... קודם לכן יעזור לך מבחינת אותו המפרסם להצליח במבחן דהיינו לקנות את
המוצר שלו. לאמיתו של דבר, כל דבר שגורם לך לחשוב על משהו בצורה כלשהי, הרי שהוא בעצם מלמד אותך לחשוב על אותו הדבר באותה הצורה. אם כבר קודם לכן חשבת בצורה הזאת, הרי שבעצם בוצע כאן ... והרי כרגע אין לך את זה... ואז מצב הרוח וצורת החשיבה שלך לגבי אותו
המוצר ולגבי עצמך שיש לך / אין לך את אותו
המוצר משתנה. ונמצא אם כן, כי אותה אינפורמציה שקיבלת על אותו
המוצר, הרי שהיא בעצם לימדה אותך להרגיש אחרת כלפי עצמך אם יש / אין לך את
המוצר, או אפילו להרגיש אחרת / לחשוב אחרת על אחרים שיש / אין להם את אותו
המוצר. כי הרי זו מטרתה של הפרסומת, לשנות את צורת החשיבה והתחושות שלך כלפי אותו
המוצר. פרסומות עובדות על האסוציאציות הרגשיות שלך כלפי דברים מסוימים. יש פרסומות שמשלבות בפרסומת כל מיני דברים דרמטיים ויש פרסומות שמשלבות בפרסומת כל מיני דברים מרגיעים או מצחיקים. ... כדי ללמד את התת מודע שלך להרגיש רגשות כלשהם בצורה אסוציאטיבית כלפי
מוצר כלשהו. הדבר נכון לחלוטין גם לגבי כל דבר שאתה שומע / קורא. כי כאשר אתה שומע לדוגמא סיפור של מישהו על משהו, אז תוך כדי שאתה מבין אותו אתה בעצם לומד את צורת ההסתכלות שלו על אותו ...