... אווירה נהדרת וכייפית בחצר. גנן מוכר את החלומות שנחלום כאשר נשב בחצר יפיפייה עם פרחים. גנן מוכר את ההשראה שנקבל מהחצר המדהימה. אם נבין מה אנחנו באמת מוכר, נוכל לגבות
מחיר בהתאם. בלי להתבייש. להפך,
המחיר יהיה גבוה מהמתחרה ובכל זאת נמכור יותר. עולם השיווק משתנה. מה שעבד יפה בשנות ה90 וה80 לא יעבוד היום. רשתות חברתיות, גוגל, מידע עצום ושפע המוצרים מגבירים את התחרות ... וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות
מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו. ...