... השאלה המעניינת יותר". קמרון, מאמינה גדולה בסינכרוניזציה, מצאה את עצמה בהדרגה מתבקשת לממש את כישורי ההנחיה שאספה לאורך השנים תוך שהיא נקראת למוסדות שונים
ללמד פיתוח של היצירתיות. בספרה היא מתארת את המסלול שהחל ליצור את עצמו: "אף פעם לא ראיתי את עצמי כמורה" היא מספרת "כעסתי על כך שלא ... מפני סכנות הדרך. אלה המחשבות שפעפעו בי כשטיילתי אותו אחר הצהרים, נהנית מהאור המשתקף ממי ההדסון, מתכננת מה לכתוב. ואז באו קריאות כיוון שציווני: 'עליך
ללמד'. שבוע לאחר מכן הוצעה לי משרת הוראה במכון לאומנות פמיניסטית בניו - יורק... " מוסדות אקדמאים נוספים פנו לקמרון בזה אחר זה, והיא החלה
ללמד את הטכניקות שהתגבשו לתורה סדורה. בתחילת דרכה כמנחה היא עבדה בעיקר עם אומנים: אנשי במה ומשחק, ואחר כך ציירים, כותבים ועוסקים ...