ויגש אליו יהודה...אליו יהודה אומר הזהר "ויגש אליו יהודה דא תקרובתא מלכא במלכא". אומר ר' נחמן, ויגש אליו יהודה "וזה בחינת ויגש אליו יהודה, שעיקר התיקון על ידי שנתקבץ יהודה ויוסף שהם העיקר". ויגש אליו, יהודה ניגש, לא בא אל יוסף ואף לא הלך אל יוסף, יהודה ניגש. גישה הינה הליכה ברורה אל מקום ברור. יהודה ויוסף שניהם בחינת מלכות, יהודה ניגש, כמלך אל יוסף המלך. יהודה ידע שהשראת שכינה, אינה אלא במקום נמוך, כמו שאמרו חז"ל "לא השרה הקב"ה שכינתו על הר סיני אלא מפני שהוא הנמוך...