... זה דיבור שאחראי להצלחה שלך). תשתדל לגרום לעובד שלך
לשאול את עצמו תמיד רק את השאלות הנכונות, של כיצד עושים X או Y, כיצד "כן" מצליחים. במקום לחשוב על למה "לא", שיחשוב איך כן. תשתדל למקד אותו בשאלות של "איך כן". על ידי זה גם ברגע שלא תהיה ... יתרגל לחשוב ולמצוא פתרונות בעצמו. גרום לעובדים שלך
לשאול את עצמם את השאלות הנכונות, על ידי שתשים לב לדפוסי החשיבה שאתה יוצר אצלם באמצעות הדיבור שלך. לסיכום: מקד את המחשבה של העובדים שלך בפתרונות ולא בבעיות ע"י שאלת השאלות הנכונות בצורה ...