ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שבעת ימי הבריאה - יום 1
... למשהו, מוסר השכל או מסקנה או נוסחה, אך בספר התורה אין מרשם ולא מסקנה ולא שום נוסחה; ספר התורה מסתפק בתיאור האדם בשלבי התפתחותו. מחבר התורה מצפה מהאדם שיביט בתיאור המדויק שלו ויעמוד עליו מקרוב, אין בספר הזה ציווי ואף לא המלצה ישירה או עקיפה הנגזרת ... לכן היה צורך בלהציג שוב לאדם הזה את מפת כוחותיו המקוריים, את הקלסתר שלו שיביט בראי ויכיר את הקלסתר האישי שלו... באופן הזה, חשב מחבר התורה, יחזור האדם אל עצמו ואל מקורותיו ויחיה, יגלוש שוב במרחב... זאת תרומת מחבר התורה לאדם וזאת כל התורה על רגל אחת. אבל לא כל אדם שווה, לא כל אדם הדרדר לאותו המקום לאותו התהום, לכן סביר להניח שמספיק ... את עצמו ולחזור אל מקורותיו... ישנם אנשים שאינם מסתפקים בחוש הראיה שלהם וזקוקים לאביזרי עזר חיצוניים בשביל שיוכלו לראות ולזהות... מחבר התורה חישב ומצא שבכל אופן, חוש הראיה של אדם ממוצע מספיק שיהיה מסוגל באמצעותו לראות את עצמו בראי ולזהות את התמונה המלאה, ... את הבלשן המקצועי בשעת עבודתו, וזאת כדי לחזק את ידי המשתמש במונח המקורי שלא ירפה ממנו... ע"ע המונח אלהים בשמות ד, טז. כפי שציינתי, מחבר התורה חישב ומצא שמספיק לאדם הממוצע את התודעה שלו בשביל לבחון דרכה את התמונה המלאה שחלקים רבים ממנה אבדו לו בדרך, וכך ... - הארץ - נותר בטבעיות רק בעדיפות השניה; זהו המאפיין המובהק של התודעה האנושית: עין גדולה... עד כאן התמונה הראשונה והמושלמת שהציג מחבר התורה לאדם והציע לו להתבונן בה ולמלא באמצעותה את החלקים הרבים שאבדו לו בדרך... התבוננתי ארוכות בתמונה הזאת... ולא איתרתי ... לאדם: תהו ובהו (לשים לב לניקוד) ; זהו מעמד הארץ בראי התודעה האנושית. בשביל להבין את האימרה הזו יש לחזור אל נקודת ההנחה שיצא ממנה מחבר התורה כאשר כתבה. התייחסתי לנקודה זו לעיל, אחזור עליה בקיצור נמרץ. נקודת ההנחה היתה שנוצר לאדם צורך בתורה, לפני כן לא היה ... המקורית... אולם לא כל אדם הדרדר לאותו התהום; היינו לא כל אדם זקוק לאותו הראי... ובנוסף ישנו פער בחדות הראייה בין תודעה לתודעה... מחבר התורה חישב ומצא, שלמעשה כל תודעה אנושית יכולה לזהות את התמונה המלאה ולשוב אל כור מחצבתה באמצעות נתוניה האישיים, ובשבע ... והוא אשר אמר: ביום עשות יהוה אלהים ארץ ושמים - ללא ה' הידיעה. נחזור לאמצעי העזר שהוצג בפני האדם בעקבות כישלונו בהפעלת תודעתו... מחבר התורה קרא לאמצעי העזר הזה "יהוה" וגילה לאדם דרך האמצעי הזה את הדינמיקה הפועלת במרחב, בציפיה שיבחן האדם את הדינמיקה הזו ... הזאת ובתכולתה הלא ידועה... אילולא הרוח הזו, אני מסיק, התודעה היתה מושיטה את היד ללא חשש אל ערימת המידע ולוקחת חופן - ויהי מה. מחבר התורה מסיים את התו האחרון בתמונה הזאת ומסתכל עלי... לפניך בשנית התמונה המלאה של שלושת הגורמים שנזכרו בתמונה הראשונה ...
אובדן שפיות אחד בפה ואחד בלב משימות הרגלים נוצר רוצה הרגשת חיים איבוד שליטה
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 3
... והמידע החלקי של הגלגל והופך למאור עבור יתר המידע שבסל? כיצד מתפזר האור של הבכור הזה ונעשה ממנו מאור - מקור של אור עבור יתר המידע שבערימה? זכרו נא כי מחבר התורה משתמש לשיטתו "בארץ" כדוגמה המייצגת שרשרת מידע חלקית - בה נפגשה התודעה ... - לא מהותו, ובכל זאת, מי שניחן בעין חדה יכול להבחין אף בבכור ובמאור ובפטר חמור - גם על גב התמונות הקודמות, אך הבעיה היא עם בעלי הראיה הקצרה... לכן היה על מחבר התורה להגדיל עבורינו את התמונה המקורית באופן שנבבחין בכל הפרטים שבתוכה עד ... להשתמש בה עבור תוכניותי העתידיות אלא גם בשביל ליהנות ממנה היא... אני רוצה ליהנות מהארץ, מיופיה, מנופה, רוצה לאכול את פירותיה... תהייתך תקנית - ענה לי מחבר התורה והציע לי לנוע בשבילי התמונה כפי שנעים בשבילי החילזון; ניתן להגיע ... בימים ובשנים. ויהי - כן. ויהי אור. כך נוצר האור. כך מזהים את ערימת המידע ונעים בתוכה - בתנועה הסיבובית הזו. עד כאן משמעות משפט המפתח "ויהי אור" בו הציג מחבר התורה את התמונה המקורית בראשונה, והרחיב אותה זה ארבע פעמים עבורינו. ביום ... בזיהוי אותו המידע, ולמעשה זו תכלית העשיה האנושית: זיהוי המידע; וכאשר התודעה "אומרת": ויהי אור - משמעות הדבר: "ותהי העשייה", "ויהי הזיהוי". באופן הזה ניסח מחבר התורה את משמעות "העשייה האנושית" ותכליתה - על פני המקבילה השנייה: ויעש אלהים ... שרשרת האם האין סופית האחת והרצופה, מזהה קטע מסויים מרצף חוליותיה, קוטפת אותו ומורידה אותו אליה למטה אל המציאות. כך מתפתחת בהדרגה המציאות האנושית. כך ניסח מחבר התורה במקבילה השניה את תכלית העשיה האנושית; תכלית שמסתכמת בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע. זו היתה כאמור המקבילה השניה / היום השני. וכך ניסח מחבר התורה במקבילה הרביעית המורחבת את תכלית העשיה האנושית; תכלית שמסתכמת כאמור ... הן זו שלמטה (היגענו מהגלגל עד החללית ועוד היד נטויה לאין סוף)..., והן זו שלמעלה שלמעשה נגזרות מתוכה כל יתר החוליות שעתידות להתחבר עם המציאות. לכן, השתמש מחבר התורה במילת התואר "גדולים" לתאר את המאור שיעמוד לשימוש כל "חמולה" ויאיר את ... את מסלולי הגישה והזיקה אליו לעת הצורך... ואור הירח הקטן מספיק למשימה מוגדרת כזו, בשביל למשול באמצעותו בחבילת המידע המשתרעת על הלילה הארוך הזה. לכן השתמש מחבר התורה כאן במילת התואר (קטן) "המאור הקטן" הגם והאזור שאמור להאיר בו - גדול ... אשר מעל לרקיע. הרקיע עצמו (שהפך במקבילה הרביעית למאור) נוצר עקב החופן הראשון שחפנה התודעה מערימת המידע; דוגמה לחופן כזה: הגלגל. דוגמה אחרת שהשתמש בה מחבר התורה: הארץ. ולמעשה ניתן להשתמש בכל דוגמה שעולה על הדעת, כל חופן כל חבילת - ...
להעניק קיום אינטרס אם תרצה למידה הגדרה חופש להבדיל
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 4
... שניים. שביב אחד שכל כוחות הטבע פועלים במסגרתו על כל היקום באחת. באחת לא בשתיים. לא בשלבים ולא בהדרגה כי אם באחת. זו המציאות של היקום שלנו. זו הליבה שחתר אליה מחבר התורה וביקש לפרוס אותה לעינינו, להעמידה לשירותינו, לכן ...
גלקסיה ללא יוצא מן הכלל להיות מפורסם תורה נוצר להמחיש עבירה תוצאות
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1
... את שני חלקיה, וכל מה שנותר לי הוא להושיט את היד למעלה ולקטוף... זוהי איפוא התמונה השלמה והמלאה שהתודעה האנושית כה התרחקה ממנה, והינה בה מחבר התורה ופרש אותה מחדש לפנינו. זוהי גם בשורתו הטובה ... אינני מבין איך הדינמיקה הפועלת בין שני חלקי המידע - (בין הנתח העליון לתחתון שנוצר עקב החופן שלי מהערימה) תאפשר לי לשלוט בערימת המידע המלאה. מחבר התורה לא מאבד זמן ומטפל בנקודת התורפה הראשונה ... לגלות את המידע הזה ולהאיר אותו: יהי אור. זו היא התמונה המקורית השלמה, אולם נבצר ממני להבין איך אני שולט בערימת המידע השלמה מתוך התמונה הזו... מחבר התורה הכין איפוא עבורי את ההגדלה מס' 2 לתמונה ... באופק והלך לכיוונה - היא אותה הרשימה של המנוע והמכונית והמטוס שנולדה (הגם ולא זוהתה) עם לידת הגלגל. אני הולך כברת דרך עם הדוגמה של הגלגל, ומחבר התורה הולך לאורך כל הדרך עם "הארץ" כדוגמה לכל ...
הגדרות מדע משמעות ה מוחלטות אמונה רוצה לשלוט להגדיר
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 2
... מכנים כנשמה - נגלה לעיני בפרק ב' של בראשית; מצאתי שם ביטוי בהיר ומדוייק שעונה על המונח "הגדרה". ומדוע איפוא קניתי דווקא את הגדרת מחבר התורה לנשמה... - כי הוא לא הלך סחור סביב הנושא ונגע ... הווה אומר שאין לה קיום בזכות עצמה, אבל כן יש לה קיום במרחב הגוף האנושי, כי רק במרחב הגוף הזה ניתן לחוש בהעדרה או לחילופין בקיומה. מחבר התורה נתן לנשמה האנושית את שם התואר "מודעות" המקביל ... זו איפוא הגדרת המודעות: להיות מודע לקיום המידע; להבחין בו. הבחנה זו תעמיד את המידע לרשותך הגם ואינך צורך אותו או את חלקו מיידית. מחבר התורה עשה פחות או יותר את אותו התרגיל המחשבתי של ... מידע ואני מצביע על קיומו, צורר אותו בחבילה וורטואלית ושם על החבילה הזאת את שם הזיהוי שאבחר: אד, נשמה, מודעות... ולא על שום מה... מחבר התורה הניח שהיצור היחיד ביקום שיכול להיות מודע ... על זה שרדיוס ההבחנה של הנמר מוגבל, בעוד רדיוס ההבחנה של היצור האנושי אינו מוגבל וחולש על מלוא חבילת המידע של היקום; מכאן מקור הנחת מחבר התורה כי האדם הוא היצור היחיד שיכול להבחין בתכולת ... אחת בגוף אחד. אולם ומרגע ההפרדה הנגזר כאמור מהתנודות ההן, לא היה ניתן לחבר שוב בין שני המונחים ע"מ להבין את תיפקודם במערכת האנושית. מחבר התורה הוציא מתחת ידו ספר מדעי לכל דבר, בו הוא תיעד ... ניתן לתאר את פעולת הכבד בגוף חסר כליות כי לא קיימת סיטואציה כזו, כל המערכת האנושית נולדה כיחידה אחת לעבוד כיחידה אחת. ובעצם, אומר מחבר התורה, ניתן לתאר את פעולת הכבד בגוף חסר כליות כי ... אין המדובר באותו הגוף אלא בגוף אחר לגמרי שרק דומה לראשון, כי הגוף הראשון המקורי נוצר עם כבד וכליות לצידו שעבדו ביחד כיחידה אחת. מחבר התורה לוקח איפוא את הגוף החדש שנוצר מתערובת מוזרה ...
רוצה להגיד אנושיות להיות מודעים צרות תורה בנקים שליטה מערכת רגשית
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 11
... להתקיים למרחקים ובלשון המעטה. מאידך, הספר שפרש בו מחבר התורה את אותו המידע שעלה בספרי - שרד למרחקים; ואני אגלה מיד את סודו: ... מתפיסתי וממושגיי הנוכחים. היום אני רואה עד כמה דייק מחבר התורה בכל משפט ואות, ולמעשה גם בסדרה וגם במאמר שלפניה הבחנתי באותה ...
תכלית אנושיות סיימו אמת אבסולוטית מחבר התורה החלטיות האמת המוחלטת אני חוזר ל
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 5
... עבר, אני האדם זקוק לסדר בראש. והינה לפתע דופק מחבר התורה על דלת האדם: בוקר טוב, הינה סדר הדברים: ואד יעלה מן - הארץ, והשקה את כל פני האדמה. (בראשית ב, ו) "סדר הדברים" הזה שתחב מחבר התורה לידי הוא אב טיפוס של היערכות כל חוקי הטבע על צבאותיהם ביקום. "צבאות" הוא מונח שהטמיע מחבר התורה ומשמעותו "כוחות", במקרה שלנו הכוונה לכוחות הטבע. אני שב ומדגיש כי אני "קונה" את הגדרות מחבר התורה כי הוא בונה אותן ללא יוצא מן הכלל כביטוי של הבחנה - לא של קביעה מנומקת. "הבחנה" היא לא ביטוי שהאדם יכול לדחות או לקבל כי היא לא עומדת לשיקול. הבחנה היא ביטוי שכתובתו היא ... אין רובד רביעי בו נקלט הביטוי של ההבחנה. מחבר התורה התבונן איפוא ביקום - כמו שאנחנו מתבוננים בו, התבונן בחומר ובכוחות הפועלים עליו, ורשם את הבחנתו זו: ואד יעלה מן - הארץ, והשקה את כל פני האדמה. ההבחנה הראשונה שלו תואמת להפליא ... עם תהיותיי ושאלותיי... ובכן אומנם הוא הדבר; מחבר התורה אכן צפה בחומר אבל רשמיו כאן אינם מתייחסים לתכונות החומר ונטיותיו אלא לכוחות הפועלים עליו. למעשה הוא הבחין באב - טיפוס הנגזר מהתנהלות כל כוחות הטבע ביקום ורשם כאן את נוסח האב ... למספר עמודים שחתכו אותם מאמצע ספר עבה... ואכן מחבר התורה מתחיל את הביטוי בהתחלת פרק ב' של בראשית, ומצייר את התודעה האנושית והמקורית של האדם כאשר הבחינה ביקום ובכוחות הפועלים עליו. ויכלו השמים והארץ וכל - צבאם... (בראשית ב, א) אנו ... שכזה אין התחלה וסוף כי ליקום אין סוף, אולם מחבר התורה ובאופן יצירתי אם נכון הביטוי - וכאילו עצר לרגע את הבזק השביב הזה בשביל לקחת תמונה ליקום, לנתח אותה ולהראות לנו את הרקע עליו נוצרה התמונה הזאת... אלה הם שני הפסוקים ד' ה' ... עמדתי בחלק הראשון של היום השביעי, דרכם הציג מחבר התורה את מה שקדם לכאורה לתמונה שבידינו, ואף דאג להזכיר לנו שהמדובר בניתוח היפותטי, לא מעשי, כי לא ניתן לעצור את היקום ולהציץ במה שהיה לפניו... והינה אנחנו בפסוק ו' - ואד יעלה מן ... שמספרים את סיפור התמכרות האדם לצפייה ביקום. מחבר התורה התעכב על הנקודה הזו ארוכות ותיעד אותה. את הפרק הראשון של היום השביעי עצרתי בנקודה הספציפית הזאת מסיבות אישיות. אינני מתכוון להשלים את הנקודה הזאת כאן בשביל לא להתמתח על פני ...
החיים הבריאה מכור ערכים עומק המציאות שלנו לא יכול להבדיל
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 9
... הנמצא ביקום, אפילו גובה ורוחב נמנים בעצם על מימד המרחק. הפוטנציה הזו בוערת בו, ואינני מדבר עדיין על החום אני מנסה לתאר ולרדת לעומק הפוטנציה הזו. בשביל להבין את מימדי הפוטנציה הזו בואו נלך לרגע שוב לתרשים היכן מצביע מחבר התורה בעטו החד על מעגל שנתחם בתוכו כל היקום האין סופי על כל גרמיו ועצמיו וכוחותיו, מעגל ...
התודעה של האדם לא יכול פעם ראשונה אינדיבידואל מקוריות גוף אנושי מימד זמן המציאות היא
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 10
... שנעמוד עליה בהמשך בליווי ששת הפסוקים הפותחים את פרק כא בשמות, היכן מחבר התורה בוחן את שאלת הימצאות הגוף האנושי במרחב עם ... בפרוטות את בורא היקום, וכוונתנו היא הגדרת היקום ע"י מי שברא אותו. מחבר התורה לא דן בסיפרו בבריאת היקום, כי בשביל לעסוק בנושא ... המתוודעת אליו חדשות לבקרים יש מאין. לעומת זו יש מקום לדון בישות מחבר התורה כי אין ספק שהספר הזה חובר על ידי ישות, ויש מי ...
לשנות טכנולוגיות זה יקר לי שבעת ימי הבריאה בריאת העולם למכור מוצר יקר התורה מחיר גבוה מידי
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 15
... עזר ולמעשה לא יענה על הזמן שעומד לרשותינו ביחס למימדי היקום. שום כלי לא יספק את הפוטנציה האצורה בתוכינו ומבקשת לפרוץ ולצרוך את המרחב; שום מהירות, שום מנוע... למסקנה המדויקת הזו הגיע מחבר התורה כלהלן: יח ויאמר יהוה אלהים, לא ... בגוף הגדול המשתרע על פני כל היקום ואני האינדיבידואל נטמע בתוכו. השאלה שלי בעצם, ומה עם התודעה שלי? מה עם נשמתי - מה קורה איתה, וגם מה עם הגוף החתיך שלי! ובכן גם בנקודה הזאת מושיט מחבר התורה יד ועומד על מהות הגוף והתודעה ...
מציאות לשרוד אופי בני אדם מטרה גורמים להגדיר נשמה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחבר התורה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחבר התורה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחבר התורה, איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן פרטי, פסיכותרפיסט בתחום מחבר התורה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 15:22:22 - wesi4