... מורה שכזה, הרי שגינויו יאה, נכון, בהתאם למציאות וללא פגם. אילו שלושה? ובכן לוהיצה, מורה שיצא קדימה אל חיי חסר - בית, אך לא השיג את
מטרת החיים הרוחניים. ומבלי להשיג מטרה זו הוא מורה לחסידיו תורת לימוד, באומרו: 'זה לטובתכם, זה לאושרכם. ' אך חסידיו אינם חפצים לשמוע, הם אינם מעוררים ... שכן מה יכול לעשות אדם עבור זולתו? [4] זהו המורה הראשון הראוי לגנאי... 'ושוב, ישנו מורה שעזב את ביתו והיה לחסר - בית, אך לא השיג את
מטרת החיים הרוחניים. ומבלי להשיג מטרה זו הוא מורה לחסידיו תורת לימוד, באומרו: 'זה לטובתכם, זה לאושרכם. ' חסידיו חפצים לשמוע, הם מקשיבים, הם מעוררים ... בהיאחזות, שכן מה יכול לעשות אדם עבור זולתו? זהו המורה השני הראוי לגנאי... ושוב, ישנו מורה שעזב את ביתו והיה לחסר - בית, והשיג את
מטרת החיים הרוחניים. משהשיג מטרה זו הוא מורה לחסידיו תורת לימוד, באומרו: 'זה לטובתכם, זה לאושרכם. ' אך חסידיו אינם חפצים לשמוע, הם אינם מעוררים ...