... את הדברים על השולחן - לשלב דברים מנוגדים? לפעמים יש את הרצון הזה לפעול ספונטני בלי
לתכנן כלום, ממש לעשות דברים ושהכל יצא פרפקט כמו כפפה ליד. אבל מצד אחר זה מקלקל את
התכנון והתכנון הולך באיזשהו מקום לבירא עמיקתא והיפכא מסתברא ובעצם האדם לא עושה את מה שהוא רצה. מצד אחר,
התכנון גורם לאדם לחשב כל צעד שלו והספונטניות רוצה להתפרץ ונשארת כמו פי הר געש ... וטעה וישב שאנן אבל הוא הגיע לצפון במקום להוד השרון. קו המחשבה שלו הטעה אותו, כי יש צורך
בתכנון כדי להגיע למטרות אליהן האדם רוצה להגיע. אבל יש לאדם דחף להינות מהדברים, ... מתישהו? כלומר נוצר כאן בשני המצבים מצב של "סיר לחץ". אם מתעמקים בעניין רואים מצד אחד,
תכנון והגדרה, מצד אחר להינות מכל רגע ולראות את הטוב שיש בכל דבר. לכאורה אלה דברים מנוגדים, שכן איך אפשר גם להינות מכל דבר? ועוד אחרי כן,
לתכנן הוא ניגוד גמור לדבר שכן
התכנון אומר שיש טוב יותר ויש פחות טוב, ואם נתעמק בגישת לראות את הטוב מגיעים להתחברות לטוב מכל מעשה כל עוד אינו מזיק אבל מפספסים את הצד האחר שהוא
התכנון והדברים לא יוצאים נכון למטרה שהאדם רוצה להשיג. ואיך בעצם פותרים את העניין ... של נפרדות למרות שנפרדות ואחדות הן דבר אחד. והאדם יכול לשלב את שתי התפיסות, מצד אחד
לתכנן ומצד אחר להינות מהטוב שיש בכל דבר שתוכנן וכך יש איזון בין הרצון להגדיר ... ולעומת זאת גם אם מפסידים זה לא העיקר. כי העיקר זה להינות מהמשחק. כאן אותו הדבר, אדם
מתכנן דברים ומגדיר אותם לצורך ההנאה המירבית מהמשחק, ויודע שאין הבדל בין הדברים ... האדם לאמת הפנימית ביותר שלו, אז הוא קנה את עולמו. אם מתעמקים בעניין רואים מצד אחד,
תכנון והגדרה, מצד אחר להינות מכל רגע ולראות את הטוב שיש בכל דבר. לכאורה אלה דברים מנוגדים, שכן איך אפשר גם להינות מכל דבר? ועוד אחרי כן,
לתכנן הוא ניגוד גמור לדבר שכן
התכנון אומר שיש טוב יותר ויש פחות טוב, ואם נתעמק בשכל השני מגיעים להתחברות לטוב ... של נפרדות למרות שנפרדות ואחדות הן דבר אחד. והאדם יכול לשלב את שתי התפיסות, מצד אחד
לתכנן ומצד אחר להינות מהטוב שיש בכל דבר שתוכנן וכך יש איזון הרצון להגדיר והרצון ... ולעומת זאת גם אם מפסידים זה לא העיקר. כי העיקר זה להינות מהמשחק. כאן אותו הדבר, אדם
מתכנן דברים ומגדיר אותם לצורך ההנאה המירבית מהמשחק, ויודע שאין הבדל בין הדברים ...