פענוח רוח הקוד, שאלה עקרונית, וגוף ונשמה; בשלושתם עסקתי בנושא אחד: המידע שהאדם מקבל מיישות העל. בשביל לקבל מידע, יש לקשור קשר עם מקור המידע, והספר הראשון פענוח רוח הקוד מדבר על הקשר הזה. את שלבי קבלת המידע אני פורש על פני הספר השני שאלה עקרונית, ואילו בספר האחרון גוף ונשמה אני מביא את המידע עצמו וכותב אותו באותיות עבריות. אף אחד מהספרים האלו, אגב, לא פורסם ולא ירד לדפוס - כי אין לי פשוט מכונת דפוס. ועל מנת להדגיש את מעמד ... בו עסקתי והשגור בפי תחת הכינוי "מידע", אביא ציטוט אחד מתוך ספרי השני "שאלה עקרונית", בו תואר האובייקט הזה ומעמדו: "תכלית האדם היא, למצוא בזמן העומד לרשותו את המידע האפשרי, ולעבד אותו במידת האפשר; מי שמגיע הלכה למעשה אל התכלית הזאת - עשה את שלו. זוהי איפוא תכלית החיים וזהו סודה: למצוא את המידע ולעבד אותו. " - ומהיכן משיגים מהאדום האדום הזה? מהיכן משיגים "מידע"? - מחנות המפעל של המידע: ממקור המידע. - מי הם הבעלים של החנות הזאת? - ישות אחת הנקראת: השם יתברך. - ומה היא הראיה שהישות הזאת שולטת בחנות הזאת ולא הטבע? כלומר למה עלי להאמין שישות מסויימת שולטת במידע ומזרימה אותו באופן מסודר, ומדוע עלי לדחות את התיזה הטוענת שהמידע פשוט נמצא ביקום - כמו שאני ואתה נמצאים ביקום? מדוע אתה כופה עלי "ישות מסדרת"? - המוח שבי הוא הראיה. הוא לוקח מידע מהחנות הזאת באופן מסודר, דבר המעיד על הימצאות מסדר ובעלים בחנות הזאת, שאינו מרשה לקחת מה שבא ליד ממנה. - אולי זהו מנגנון מולד במוח שלך, המרשה לו לשאוב מידע רק בתנאים מיוחדים? - אם כן עלי להחליט, או שאני כישות - שולט במוח שלי, או שמנגנון שולט במוחי. מהותי, כישות בעלת רצון חופשי - הינה הראיה לשלילת קיום המנגנון הזה. - איך אתה יודע שהמוח שלך לוקח מידע באופן מסודר מהחנות הזאת? יכול להיות שהוא לוקח מה שבא ליד - ואתה רק מדמיין לך מדפים ומחלקות וסדר וחנות... - שאלה תקנית שאלת. הספר האחרון ... במחוז המעשי, לא התיאורטי; רק באופן הזה ניתן לתת למסקנה תוקף. וכך עשיתי: בניתי לי חדר מעבדה אמיתי, ונכנסתי פיזית לחדר הזה ע"מ לבחון את השאלה התקנית הזאת: היש סדר במידע ובשאיבת המידע או אין? היש חנות או אין? היש בעל לחנות הזאת או אין? לקחתי עט ונייר ורשמתי את כל הממצאים; ההתחלתיים והעתידים להיווצר; החל מדרגת החום ... לי ממבט ראשון כפעוטה, ועד לתופעות נלוות אחרות; הכנתי לי עט ונייר מבעוד מועד. המשימה שלי היתה לחקור ולהגיע אל מסקנה נחרצת חד משמעית, אחת - מתוך שתיים: האם יש סדר במידע ובשאיבת המידע או אין? היש חנות מסודרת למידע או אין? היש בעל לחנות הזאת או אין? יודע אני, מהמידע המוקדם שבאמתחתי, שניתן להתחיל בדיקה מעבדתית לאימות דבר - בשתי שיטות: או להניח את קיומו או להניח את אי - קיומו. כלומר אני יכול להניח שהדבר ... של תנאי המעבדה מילימטר אחד, הפרוטוקול יעיד ויתעד: בחרתי בשיטת המחקר השניה - שיטת השלילה לקיום התופעה; כלומר ובמילים פשוטות, הנחתי שאין תופעה כזאת בנמצא של קיום מידע מסודר וחנות למידע ובעל בית לחנות... יכלתי כאמור להתחיל מנקודה הנחה הפוכה הנמצאת בעברו השני של המתרס, אך ומתוך בחירתי החופשית וגם מתוך נוחיותי גרידא - בחרתי ... שעלולה לצוץ: אתה כחוקר, עלולים להטיח בי, אינך אובייקטיבי, והתחלת את הניסוי המעבדתי שלך עם דעה מוקדמת: אתה מאמין בקיום ישות - על ומאמין שאנו שואבים מהיישות הזו את המידע ואת החיים, ומאמין למעשה שהישות הזו היא היא "מקור המידע" שאתה מחפש אותו; ואם כך - איך אתה יכול לחקור קיום דבר שאתה מאמין מבעוד מועד ... אל עדות זאת ולדחות עדות אחרת... אינני בעמדה של שופט במשחק הזה, וגם אין מעמד לשיקול האנושי שלי במשחק הזה; אני חוקר שבא לחקור תופעה מובהקת בעלת נתונים מובהקים: או שהמידע קיים ופזור מאליו ביקום ללא שום שליטת - שולט וללא שום סידור - מסדר - או לא! או שיש סדר בשאיבת המידע או אין; או שיש חנות מידע או אין; או שיש בעל לחנות הזאת או אין. אחזור ברשותכם אל חדר המעבדה, ואל רגע התחלת הניסוי. כפי שהזכרתי, בחרתי בניסיון שלי בשיטת המחקר החלופית השנייה - שיטת השלילה לקיום התופעה; כלומר הנחתי שאין תופעה כזאת בנמצא של קיום מידע מסודר וחנות למידע ובעל בית לחנות... בשביל לתת תוקף להנחת השלילה שלי, היה עלי לשים על השולחן בקשה להזרמת מידע אבסורדי: אם המידע הזה קיים - תואיל בטובך לפרוש אותו לפני. הדבר דומה לתמהוני שפונה אל חברת קוקה קולה ואל המנכ"ל עצמו: שלום אדוני, שמי אלברט שבות ואני טוען ...
אסור מודעות מנכל לפרט קבלת החלטות בזמן אמת סיפוק ליצור קשר
אווטאר - מה מציע האווטאר של ג'יימס קאמרון? - חלק 2
... האם עלינו ברמה כאנושות מאז אותם צבאות נושנים נלחמו בכידונים וחרבות? תרבות מעצבת בוגדנות העלמת מידע לגבי כוחו של הפרט מאפשרת לשליט להנהיג את האנשים. אלו שלא מאמינים בערכם מודים לאותו שליט חזק על שהוא מספק להם כוח / ...
חרדים איך להיות גאון להתקדם נצחנות מלכתחילה יכולות יחודיות ביטחון קיומי
שבעת ימי הבריאה - יום 3
... אחד": זו יחידת הזמן הראשונה שנוצרה במרחב התודעה האנושית, ולמעשה זהו היום השלם שמאפיין את השליטה בשרשרת מידע אין סופית, בעלת חוליות מידע רצופות ומחוברות באופן אנלוגי עד לאין סוף. הבנתם? ... לעבודה. אם תרצו בואו נלך מהסוף עד ההתחלה ונתחיל בהגדרה הכללית של המונח הזה. אחד: זו תכונת הרצף בשרשרת מידע. להבנת התכונה הזאת אשחזר איתכם תרגיל מוצלח שעזר לי ... את המונליזה כי כל החלקים סודרו במרחק שווה; הרצף נשמר ורואים את כל החלקים ביחד. אחד: זה תכונת הרצף בשרשרת מידע, והפוסטר של המונליזה הוא שרשרת מידע. וגם המכונית והשולחן והאטום והכיסא וכל החומר ביקום - כולם ביחד וכל אחד לחוד הוא שרשרת מידע שמשדרת לאדם מידע, ואנו קולטים את המידע הזה בחושינו ומעבדים אותו, או אז מזהים את המונליזה ואת המכונית והשולחן והאטום ואת כל החומר ביקום. המידע שרוע לפנינו בכל מקום בכל פינה... כל החומר שלפנינו הוא מידע אבל יש לנו בעיה איתו: איננו יכולים לקלוט אותו ללא קיום התנאי הזה: "רצף". שרשרת המידע חייבת להיות בעלת חוליות מידע רצופות בשביל להיקלט על ידינו; שרשרת מידע שהחוליות שלה מפוזרות או בלתי רצופות - אינה נקלטת ע"י חושינו כי המוח שלנו אינו מסוגל לעבד אותה; וכזו אינה נקלטת בתודעתינו. העולם מלא במידע אבל אנחנו קולטים לכאורה רק חלק מהמידע הזה; רק את שרשראות המידע שאנו מסוגלים להביא את החוליות שלהן לידי רצף מסויים, היינו לסדר הלכה למעשה את החוליות האלה ברצף, או אז נוצרת לפנינו שרשרת מידע בעלת חוליות רצופות ומתרחש זיהוי; בזאת מסתכמת העשייה האנושית. שני תנאים לכאורה צריכים להתקיים בשביל שהאדם יזהה את שרשרת המידע שלפניו: הרצף - רצף חוליות המידע, וגם את מלוא חוליות המידע; לא יכלנו לזהות את ... את כל רצף התמונה בשביל לזהותה, אולם והלכה למעשה התנאי הזה אינו חייב להתקיים בהכרח, כי את רוב שרשראות המידע אנחנו מזהים למרות וחוליות המידע שלהן אינם נמצאות בטווח ראייתנו או בטווח אחד מחמשת ... העקרוני בין האדם לחיה, ואף ההבדל המהותי בין אדם לרעיהו. גם החיה זקוקה לתכונת הרצף בשביל לזהות את שרשרת המידע אך היא חייבת בשביל זאת לקלוט את חוליות השרשרת במלואן ע"י אחד מחמשת חושיה. לא כן האדם; ובנוסף לחוליות המידע הנקלטות ע"י חושיו, הוא קולט גם את תכונת הרצף שלהן כמידע בפני עצמו; מעבד את המידע הנוסף הזה ומפיק ממנו חוליות מידע שישובצו בשרשרת המקורית, שמתוכה קלט במקור רק חוליות מספר... לדוגמה, המידע המשלים שאנחנו מפיקים בשיטת "ברירת המחדל". זה גם ההבדל המהותי בין אדם לרעהו... אחד בוחן תכונת הרצף של שרשרת מידע ומפיק ממנה 10 חוליות נוספות, שני מפיק ע"י אותה ... הבחינה. את זה האחרון מכנים כרואה לרחוק... בכל אופן, אנו חייבים תמיד להתמקד בתכונת הרצף בשביל לקלוט את המידע של התמונה, או בשביל לבחון את תכונת הרצף עצמה ולייצר ממנה חוליות נוספות להשלמת השרשרת... פנינו תמיד לאחד - למקום "האחד" בו חוליות המידע מחוברות, רצופות, מאוגדות... אני חייב להצביע על ...
מספר מילים להיות הגבוה ביותר ירקות שליטה מלאה חיים הזמן והמקום מוח
אמת, חווית הזמן, זהות עצמית, זיכרון, התחדשות, מכונת אמת, להשתגע, הטלת ספק, פרשנות המציאות
... לך רצונות. בואי נדבר על זה שצופה באירועים, כאשר את אומרת שאת מזהה שיש מישהו שצופה, השאלה היא מי מחליט לו מה לראות? כמו שיש מישהו שזורק רצונות, כך יש מישהו שזורק מידע. למשל אדם עשה משהו ושכח, ופתאום זה נכנס לו לזיכרון, מישהו שלח לו זיכרון. מה זה אומר? שאת לא אף ... להיות אולי. אליעד: האם את חווה את, אולי? לא. כדי לחוות את התשובה את צריכה לחוות את השאלה. השאלה היא האחיזה של התשובה. חוויה זה תוצאה של הבנה. והבנה זה תוצאה של מידע, של ידיעה. ואיך אתה יכול להחזיק את הידיעה בתוכך? על ידי השאלה. איך מגלים תשובה? על ידי השאלה. ... אני רוצה לדעת מי אני, זה בסדר, אבל אולי את רוצה משהו אחר, ולא לדעת מי את? אבל שיקרת, במה? בזה שאמרת שזה לא בשליטה שלי. האם את בטוחה בזה במוחלטות? יש כאן שתי פיסות מידע, האחת, יש לי רצון והשנייה, שזה לא בשליטה שלי. בשניהם צריך להטיל ספק. יש לי רצון, זוהי עובדה, ...
מבין שהכל אחד לחשוב רובוטים חולי נפש להאמין רוצה להבין מימד הזמן נחמן
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - ג
... מתומצת אך מעמיק: האדם כפי שהזכרתי לעיל, נולד אל תוך יקום אין - סופי מנוכר שמכיל אין - סוף מידע; אוקיאנוס אין - סופי של מידע, אבל מה אני האדם עושה באוקיאנוס המידע הזה? קשה לי לזהות את הזיקה שלי אליו... והזיקה שלי ברורה כשמש: אני רוצה לעשות שימוש במידע באופן שאפיק ממנו תועלת ישירה; אין לי זיקה אחרת. מה אעשה במידע של כוכב זה או אחר, ואפילו בירח הקרוב... עדיין הוא גרם שמימי בשבילי, שום מידע שאספתי עליו לא ישנה עובדה מנוכרת זו. מרגיש אני עומד מול מידע מנוכר שאיני יכול להתקשר עימו דרך הזיקה האנושית שלי, זאת כי אינני יכול לעשות במידע הזה שימוש אנושי. אין מסגרת חשיבה שתוכל לקשר אותי עם היקום; לא הצלחתי לבנות ... אינני מתקשר עם נתוניו, אינני מסוגל לסדר את נתוניו ע"פ הנטיה האנושית שלי... והנטיה שלי ברורה: אני רוצה לעשות שימוש בכל מידע שנקלע בדרכי ולהפיק ממנו תועלת ישירה ומיידית. אני רואה עץ מרחוק שמשדר לי מידע, בכל דבר יש מידע, ומיד אני מסדר בראשי את המידע הזה ומפיק ממנו תועלת: אני הולך לשבת בצל העץ; לטייל בין שביליו; לאכול ... להם תוכניות גם לטווח הרחוק: לנטוע עוד עצים לידו ולעשות גינה; לעשות שולחן ממנו... האבחנה הזאת מביאה אותנו לכדור שלנו ולמידע הטמון בו. מאידך, וכמעט לפתע, מצא עצמו האדם על הארץ והבחין בסדר המופתי ... תהו, ובהו - וכאשר תהיו, תתהוו בתוך המסגרת שלי וע"פ הקוד שלה. וחשך על - פני תהום - החושך יאפיין את השמים, את היקום, את המידע אודות היקום. ובכל הנוגע לאדם - היקום הוא המידע החשוך התהומי שהאדם עוד יגיע להאיר אותו; זהו מעמד היקום לגבי תודעת האדם. ורוח אלהים מרחפת על - פני המים - אדם קולט מידע ומתוך המידע בונה את מסגרת החשיבה שלו. וכך גם קלט את כדור הארץ: כדור של מידע שרובו מכוסה במים, לכן הוא ראה במים כמקור המידע, וכך גם נטמע הקוד של המידע בתודעתו: מים. ורוח אלהים מרחפת על - פני המים - וגם לתודעה מעמד... היא היא הרוח שמרחפת מעל פני המידע. זהו מעמדם של שלושת הגורמים שבנו את מסר התורה המקורי עבור האדם. הוא התבקש ... דרכו אל תודעתו המקורית; אך לשווא... לא הצליח. היה איפוא את הצורך בלרדת אל מעמקי התודעה ולתארה משם: איך היא עיבדה את המידע הבסיסי עם התהוותה. ויאמר אלהים יהי אור; ויהי אור - האדם מגיע אל העשייה במחשבה תחילה. וכמו שתיארתי לעיל, אנו קולטים את המידע, מעבדים אותו במוחינו, או אז נגלה לנגד עינינו מידע מעובד ויש לעשות בו שימוש. כאן נכנסת התודעה למשחק והאדם מתחיל לחשוב עם עצמו: מה אעשה בסיטואציה נתונה... מה אעשה בבגד הזה... איך אשתמש בחומר הזה המונח לפני שכבר זיהיתי ועמדתי על תכונותיו; זהו המידע המעובד; איזה שימוש אעשה בו? איך אנצל אותו... זוהי אמירת האדם לעצמו... אנו ... שלו בפועל. ויאמר אלהים יהי אור - זו האמירה הבסיסית ביותר שכל תודעה אנושית שואפת לאמר: יהי אור. היא מבקשת להאיר את המידע, לגלות אותו, לחשוף אותו... זאת במטרה לעשות במידע הזה שימוש בהמשך; זו הנטיה הטבעית של התודעה האנושית בהתהוותה. ויהי אור - או אז האור נגלה והמידע נחשף; או אז התודעה נכנסת לפעולה.. ויאמר אלהים יהי אור; ויהי (אור) - האור ...
שימוש ב עצות שאלה רצון עמוק אפשרי לדעת צורך להתמודד עם טורדנות
איך לכתוב מכתב מקדים (נלווה)? - אימון תעסוקתי
... את עצמך בצורה לא פורמאלית ולפרט אלו כישורים יש לך שמכשירים אותך למלא את התפקיד הדרוש בהצלחה. מטרתו של מכתב מקדים היא להוסיף מידע שלא נכלל בקורות החיים אשר מסביר מדוע את/ה מתאים/ה לתפקיד, להבליט את ... אנוש טובים בעל/ת יכולת ביטוי וניסוח גבוהה בכתב ובע"פ בעל/ת מוטיבציה רבה, נכונות ללמידת דברים חדשים וקליטה מהירה אשמח להוסיף מידע בראיון אישי. או: אשמח להגיע לראיון ולפרט את ניסיוני המקצועי בכלל ...
מיומנויות שכליות כבוד בראיון בהצלחה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולות קוגניטיביות כישורים קוגניטיביים יכולות החשיבה
צ'אקרות - משמעות מרכזי האנרגיה שלנו על חיינו - חלק 2
... החיצוניות ו"הפנימיות" אנו נזכה לקבל ידע מעמיק מאת היקום. ההקשבה יוצרת שלווה, רוגע ואף בטחון. כשאנו נאפשר לקול הפנימי להתבטא, מידע חדש על "העצמי" יופיע. כשצ'אקרה זו אינה מאוזנת יעלו בעיות פיזיות כמו: במצב של עודף - דלקת גרון כרונית, כחכוח, ליחה, עישון מוגזם, אוזניים, גמגום ...
להעלות ערך עצמי אושר זה התפתחות אישית אהבה עצמית ללא תנאים להקצין אגו סוכר הורים
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ...22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מידע
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מידע, כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מידע, איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, מאמן קריירה, מאמן אישי לקריירה בתחום מידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 13:41:45 - wesi4